/spanien/atletico/forum/1595.aspx/spanien/atletico/forum/1595.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético olleulv
2008-11-04 23:09
Om man hävdar att det skulle vara straff (typ som Bosse-fetto P) så kan man ju aldrig ha spleat fotboll eller följt det vettigt... ELLER så tycker man att det ska va straff varannan minut ELLLLLER så är man dum i huvet och älskar Liverpool!!!!!
Mattheus#17
2008-11-04 23:08
Jag anser inte att svenska domare är sämre än t.ex Italienska eller Spanska.De är värdelösa allihopp. Både i Seria A och La Liga haglar det av mycket tvivelaktiga straffar, ofta på övertid. Det konstiga är att det är våra två sämsta som får döma i europa och att den sämsa genom alla tider Anders Frisk också han fick vara med i stora sammanhang.
Villarreal roropiero_79
2008-11-04 23:08
Ska man skratta eller gråta när man läser det här om Hansson?LÄNK!!
joao pinto
2008-11-04 23:07
Tänk om alla fick straff för att hoppa in i en annan spelare?
Atlético RK...
2008-11-04 23:06
Deion kan du skriva en ny artikel berörande, ja du vet? Så får vi se vad folk säger nu.
Atlético rawkus
MRZLFC^^: Grattis till poängen! Tråkigt dock att straffen var kopt.
Barcelona Humphrey Bogart
Atleti fans

Vad förväntar ni er av hjärntvättade Realfans vid 14 års ålder? Bry er inte vad idioterna säger.
Atlético zoran
2008-11-04 23:04
Det är skrattretande att han sitter och säger saker som dessa i direktsänd TV, sedan rättar han Slađan när han inte håller med honom, det här är bara tröttsamt att se på.

Aupa Maxi förresten!
KUNgAGUERO
2008-11-04 23:03
Ämne: Grattis till poängen....
Du är ju dummare än vad ni realfans brukar vara
Atlético planne
2008-11-04 23:03
visst fan var gerrard först på bollen men för helvete får man inte ens gå in i en närkamp längre? bosse pettersson är ju ett stort jävla skämt också!! man skäms att vara svensk
joao pinto
2008-11-04 23:02
Bosse Petterson tränade senast Enköping. En trupp som han var tvungen att lämna under försäsongslägret för att ha tid att kommentera fotboll och i somras var tvungen att lämna efter usla resultat. Enköping åkte ner förra veckan... Vad kan han?
Atlético offe23
2008-11-04 23:01
Riktigt jävla skönt att veta att Sverige har 2 st domare som håller absoluta världsklass Hansson och Fröjdfelt fyfan vad arg man e just nu! Grabbarna gör ju en hur bra match som helst men då måste nån idiot som proppat hövvet med köttbullar komma och avgöra, kan ju bara hoppas att han inte får döma VM lr mer i CL osv, svesnk fotboll håller en riktigt låg niveå å då får fan domarna hålla sig till Allsvenskan som håller ungefär samma nivå som dom kanske tillåme lite högre än Hansson
Bojan.for.president
2008-11-04 23:00
Jag sa till en kompis i 87 minuten att nu måste det bara komma en straff, nått annat finns inte.
Och tror du inte på fan att dom jävlarna får straff?
Helt jävla otroligt, är inte så konstigt att man hatar Liverpoo
Atlético Ztriffe
2008-11-04 23:00
Ämne: Grattis till poängen....
Dra bara härifrån.. du kan inte vara seriös.
Atlético Joakim Jönsson
2008-11-04 22:59
Frågan är var han ens ser straffsituationen? Pernía går upp FÖRST och Steven Gerrard väljer att falla, han sjönk rejält i mina ögon efter detta. Pinsamt agerande av Martin Hansson och man kan bara hålla med Zoran, UEFA måste ha något emot oss. Att ens fundera på att stänga av delar av VÅR klubb när det är MOTSTÅNDAREN som gör något fel är inget mindre än vedervärdigt, felaktigt och säkerligen korrupt.
joao pinto
2008-11-04 22:58
Jag är så arg att jag inte vet vad jag ska tag mig till! Om något lag skulle ha straff så var det ju Atlético!! När sedan Gerrard efter en filmning?/närkamp? får straff så är det ett skämt, eller? Jag kan faktiskt tag det... Orättvisor sker. Men när Bosse sitter i studion och på fullaste allvar och tycker, inte bara att det är straff, utan att den är solklar blir jag fan förbannad!!! VILKEN JÄVLA NOLLA!!!
KUNgAGUERO
2008-11-04 22:58
Jag har alldrig gillat Bosse, det känns som han knappt kollar på fotboll förutom när han sitter i cl-studion. Idag var bara ännu ett bevis på vilken amatör han är!
Barcelona Humphrey Bogart
2008-11-04 22:57
Åt helvete med dig Hansson, det får bli mitt avslutande ord.
Real Madrid MRZLFC^^
2008-11-04 22:56
Grattis till poängen! Stark laginsats defensivt. Tråkigt dock att offensiven inte finns överhuvudtaget.
Straff? Tvek. Klumpigt av pernia. Varför ens gå in i närkampen när bollen hade flygit ut över linjen?
Atlético Snortarn
2008-11-04 22:55
Ämne: Linjedomare Vittberg....
Den samma..men ett korrekt domslut väger inte upp för detta...
Sevilla Stevie08
2008-11-04 22:55
Måste säga att jag är riktigt imponerad över er insats. Ni genomför matchen perfekt och bör dessutom ha två straffar.Detta utan Kun! Hur Hansson kan tycka att Gerrard borde ha straff fattar jag inte och utöver det missade han en hands på Perea plus en massa andra misstag.Kan inte riktigt vara glad över målet då vi inte förtjänade det.
freckt
2008-11-04 22:54
Jag sa precis till min kompis efter 90 minuter
"Otroligt, en match som inte avgjorts av Hansson".

Om det är någon tröst så var ni det bättre laget och förtjänade 3 poäng. Vinn gruppen så lovar jag att vi spöar Liverpool i åttondels

/Man United-fan
Atlético zoran
2008-11-04 22:54
Man kan inte vara mer än stolt över grabbarnas insats på Anfield. Visserligen är det väldigt svårt att glädja sig åt en poäng med tanke på att Atlético blev så grovt bestulna, men nu gäller PSV på Vicente Calderón.

Personligen börjar jag tappa intresset för den här turneringen när UEFA motarbetar Atlético hela tiden. Det här är fan löjligt.
Barcelona serdelbarcaeselmillorquehiha
2008-11-04 22:53
Lider ned er, ni förjänade tre poäng, utan tvekan!
real55
lider med er ikväll. Gerrad filmar till sej en straff fy fanken.
Atlético olleulv
en kompis kompis som jag aldrig träffat på riktigt ringer mig... han är ett stort liverpoll-fan..... han ringer för att BE OM URSÄKT!!

Det säger ganska mkt om denna horribla fars!
Del Vecchio
fyyyySATAN va surt, lider med er.
de lär ju knappast dömma cl igen..
Valencia Andy Pandy
2008-11-04 22:51
Bosse Petersson är patetisk. Hur fan kan han säga att det är straff när Gerrard hoppar rakt in i Pernia och välter honom. Frispark åt Atletico tyckte jag.
Villarreal jacobu
Hatar att Liverpool och Gerrard alltid ska få det sista jävla ordet. Och att Bosse Pettersson sitter och stödjer domslutet bevisar bara det vi alla visste, att han är en inkompetent expert som kör efter principen "stöd-de-engelska-lagen." Att han får vistas i samma lokal som Sladjan är fan patetiskt.
Tycker synd om er. Hade det varit mitt lag som råkat ut för detta hade jag inte kunnat garantera domarnas säkerhet.
calahanzoer
hela fucking viasat är liverpool fans , dom visar ALLTID liverpool i kanal 6 slår aldrig fel.
Annons: