/spanien/atletico/forum/1486.aspx/spanien/atletico/forum/1486.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid zidaneee
2009-03-03 12:12
Ämne: Som ni vet så är det....
Du borde inte vara så jävla säker, vi vet alla hur det går när man är för säker, bollen är rund och allt kan hända så önska dom istället lycka till och hoppas att vi vinner.

Hala Madrid!
Atlético Roni
2009-03-03 12:10
Ämne: Som ni vet så är det....
Stor pojke du blivit :) visste inte att du kunde räkna till så mycket, men väldigt bra jobbat :)! gå och visa Getafe fansen vad du kan. Se så :)
Real Madrid Wille_3
2009-03-03 12:05
Som ni vet så är det Real Madrid ni möter på lördag. Således vet vi alla hur det kommer sluta. 10 raka kommer bli 11, och hela Bernabeu kommer koka...

Välkomna!
Atlético Bobban (red)
2009-03-03 11:01
Ämne: vart sänds derbyt? n....
Svar på din fråga!
Atlético Alex (FC Porto/Makedonien Red)
2009-03-03 08:48
vart sänds derbyt? någon chans till seger? bara Aguero och Forlan är på G och försvaret inte sover sig igenom matchen så tror jag vi kan skrälla!
Atlético raoul duke
2009-03-03 00:44
Ämne: Kom nyligen hem från....
jefla lyckost, jag fick ju se en javla pissmatch har i sevilla, =) appropa guti sa ar min kompis som jag besoker har ratt lik guti i alla fall enligt spanjorerna a han blir ratt trackad for det...
men kan forsta din extas over matchen, jag for fram a tillbaka pa en sportbar i sevilla ut a hamta luft efter 45 min gick a pissa av ilska for att de inte blev straff nar henry sprang ner sinama for att sen inse att de var straff,, hejade i kapp med de som holl pa atletico a var mer svettig an vad jag brukar va efter ett traningspass, men nu kan jag bara min nyinkopta atleticotroja med stolthet i barcelona ikmorgon, ska upp om 3,45 sa bor sova nu......
Atlético Roni
2009-03-02 23:57
Juste läste igenom gårdagens kommentarer och tack alla, och det var precis som ni trodde och skrev jag valde verkligen helt rätt match och förlåt men det måste sägas NI BORDE VARIT DÄR!!
Atlético Roni
2009-03-02 23:55
Kom nyligen hem från min resa till Madrid, och måste säga min bästa resa NÅGONSIN. Lyckan igår var otroligt och en känsla som inte går att beskriva. Finns inget jag hellre ville göra under den stunden och har inte kunnat sluta flina sen igår kväll. Är otroligt glad över att jag åkte, vinst eller inte. Men matchen igår var så otroligt bra och stämningen på Calderon bara bättre. Jag tappade rösten i slutet av kvällen och vart helt hes och det kan jag garantera att alla andra fans i arenan också gjorde, så mycket har jag aldrig skrikit, jublat, sjungit, svurit någonsin. Väldigt bra match och kan ärligt säga att det var den bästa jag sett. Och ännu bättre var hatsångerna mot Real när alla var på väg ut haha Guti maricoon maricoon maricooooooooon. Och så skriker någon i bakrunden OCH RAUL ÄR ALKIS. Väldigt trevlig kväll som varade till morgonen. Om det är någon med frågor angående matchen eller som vill åka själv är det bara att fråga. Har även ett antal bilder, måste docxk ursäkte det få antalet då jag inte vågade ta fram kameran för att jag var rädd för att missa något haha. Men bilder finns iallafall och det är bara o höra av sig så får ni min mail o jag kan skicka på msn.

OTROLIG KÄRLEK TILL ATLETI- GUTI MARICON! :)
Atlético Tuna
2009-03-02 20:33
Grabbar, Jag älskar er :D
Atlético Berat_M
2009-03-02 20:26
AGUERO är helt otroligt likaså med FÅRLAN.
Atlético zoran
2009-03-02 20:01
Rawkus, dra ner den engelska versionen, ljudet är perfekt, men bilden är lite sämre än den ryska versionen, dock inget man märker direkt.
Atlético rawkus
2009-03-02 19:15
zoran: Tjuvkikade lite och ljudet var sannslost daligt :(

Vet du om de engelska har battre ljud eller sa kanske man far bita sig i lappen och vanta ytterligare nagra dagar?
Atlético skogstorparen
2009-03-02 19:03
Super match igår, men Pablo måste bort till på lördag, vad har hänt med honom, sanlöst virrig. Tror denna seger kan ge tillbaka självförtroendet i laget, bara dom kan vara lika taggade på lördag så klarar vi minst en fjärde plats i ligan till slut. Viva Atleti/Skogstorparen
Atlético zoran
2009-03-02 19:01
Jättebra. Tänkte att det gick långsamt, men så var inte fallet.
Atlético rawkus
2009-03-02 18:59
zoran: Den forsta lanken du skickade(mininova) funkar galant! :) Ca 70 minuter kvar tills den ar hemma :)
Atlético zoran
2009-03-02 18:01
Rawkus, om du är intresserad kan du även ladda ner det här: http://www.zshare.net/download/56378195f978967c/

..samt här: http://www.zshare.net/download/5637817455534f2e/

Det är i alla fall på engelska och går snabbt.
La Masia iz da best
2009-03-02 16:40
Vad tror ni om derbyt nästa vecka?
La Masia iz da best
2009-03-02 16:37
Ok rawkus,ska sluta prata om det nu hehe jag fick bita i det sura äpplet igår grattis till segern ;)Hoppas bara ni lyckas ta poäng av real madrid!
Atlético rawkus
2009-03-02 16:34
@La Masia iz da best: Som jag tidigare namnt sa saknar jag svenska bokstaver. Kan dock ej vara alltfor svart att lista ut vad det skall sta, och du ar den forste(!) som nagonsin inte lyckats klura ut det. Grattis.

zoran: Tack for lanken! Foredrar ju aven torrent, se det var bara gradden pa moset ;)

Detta blir match nr 2 fran sasongen som skall brannas pa dvd - den forsta var krossen av Shalke ;)
Atlético zoran
2009-03-02 16:13
@La Masia iz da best

Vad var det du inte förstod när Rawkus förklarade att han inte kan skriva de tre sista bokstäverna i det svenska alfabetet pg.a. han bor i Mexiko och saknar således ett svenskt tangentbord?

Var lite mer noggrann nästa gång du läser en text..
La Masia iz da best
2009-03-02 15:38
Rawkus mitt problem?frågan är va ditt problem är!!!och man säger inte ar! man säger ÄR!

TILLFÖR NÅGOT VETTIGT TILL FORUMSDISKUSSIONERNA ELLER LÅT BLI ATT SKRIVA // RED
Atlético Otuga
2009-03-02 11:12
Vilken underbar match...fotboll & La Liga när den är som bäst :)
Sätta pengar på att Argentina vinner VM2010 ger nog inga pengar alls tbx :P
Atlético henry garvis carlsson
2009-03-02 10:42
Man kan undra vad som hände vid straffen egentligen. Linjemannen följer ju med spelet i barcas anfall, när barca kommer över planhalvan börjar den andre (offsidedomaren) att vifta... då har väl kollegan bestämt sig...rätt udda, men det är bara att tacka och ta emot.
Atlético Alex (FC Porto/Makedonien Red)
2009-03-02 09:27
Stort grattis!!!
välöförtjänt seger! vamos vamos!
Atlético zoran
2009-03-02 08:32
Länk till att ladda hem matchen, men det kommer ta lite tid med tanke på att torrenten är ny. Använd uTorrent för att ladda ner.
Atlético henry garvis carlsson
2009-03-02 08:21
Slå upp ordet svängdörrsfotboll eller Hawaiispel så får man en länk till denna matchen!!! Helt underbar...

Försvarsmässigt var det hårresande att se hur vi gång på gång missar att följa Barcas centrala mittfältare. Huruvida det är Assuncao eller ytterbackarna som skall följa Gudjonsen (i de flesta fallen) kan kvitta det tyder mest på en bristande kommunikation...
Just ytterbackarna gör en klart godkänd insats, förrutom så klart när Heit viftar offside istället för att följa sin gubbe och därigenom rätta till sitt misstag.. Någon som saknar Pernia idag???

Den höga pressen var lika fantastisk som i Recre-matchen...dock lite skillnad på motståndet idag.

Fortfarande brister det allt för ofta i uppspelen och vi slänger iväg fler indianare än mitt stackars hjärta klarar av...
Atlético Mathias
2009-03-02 07:35
Men herregud vilket försvar vi har...
Jag är lika glad som alla andra över resultatet men något måste göras defensivt, rena rama hönsgården!
Atlético rawkus
2009-03-02 05:37
Nagon som har lust att hjalpa mig att hitta matchen for nedladdning? :)

Hittade en pa Rojadirecta, men den ar med Ryska kommentatorer... Lagom kul :/
Atlético rawkus
2009-03-02 02:28
La Masia iz da best: Och ditt problem ar..?
Atlético DeBe
2009-03-02 01:23
njuter av bara den. tycker heit ska fortsätta som högerback. han är klart bättre än seit och perea i den rollen. ha perea som mittlås i fortsättningen
Annons: