/spanien/atletico/forum/1544.aspx/spanien/atletico/forum/1544.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Luff
2008-12-01 21:39
Svinkallt har i Madrid, tur att vi gjorde ett par baljor iallfall, varmde lite.

Annars var hojdpunkten po matchen nar hela arenan skanderade "PUTA PLANINI, PUTA PLATINI!", klart ljudmassigt hogsta ramsan igar.

Hejs!
Atlético DeBe
2008-12-01 18:45
Platini har marseil suportetna så långt upp i arslet så han börjat njuta av vad de gör mot fotbollen
Atlético offe23
2008-12-01 18:23
Fan va arg jag e på Marseilles supportrar som gör bort säg gång efter gång år efter år e de inte hög tid att straffa dessa idioter riktigt jävla hårt?!

Platini orkar jag inte ens bry mig om längre han är en ända stor nolla, Ingen och då menar ja verkligen ingen kan förstöra fotbollen så mkt som han gjort om de ens försöker
Atlético Deion
2008-12-01 18:14
Oj, Andreas hann visst före med artikeln.. men men.. ni kan ju läsa båda :)
Lite lästräning har aldrig skadat nån.
Atlético Roni
2008-12-01 17:55
Kul lottning, bryr mig ändå inte om Copa så det blir iallafall någon interesant match(er).
Ni kan se mitt senaste nyförvärv som Atletifan på profil bilden :D
Madrassen
2008-12-01 17:00
Riktigt härligt med tre pinnar igår. Även om slutresultatet knappast speglade matchen så hoppas jag att matcherna mot PSV och Racing har gett spelarna lite välbehövligt självförtroende i jakten på Barca och de andra lagen i toppen.
Atlético wesse
2008-12-01 16:07
Bra krönika Deion! Alltid intressant att höra röster/åsikter från dom som är nära problemet istället för att låsa nån artikel i aftonbladet...
Barcelona Okkapokka.
2008-12-01 15:51
Härlig lottning tycker jag, Vi båda brukar bjuda på underbar fotboll när vi spelar emot varann. Alla senaste 4-5 matcher har varit fantastiska, kan inte tänka mig något annat för de kommande matcherna heller. ;)
Barcelona Saman.
2008-12-01 15:26
Deion

Bra krönika, håller fullständigt med dig.
Atlético henry garvis carlsson
2008-12-01 13:44
Ämne: Läs gärna min person....
Bara å instämma, svensk fotboll begår harakiri...
Atlético Deion
2008-12-01 13:29
Läs gärna min personliga krönika på den delan av SF som handlar om svensk fotboll.
*Simao*
2008-12-01 12:48
tjenna grabbar ....

Ja tycker att Aguirre borde använda Miguel De La Cúevas mer . Istället för att hämta Luis Garcia så kan han hämta Miguel ja tycker att han e ung o kvick i fötterna o är snabb så vf inte han istället

Eller va tycker niii????
Atlético DeBe
2008-12-01 12:26
Roligt att vi vann. Vi har varit illa ute tycker jag men ser nu att vi börjat få häng på rivalerna.

I nästa omgång

Rea$ - sevilla
Barca - Valencia
Sporting Gj - At. Madrid

Ser ut som vi kan ta igen fler poäng nu.

Aupa Atleti!
Atlético olleulv
2008-12-01 09:22
En idé!! Igår kom jag på varför jag älskar Atletico! Allt kan verkligen hända! Inget, INGET lag, som jag sett, har så sjukt genialiskt anfallsspel. Det ser helt strukturlöst ut när simao, aguero, forlan lirar varnadra oväntat och på ett tillslag, men ack så vackert! En annan grej... vi har jäkligt många spelare med koncentrationen i berg-o-dalbana (ADHD?). UFO, Maniche, Pernia m fl. Detta är ju atletico!
Stort plus till Forlan! Innan han pangat dit sina mål så satt jag och var förundrad över hans sätt att spela fotboll, helt genialisk. Han gör nästan alltid nåt bra med bollen!

Vill försvara Maxi lite oxå! Simao i all ära, men killen agerar ofta extra forward och då blir naturligtvis Maxi tvungen att ta mer ansvar hemåt.

Nu är det kontakt till toppen på riktigt! Kom igen nu!
2008-12-01 07:48
Enligt vår tyska peña´s hemsida vankas det tv-match även nästa helg. Gijon borta 2000 på lördag. Man får hoppas att vår sida har fel, där det står 1800, för då brukar den väl inte sändas??
Observera att det som bekant kan ske en del omkastningar när TV producerar "sport". Vem vilken pseudosport dom hittat på i nationens intresse till nästa helg????

Enligt Espanyols senaste artikel är vi tydligen med och slåss om att värva deras keeper Kameni. Det hade inte varit helt att få honom, ruggigt bra de gånger jag sett honom och endast 24 år gammal. Ett tips är ju att ta Banegapengarna till detta....
2008-12-01 06:19
Klockrena spelarbetyg. Mittbacksparet helt under isen och det var ju så att man hade erotiska drömmar om att ha firma Perea/Pablo tillbaka igen... Otroligt egentligen med tanke på hur upphausad i alla fall Heit har varit. UFO imponerade inte i Viola dock i HSV, men det var ju några år sen. Den nytta UFO gör nu är väl att han skrämmer skiten ur motståndarna när han ger dem den där galna UFO-blicken....

Men Don Diego.... vilket driv, vilken kämpaglöd, vilket tillslag!!!! Såg ni rushen i första halvlek när han nästan nådde en boll som var på väg ut... han måste varit 30 meter efter Racing-backen, som gammal sprinter blir man ju nästan pilsk av att se sånt!!!!! SJUKT!!!!

Tänkte en del på lånet av Banega igår efter matchen och om vi kommer att köpa honom eller inte... låg inte utköpskoptionen på 10 miljoner Euro?? Vi har ändå 4 fullgoda spelare på den platsen och det jag sett av Banega har mest varit felpassningar och lite speltid. Så sett till det han presterat nu anser jag att han gott kan skickas tillbaks till Mestalla....

Och just det ja.....MIGUEL DE LAS CUEVAS!!!! Sluta ligg med Aguirres fru!!!! Det måste ju vara något personligt eftersom han aldrig får chansen... Just med tanke på hur Maxi och LG har presterat i år. Det skulle vara sorgligt om vi ska låna ut honom med, när vi hyr just Banega för ganska dyra slantar...
Atlético rawkus
2008-12-01 02:02
Cruz Azul, trots tidigt 1-0 underlage, vande till en 3-1 seger och ar darmed klart for Semifinal!

Semin spelas mot...Atlante fran Cancun!! Imorn skall vi kopa biljetter till nasta lordags match har i stan!! Aterigen blir det en klackplats med La Sangre Azul :D

Mlskyttar var: Gerrardo Torrado(mumma vilket skott!!), Miguel Sabah(Cancun fodde Sabah malar igen!) och slutligen fick antligen guldklimpen Cesar Villaluz nata igen!
Atlético raoul duke
2008-11-30 23:42
varför ger inte aguirre miguel några minuter istället? jag tycker att vi ska låna ut honom i januari så han får chansen att spela lite a-lagsfotboll, han har väl knappt spelat en match sen han kom till oss?...
Atlético Optimo_Kun
2008-11-30 23:10
Underbart grabbar. Nu fortsätter vi mot cl-spel nästa år iaf
Atlético Joakim Jönsson
2008-11-30 23:00
AUPA ATLÉTI!
Atlético kun10aguero
2008-11-30 22:58
Oerhört skönt med 3 poäng!!
Atlético el niño para siempre!
2008-11-30 22:54
Ämne: Tänk om Torres stann....
Det är sant, men om vi inte hade sålt torres skulle vi inte ha fått pengarna till Forlan.;)
Atlético John Mayer
2008-11-30 22:54
När vi blixtrade till offensivt var det verkligen en fröjd, men helt ärligt, känns lite oroande att vi känns så svaga på mitten stundtals. Vem vet hur den här matchen hade slutat om vi hade behövt möta elva motståndare i 90 minuter.

Men men, inte en tid för att vara negativ. En oerhört skön, och viktig, vinst med offensiv kyla och explosivitet som kommer att hålla mig i liv genom den annalkande förkylningen :)
Atlético offe23
2008-11-30 22:53
Gött med tre poäng å att Kun Simao å inte minst Forlan leverar, aja nu e de läggdax så man kmr till jobbet i tid med sin snygga rödvita halsduk natti natti ha de gött alla rödvita!
Atlético Roni
2008-11-30 22:51
NEJJJJJ Ville verkligen att hans skulle in
Ronie
2008-11-30 22:49
Tänk om Torres stannat och klubben hade köpt in Forlán. Hade varit fruktansvärt kul att se dem 2 med KUN släpandes bakom de 2.
Atlético Roni
2008-11-30 22:47
Asså är verkligen löycklig i denna stund och Atleti har verkligen börjat spela samma fotboll som jag en gång blev kär i nu i slutet :) Tack SImao KUN och Forlan.
Atlético John Mayer
2008-11-30 22:46
Publiken är verkligen på G, underbart att höra. En tveksam insats rent spelmässigt men oerhört skönt att vi kan vinna ändå. Forlan är gud.
Atlético offe23
2008-11-30 22:45
trippelbyte xD
Atlético offe23
2008-11-30 22:43
Ämne: Vilken härlig publik....
haha ja som fan :D
Annons: