/spanien/atletico/forum/155.aspx/spanien/atletico/forum/155.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Conserva el Calderón!
2015-06-11 13:26
Av vad jag ser här i den här videon är han kanske precis den typen av mittback vi behöver, särskilt i trånga matcher då vi har svårt att skapa något. Syftar på att han letar sig gärna uppåt i banan och vågar finta här och där. Våra tre träben är inte så spelförande som Caio är. En fråga dock: Ifall vi värvar honom, varför vill ledningen behålla Alderweireld? Vi kan omöjligt matcha 4 mittbackar så att alla är nöjda med speltiden. Jag har svårt för mig att Gimenez, efter denna säsongen, tappar ledningens förtroende och hamnar på bänken igen.. Toby kommer inte vilja vara tredje eller fjärde val heller.
Atlético zoran
2015-06-11 13:19
@gurra1993:

Det verkar som om AS har missat viktiga detaljer i just det fallet och gått på lite för hårt när det gäller Tielemans potentiella flytt från Anderlecht i sommar.
Atlético gurra1993
2015-06-11 13:18
Nån med lite bättre koll på Caio som kan berätta lite om honom
Postat via SvenskaFans-appen
Atlético zoran
2015-06-11 11:16
Gott om uppdateringar idag.
Atlético Chewie
2015-06-11 11:13
Hehe, någon har varit snabb och uppdaterat Viettos engelska wikipedia sida: Luciano Vietto is playing for atletico madrid as a striker.
Atlético El kulan
2015-06-11 10:29
Ryktet går att Rodrigo Caio är klar för Atletico. Övergångssumma 12-15 miljoner euro. Någon som har koll på honom? Tycker det verkar mycket för en oprövad spelare som dessutom har haft en allvarlig knäskada.
Atlético monoburgos
2015-06-11 00:43
Trodde att Elmundodeportivo ändå var lite pålitlig. Hur troligt är RTV(spanska svt) som säger att mandzukic går till Juve och Miranda till Inter?
Profe Ortega
2015-06-10 19:37
@monoburgos:

Den nyheten visade sig vara en bluff då huset på bilden ligger i Italien...
Atlético monoburgos
2015-06-10 16:42
Enligt El mundo deportivo har Tevez köpt hus i Madrid. ;D
Atlético 3-5-2 (f.d. Tigern)
2015-06-10 15:38
United gillar ju att spendera stor summor så gärna! Här är artiklen om det.
Atlético Cholo es un dios
2015-06-10 15:16
Många källor säger att Man United förbereder ett bud på Mandzukic, kan det ligga någon sanning i detta? Något som vet något om det?
Postat via SvenskaFans mobilsajt
Atlético ADCS (red)
2015-06-10 13:10
Jag tror vi kan få ut mer av Mandzukic i transferpengar än vad vi skulle behöva betala för att köpa Tevez. Så att inkludera Mandzukic som delbetalning för Tevez känns inte speciellt genomtänkt. Problemet kan ju dock vara att Tevez måste röra på sig snart, medans vi inte har öppnat förhandlingar med andra klubbar om Mandzukic. Hade vi haft mer tid hade vi kunnat sälja Mandzukic först, köpa Tevez och ha lite pengar över för annat.

Rawkus//

Pace är A och O :)
Atlético rawkus [siempre contra la peste blanca]
2015-06-10 03:41
@ADCS (red):

Dra at helvete vilken speed med Griez och Correa, toppat med en nästan rabieslik grinta som Tevez besitter :D
Atlético AndeeI
2015-06-10 00:41
Är alla inne på att plocka bort både Gabi och Tiago på en gång? Dumdristigt skulle jag vilja säga. Vi har ett gäng sjukt intressanta talanger, men det måste ändå balanseras upp med en stor del av den rutin som vi har i det här laget. Många är ju till och med inne på att plocka bort Arda? Det förstår jag inte riktigt. Men i alla fall, mer talangfullt lag, om vi nu även plockar in Vietto får du leta efter. Gimenez, Saul, Oli Torres, Vietto, Correa, Oblak, Koke. Griezmann. Fullkomligen älskar den här nya "värvningspolicyn", men som sagt. Talang måste balanseras upp med rutin.
2015-06-10 00:00
@Kjelleman:
Diggar verkligen den där talangfyllda startelvan.
Jag tror absolut på att Vietto är en bra värvning!
Atlético ADCS (red)
2015-06-09 23:59
Jag tycker inte Vietto går rakt in i startelvan. Tycker Correa är snäppet vassare talang. Däremot skulle en rutinerad Tevez gå rakt in startelvan.

.......................................Oblak.................................
Juanfran.........Alderweireld.....Godín.........Filipe Luis
.....................................Romulo.................................
...........................Arda...............Koke........................
..........Correa...............Tevez................Griezmann...

avb: Moya, Gimenez, Siqueira, Oli Torres, Saul, Tiago, Vietto, Nolito.

Jag skulle vilja att vi löste doldisen Romulo från Spartak Moskva. Stor och stark jävel till defensiv mittfältare. Grym timing i sina tacklingar och är duktig på långa bollar i djupled. Även snabb och teknisk. Har varit grym i Ryska ligan.
.
Atlético DeBe
2015-06-09 23:00
Det ser riktigt intressant ut om vi fyller på med vietto, tevez, filipe och caio. Dom värvningarna skulle bada gott. Säljer vi dessutom Mario m och köper camacho har vi goda förutsättningar inför säsongen. Moya, oblak Godin, siquera, filipe, gamez, gimenez, juanfran, alderweired. Tiago, greizmann, koke, turan, gabi, garcia, saul, camacho, caio. Vietto, torres, correa, tevez. Tevez, correa, gimenez tar upp EU platserna. Caio och vietto har dubbla pass
Atlético Kjelleman
2015-06-09 22:59
Jag kan väl bidra med blivande CL mästarnas laguppställning
Oblak
Manquillo Gimenez Velazquez Jonny Castro

Saul Koke
Oliver Correa

Griezmann Vietto
Atlético gurra1993
2015-06-09 20:32
Hade gärna sett denna elva nästa år.

Oblak
Juanfran--- Godin--- Jimenez---Kurzawa

Torres--Camcho/Tielemans--Koke

Greizmann--Vietto--Correa.

Atlético Conserva el Calderón!
2015-06-09 19:53
@AndeeI:

Ge Siqueira chansen samt byt ut Tevez mot Vietto och vi har ett ruskigt jävla bra lag! Tänk sen Correa som inhoppare........
Atlético AndeeI
2015-06-09 19:18
Oblak Juanfran--- Godin--- Jimenez---Kurzawa Koke----Camacho---Gabi----Arda Griezmann--- Tevez Jag hade inte klagat överdrivet mycket utgångselva hade sett ut på ett liknande sätt. Till skillnad från säsongen då vi vann La liga, varvade ju Simeone betydligt mer mellan spelare den föregående säsongen. Och med Fernando Torres, Oliver Torres, Vietto, Alderweireld, Gamez, Saul, Siquiera, (Correa) och Moya på bänken där spelare varvas skulle det se riktigt bra ut. Kommer Correa att lånas ut i övrigt?
Profe Ortega
2015-06-09 16:49
Idag genomförde den spanska AS en mycket intressant intervju med självaste El Cholo och jag kan varmt rekommendera att kika på länktipset där intervjun har översatts till engelska.
Atlético gurra1993
2015-06-09 13:12
Zoran vad händer med tielmanns dog ryktena ut eller?
Atlético zoran
2015-06-09 13:05
Ny uppdatering är uppe. Är nere i Grekland på lite semester sedan i lördags så det kan bli så att man är något sen med enstaka grejer, men jag ska försöka hinna med det mesta.
Atlético Elnacho
2015-06-09 12:19
Det var ju snack om Yoann Gourcuff för någon sommar. Nu när hans kontrakt gått ut, tror ni att ledningen har några tankar på honom?
Atlético ADCS (red)
2015-06-09 09:48
Jag hade också iPad innan, tills jag tröttnade på alla restriktioner, itunes, kompatibiletetsförmåga med andra apparater. Jag har officiellt lämnat Camp Apple under 2015. Samsung Galsxy Tab S for the win. Anyways, Cuadrado på gång till Atleti?
2015-06-09 08:33
Enligt Marca så är Real madrid även sugen på Felipe Luis...
Atlético Kakan_Atletico
2015-06-08 21:17
@skogstorparen:

Exakt samma för mig. Riktigt irriterande på jobb..
Atlético wesse
2015-06-08 20:50
Samma för mig skogstorparen, den laddar väldigt länge innan den kraschar..
Atlético skogstorparen
2015-06-08 19:48
Altas y Bajas kraschar hela tiden i min IPad när jag skall läsa den :-( Gjort så nu under lång tid, ingen annan artikel krånglar!! Någon mer med samma problem?
Annons: