/spanien/atletico/forum/1562.aspx/spanien/atletico/forum/1562.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Roni
2008-11-23 14:32
Mer bilder på Jessica Alba!!!!!!
Atlético Deion
2008-11-23 14:02
Mayer//

Jo jag vet, det är ok att man inte gillar artikelns breda utbud och information, men att komma in hit och beklaga sig är lite irriterande. Typ varför ens klicka när det står vad det handlar om sen, sen komma hit o klaga för att det inte fanns bilder på Jessica Alba.
Atlético John Mayer
2008-11-23 13:52
Deion, andas va, låt dem hållas ;)

Jag tycker för övrigt att Cantera-kollen är en av de mest intressanta delarna på Atléticos svenskafanssida. För det mesta så ser man a-lagets matcher (om än med sunkig streamkvalité) så allt som allt är det betydligt intressantare än det mesta övriga som produceras :)

Keep up the good work guys, allt ni gör är underbart :)
Atlético Deion
2008-11-23 13:46
Zoran//

har lite frågor German om det går bra. Har inte varit så värst uppdaterad sen i sommras. Har du nå koll på Pachecos status, med landslag o sånt, valde han Argentinas ungdomslandslag till slut efter mycket hit o dit? Spela de förresten honom som offensiv vänstermittfältare, släpande forward eller topp i Juvenil matchen? Tänkte eftersom han gjorde två mål så måste han förmodligern ha varit på topp. Är han omskolad helt till enbart en anfallare isåfall eller kan han fortfarande spela på offensiv vänster eller släpande? Om du nu har den informationen skulle jag gärna vilja veta. Det är en spelare jag tror och hoppas på ganska mycket i framtiden.
Atlético Deion
2008-11-23 13:26
Vem har bett er läsa våra artiklar?
Vi följer våra juniorer så mycket vi kan. Det är inte vårat fel att de flesta på erat forum inte ens har koll på erat a-lag och byter klubbsympatier en gång i veckan.
Har du blivit missled av artikelnamnet eller? Det står ju inte "vinn en LCD tv" eller nåt, det står fan "Cantera-kollen" på artikeln, så om du inte har dyslexi så ge fan i att klicka på artikeln när du vet vad den innehåller.
Atlético el niño para siempre!
2008-11-23 12:35
[RealMadrid- R9 Ronaldo]//
Vem har sagt att du måste läsa artiklarna om våran ungdomsavdelning.
Tycker det kommer vara interssant:)
Real Madrid Artan | Ruudinho
2008-11-23 11:47
Zoran/

Då måste jag hålla med "[RealMadrid- R9 Ronaldo]" men det är ju ändå Real Madrid.

Siggit att tv4 valde bandyn före er match..
Atlético zoran
2008-11-23 11:45
@Artan | Ruudinho

Nej, förra helgen spelade Atlético B mot Castilla på bortaplan och matchen slutade 1-1. En ganska sevärd tillställning, speciellt i första halvleken.

@[RealMadrid- R9 Ronaldo]

Varför är det ironiskt? Det är bara kul att följa de talanger som finns i Atléticos ungdomskategorier. Det finns trots allt de som inte bara vill läsa om ständiga övergångar och hur A-laget skall skötas. Så här får man en bra översikt på vad som händer i ungdomskategorierna.
Real Madrid [RealMadrid- R9 Ronaldo]
2008-11-23 11:38
Rätt ironiskt att ni gör en så stor artikel om fotboll på väldigt låg nivå. Visst talanger men dem är trots allt 15 år..
Real Madrid Artan | Ruudinho
2008-11-23 11:33
Var det Castilla ni mötte igår?
Atlético henry garvis carlsson
2008-11-23 09:38
Till den här jävla innebandymatchen hör ju att Larsson inte är uttagen i någon av de tre femmorna utan som en av tre reserver... Det tragiska är ju att skiten säkert kommer att ha många tittare ändå...

Men inom TV4 koncernen finns ju ett antal andra kanaler som man kan flytta vår match till istället för att ge oss en ytterligare en käftsmäll!!! Vem vet Platini kanske polar med Janne Scherman på TV4. Hur som helst, båda har gjort sig skyldiga för våldtäkt på oss Atletico-supportrar!
Real Madrid Zidane#1
2008-11-23 02:13
Ämne: Rawkus//

Detta ha....
Villa_Silva

ha du missat att marseille supportrarna blev misshandlade av några idiot snutar ( som dock inte är värre än dig )

kolla länk innan du yttrar dig
Atlético lini
2008-11-22 23:18
Varken UEFA eller tv4 ligger ju på plus nu...Förstår mig inte på de människorna. :S
Atlético rawkus
2008-11-22 21:42
Grande Valladolid! Hall detta nu! :)
Atlético Bobban (red)
2008-11-22 21:21
Det är andra gången den här hösten som Tv4 pissar oss rakt i ansiktet, när de väljer att plocka in andra "heta" sändningar istället. Tidigare i höstas var det ju NHL som hade storslagen premiär i Stockholm och det var ju en världshändelse som måste visas... Mötet Barcelona - Atlético fick stryka på foten och efter massiv kritik beslutade man att eftersända matchen!

Nu gör man om det igen med att visa världshändelsen Henke Larsson sitter på bänken i jumbomötet mellan Helsingborg mot Jönköping. Men ni måste fan i mig skämta aprillo!
Madrassen
2008-11-22 19:13
Knappast någon nyhet att TV4 är ett STORT j*vla skämt. SVT hade gråtit glädjetårar om de hade fått visa de matcher som TV4 bara skiter i. Ibland känns det faktiskt som den kanalen bara köper rättigheter för att skryta...

KUN KUN KUN för TV4 och Platini...
Barcelona Tompa
2008-11-22 18:41
TV4 har gjort det igen, misshandlat sändningsrättigheterna till vår älskade La Liga. Och denna gång har man överträffat sig själva - Henke Larsson gör debut i innebandy! Snälla nån, väck mig från denna mardröm.

Jag håller inte på Atletico men jag lider verkligen med er och de som håller på Recroativo, TV4 spottar er i ansiktet! De borde inte få ha några sändningsrttigheter i fotboll överhuvudtaget. En kanal med en gnutta seriositet hade inte ens kommit på tanken att stryka Atleticos match för att visa Henke Larsson i "världssporten" innebandy.
Atlético Deion
2008-11-22 18:28
Tv4 är ju tragiska. Snälla, lämna över rättigheterna till en annan kanal, vilken som helst. Vad händer här näst?? Snart går väl alla helgmatcher i La Liga bort när Ljungberg börjar spela schack, Zlatan börjar med dart och Henke går över till erotikfilmer.
Svensk sportmedia måste fan vara ensamma i världen med att vara så förbannat löjliga att man skäms. "Henkes övergång till innebandy är en historisk händelse som kommer ge stora eko i Sverige långt framöver".. men hallå lägg ner.. ärligt.. vuxna journalister som håller på sådär.. man bli ju fan mörkrädd.. Gud bevare oss om Allbäck börjar med go-kart rally i amatör serien.
Atlético rawkus
2008-11-22 16:25
[RealMadrid- R9 Ronaldo]: Nej, inte for att vara fans skrek "KUN KUN KUN", utan for att nyllet Platini ar sur for att Marseille ar sa javla ruttna.

Tror for ovrigt gatan vad galler "KUN KUN KUN" ramsar ar lost: Kun Kun Kun = KKK :O

"Apljuden" ar bara en bonus for var ack sa svarte Aguero ;)
Atlético RK!
2008-11-22 15:37
Allt går verkligen emot oss.
Atlético Zvensson
2008-11-22 14:36
haha fy fan vilket skämt hoppas jag träffar killen som har bestämt detta i en mörk gränd vilket jävla miffo!
2008-11-22 13:14
Läste lite på forumet nu, har era fans fått böter för att dem skrek Kun Kun Kun.
2008-11-22 13:10
Det är ju bara pinsamt.. Fotbollskanalen?
Atlético offe23
2008-11-22 12:42
Fyfan va dåligt! aja tv4 kan ju visa innebandy istället håller ju typ samma klass som den skit sporten, Tv4 mot konkurs hoppas ja så kan ekwall å Lundh sitta där utanför henke å be om pengar som de stalkar
Madrassen
2008-11-22 11:42
Såg det här nu. Vilket j*vla skämt rent ut sagt! Vem f*n bryr sig om Henke som spelar innebandy?
Madrassen
2008-11-22 11:35
Vadå, visar inte TV4 vår match? Det står ju så i alla tablåer.
Atlético zoran
2008-11-22 11:32
Vem bryr sig när man har streams, eller hur? Nej, tänkte väl det..
Barcelona DM1982
2008-11-22 11:20
Måste kännas jäkligt surt att TV4 inte visar er match mot Numancia. Känns helt otroligt att de väljer att visa en innebandymatch med Henke istället, det är inte riktigt seriöst.
Atlético zoran
2008-11-22 11:18
Det är inte idag, utan på Söndag.

Men TV4 SPORT skall tydligen visa Henrik Larssons debut som innebandyspelare. Det blir inte mer förnedrande..
Spanien El Spanjako
2008-11-22 11:11
Glöm matchen på TV idag. Tv4 Sport visar innebandy istället.
Annons: