/spanien/atletico/forum/159.aspx/spanien/atletico/forum/159.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Kakan_Atletico
2015-05-29 22:56
Nolito kan nog passa in väldigt bra i vårt lag. Gillar inte att ha honom i motståndarlaget, är alltid bra mot oss! Så får hoppas att den värvningen går igenom!
Atlético Antonio López
2015-05-29 14:35
Positivt är att man aldrig skulle kunna påstå att Atletico inte är aktiva och utforskar alla potentiella tillskott som finns i marknaden. Stort tack Zoran! Edit: Haha ser en avsaknad av en viss Kun(t) i AyB bland de som ryktas till klubben ;)
Atlético gurra1993
2015-05-29 13:08
Haha fyfan va exalterad man blir varje gång Atlas försvinner:) Zoran vad tror du kommer hända med löken han var väll bara utlånad? Hoppas att Borja får Chansen som fjärde forward om Jimenez lånas ut, hade varit magisk om han skulle börja blomma.
Postat via SvenskaFans-appen
Atlético zoran
2015-05-29 12:32
Så där. Uppdaterad. EDIT: @Vamos Atletico: Så lite så.
Atlético Conserva el Calderón!
2015-05-29 11:32
Altas indragen.. Let's see
Atlético Vamos Atletico
2015-05-28 13:26
Härligt jobb Zoran. Underbar läsning.

Iband är det skönt att vara bortskämd med en fantastisk redaktion och dess uppdateringar.
Ta åt er samtliga!
Atlético zoran
2015-05-28 12:47
@Vamos Atletico:

Senaste nytt om Léo Baptistão och flera andra spelare i länktips.
Atlético zoran
2015-05-28 12:46
@Alexander Ivanovski(red):

Atlético hade kommit överens med Galatasaray om att sälja Diego Costa, men han drog på sig en korsbandsskada i samband med sista träningen. Därför gick han inte dit.
Atlético Vamos Atletico
2015-05-28 11:06
Har vi något nytt angånde Léo Baptistãos vara eller inte vara?
Atlético Vamos Atletico
2015-05-28 11:05
@gurra1993:
Jag har svårt att se en utlåning av Jimenez göra något på ett köp av vietto. I detta fallet verkar Villareal inte tumma det minsta för priset och har svårt för att kunna se Villareals fördel av en sån deal. I dagsläget känns det som att man måste punga upp de 20 millar som begärs, om man nu är så angelägen att få Vietto, ifrån Atleticos håll.
Atlético gurra1993
2015-05-28 09:24
Hade inte det bästa varit att låna ut Jimenez till Villareal å få ner priset lite för Vietto.
Atlético Alexander Ivanovski(red)
2015-05-28 00:28
@Antonio López: Faktum är att Simeone valde Salvio före Diego Costa. Diego Costa hade ett kontrakt framför sig klart att skriva på från en turkisk klubb men enligt magkänslan kändes det inte rätt. Samtidigt hade Salvio blomstrat ut i Benfica och argentinaren sa själv till Simeone att han ville lämna, det var anledningen till att Costa överhuvudtaget stannade i Atlético. Annars hade Costa blomstrat ut i Süper Lig och vi hade stått med Salvio som haft två grova skador under de senaste åren.
Atlético Antonio López
2015-05-27 23:08
Inga större bekymmer, fladdermössen pissar på sig under press som vanligt.
2015-05-27 22:53
@zoran:

Det var ju det sista jag tänkte mest på. Det förstnämnda hade jag ingen aning om.
Atlético zoran
2015-05-27 22:51
@Conserva el Calderón!:

Underbart och underbart. Det blir mindre pengar för Atlético om Valencia kvalar in till Champions Leagues gruppspel. Dock är det bra för spansk fotboll och dess fortsatta utveckling.
Atlético zoran
2015-05-27 22:49
@Kakan_Atletico:
Glöm Sevillas spelare. De gjorde misstaget en gång med Simeone och det får vi nöja oss med.. Konoplyankas utveckling de senaste åren är väldigt kul att se. Detsamma gäller Dnipro. Minns när jag såg de mot Spartak Subotica nere i Serbien sommaren 2010 i Europa League-kvalet. Redan då stod Konoplyanka ut ganska mycket med sina spelstil, men det var helt enkelt är omöjligt att missa, speciellt när de mötte ett sämre lag. Synd att Dnipro inte lyckades vinna med tanke på situationen i Ukraina, men Sevilla har ett jättefint lag.
Atlético Kakan_Atletico
2015-05-27 22:45
Värva in Bacca o Konoplyanka? Jäklar vad Bacca imponerar. Lär ju vara lagom svår att få loss dock..

Konoplyanka imponerade enormt mycket ikväll. Gjorde i princip vad han ville. Men PL klubbar lär ju fjäska med sina Pund..
2015-05-27 22:39
Grattis Sevilla, underbart! Spanien kan för övrigt ha hela 5 (!) lag i CL gruppspel 2015/16. Första gången någonsin!!
Atlético AndeeI
2015-05-27 16:51
Conserva el Calderón!
Precis vad jag syftade på. Och Antonio Lopez, också lite det jag syftar på. Finns det något där som är i närheten av Costa måste det vara en bra värvning :).
Atlético Antonio López
2015-05-27 16:04
Tycker Costa redan började visa framfötterna i Rayo och var väl även en av anledningarna till att Cholo valde att satsa på honom istället för Salvio. Jonathas känns väldigt spännande, ny i spanska ligan och står för en väldigt stabil säsong. Förväntar mig verkligen ingen ny Diego Costa och bör inte jämföras därefter men tror hans spelstil (som är det enda man bör jämföra) skulle vara en förstärkning. Är väl därför han finns som potentiellt mål i transfern och inte för man letar Costas direkta ersättare.
2015-05-27 15:15
Kom ihåg att Diego Costa var INGEN för 3-4 år sedan. Det var Cholos ledarskap som gjorde honom bra. Ser Simeone liknande egenskaper i Jonathas som hos Diego Costa tycker jag vi borde satsa på Jonathas. Bör väl inte kosta så värst mycket..
Atlético AndeeI
2015-05-27 14:59
Om följande spelare blir en del av truppen nästa år är åtminstone jag mer än nöjd. Alderweireld, Kurzawa, Vietto, Oliver Torres, Camacho och Nolito. Hur ser ni på Jonathas förresten. Om det finns någon som ens kan liknas vid samma utvecklingspotential som Diego Costa måste det väl vara en superb värvning?
Atlético Cholo es un dios
2015-05-27 10:39
Layvin Kurzawa var väl Atletico intresserad av förra året? otroligt duktig vänsterback med stor potential som jag gärna ser i rojiblancos.
Atlético gurra1993
2015-05-26 22:25
Filipe har ju suttit på bänken ett år så det kommer inte vara samma spelare som kommer tillbaka. Sen om vi köper till backa han så kommer vi ju ändå behöva köpa ny vänsterback om 2-3 år. Så jag hoppas att vi satsar på nått yngre.
Atlético rawkus [siempre contra la peste blanca]
2015-05-26 22:17
Blir Correa en del av laget den kommande säsongen tror ni? Sa jävla nyfiken pa att se vad den snabbe filuren kan göra utanför Argentina.
Atlético zoran
2015-05-26 22:04
@Kjelleman:
Det är Antena 2 i Colombia som är ursprungskällan. Det handlar bara om vanligt intresse för spelaren. Atlético följer mängder av spelare av den digniteten. Både TMW och AS har tagit nyheten därifrån. En av Sudamericano Sub-20:s bästa spelare. Såg väldigt intressant ut i de 7-8 matcher jag såg med Colombia i januari och februari. Så lite så Blyger.
Atlético Kjelleman
2015-05-26 21:51
Enligt Tuttomercato och as.com ska Atletico gjort klart med Jeison Lucumi från Colombia någon som vet något om honom och hur är det med sanningshalten i detta
Atlético Blyger
2015-05-26 21:47
Tack Zoran!
2015-05-26 20:15
@rawkus [siempre contra la peste blanca:

Vet inte om Sportuga läser vårt forum längre, men hur är Jonathan Silva? Var en av de mest talangfulla vänsterbackar i Argentina 2-3 år sedan.
Atlético rawkus [siempre contra la peste blanca]
2015-05-26 19:52
Upp till var och en: Manga förlater snabbt - själv vill jag se Filipe krypa tillbaka, be om att fa spela gratis och be om ursäkt för dregglandet och tjurandet innan flytten till London och "paradiset" blev av... Detta i en perfekt värld alltsa. Näe, hoppas man hittar nagot nytt, spännande, än ett ex som insett att gräset inte alls var sa mycket grönare pa andra sidan kontinenten... Att han är en bra spelare har nog ingen sagt emot :)
Annons: