/spanien/atletico/forum/1503.aspx/spanien/atletico/forum/1503.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético raoul duke
2009-02-06 16:19
Ämne: tack för att du berä....
allt för att få ner dig på jorden ;)
Atlético Roni
2009-02-06 15:26
tack för att du berättar att du e gravid på mitt brölopp haha.
Atlético raoul duke
2009-02-06 15:05
Ämne: Sååååå nu vill jag k....
känns som att de behöver all hjälp de kan få mot de 4 andra "topplagen" så jag ska se till så de sköter sig nere i sevilla veckan innan ;)
Atlético Roni
2009-02-06 14:57
Sååååå nu vill jag känna samma hat mot mig som jag känt för alla ner när jag sätt detta.

Biljetterna Till Atletico - Barca matchen är bokade :D Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :p
Atlético Blyger
2009-02-05 22:45
Okejdå Roni - några undantag finns, och Franco kanske inte blir ett av dem..
Atlético Roni
2009-02-05 22:32
Casillas 07/08 :) Såg vi bevisat när vi mötte dem. Speciellt matchen då de vann 2-0 har aldrig haft sån hat och kärlek för samma person förut. han var för bra.
Atlético Blyger
2009-02-05 22:30
Intressant upplysning Zoran! En mer basal uppställning således. Franco var ju bra under första hälften av serien, precis som laget i övrigt var bra och på g i alla fall. det är inte konstigt att Franco slarvat som han har gjort när försvaret varit som en hönsgård, ja spelet, försvar och anfall över hela planen har varit så osynkat som det har varit ett par månader nu. Franco har ändå visat att han kan tycker jag, även om han uppenbarligen inte kan hålla tätt på egen hand (men vilken målis kan det i långa loppet?).
Atlético zoran
2009-02-05 18:34
Det verkar som om Abel kommer satsa på en 4-4-2-uppställning mot Recreativo och han är inte helt säker på vem som skall vakta målet. Det tycker jag är väldigt, speciellt med tanke på att Leo Francos ingripande på sistone.

Försvarsspelet verkar även prioriteras och det kan även bli så att vi får se någon canterano från B-laget på bänken pg.a. skadan på Simão och avstängingen av Maxi.
Atlético Blyger
2009-02-05 18:16
Förstår att ni tänker er att Forlan skulle spela framför Kun och andra. Men frågan är om det inte hade varit bättre om Kun och Forlan bytte plats. Forlans styrka - en av dem - är just löpningar över stora ytor. Kuns är så vass på små ytor, vändningar och inom kortare radier. I övrigt så verkar era tankar välgrundade. Nu får vi hoppas att det blir lite bättre synk över hela planen - fram med pressen, passningstrianglar, gemensam Tro!
Atlético zoran
2009-02-04 23:48
@Deion

Det är inte mycket att grunda på, de spelade med ett reservbetonat lag ikväll. Porto värdesätter inte Carlsberg Cup särskilt mycket.
Atlético Deion
2009-02-04 22:12
Satt och kollade på Sporting-Porto tidigare i den Portugisiska ligacupen. Porto åkte på stryk med 4-1 :) och visade upp en riktigt dålig fotboll, även fast det är ligacupen.
Atlético henry garvis carlsson
2009-02-04 14:45
Ämne: Jag hoppas att Resin....
ser riktigt intressant ut till 10/11 delar. På målvaktssidan är jag trött på både leo och coupet och skulle vilja att man prövar De Gea! Han är förvisso bara 18 år, men det hade varit kul att se honom i action! Kanske att jag bytt Banega mot RG istället....
Atlético Joakim Jönsson
2009-02-04 10:02
Jag hoppas att Resino kommer att spela ett 4-2-3-1-system, men likt Zoran tror jag att han kommer bibehålla systemet med doble pivotes.

Med ett 4-2-3-1-system skulle man kunna ställa upp som följande.

--------------------Coupet-----------------
Heitinga-----Perea-----------UFO--------López
-------------Assuncao------Éver-----------
Maxi----------------Kun------------------Simão
-------------------Forlán--------------------

Atlético Rueda
2009-02-04 00:54
Äntligen! Nu kan man börja kolla på matcherna igen. Får hoppas Resino kan få liv i laget igen.
Atlético rawkus
2009-02-03 23:45
Deion: Det var mer en onskan fran min sida, ren nyfikenhet pa hur det skulle funka :)

Vet ej mycket om Resino annat hans spelarkarriar i klubben. Vem tror du ar den "riktige" ersattaren? Eller kan det vara tankt att Abel skall stanna? Sjalv tror jag han ar tankt att leda resten av sasongen, sedan finns det val ingen anledning att flytta pa han om det skulle bli succe ;)
Atlético Deion
2009-02-03 23:00
rawkus//

Har för mig att Resino har en förkärlek för en 4-2-3-1 , så jag tror inte formationen ändras så mycket från nu förutom att en av anfallarna dras tillbaka lite från från nuvarande formation för att ge stöd och mittfältet så inte båda behöver gå ner för att hämta boll. Om jag har rätt uppfattning om Resino som tränare så kommer det förmodligen se ut såhär nånting..

................Leo................
Ujfalusi...Perea...Heitinga...Lopez
........Assuncao...RG/Banega.......
....Maxi......Agüero......Simao....
..............Forlan...............

Vilket även är Pellegrinis favorit och Wengers när han tog Arsenal till final i CL 2006, Mittfältet har mycket boll, fler alternativ och mycket boll, och gud vet att vi behöver mycket boll.
Atlético wesse
2009-02-03 22:48
Känns som om Abel Resino bör kunna bidra med en hel del hjärta i alla fall! Tror inte han accepterar nåt halvdant petande då han tillhört klubben under så många år tidigare!

AUPA ATLETI!
Atlético rawkus
2009-02-03 22:39
Skulle garna se:

-----------Coupet/Leo-------------

Heit-----Perea---Pablo-----A Lopez

Cuevas----Assuncao/Camacho---Simao

---------------Maxi---------------

--------Kun----------Forlan-------
Atlético Roni
2009-02-03 22:07
Hoppas bara den nya tränaren gör de självklara ändringarna vi velat se säsongen igenom. Perea in i mitten och Heitinga ut. Kasta Luis Garcia när högerplatsen är ledig och ta in Miguel.

Skulle ändå vilja se Maxi i mitten, är jag ensam om det? Skulle öppna en massa speltid för Miguel fast stänga ut Maniche Banega Raul Garcia Camacho osv
Atlético Deion
2009-02-03 21:48
Man tackar för alla varma ord, jag ville bara få ut mina känslor angående hela grejen. Jag hade nästan en känsla av ett de flesta Rojiblancos satt och funderade på nästan likadana ord och saker.
Atlético garmawi_90
2009-02-03 20:19
Kan bara hålla med de andra, mycket bra skrivet Deion.

Och önskar Aguirre lycka til och tack för allt då gjort för oss.
Atlético John Mayer
2009-02-03 20:11
Bra skrivet Deion, en fin sammanfattning av mina känslor :)
Atlético John Mayer
2009-02-03 20:07
Hjärta är nog nyckelordet känns det som, en individ som tidigare profilerat i laget känns som rätt lösning. Det är inte bara Aguirre som har underpresterat och därför känns ett påminnande av att spelarna måste kämpa för klubben Atlético de Madrid som det allra viktigaste. Rosino kan mycket väl bidra med detta.

Tack för tiden som gått Aguirre och lycka till, var du än hamnar härnäst.
Atlético senken
2009-02-03 17:05
Skönt med lite hjärta in i klubben med Abel och Santi som tränare! Spanska är de också. Kanske, kanske får Miguel några minuter i framtiden också.. skulle ju inte vara helt fel :) NU JÄVLAR !!

AUPA ATLETI !!
Atlético Roni
2009-02-03 16:18
Bra skrivet Deion väckte en massa känslor.
Madrassen
2009-02-03 16:06
Vet verkligen ingenting om hur denne Rosino är som tränare, men att han vänder på trenden, det tvivlar jag inte på. Givetvis ska de positiva saker Aguirre gjorde hos oss inte glömmas bort, men så som laget spelade nu verkade han inte ha så mycket positivt inflytande.
Atlético henry garvis carlsson
2009-02-03 15:02
Kan inte annat än småmysa lite åt tanken med Fula Gubben (Svennis) som tränare om Aguirre tar hans plats i Mexiko. Hade varit kul med den mediala bevakningen här i Sverige, sportsligt kan det gå hur som helst....
Atlético rawkus
2009-02-03 14:18
Blir det nagon "Tack Aguirre" artikel eller ar CH L kvalifikationen helt glomd?

Huj, har onda aningar om orutinerade tranare, da Aguiire ej var sasrkilt rutinerad (i topplag) sjalv.

Simeone vill jag ej ha annu, han behover lara sig att ta forluster battre an att bara traska ut genom dorren.

Laudrup ar jag valdigt nyfiken pa.
Atlético Otuga
2009-02-03 13:34
Nu ska vi inte sitta här & jubla...glömt inte att denna Aguirre tog oss till Ch-League, nu får nog spelarena oxå ta sig i kragen tycker jag
Atlético raoul duke
2009-02-03 12:14
skönt att få in lite nytt blod i tränarstaben.
uppvärmningsmatcher mot recrativo och getafe sen kommer skedet av säsongen som förmodligen avgör om säsongen bli ett fiasko eller ej... så de gäller att tränarbytet får ganska snabb effekt....
Annons: