/spanien/atletico/forum/1593.aspx/spanien/atletico/forum/1593.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Deion
2008-11-12 21:14
Ämne: Ni kna inte mena all....
För det första verkar din förståelseförmåga inte vara topp, då du använder "ni" hela tiden. Det är min artikel, jag står för den, och det är alls säkert att andra Atletico fans eller klubben håller med. Så du kan sluta dra alla över kam, för det är mina åsikter, inte "våra". De som håller med mig skiver säkert om det på forum.
När det gäller CL så har vi lika goda chanser som Inter då dom inte spelat en final i europacupen/CL på sen mitten på 60 talet. Inter kommer stöta på brittisk patrull förr eller senare, och där ryker dom som vanligt. Medans Atlético har allt att vinna, och visade mot Liverpool att man gått o gärna kunde ha slagit dem båda matcherna. Vi spelar inte uder samma press som Inter, och vi är oförutsägbara, med tanken på att inget lag i CL inte riktigt vet vart dom har oss och hur dem ska lägga upp taktiken, är vi bra eller är vi dåliga? ingen vet, allt är en överraskning från match till match för motståndarna. Speciellt i CL, där inge har nån riktig koll på oss, och vårat spelsätt passar betydligt bättre än ligan. Inter kommer förmodligen bli sönderlästa som vanligt, medans det går inte går att förutspå Atletico, det går inte läsa oss eftersom vi själva oftats inte vet vad vi sysslar med, vi tar 1 min i taget.
Atlético Bobban (red)
2008-11-12 21:13
Luis Garcia känner man igen, sanslös på att blanda eleganta saker för att sekunden senare missa den enklaste passningen...
Atlético garmawi_90
2008-11-12 21:12
Någon som vet vilka vi har på bänken?
Atlético Bobban (red)
2008-11-12 21:11
Nog borde Aguirre kunnat plocka ut någon kille från vårt B-lag som kunnat göra ett inhopp i den andra halvleken...
Atlético rawkus
2008-11-12 21:11
Hala Madrid: Inters senaste "CH L" triumf - 1965... :/
Atlético Bobban (red)
2008-11-12 21:09
Huuuy, många som var nära att nå den bollen... Från Pernía
Atlético Bobban (red)
Vansinnigt ful blaffa de har på sin matchtröja våra motståndare...
Atlético rawkus
madridfans: Kanske inte om man tanker som Calderon... Har du sett Adriano de tva senaste sasongerna???
Atlético Roni
2008-11-12 21:08
Boll?
Atlético rawkus
2008-11-12 21:06
Rambla: Slanger man ut den sannslosa summan som Quaresma gick pa, sa forvanar det mig inte ett dugg ;)
Atlético Bobban (red)
2008-11-12 21:06
Lobbpassningen från Luis Garcia till Forlan höll inte någon högre kvalite, det var ju nästan frost på bollen...
Atlético garmawi_90
2008-11-12 21:03
Nära från Diegoool ;)
Atlético Bobban (red)
2008-11-12 21:03
Inte helt ofarlig frispark... från Miguel
Atlético Roni
2008-11-12 21:02
fina dribblingar :D
Atlético Roni
2008-11-12 21:01
Tack (L)
Atlético Bobban (red)
Dubbelpost;)
Atlético Roni
garmawi länk :D?
Atlético Bobban (red)
Stream
Atlético garmawi_90
2008-11-12 21:00
Då har man fått in bilden, härligt! :)
Atlético Bobban (red)
2008-11-12 21:00
Ser onekligen ut som ubåtarna är på ut ur cupen...
Atlético Roni
2008-11-12 20:52
Dags för match så nu håller resten käften :) och ge plats åt polkagrisarna :D
Atlético Roni
2008-11-12 20:52
Säger laget som precis slog sig ut spanska cupen mot ett segunda b lag...?
Real Madrid Hala Madrid,
2008-11-12 20:47
Ni kna inte mena allvar när ni säger att Aguero är bättre än Messi? Visst är Aguero bra men Messi är ljusår bättre än aguero. Och att ni har större chans än Inter att vinna CL inom närmaste tiden? Haha, ni kommer knappast kvalificera för nästa år. Tror ni har fått hybris.
Barcelona Rambla
2008-11-12 20:19
Deion:

Det där var ett svar till en grinig interista. Fast hans inlägg verkar redan vara bortstädat. Han var lite väl dryg för min smak. Att han sen envisades med att iklä sig en blaugrana gjorde inte saken bättre. :)
Atlético Deion
2008-11-12 20:05
rambla//

jag skrev det där med CL för att just var Inter vi pratade om och alla banaskalen de halkat på i Europa, hade inte gjort jämförelsen om med CL om detv varit ett annnat lag. Självklart så hr Atletico inte samma chans att vinna Cl som Milan, Barca, Man U osv. Men bara för att det va Inter så tror jag att vi har bättre chans faktiskt.
Barcelona B.G
2008-11-12 20:03
Ämne: Criff//

tack gode....
Att säga att Aguero bär på sitt lag mer än Messi och Ronaldo är tjänstefel. Jag tycker fortfarande att Aguero har en bit kvar till Messi och Ronaldos nivå men min uppfattning kanske skulle vara annorlunda om Aguero spelade i ett större lag... i dont know

Men ska vi börja med jämförelsen med Maradona så tycker jag att Lavezzi kommer närmast. Främst för att han spelare i Napoli men samtidigt hur han lyckas leda laget nästan på egen hand, han sköter allt offensivt.

Undra hur Maradona ska forma sitt lag?
Abbondazieri
Zanetti-Samuel-Cambiasso
Mascherano
Messi-Higuain
Lavezzi-Milito-Aguero-Tevez

?
Barcelona Rambla
2008-11-12 20:02
Han kommer i alla fall inte att dra till Inter. Det kan du vara säker på. Som jag ser det så har Atléti lika stor chans att vinna CL som Inter har. De klarade av Liverpool bra mycket bättre än vad Inter lyckades med förra säsongen.
Madrassen
2008-11-12 19:55
Erbjudandet från Inter tycker jag ska nobbas utan vidare eftertanke. Adriano kan som sagt inte inte koncentrera på fotbollen och Kun är ju en absolut världsspelare med Atléticohjärta. Hur ska vi klara att utmana om ligatiteln om vi säljer en sådan om året (tänker på Torres)?
Barcelona Criff
2008-11-12 19:51
Deion, :)
Har aldrig tänkt på Aguero som en targetplayer, får nog tänka på det nästa gång jag glor en Atletico match, men jag kommer ihåg jag har sett hans nertagningar som är fotbollsgodis.
Ja hans skott är också riktigt bra!
Vem kommer inte ihåg när han snurrade upp Puyol förra året? :P Kommer inte ihåg om det var på Camp Nou eller Vicente, men grymt var det iaf!

Ja Aguero är utan tvekan er bästa spelare, men tycker Simao har burit laget på axlarna med sina härliga insatser! Så kanske Simao avlastar Aguero lite i fortsättningen? :)
Barcelona Rambla
2008-11-12 19:47
Ämne: Criff//

tack gode....Haha! Du kan verkligen inte släppa det där med smaken som baken va? Jag skrev så just för att jag trodde att du inte hade lust med en diskussion med subjektiva ögon när det gäller Messi och Aguero.

Om nu Kun är allt det där du påstår och Messi saknar det. Varför är det då Messi som står för det kreativa i Argentinas landslag? Det borde väl i sådana fall vara Aguero? Maradona kommer att bygga argentinas offensiv genom Messi kreativitet. Detta trots att han blir morfar till Agueros son snart. Aguero är en bra mycket bättre avslutare än Messi antagligen någonsin kommer att bli. Han är dödlig i och omkring straffområdet. Jag ser på Aguero som en modern Romario, fast långtifrån lika lat som brassen.

Edit: Jag skrev detta innan jag sett din förklaring Deion. Det är lugnt kompis. Ingen fara skedd. :)
Annons: