/spanien/atletico/forum/1515.aspx/spanien/atletico/forum/1515.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético henry garvis carlsson
2009-01-18 15:45
Trevlig sajt det där, men idag föredrar jag att se tortyren på TV4 sport...
Real Madrid hejdureal
2009-01-18 14:15
Där visas eran match idag helt gratis!

Länktips!
Atlético Joakim Jönsson
2009-01-18 11:25
Atlético ryktas vara ute efter FM-lirarna Guilherme och Keirrison. Låt oss se om det blir något av det hela.
Atlético Roni
2009-01-18 00:11
15 Var han bara och det yrade så mycket om honom haha, därför var man tvungen att fråga. Tack :)!
Atlético rawkus
2009-01-17 23:13
Roni: Varan(Cruz Azul`s) Galvan raknas for sin alder som en storre talang an Vela, Dos Santos och Villaluz. Dock har han ej lika hogkalibriga spelare omkring sig (de 3 tidigare namnda hade ju varann i ungdomslandslaget..), dock ar anfallaren Ulises Davila aven han vard att halla ett oga pa.

Galvan ar bast som offensiv mittfalare, steget bakom anfallarna. Han ar endast 16(?) bast och bor fa vaxa ifred, men att INTE halla ogonen pa han vore tjanstefel.

Alla Azulinos vantar med spanning pa att han skall vaxa upp och fa sin chans i A-laget ;)
Atlético Roni
2009-01-17 22:18
Señor Mexico (rawkus). läste lite om Martín Galván, skulle han vara något att kolla på inför framtiden?
Atlético rawkus
2009-01-17 16:32
Henry G C: Benitez ar jaginget storre fan av, samt sa ar han numera van att kunne be om nyforvarv som kostar multum - kanns som helt tvartemot vad vi kan gora(med all ratt) da ekonomin ej ar den basta for oss just nu :/

Tar han med sig Torres och Reina sa kan jag fundera pa att borja gilla han ;O
Atlético Roni
2009-01-17 16:22
Zoran gör livet svårt för resterande redaktörer på Svenska fans med ännu en strålande införsrapport =D
utmärkt jobb och tack för denna :)
Atlético henry garvis carlsson
2009-01-17 12:28
Benitez vill ej förlänga med lfc, agera nu humle å dumle!!!
Atlético rawkus
2009-01-17 01:10
Baloo: Inte jamfort med Camacho. Ett onodigt lan om du fragar mig, da de vi sitter pa som mest ar just centrala mittfaltare... Inget ont om Ever, ar sjalv ett stort fan, men han trycker bara Camacho langre ned i hackordningen, vilket gor att gamar likt Arsenal borjar cirkla och fukta nabben :/
Real Madrid Mr Baloo-Gonzalez.
2009-01-17 00:24
rawkus

Om jag får tycka" så är han det bästa och mest lovande för stunden(Ever)
Atlético rawkus
2009-01-17 00:12
Baloo: Forlan vilade i CdR matchen mig veteligen.

Ever kampar likt sa manga andra om en startplats pa mitten.
2009-01-16 22:27
rawkus

Det som händer är att "Vise president" Visente Boluda får ta över fram till sommaren.
Ny val kommer att ske.

Jag kommer att skriva en inför rapport inför möte mer er..
Så frågar jag dig, vad händer med Forlan? och hur kommer det sig att Ever inte tar riktigt plats i eran Elvan, eller har jag fel?
Atlético rawkus
2009-01-16 21:49
Baloo: Japp, darfor jag skrev det igar.

Vad hander nu?
2009-01-16 20:07
rawkus

Det är redan klart..
Atlético rawkus
2009-01-15 23:56
Calderon avgar :O
Atlético Roni
2009-01-15 23:07
Min mattelärare hade en massa synpunkter till nya tränare med oss, men eftersom jag automatiskt stänger av honom på lektionerna råkade jag nog stänga av när namnen kom :(
Atlético JFH
2009-01-15 21:37
Mancini är ju också tillgänglig, men kanske något dyrare.
Atlético Deion
2009-01-15 20:19
rawkus//

Tycker ändå att det var ett ganska reservbetonat lag med ordinarie spelare som Maxi, Forlan, Assuncao, Maniche, Heitinga, Ujfalusi, Leo Franco, Seitaridis borta. Den gamla superduon från två år sen Pablo-Perea gav mersmak trots att de inte spelat tillsammans på mycket länge. Den gamla Pablo i samarbetet med Perea hade nicket bort Bojans mål alla dagar i veckan, så det är klrt han ser rostig ut.

Det där med tränara håller jag med om en topptränare med bra meriter, men jag samtidigt en stark känsla av att en påmanande tränartyp som Diego Simeone är som skuret och gjuten för denna klubb. Har du sett när River spela de sista året? Simeone är affischbarnet för aktiv och livlig matchcoaching vid sidlinjen och väl genomtänkta byten. Mycket lik Guardiola typen i tänkandet, samma ålder, har spelarbakgrund på högsta nivå, men är mer aktiv än katalanen. Speciellt med tanke på han bakgrund i klubben så känns det rätt. Har hört att Lazio drar i honom lite, så vi får nog lägga på ett kol.
Atlético rawkus
2009-01-15 16:45
JJ: "Forumraven"? Haha :) Klok kille denne Ever ;)

Seriost sa borde CdR anvants helt at att lufta ynglingar och reserver fran forsta borjan.

Taget tuffar vidare, hoppningsvis med oss ombord och saledes icke staendes pa perongen :/

Pa Azteca Deportes tycker de att Aguirre bor saga upp sig sjalvt om det ej blir overtygande seger och installning mot landsmannen "Hugol" Sanchez`s Almeria.

Tycker vi redan nu bor scouta ratt pa en topptranare. En med erfarenhet fran toppklubbar samt CH L. Aguirre har gjort sitt och bor inse det sjalv, likasa bor Humle och Dumle gripa tag i saxen och gora det som maste goras.

Antar att man redan har nagra tranare under luppen, da det vore hyffsat oproffsigt att ej halla ogon och oron oppna, speciellt nar det allt som oftast knackar rejalt.

Minns hur glad jag var nar Bianchi anlande, men huj sa det gick :/
Barcelona devaK
2009-01-15 16:38
Rybbe

Eh... Säsongen är inte över än, inte säkert att Barca vinner
Barcelona Rybbe
2009-01-15 15:19
Respekt! inget annat ska ni ha, ett kämparlag som inte gnäller och spelar efter fair play. hoppas inte aguero är allvarligt skadad, och hoppas också ni kommer 2a efter oss i ligan! =)

Väl mött
Atlético Roni
2009-01-15 13:07
Men kära redaktion så dålig var väll inte Luis Garcia. Jag såg honom faktist få fram en av sina passningar. Och det tycker jag han förtjänar beröm för =)

kanske en kaka han kan kvävas på?
Barcelona Saman.
2009-01-15 12:10
Hur är det med Kun? Inget allvarligt hoppas jag.
Atlético SergioKunAgüero
2009-01-15 10:49
Trots förlusten så blev jag imponerad över Banegas insats, tyckte han gjorde det riktigt bra där på mittfältet. Banega har potential att bli något riktigt stort och jag tycker att Atletico bör köpa loss honom från Valencia.

Någon som tycker något annat?
Atlético Deion
2009-01-15 01:19
Jag tycker inte våra anfallare har underpresterat. Tycker det är mittfältet som underpresterat då vi har två korta anfallare som bara får hopplöst höga långbollar att jobba med. Är det ingen som blir orolig över hur vi skata gått över till höga långbollar den sista tiden, väldigt oroande taktik då vi har ett medelkort lag. Sätt en riktig playmaker som spelar längs marken som Riquelme bakom Kun och Forlan så ska du få hur många lägen dom komemr att få och hur måmga mål dom komemr att göra.
Atlético Roni
2009-01-15 00:01
Rawkus: Haha "man love" :D Absolut. Är det förresten bara jag som känner att Kun underpresterat den senaste tiden?
Atlético rawkus
2009-01-14 23:46
Roni: Absolut! Turbo ar unik och min stora favorit i dagens Atletico. En sa javla hansynslost underbart kraftpaket(lite "man love" i luften.. :O )
Atlético rawkus
2009-01-14 23:45
"Im sorry, but I dont think Aguirre deserves to be in charge of this team" - Kommentatorn.

Antar att dagarna ar raknade nu..?

Dock forvanar det mig inte om Humle och Dumle vagrar inse fakta.
Atlético Roni
2009-01-14 23:45
Såg nästan ut som han halka, han har iallafall haft en underbar match hittils. Nu borda Aguirre förstå vart han ska spela honom och inte ute på kanten.
Annons: