/spanien/atletico/forum/1487.aspx/spanien/atletico/forum/1487.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Valencia Man u fans
3/23/2009 00:08
Tja är självm en man u fan. Och jag börjar nästan fundera på att värför alla ville möta porto i kvartsfinalen i cl. Eftersom den matchen jag såg idag så tyckte jag att ni håller en segunda klass.

1.Ni skapade inget
2. Onödiga kort
3. Backlinjen är åt h*lvete förutom den grymma ulufjasi
4. Aguero är den sämsta anfalaren genom tiderna vad jag har sett iafall. Kom inte och säg att han är bra. Emot real sumpade han 20 mål chanser. I villareal matchen sumpade han 20 till. Och den målen han gjorde emot villareal är inte hans prestation eftersom han fick bollen öppetmål

Och sen idag kom han fri och prickade inte ens mål. JAg som trodde att aguero var grym

Men den allra bästa i ert lag var Simao, Jag tycker att han lyckas med allt han är så grym ++++++ till simao

- - - - - till resten av laget

Där sprack cashen på oddset ochså tack vare Athletico 15.000

Aja nu drar jag hare bra alla athletico fans
Atlético Monokel
3/22/2009 23:43
Ämne: Usch ja det måste va....
aa många gånger känner man sej så här frustrerad och besviken. Det kändes som om det saknades spel lust o spel glädje i matchen. De är iaf inte många som försökte springa sönder Mallorcaförsvaret utan var mest stillastående. Jag orkar inte ändes kommentera alla misslyckade bollmottagningarna...
Barcelona Okkapokka
3/22/2009 23:39
akeesson

Att va Barca supporter har sina nackdelar de också, det är verkligen inte alltid då allt är frid och fröjd :)

Men jag önskar er fortsatt lycka, även om det vart en plump idag.
Atlético Monokel
3/22/2009 23:23
Nu sitter en klassisk bajen fras lägligt. ähh skit i tabellen vi är bäst ändå.

men ändå faan va de här suger!
Atlético henry garvis carlsson
3/22/2009 23:17
Usch ja det måste vara så här det känns att hålla på hammarby. Iofs har det inte varit så värst upphetsande att vara gnagare de senaste åren heller...
Atlético Eronisco
3/22/2009 23:16
Ämne: Ämne: Ämne....
Nu vet du också det. ;-) Jag har tippat spela på Atleti för länge sedan. Spelar ingen roll om de vunnit fem matcher i rad med målskillnaden 20-2 eller liknande... Man torskar likväl när man känner sig som allra säkrast på en trepoängare.
Atlético Otuga
3/22/2009 23:13
Ämne: Ämne: asså om....
Kunde du inte sagt det innan matchen haha

fy fan...detta suger balle
Atlético akeesson
3/22/2009 23:12
Blir bara så trött !
Vafan !. Varför håller man inte på Barca istället ?. Man slipper åtminstone all ångest :/. Men jag antar att det är det som är charmen med Atléti.

Jaja, Det blir svårt att nå CL, Men det blir åtminstone UEFA-cupen nästa år. "Wohooo" :(
Atlético zoran
3/22/2009 23:10
Vilka jävla stolpskott de spelade som, går ju inte att älska de mer än så här..

Jag tror vi kommer tvingas skriva en artikel om att man inte ska lägga egna pengar på Atlético..
Atlético Eronisco
3/22/2009 23:09
Ämne: Det är helt otroligt....
Det ska egentligen inte spela någon som helst roll om man tjänar så mycket pengar som de här killarna gör, och får hålla på med något så underbart som fotboll och spela för en så stor klubb i en så stor liga... Usch, blir nästan äcklad hur man inte kan ha den rätta inställningen som professionell fotbollsspelare.
Atlético Monokel
3/22/2009 23:09
Bob_Hund// Ja de e väll bara Atletico o bajen som gör såna saker :/

Bob_Hund
3/22/2009 23:07
Det är helt otroligt hur ett lag kan gå ner sig så fullständigt på bara en vecka. Men det kanske inte är lika roligt att gå in och kämpa på bortaplan en anonym match borta på Mallorca.
Atlético Monokel
3/22/2009 23:03
jaja de är me såna här matcher man får lära sig att uppskatta sina segrar :)
Atlético per.lesra
3/22/2009 23:00
Trodde vi hade vänt den "negativa trenden" efter senaste veckornas underbara spel men hur kunde jag va så dum? Det är ju atléti vi pratar om. Idag gick alla omkring och väntade på att nån annan skulle göra nånting och det skapades INGENTING på 90 min (bortsett från maxis ribbträff då). Nu går jag ut på balkongen och bränner mina röd-vita tröjor. Ska aldrig mer kolla på fotboll...
Atlético Thom
3/22/2009 22:59
Gamla goa (nåväl..) Atlético igen. Wopidopido motherfuckers, liksom. Blä.
Bob_Hund
3/22/2009 22:59
Raul Garcia var nog sämst på planen och det var en jävla bedrift för han hade många Atletispelare att konkurrera med
Bob_Hund
3/22/2009 22:57
Asså fy fan vilken urusel insats. Maxi Rod har han ett enda jävla rätt på hela matchen? Forlan går ner och hämtar boll men inte en enda jävla gång lyckas han behålla den inom laget. Sinema P måste vara den sämsta passningsspelaren som någonsin skådats i La Liga. Asså fy fan va synd de visade matchen för detta hade jag mycket hellre varit utan. Franco kommer på mellanhand två gånger och bägge gånger blir det mål för att backlinjen står högt mot en ensam anfallare!
Atlético Eronisco
3/22/2009 22:56
Ämne: asså omg vad ni spel....
Har sagt det förut, och säger det igen: Tippa aldrig på Atlético.
Atlético Monokel
3/22/2009 22:56
Suck...

Vi hade behövt dom där poängen!!!
Canaletes
3/22/2009 22:55
asså omg vad ni spelar så dåligt!! helt sjukt.

torskade 1100. tippade X2
3/22/2009 22:55
Straffkommendering i kvadraten. Hur svårt kan det vara att förflytta bolljäveln 2m till någon med samma tröjfärg? Att mottagningarna suger är väl chockreaktion på att en pass når fram!!!
Atlético paniagua
3/22/2009 22:53
Ämne: Det måste vara färgk....
då är vi två som tycker samma sak om maradona
Atlético akeesson
3/22/2009 22:53
ojojoj, vilket sömnpiller. Kan vara säsongens tråkigaste...

Känns som vi är tillbaka på ruta 1 nu :/.

Pablo, Leo, Caamacho godkända. Resten var INTE bra.
Atlético Eronisco
3/22/2009 22:51
Illa.
Atlético Monokel
3/22/2009 22:47
För de första går allt för långsamt o för de andra kan man inte tjonga in bollen i straffområdet när våra forwards inte är längre än 1,80.
Atlético Optimo_Kun
3/22/2009 22:47
Jag har aldrig förstått varför Raul Garcia i stort sett alltid spelat. Aldrig sett hans "storhet". Jag tycker att han hör hemma i ett bottenlag. Den som vill rätta mig gör det men berätta isåfall vad han gör i Atletico egentligen
3/22/2009 22:45
Det måste vara färgkombinationen. Messi är Gudalik att skåda och vinner min röst lätt mot den lönnfeta pajasen till exknarkare även om meriterna inte ens är i närheten. Kanske att svära i kyrkan, men nej jag är inte så förtjust i diego m.
Atlético paniagua
3/22/2009 22:40
Ämne: Bröderna Brännlund p....
Ja och Antonio Lopez kan få bära en skylt runt halsen där det står "Jag var inte med" :-)
Atlético paniagua
3/22/2009 22:36
Herregud vad dåligt de spelar!! Är det verkligen samma lag som slog Barca och Villarreal och kryssade mot Real?
bateni
3/22/2009 22:35
paniagua,

Haha, jo, det är sant. Däremot så har han tagit ett apr i Argentina (de ggr Riquelme inte varit med tror jag), men de har varit ganska hyfsade...

Precis som du skrev innan, så kommer de flesta fortfarande ha kvar den romantiska uppfattningen om att Maradona var bättre än messi även om Messi skulle dominera och vinna guld i ett VM. Men jag tror att de flesta kommer ändra uppfattningen när Messi lagt av - för då minns man tillbaka och får bättre perspektiv... Det är vad jag tror dock.
Annons: