/spanien/atletico/forum/1498.aspx/spanien/atletico/forum/1498.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
La Masia iz da best
3/8/2009 12:41
Vilken jävla bra match ni gjorde igår kunde föfan vunnit med 4-1 5-1 grattis till poängen tack för hjälpen ochså!!!
Atlético paniagua
3/8/2009 12:13
Rawkus;

Att chanser missas tillhör spelet fotboll. Regelvidriga mål tillhör inte spelet och det är därför sådana ska dömas bort.

Således: Offsidemål är regelvidrigt= offsidemål döms bort= Real-Atletico, 0-1= Real räddades av offsidemål.

Enkel logisk kedja.

Man önskar att domarna i fotboll fick titta på reprisbilder åtminstone vid tveksamma måltillfällen, såsom det går till i ishockey. Eller att det drabbade laget fick ha 3 st. "Challenge" mot matchavgörande domslut såsom numer finns i tennisen. Varför ska det vara så fel att ha denna typ av hjälpmedel i fotboll när det funkar alldeles utmärkt i ishockey? Man skulle kunna stanna tiden vid sådana tillfällen, således går ingen matchtid förlorad för videogranskning. Tiderna går framåt, nu har ju dessutom domarna headset. Att motsätta sig sådana hjälpmedel är att vara destruktivt konservativ.
Jag menar inte att man ska använda det vid varje frisparkssituation, utan endast vid godkännande/bortdömande av tveksamma mål.
Atlético Bobban (red)
3/8/2009 11:54
Då var forumet öppet för övriga lag igen!
Atlético wesse
3/8/2009 10:47
Nacho gjorde en helt okej match... Känns otroligt roligt att Resino involverar vår blivande stjärna i A-laget. Aguirre lät ju inte direkt honom få speltid i massor.

Hoppas de två senaste matcherna inte varit rena inspirationsmatcher då vi mött två "stora" lag, utan att spelet och inspirationen håller i sig även i fortsättningen, mot s.k. mittenlag!
Atlético DeBe
3/8/2009 07:14
det ser tufft ut att ta in 5 poäng på Villareal om vi inte vinner hemma nästa match

vad nöjd jag blev över att natcho spelade idag. han gjorde en strålande match
Atlético Roni
3/8/2009 00:09
Ämne: Men låt nu lopez få ....Håller verkligen med, har alltid föredragit Lopez och ser han som en mycket bättre spelare. Men förstod dock varför man valde att spela Pernia under hans fina form han hade under period.

@Debe, Se det possitiva i det negativa haha.
Atlético mecus
3/7/2009 23:44
Men låt nu lopez få spela resterande matcher som kommer.. Pernia skapar bara kaos.
Atlético DeBe
3/7/2009 23:30
Ämne: Riktigt bra match vi....
men nu kommer det låta 11 utan förlust så det är inte mycket bätre

roni "plus att vi spräckte deras vinnarsvit så det får duga för oss denna kväll."
Atlético DeBe
3/7/2009 23:28
Camacho gjorde en bra match, likaså hela laget. synd att kun avslutade själv vid två lägen där ett pass hade varit lika med mål. bra match annars. Aupa atleti
Atlético rawkus
3/7/2009 22:32
el niño para siempre!: haller med fullstandigt. Att saga att domarna vann en poang at Real ar skitsnack. VI var de som missade jag vet inte hur manga javla lagen. Satter man ej dom, sa vinner man ej matcher.
Atlético Roni
3/7/2009 22:23
Riktigt bra match vi gjorde som glädjer för framtiden speciellt att försvaret var GRYMT.

Men väääldigt jobbigt med dommarbeslutet, 1 pinna mot blancos kan man dock ändå glädja sig åt plus att vi spräckte deras vinnarsvit så det får duga för oss denna kväll.
Atlético Optimo_Kun
3/7/2009 22:23
Vanligtvis hade man varit skapligt nöjd åt en poäng på marängernas hemmaplan när dom nu ska vara så bra och ha massa raka segrar och vi har en dålig form innan barca matchen. Men idag!... Har vi inte domaren mot oss varje match känns det som? Fast vi har ju oss själva att skylla också när vi inte kan göra mål på sådana GULDlägen som vi får så vet jag inte hur vi ska kunna vinna sånna här matcher. Men mot Porto visar vi ännu större klass och sätter dom chanserna istället! Aupa
Atlético atm1903
3/7/2009 22:17
Imorgon tror jag vi har lyckats smälta detta och istället inse och samtidigt glädja oss åt hur bra vi spelade. Framtiden ser ju numera ljus ut.
Atlético el niño para siempre!
3/7/2009 22:10
Vi ska inte skylla på domarn alls, det är vårt egan fel att vi inte kan vinna med 4-1!!
Atlético Sundbyberg
3/7/2009 22:06
Atletico spelar bra så jag ska väl vara nöjd med 1 pinne mot marängerna... MEN... som sagt var kun skulle ha placerat nån av chanserna i mål, sinama p borde ha satt sin chans plus att det är alltid tragiskt när offsidemål fastställer slutresultatet. Skulle vara kul om atletico skulle kunna få med sig nåt tveksamt mål nån gång.
Atlético el niño para siempre!
3/7/2009 22:02
Faaan vad surt :( jag fattar inte hur kun kan missa och missa, sluta spela när han ahr bollen, Forlan var bra men enligt mig får skottkåt, pongolle ska ju bara säta dit den :( varför kan vi itne bar avinna över dem någon gång
Atlético atm1903
3/7/2009 21:58
Tyngsta matchen på länge. Sanslöst att vi inte vinner, helt otroligt rent ut sagt. vi har 4 givna mål efter deras offside-kvittering(forlans stolpe, sinamas jättemiss, agueros jättemiss och agueros andra jättemiss). INGEN colonchero kan vara nöjd med 1-1 i denna match när det ju faktiskt är en helt solklar seger

UNDERBART att vi har hittat tillbaka till spelet, dock! Med detta lir slår vi ut Porto om nu kun o co tränar lite avslut i veckan..
Atlético mecus
måste ändå säga att backlinjen var riktigt bra idag.. kanske den bästa för sesongen
Atlético Eronisco
Real överlever ännu ett derby på grund av domarna. Men visst får vi skylla oss själva när vi inte tar vara på alla de klara chanser vi faktiskt har. Vi borde ha vunnit den här matchen, utan tvekan.

Dagens minus går för övrigt till Kun. Dels för alla missade chanser, men i synnerhet för hans agerande i slutet av matchen - i ett derby. Varför bara lämna över bollen till motståndaren sådär? Var är hjärtat som jag alltid ansett att han haft i tidigare matcher när andra lagkamrater svikit?
Atlético rawkus
John Mayer: Tycker vi skall skrota tanken pa FSP som anfallare. Vill fortf garna att nagon berattar Fransosens storhet for mig... Passar battre som hogerytter och detta borde fan Abel se och utnyttja geom att slanga in Maxi i mitten dar han hor hemma.

Bra att man iaf ej kan skylla pa domaren/na eller nagot annat. Nu maste man ta till sig denna oskarpan som visades och ordna till det.
Atlético John Mayer
3/7/2009 21:55
Ja, vad ska man säga. Det ska vara vinst, så enkelt är det. Inte tillräckligt mycket kyla, Forlan får träna de båda andra anfallarna i konsten att avsluta på ett korrekt sätt den nästkommande veckan.
Atlético rawkus
3/7/2009 21:54
paniagua: Nej. Oskarpa i de ca 90 javla klara avslut Kun misade - DET raddar Real M****a.

Och aven Casillas basta vanner :/

Ar fruktansvart missnojd faktiskt.
Atlético mecus
3/7/2009 21:53
Fan detta va ju verkligen våran match.. riktigt bittert
Atlético HBG für alles
3/7/2009 21:52
ARGHH!!!! Så jävla besviken på Kun.. hur fan kan han missa alla chanser? Särskilt när han kommer helt jävla ren, TVÅ gånger!! och "straffsituationen".. vad fan var det? FAN!
Atlético paniagua
3/7/2009 21:52
Offsidemål räddar Real.
Atlético rawkus
3/7/2009 21:50
Bedrovligt med tanke pa att Kun helt och hallet glomt siktet hemma.

Bittert!

Sinama skall aven han nota avslut i 6 manader, 24 timmar om dygnet.
Atlético rawkus
3/7/2009 21:38
Hur fan lyckas Kun missa alla dessa javla lagen!! :/
Atlético Rueda
3/7/2009 21:32
Vi förtjänar inte att vinna med alla dom här jävla missarna
Atlético rawkus
3/7/2009 21:30
Kun missar... Herrejavlar....
Atlético rawkus
3/7/2009 21:28
Sinama Pongolle din javla sopa!!!