/spanien/atletico/forum/151.aspx/spanien/atletico/forum/151.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Profe Ortega
2015-06-20 19:43
Marcelino (Villareals manager) bekräftade att Vietto kommer spela för Atlético.
Atlético gurra1993
2015-06-20 17:07
Visst är Jacksson Martinez ett monster men jag hade ju hellre lag dom pengarna på Kurzawa å en deff mitt.
Postat via SvenskaFans-appen
Atlético belgaren
2015-06-20 16:01
Även om vi har många anfallare i truppen så antar jag att man vill ha in någon som är större och bättre i boxen. De vi har nu (utöver Mandzukic) är inte den typen av spelare. Att spela Vietto och Griezmann funkar kanske bra mot vissa lag men man måste också kunna ändra taktik och spela med en tyngre anfallare när det behövs.
Atlético DeBe
2015-06-20 14:41
Ifrågeställer mig detta. Det måste betyda att vi får in en bra slant för mandzukic. Annars känns det som rent slöseri, forwardsbessätningen är redan välbefolkad. En central dm är viktigare för min del. Om han nu inte vräker in mål som forlan och tigre gjorde för
Profe Ortega
2015-06-20 14:41
Kan göra en kort summering från Simeones intervju med den argentinska tv-stationen TyC Sports. Reserverar mig om jag har gjort något fel i min översättning. * Simeone pratade en hel del om Argentinas landslag men han pratade om Atleti också. * Simeone pratade om Correa och Vietto (från och med 5:25 i länktipset). * Simeone anser att Correa är en väldigt talangfull spelare som är riktigt bra på att utmana och är explosiv i de sista metrarna. Dock finns det områden där ynglingen kan göra framsteg samt hitta en position där han kan vara till största nytta för laget. * Vad gällande Vietto så är delen inte i hamn men baserat på vad Simeone sade så blir blir det nästan klart. Simeone sade att han var imponerad på Vietto när han första gången såg honom i Racing i Argentina. Han är en smart spelare och påminner om David Villa. * Simeone sade att en förlängning med Atleti var det bästa alternativet. Och sportsligt är bara Madrid, Barcelona, Bayern och Chelsea som är bättre än oss [atlético]
Profe Ortega
2015-06-20 14:07
Grattis till guldet i U20-VM till Zoran och alla serber som läser på forumet.

Inte för att det har mycket med Atleti att göra men ändå...
Atlético El_pepino i Ardas skägg
2015-06-20 13:57
Jackson är hårt arbetande och riktigt bra. Grymt bra värvning om det blir av. Ni som är kritiska, vad ser ni för realistiska alternativ som skulle vara bättre?
Atlético Conserva el Calderón!
2015-06-20 13:13
Korkat att betala 30+ för en 29 åring. Korkat.
Atlético Chewie
2015-06-20 13:09
jag antar att Jackson inte påverkar Vietto dealen?
Atlético gurra1993
2015-06-20 12:39
Nej tack till Jacksson för lik Mandzuktic tycker jag.
Atlético Vamos Atletico
2015-06-20 12:08
Jackson!!! Ja tack!
Atlético Elnacho
2015-06-20 12:03
Jackson Martinez till Atleti, JA TACK!
Atlético Vamos Atletico
2015-06-20 11:52
aaaahhh... Denne Manzano. Man glömmer snabbt hur bortskämda vi är med cholo ;)
Atlético zoran
2015-06-20 11:44
Atlético verkar ha hittat sin anfallare.
Atlético Chewie
2015-06-20 00:24
Jimenez gör mål på straff för sitt Mexico.
Profe Ortega
2015-06-19 20:18
Allegri har själv bekräftat att Mandzukic kommer spela för Juventus under nästa säsong.
Atlético gurra1993
2015-06-19 14:02
Bobban inte ens Messi eller Ronaldo hade gjort succé under Manzano:)
Atlético Bobban (red)
2015-06-19 13:25
Någon direkt succé för Miranda skulle jag inte kalla det, då det var först sedan Cholo kom in och styrde upp skutan efter Manzanos misslyckade som brassen visade sitt rätta jag... Men det har varit en bra värvning av gamle sportchefen Pitarch...
Atlético El_pepino i Ardas skägg
2015-06-19 13:17
Det enda jag hittills gjort på midsommar är att uppdatera appen för att se om det skett några uppdateringar gällande våra transfernyheter... Om Mandzukic lämnar, tror vi någon mer anfallare kommer? Vietto är ju fortfarande väldigt ung. Inte är han Mandzukic ersättare? Känslan är att en ytterligare anfallare är på väg in för att leda laget längst fram. Tycker vi verkar ha något riktigt spännande på gång.
Atlético gurra1993
2015-06-19 11:12
Fan Miranda måste ju fan vara den bästa Värvningen vi nånsin gjort. Han kom gratis å bildade direkt världens bästa försvarduo med Godin och han var en stor anledning till att vi van El,Cdr ligan å va en minut ifrån Cl. Och nu lämnar han efter 4 år 5 titlar.
Atlético gurra1993
2015-06-19 08:30
Ja visst kunde vi fått mera pengar men har vi ju mera tid att värva under
Atlético monoburgos
2015-06-19 00:01
Vi är ju helt bedrövliga på att sälja spelare, enda possitiva (om det nu är officiellt) är att Atletico vet att de inte kommer få någon sanktion av FIFA. Verkar som det inte blir någon träningsmatch i finland under sommaren heller.
Atlético Nahro
2015-06-18 23:27
15 millar? Varför gav dem inte bort honom gratis istället?
Atlético Chewie
2015-06-18 23:04
Man fick inte riktigt igen sina pengar man köpte honom för men man slipper en av de större löneposterna vilket är bra. Hoppas detta kan trigga igång några övergångar in!
Hercules Dubravko - The legend
2015-06-18 23:00
Atletico var inte rätt för Mandzukic och Mandzukic var inte rätt för Atletico. Bästa lösningen för alla. Tror han återfinner sitt "jag" i Juve!
Atlético DeBe
2015-06-18 21:18
Det är smått intressant hur simeone planerar nästa års trupp. Just nu när truppen börjar formas ser ju allt redan ganska bra ut.

Anfall. Vietto, torres, greizmann, correa & RG

Mittfältare. Arda, koke, saul, oliver, gabi, motta

Backar. Siquera, filipe, gimenez, gamez, juanfran, alderweired, Godin.

Målvakter. Oblak, moya.

Frågan är ju om vi verkligen behöver en anfallare till. Det finns oerhörda rotationsmöjligheter redan nu. Det enda jag skulle vilja se är en defensiv ung Mittfältare av rang. I övrigt ser truppen riktigt stark ut.
Atlético monoburgos
2015-06-18 14:35
Det är egentligen inga nya nyheter om Reus samma sak som Juan gato skrev för typ 6 månader sedan. Det enda som är "nytt" är att han ska ha skrivit en autograf på en atleticotröja och efteråt bett om diskretion på "perfekt" spanska.
Atlético paniagua
2015-06-18 14:27
Är Miranda klar för Inter nu? En kompis som är Interista sa precis att alla parter är överens nu. Info från diverse Inter-twitterkonton.
Atlético gurra1993
2015-06-18 14:23
Fan då inte än till sommar fylld med Reus rykten. Precis när man börjar tror på det igen så händer det inget ändå. Men en trojka med Reus, Vietto å Greizmann hade man ju valt före överhypade BBC varje dag.
Atlético DeBe
2015-06-18 13:52
Motta å tiago är väl jämnbra
Annons: