/spanien/atletico/forum/1495.aspx/spanien/atletico/forum/1495.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético wesse
2009-02-24 20:28
Var väl ganska väl att Kun fick starta.. Känns som om han verkligen kan höja laget en dimension eller till och med 2!
Atlético Eronisco
2009-02-24 19:53
Startelvorna har nu offentliggjorts av Uefa och hittas i Liverapporten.
Atlético planne
2009-02-24 19:48
om atlético spelar 4-5-1 idag, på hemmaplan och första matchen så kommer jag fundera allvarligt på ifall det är värt smärtan att följa detta laget...
Atlético rawkus
2009-02-24 18:41
2 timmar kvar nu!!!
Atlético Optimo_Kun
2009-02-24 18:40
Jag börjar bli galet taggad! Bara 2 timmar kvar nu. Men om att Kun inte skulle starta måste vara ett skämt, finns inte att han börjar på bänken :/
Atlético Bobban (red)
2009-02-24 17:44
Ämne: O'Learys är föga ....
Tänker inte chansa med en fulstream, utan jag väljer Viasat Ondemand för 49 SEK. Se länktipset i Zorans utmärkta inför!
Barcelona hejhohej
2009-02-24 17:42
Där går Atléticos match att se ikväll (se länk), lycka till gubbar!
Atlético John Mayer
2009-02-24 17:35
O'Learys är föga oväntat fullbokat och Atlético kommer tyvärr inte visas på någon tv här i Umeå, alls. Så, jakten på någon som har Viasat Sport Motor (?) har börjat men tyvärr verkar det som att jag för förlita mig på antingen stream eller gammal hederlig "pling-uppdatering".
Atlético wesse
2009-02-24 16:36
Underbart med liveuppdatering, då jag är en av de olyckligt lottade som måste jobba ikväll!:(
Atlético zoran
2009-02-24 14:51
John Mayer

Tack för att du anmärker på detta, ordet kanske var kraftig istället. Det är nog hans huvud som gör att han ser större ut än vad han egentligen är, trodde personligen att han var runt 186-190 och då har jag sett honom spela ganska frekvent för Porto.
Atlético rawkus
2009-02-24 14:43
Fy fan sa laddad jag ar!!

Kanns som att CH L hela tiden varit fokus gallande arets sasong. Tycker man markt av en rejal skillnad pa installning och genomforande av matcherna contra ligan och Cupen.

Nu javlar skall vi se till att fa ett bra hemmaresultat, hoppningsvis(antar jag?) infor ett utsalt Vicente!!!

AUPA!!

ps. Har tagit ledigt, sa hoppas fan de anstranger sig ikvall ;)
Atlético John Mayer
2009-02-24 14:03
Suverän införrapport Zoran, som alltid :)

En liten petites dock, även fast jag inte vill verka för petig, men Hulk är väl allt annat än gänglig? Namnet är en bra hint till hans kroppsbygd, så vitt jag vet är han inte längre än 180 cm, och speciellt smal är han verkligen inte :P
Atlético raoul duke
2009-02-24 12:48
tungt med forlust i lordags, de var dock ingen rolig match att kolla pa, stamningen pa arenan var ratt kass fram tills de sista 10. innan dess var de enda som sevilla klacken sjong, atleti, atleti atletico de madrid..mierda..
men efter malet var de andra puckar..
maniche sag helt oengagerad ut, lunkade i stort sett tillbaks varenda gang han tappa bollen..

hitta idag en atletico troja for halva priset har i sevilla idag 33 euro for arets troja..
bitradet kolla dock lite snett pa mig nmar jag kom fram a jag fiock skriva under kopet med en betispenna ;)

aja nu ska jag satta mig pa balkongen i solen a drick cervesas i mangder a vanta infor matchen ikvall.......
Atlético Otuga
2009-02-24 10:25
En mycket intressant match...men hamnar väl tyvärr lite i skuggan av Inter-Man Utd.
Atlético Alex (FC Porto/Makedonien Red)
2009-02-24 08:57
Kanon införrapport!!!! kunde inte gjort det bättre själv...

lycka till ikväll!
Atlético Roni
2009-02-24 00:22
Otroligt välskriven och interesant införsrapport Zoran, Uppskattas verkligen.
Atlético Roni
2009-02-23 14:57
Jobbigt :/ Turbo borta en månad.
Atlético SouthKun
2009-02-23 14:49
Är det någon som vet mer om denna spelare och som kanske kan ge lite info om honom?
Är han en bra värvning? Ålder? Någon som kan konkurera ordentligt med Maxí?
Atlético rawkus
2009-02-23 04:26
Deion: Ett alternativ, som verkligen ALLA verkar ha missat, ar att slanga in Miguel och Simao pa valfri kant for att flytta in Maxi i mitten. Hur kan detta ha undgatt Aguirre och nu aven Resino?

Aven FSP verkar ju hetare som kantspringare an anfallare, sa dar har vi ett annat ytter alternativ.

Samma sak galler Perea som hogerback... Ujfalusi antog jag varvades som hogerback da det ar pa den positionen han gjorde mycket bra ifran sig i Viola.

Om jag sjalv skulle fa valja EN central mittfaltare att dumpa, sa ar valet for mig enkelt: Maniche. Banega har sjuk potential, likasa Camacho, och Assuncao gor oftast sitt jobb mycket bra. Maniche har gjort sitt anser jag.
Atlético rawkus
2009-02-23 02:43
Roni: En valbehovlig seger...minst sagt!

For ovrigt sa fortsatter La Liga Mexicana producera sjuka mal!!

Se lanktipset for Ayala`s och Pacheco`s fulltraffar i Atlas 2-0 seger over UNAM Pumas, huj!!
Atlético Roni
2009-02-23 02:36
Grattis Rawkus :) 2-4 är inte illa ;)
Atlético Deion
2009-02-22 23:47
Jag förstår fortfarande inte hur man kan välja Maniche över Jurado. Även innan sommaren hade Maniche fått bollen på mål 1 gång på 758 försök sen han kom till klubben och har lyckas med en rak korrekt djupledsboll kanske 3 gånger på 537 försök sne han kom till klubben. På vilket sätt är dagens Manciche ett bättre val än en talangfull teknisk Jurado som även kan göra sin gubben innan han passar. Jurado kanske inte är en superb kreatör än av högklass, men på vilket sätt kan han om än prestera sämre än Maniche.
Atlético Roni
2009-02-22 21:55
Skadade är väl än så länge (ta i trä) bara Luis Garci och Perea om han inte hinner återhämta sig inför matchen, men att Garcia är skadad är bara ett plus för oss.
Atlético paniagua
2009-02-22 20:58
Mmmm...och sedan ska vi möta Barca, Real och Villareal efter varandra. Vi får nog vara glada om vi befinner oss på den övre halvan av tabellen när säsongen är slut.
Det är fritt fall nu.
Atlético Deion
2009-02-22 19:05
Sådärja, nu ska bara Deportivo slå Valencia på Riazor ikväll så är vi nere på en finfin åttonde plats.
Atlético daniel77
2009-02-22 15:21
Hej kära Atléticos!

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att det smög sig in en felaktighet i gårdagens spelarbetyg. Sinama var givetvis avstängd som vissa har påpekat och kunde ju därför inte spela mot Sevilla, hur mycket jag än ville det. Jag har ändrat och uppdaterat artikeln. /Daniel
Barcelona BlueRed.
2009-02-22 15:21
Tråkigt det som hände med Perea, hoppas han blir bra igen snabbt. Jag kunde knappt kolla efter att han föll ihop.
Barcelona The Reporter
2009-02-22 15:08
Är det några som är osäkra till spel nästa vecka mot oss? Några avstängda?
Atlético wesse
2009-02-22 14:30
Otroligt otäckt med Perea, precis som MQUC säger så fick man en olustig känsla i kroppen när han föll ihop!

Dock kan man konstatera ett par saker;
Tjongbollar är inte vår melodi, våra försvarare tjongade långa och många bollar på en ensam Forlán som sprang i blindo, eller ställdes ensam mot 4 försvarare då ingen hann/kunde ge understöd (Maniche, R García, Simâo).

Vi har ingen offensiv innermittfältare som kan ta tag i bollen och fördela den på ett smart sätt. Hur många felpassningar hade vi egentligen?? Maniche var helt under isen igår, R García kommer inte alls fram på rätt sätt, Maxi skulle kunna vara den som gör det, men han kom inte in i matchen heller...

Som övriga säger, man blir inte förvånad heller.. Atléti i ett nötskal!

Hoppas hoppas hoppas att vi kan greja en europaplats till nästa år, skulle vara mycket nöjd med uefacupen då det känns mer realistiskt för vårt spel just nu.
Barcelona MQUC
2009-02-22 14:06
Sjuk lättnad att det är ok med Perea nu, när han föll ihop igår tänkte man bara inte nu igen och fick den där kusliga känslan i kroppen.
Annons: