/spanien/atletico/forum/1524.aspx/spanien/atletico/forum/1524.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Roni
2008-12-26 21:18
El_Mago:

Jo det märks ju att det är dina åsiketer för koll på Atleti och hur spelarna presterat verkar du ju inte ha. Maxi Rodriguez? Har alltid älskat honom men osynlig kan man beskriva han med ett ord denna säsong bortsett från förra matchen och början av säsongen. Vart är Simao? Denna säsongs bästa spelare i Atleti än så länge. Pernia? Säga vad man vill om tidigare säsonger men den på spottade rabies smittade hunden har växt upp till en stilig hingst som presterat bättre än resten av backarna. Assuncao tar utan tvekan Maniche plats då han endast haft en "dålig" match sen han kom till Atletico Och kan lätt se honom ta Toures plats i din "startelva" då du likagärna skulle bara kunna sätta in Barcas startelva där då man åtminstonde skulle förstå varför du väljer vissa spelare!

Bra skriven artikel dock och fortsätt med ditt arbeter, hoppas du inte tar kommentaren på fel sätt men ville bara slänga dit några pointers och ni andra här på forumet kan gärna säga emot mig om ni inte håller med!
Valencia El_Mago10
2008-12-26 16:47
*Simao*

Aguero i Barca nästa säsong ;)!

Länktips: Säsongens (såhär långt) lag, spelare, mål och överraskning (enligt mig)! Inga Atleticospelare med i startelvan, men dock tre på bänken!

*Simao*
2008-12-25 12:45
Grabbar ja vet att Aguero har sagt att han ska va kvar men ja e lite rädd för den här länken läs den!!
*Simao*
2008-12-25 12:17
Good Jul o gott nytt år på er alla som älskar Atletico o alla andra också :)3
Atlético John Mayer
2008-12-25 01:41
God Jul alla kära Rojiblancos. Tittar in lite snabbt för att meddela att tomten året till ära var iförd en Atletihalsduk, visserligen för att dölja slipsen därunder, men status som det sjunger om det ändock.

Nu ska jag tillbaks till whiskeyn, ha en underbar jul allihop :)
Barcelona Windass
2008-12-24 23:26
Tjenare allesammans.
Jag sköter en fotbolls/bettingblogg (http://www.metrobloggen.se/tipshornan) och undrar helt enkelt om det finns någon här inne som anser sig ha en riktigt bra koll på La Liga. Skulle uppskatta om någon tog åt sig uppgiften att varje helg försöka skriva ner lite tankar om matcherna som ska spelas. Ge lite tips o.s.v. Mer information om du är intresserad. Ifall du är intresserad så kan du adda pierrelamont@hotmail.com på msn.

Mvh // Pierre
Atlético kun10aguero
2008-12-24 23:15
Ämne: Någon som har någon ....
Skulle tippa på 15-20 stycken, fast tippa är ju din specialtet(respekt) så tippa du istället ;)

Fick för övrigt Atleti shorts o tröja, förra årets bortaställ, men älskar det stället så blev glad som satan, den bästa presenten strax före Guitar Hero =)
Atlético Roni
2008-12-24 22:53
Någon som har någon koll på drygt hur många Atletifans vi är här på SF?
Atlético Roni
2008-12-24 22:51
God jul :)
Atlético lini
2008-12-24 21:19
God Jul allihopa! :)
Atlético offe23
2008-12-24 16:25
God Jul önskar jag från ett snöigt Toronto =)
Atlético kun10aguero
2008-12-24 11:21
God Jul ! :D

Vill bara säga det att jag personligen tycker att både Goal och GSH är grymma filmer. Lite overkliga mål ibland i Goal, men även en del som gjorts i verkligheten. Men en bra handling. Dessutom är ju Atletico med i 2 när dem spelar "bordfotboll" ;)

Men för övrigt är lite blandad känslor om Reyes. Skulle hellre ha kvar han än LG men av han vet man ju vad man får ut varje match, ingentnig. Men undrar ifall inte LG skulle fungera bättresom anfallare, då får han nytta av sin rutin.

I julklapp önskar jag mig en Simao och en Forlan i toppform och en Diego =)
Barcelona Doce
2008-12-23 22:26
Skulle bara säga att jag verkligen hoppas ni kommer före Real i ligan i år:)
Atlético rawkus
2008-12-23 21:04
"Kara Tomten! Ge mig en Ibagaza i gammalt slag eller en Argentinsk mittfaltsgud i Riquelme" :O
Atlético skogstorparen
2008-12-23 20:10
God Jul alla Atleti vänner, längtar till Valencia matchen tror på seger, hoppas på en konstruktiv & stark mittfälts förvärv/Skogstorparen
Atlético rawkus
2008-12-23 15:47
Roni: Det sista jag vill ha kring jul ar sol... Saknar "riktig" jul nat fruktansvart :(
Atlético Roni
2008-12-23 05:10
Så sköna Red :D Filmtips!

God jul Rawkus säg hej till solen från oss :'(
Atlético rawkus
2008-12-22 23:05
God Jul och Gott Nytt ar fran Mexiko!!

Nu blir det en timeout fran forumet tills julmattnaden och nyarsbaksmallan forsvunnit :)

Javligt kul att stata fore Kloak Abonnenterna i tabellen!

Mvh/rawkus
Atlético Bobban (red)
2008-12-22 19:58
Ni kanske inte har märkt det, men vi har lagt in ett spelschema i vänstermarginalen...

Hoppas att det kan vara till er hjälp för att ha koll när Atleti spelar nästa match, om inte annat är det utmärkt hjälpmedel för att kolla om ni är tillgängliga i er späckade kalender!
Atlético Roni
2008-12-22 04:51
Nånting man kan säga om Ledningen klubben och spelarna är att de håller löften. Minns Cerezo säga, minns Aguirre säga och mins Maxi säga att innan året är slut så kommer vi vara bland topp 4 och det var även då det gick som dåligast för Atleti denna säsong.

Gracias!
Barcelona Dedeffo
2008-12-21 21:32
Jag såg inte hela er match, såg bara lite ur den första halvleken men bra jobbat. Skönt att Real Mierda ligger utanför topp-4 där dem ska vara.
Atlético paniagua
2008-12-21 19:47
Ämne: Ämne: Ta d....
Det är vår redaktion som skrivit meddelandet min vän. Förmodligen har real-fjunisen tagit upp något som gäller Real vs Barca.

Annars måste jag säga att det är ren poesi att se Barca spela. Fantastisk fotboll! Och för det som säger att det inte har någon betydelse varifrån spelarna kommer, så kan nämnas att Barca idag spelar med 6 (!!!!) EGNA produkter samt har en tränare från det egna leden. Låt oss inte glömma att ytterligare en hyfsad canterano är skadad (Iniesta) och en annan sitter på bänken (Bojan).
Något att lära sig av herrar i Atleti-ledningen. Så skulle jag vilja se det hos oss med.

Barca måste just nu vara världens bästa lag "trots" att man alltså satsar benhårt på folk från de egna leden.
Atlético kun10aguero
2008-12-21 19:44
Firar jul och nyår på en tredje plats i alla fall, så hittills måste man ju ändå vara ganska nöjd med säsongen. Vinst mot Valencia sen o de kommer att gå hur fint som helst =)
Atlético kun10aguero
2008-12-21 18:01
Ämne: Ta det här snacke....
Eftersom erat forum är stäng för andra blir de lite svårt:S Vad är det egentligen som inte hör hemma här? För det snackas bara Atletico här! =)

Hoppas verkligen Maxi fortsätter så här nu, och att Forlan och Simao kommer igång på allvar. Vilket j**** anfallspel vi kommer att ha!!

Skulle förövrigt vilja se RG istället för Nuno nästa match, tycker han verkar sliten. Inte så konstigt nog med tanke på hur mycket han springer mellan straffområdena!
Atlético rawkus
2008-12-21 17:34
Lat mig presentera Mexikanska La Ligas 20 basta mal fran den gangna sasongen - enjoy!!
Barcelona true_barca_fan
2008-12-21 16:43
bra spelat skönt att se er före Real madrid

Real Madrid #Luiz Nazario de Lima#
2008-12-21 14:52
Ta det här snacket till Real Madrids eller Barcelonas forum, här hör det sannerligen inte hemma. /Red
Spanien TheNExTDeLPieRo
2008-12-21 10:07
TAck för att ni vann. Nu blev man mycket rikare. Hade oddsat på er.

Nu får ni se till och komma före Real M.
Atlético garmawi_90
2008-12-21 02:18
Grande Maxi y todo del Atleti!!
Atlético Sundbyberg
2008-12-21 00:57
Riktigt skön vinst. Vad fan har hänt med Maxi? Avgöra matcher på det här sättet. Så jävla underbart!
Annons: