/spanien/atletico/forum/1532.aspx/spanien/atletico/forum/1532.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético paniagua
2008-12-12 12:30
--Luff--

Klädtips inför min Madridvisit? Bör jag ta med dunjackan till Madrid? Med andra ord, hur kallt är det egentligen nu?
Atlético paniagua
2008-12-12 12:28
Ok mina vänner, sista chansen! Om en vecka åker jag till Madrid för att fira jul och nyår.
Om någon är intresserad av den Atleti-keps som jag fortfarande har till salu, säg till NU.
Om en vecka är det försent. Då ger jag bort den till mitt kusinbarn eftersom jag själv passar extremt illa i keps.
Skickar bild om du ger mig mailadressen.
En hundring är pristanken.
Atlético henry garvis carlsson
2008-12-12 11:12
Sett till Barcas spel på sistone borde det bara kunna sluta på ett sätt, men ett Clásico är vad det är. Jag tror i sann la-liga anda att det kommer att bli en sjukt underhållande match.
4-2 till Barca kanske??
Barcelona Dedeffo
2008-12-12 09:34
Hur tror ni el clásico kommer att gå? Roligt att höra neutrala supportrars åsikter :).
Atlético rawkus
2008-12-11 23:04
Luff: Sno? Vad ar det..? Hoho :O
Atlético Deion
2008-12-11 23:03
Ja, Betis känns som den klurigaste matchen hittils, vi kan helt klart vinna med 4-0 eller förlora med 1-3. Mycket ligger i hur våra spelare ser på Betis och vilken mentalitet vi har. Det bäddar för ett väldigt Intressant möte.

JJ//

Tack, ville bra få fram hur mycket dessa tre betyder för laget.
Atlético Roni
2008-12-11 21:07
Japp på Söndag når de minusgrader och troligtvist snö nere i Madrid Luff :) ha så kul hihi
Atlético Luff
2008-12-11 20:08
Det enda jag inte vill ha är något lag där vi har favoritskapet, det är då det går åt helvete för Atleti.

Annars är det fortsatt svinkallt i Madrid, både längtar och är rädd för Betismatchen, kommer frysa ihjäl.
Madrassen
2008-12-11 16:45
Bobban (red)//

Hade nog hellre tagit Roma än Juventus. Två segrar mot Real Madrid är mer än vad vi har mäktat med på ett tag.
Atlético Roni
2008-12-11 16:19
3 cheers for the 3 champions :D
Atlético Bobban (red)
2008-12-11 11:47
Det var nog inte så dumt att bli tvåa i gruppen trots allt. Då vi kan lottas mot någon av följade sex lag: Roma, Panathinaikos, Manchester United, Bayern München, Porto och Juventus.

Om vi hade slutat etta i gruppen hade det varit följande alternativ: Chelsea, Inter, Sporting, Lyon och Arsenal!

Spontant känns Man U som den riktiga nitlotten bland de sex som vi kan bli lottade emot. Även om det är bara bra lag som är kvar i turneringen så skulle jag inte gråta blod om vi ställs mot någon i trion, Juventus, Porto eller Panathinaikos.

Betydligt tuffare om vi får Roma eller Bayern på vår lott, nästan i Man U klass...
Atlético Joakim Jönsson
2008-12-11 07:04
Fin text, Akshay. Kan bara tala för mig själv och säga att jag älskar Kun!
DzJocke
2008-12-11 01:06
Nån gång måste man möta Man Utd, gör det gärna nu. Skulle va gött att spöa ut dom från CL. Tror At. Madrid kan ta vilket lag som helst!
Valencia Jeffren!!!!!!
2008-12-10 23:15
Hej!

Jag har en Helt ny origginal Atletico de Madrid tröja som jag säljer för 300 kr. Det är den blå bortatröjan och storleken är Medium. Om någon är intresserad får ni gärna maila mig på africa2008@live.se eller ringa på 070-7138842.
Madrassen
2008-12-10 19:37
Håller med. Tror faktiskt inte att vi skulle slå ut Manchester som har en förmåga att höja sin lägstanivå i slutspel.
Atlético Optimo_Kun
2008-12-10 19:03
Ämne: Jag hoppas på någon ....
Tror personligen att Man U skulle vara en mardröms motståndare. Lyon däremot skulle jag gärna möta!
Atlético RK!
2008-12-10 15:58
Jag hoppas på någon av följande i lottningen:
Manchester United
Bayern Munchen
Lyon
Arsenal

Tror att dessa två engelska lag passar oss bra. Speciellt Man utd, då vi inte skulle inneha favoritskap alls och Atleti tenderar ju att höja sig i dessa matcher. Kanske inte i årets La liga dock. Bayern Munchen och Lyon känns också som lag vi skulle kunna rå på. Är kluven gällande de italienska lagen.
Madrassen
2008-12-10 15:49
erik.//

I så fall fixar Platini engelskt motstånd...
Valencia erik.
2008-12-10 11:14
Tror ni har stora möjligheter att gå vidare ifrån åttondelen. Så länge ni slipper Engelskt motstånd.
Atlético Deion
2008-12-10 11:08
hmm.. jag ska hela tiden ha ett öga på Platinis fingrar.. fiffleri varning..

tidningarna har inte varit nådiga i sina betyg på Luis Garcia.. en gav han -0 .. haha.. en annan sa nonsensspelare..
Atlético Bobban (red)
2008-12-10 10:54
Lottningen till åttondelsfinalerna sker den 19 december klockan 12:00 i Uefa; s högkvarter i Nyon!
Madrassen
2008-12-10 09:56
Synd att vi vårt anfallsspel var så uruselt som det var igår då det hade varit ganska så mycket behagligare att vinna gruppen. Hoppas dock vi kan få Panathinaikos eller Roma med lite tur i lottningen. Lyon hade inte heller varit fel om de blir gruppettor.
Atlético Deion
2008-12-10 00:04
Såg andra halvleken. Om hela matchen såg ut på det sättet så är det katastrof, men samtidigt är det viktigt att lära sig spela såna här förvarsmatcher på bortaplan när vi möter bättre motstånd i forts av CL, det är ju på hemmaplanresultaten vi ska gå vidare.
För mig spelar det ingen roll om vi slutar etta eller tvåa i gruppen då vi tar det lag vi får helt enkelt i lottningen, det är bara bita i äpplet och fortsätta, då vi kommit längre än förväntat. Helt ärligt tror jag att vi har större chans att slå lag som Juventus och Roma då det är svårt för dem att veta vart vi står som lag, det kommer ha lite underskattning och vi kommer skicka hem dom från Madrid med svansen mellan benen, precis som med Schalke och Liverpool nästan. Jag vill INTE ha Panathinaikos, då vi underskattar sånt motstånd. Och jag bli blir skräckslagen av att spela bortamatcher Grekiska och Turkiska lag.

Zoran//
Ja, håller med, verkligen synd om Miguel. Aguirre skickar alltid in honom i de otacksammaste lägena och matchbilderna, eller så får han starta med reservspelare, han får aldrig visa upp sig med hjälp av kvalitetspelare runt om sig.
Atlético John Mayer
2008-12-10 00:01
Ja...herregud, pinsamt var nog ordet..
Atlético kottee
2008-12-09 22:44
har vi tur kan vi få panathinaikos..
Atlético zoran
2008-12-09 22:43
Katastrofal insats, tyvärr.

Perea var bäst på planen tillsammans med Pablo i Atlético samtidigt som Ben Arfa gjorde en bra match i Marseille.

Jag tycker synd om Miguel.
Atlético Optimo_Kun
2008-12-09 22:43
Någon som har en aning om när slutspelet lottas?
Atlético rawkus
2008-12-09 22:41
Nu vantar 6.5 timmar av riktigt jobb...

Blah :(
Atlético rawkus
2008-12-09 22:41
offe: Tillsammans med en feeeet check... :/
Atlético offe23
2008-12-09 22:40
hoppas på karma så vi får nån sämre grupp 1a å att LFC får, Real,Juve, Bayern, Inter lr Chelsea
Annons: