/spanien/atletico/forum/1509.aspx/spanien/atletico/forum/1509.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Bobban (red)
2009-02-01 16:36
Härligt att Kun(g) Daniel är tillbaka med ännu en liverapport!
Atlético Bobban (red)
2009-02-01 16:35
Det kommer garanterat att bli en tungsprungen plan i eftermiddag, då det har regnat och snöat om vartannat under dagen...

Hoppas att våra idoler kan visa lite jävlaranamma även fast vädergudarna är på sitt vresigaste humör!
Atlético raoul duke
2009-02-01 02:24
varför kan inte aguirre ta och sätta hetinga på högerbacken och flytta in perea i mitten, kan ju inte bli sämre?
Barcelona Humphrey Bogart
2009-01-31 18:03
Autobahn arjen är pinsam den grabben. Han påstår att Robben är bättre än Messi efter 5 matcher och att ''Lass'' är världens bästa DM för att han har gjort 4 bra matcher, hur pinsam får man lov o vara?

planne

Bullshit, fotbollskanalen är som en prostituerad. Letar upp vad som helst för att skriva upp det på sidan.

Visst spelar vi lite sämre utan Messi då ingen i världen kan ersätta honom. Sen så har Messi inte medverkat i vartenda match i både CL och Ligan. Om du tittar extra noga på Getafe matchen så hade vi stolpträffar, fina lägen och dylikt.

Xavi spelar lika stor roll som Messi på planen, om inte större.

Om det är någon som är beroende av något så är det just Real Madrid. Ta en extra titt på era matcher hur ni tvingas köra kontrings-fotboll på Bernabeu för att skjuta fram bollen till Robben så att han kan göra mål. En skada inom snar framtid på Robben så kommer ni åka ner i tabellen igen, det kan jag lova dig.
Atlético planne
2009-01-31 17:31
enligt fotbollskanalen så vill forlan lämna för dom brittiska öarna
Atlético Roni
2009-01-31 16:44
Så nu är 08/09 tröjan på väg hem till mig :D
Atlético kun10aguero
2009-01-31 15:57
Hallå allihopa, va ett tag sen man va här, varit lite FM, fotboll, skola o lite mera FM ;)

Ifall Aguirre får sparken vill jag ha in Wenger några säsonger, kanske inte så länge som Arsenal har haft han, då kmr vi ha ett j-lag på banan;)
Men skulle vara ett riktigt bra alternativ tycker jag. Anser att hans spelide passar bättre in i spansk fotboll. Dessutom är han mannen som kan få fram våra talanger till att bli stora världstjärnor!

Vinst imorn skulle vara grymt skönt, vi tar 3 poäng och hänger med i ligan igen, samtidigt som vi stänger igen käften på fjanten Goitom!

Aupa!
Atlético Monokel
2009-01-31 12:32
Om Javier Aguirre skulle få sparken vem skulle i så fall ta över?
Atlético John Mayer
2009-01-30 21:05
Mycket gnäll här ;)
Atlético Roni
2009-01-30 18:12
I never really knew you could dance like this...

Doppning imorgon eller? :), hoppas Luis Garcia startar då vinner vi garanterat :D

(Försöker vända allt hat mot mig så vi slipper byfånarna från andra sidan Madrid)
Atlético rawkus
2009-01-30 17:18
Autobahn Arjen: Visst ar det skont med ett oppet forum dar aven andra fans kan vadra sina asikter..? Nagot jag ej fattar med er javla Bunkerkrigare ar att ni har mage nog att komma in och harja likt en bunt loppatna, rabiessmittade gatuhundar, medans erat egna forum, till "stooor forvaning" ar stangt for alla andra. Lite Nord Korea over det hela? Eller foredrar du Iran?

Lagg ner, ga ner pa kna, be om ursakt och kom tillbaka nar du plogat igenom puberteten. Enklare: Gor om - gor ratt.
Atlético rawkus
2009-01-30 17:14
El Universal har en liten artikel om Aguirre (lanktips)
Madrassen
2009-01-30 16:05
Autobahn Arjen//

Vem är trög här? Du har ju inte ens fattat att du är inne på VÅRT forum verkar det som...
Atlético raoul duke
2009-01-30 14:55
Ämne: Deion/Madrassen

M....
så Real Madrid har aldrig gjort en plattmatch? förmodligen skulle de tappat poäng hemma mot Osasuna men räddades av domaren. Och om jag inte minns helt fel totalt utspelade av ett tidigare nämnt Getafe.. om du vill diskutera messi´s betydelse för barcelona så föreslår jag att du gör det på rätt forum..
Real Madrid Autobahn Arjen
2009-01-30 13:52
Deion/Madrassen

Men vart vill ni komma? Alla har enga åsikter och mitt slutliga åsikt/slutsats är att barca är myckeet sämre när messi inte är på plan. Men ni ät ganska tröga patetico fans.

lycka till med att sluta på Uefa platsen som är era realistiska mål i år...
Atlético Deion
2009-01-30 12:18
Autobahn Arjen//

Hur kan du vara Real supporter och inte veta hur man stavar namnet på en ikon? Han heter Iker Casillas, inte Casillias. Det är faktiskt väldigt pinsamt och skämmigt om jag ska vara ärlig. Har inget att säga till en wannabe som förmodligen började heja på Real förra helgen. Här diskuterar riktiga fans.
Madrassen
2009-01-30 11:31
Autobahn Arjen//

Om en match räcker som bevis för att Barca är beroende av Messi har ju Deion också bevis på att ni är beroende av Casillas. Eller hur skulle du annars förklara att ni förlorade mot Real Unión när Dudek stod?
2009-01-30 01:24
Deion

Real madrid spelar som ett lag och vi är inte beroende av Casillias.Capello gjorde om laget till en lagmaskin där alla tog sina initiativ och spelade som ett riktig lag.
Först vade Robinho vi var beroende av sen Ruud, Robben och nu Casillias fan va roligt.
Ja men säg mig varför dom inte kunde förändra matchbilden mot Getafe då man redan hade inne de spelare du precis nämnde?
Men det jag försöker säga är att Barcelona är beroende av Messi, varför kan du inte erkänna de bara.
Atlético Deion
2009-01-30 01:12
Autobahn Arjen//

Det är inte första gången lag är beroende av en spelare, det är inget nytt. Real Madrid hade spelat i Tercera División om ni inte hade haft Casillas. Men Barca skulle faktiskt vinna utan Messi.. man slänger bara in Iniesta med Eto'o och Henry så var den kladdkakan klar.. Och Paris Hilton grejen gör mig inte klokare för 5 öre av att läsa då it makes no sense.. Hoppas du tänker efter nästa gång innan du skriver.. rolig och korkad är två helt olika saker..
2009-01-29 23:31
Jaaaa spelet funkar inte utan messi, 1-1 mot Getafe hemma när messi inte var med och hade allvarliga problem mot getafe. Barca utan messi är som paris hilton med stora bröst.
Madrassen
2009-01-29 21:15
Autobahn Arjen//

Är du på allvar så naiv att du tror Messi gör allt i Barca? Barca vinner även om han går sönder.

P.S. Sen är det ingen här inne som har hävdat att Atlético kommer vinna på hur länge som helst så att du kommer in och ältar nu känns ju lite drygt...
2009-01-29 20:05
Deion

Haha och enligt er så tippar ni att Atletico vinner ligan varje år. snacka om vem som egentligen har verklighetskontroll.
Atlético zoran
2009-01-29 19:59
Allvarligt talat, vad är det du grundar på att Messi kommer bli skadad? Grabben är otroligt vältränad och dessutom ung, risken att Robben går sönder är i så fall bra mycket större.

Vad hände egentligen med att "Vi vill slå de allra bästa i deras bästa skick, med alla ordinarie spelare på planen"?

Är Barcelona så överlägsna att de små marängerna nu har tappat allt hopp om att vända på steken? Det verkar så..

I övrigt är det här Atlético de Madrids forum på SvenskaFans, så nu är du vilse, ta gärna fram kartan och leta upp rätt forum.
Atlético Deion
2009-01-29 19:47
Autobahn Arjen//

Chansen att du inte skulle tippa pengar på det du predikar är ännu större och chansen att du och verklighetskoll inte går ihop är nog störst.
2009-01-29 18:36
Madrassen

En tidigt skada på Messi så kommer barca sluta som 4a, chansen är ganska stor att han blir skadad och chansen är ännu större för real madrid att bli mästare igen.
Madrassen
2009-01-29 18:00
Autobahn Arjen//

Ni ligger tolv poäng bakom ett rekordbra Barca. Hur får du det till att ni har en god chans?
Atlético zoran
2009-01-29 17:57
Exakt de problemen jag påpekade också, du verkar själv väldigt god, självgod.
2009-01-29 17:48
Madrassen

Vi har en god chans till skillnad från er.

zoran

Robben har fått en ny läkare vid namnet Ling, de sägs att han är en av Europas bästa läkare. Han kommer nog fixa Robben enlgt honom själv. Så problem kommer vi nog inte ha.

"problem som på hösten."
Är du Go eller? 5-6 spelare i startelvan var borta!
Atlético zoran
2009-01-29 13:38
Komplex, komplex..

Varför skall det alltid finnas folk som trollar runt på forum? Det finns alltid en liten majoritet.

Hur som helst, nästa gång Robben kör in i ett staket på Autobahn kommer Real Madrid att ha lika stora problem som på hösten.
Madrassen
2009-01-29 11:44
SergioKunAgüero//

Nej, tyvärr.

Autobahn Arjen//

Ni lär ju inte heller göra det ha ha.
Annons: