/spanien/atletico/forum/1484.aspx/spanien/atletico/forum/1484.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid F7 Zizou~
2009-03-04 17:06
rawkus

Haha, underbart med olika åsikter;)

Har en fråga dock: Hur kommer ni ställa upp där bak ?

Väl Mött
Atlético rawkus
2009-03-04 17:01
F7 Zizou~: Tar alla dagar i veckan en duell mot en liten ratta an en rabiessmittad byracka...
Real Madrid F7 Zizou~
2009-03-04 16:59
Men även hunden är bättre i det avseendet genemot en patetisk råtta med mindervärdskomplex eller ?

Väl Mött
Atlético rawkus
2009-03-04 16:52
@den nya desingen: Den bla texten med rod bakgrund ar ej nadig mot ogonen :/
Atlético rawkus
2009-03-04 16:44
Voff Voff!! Undrar om de vitpalsade byrackorna har vaccinerats iar..? :/

Ber alla Atletifans att vara ytterst vaksamma och forsiktiga nar ni narmar er kreaturen... Aven ifall svansen viftar likt en tokglad Chihuahua, sa bor man alltid ha i atanke pa dessa lushogars bakgrunder och tidigare incidenter... Schhhhh... Om n i sager for mycket, sa forsvinner era familjer... Eller vanta nu, Franco ar val borta..? Pheeeuw.
Atlético Deion
2009-03-04 16:16
Jangis//

Tack, självklart är Real ett större lag en Atlético och det är klart det finns en uns av upproriska känslor i artikeln. Man får ta det för det som det är, för jag skriver bara om Real kanske 2-3 dagar om året, och det är just under derbyvecka. Självklart är det en hel del överdrift, men det var det väl även i artikeln 77 sek där våra backar gick och köpte tapas.
Real Madrid Raúl har lika många CL-titlar som Man Utd!
2009-03-04 15:20
Grym design ;).
Atlético zoran
2009-03-04 15:10
Nu väller de in, fan vad trevligt.
Real Madrid Jangis
2009-03-04 15:10
Jag tycker krönikan är bra. Iker har sannerligen räddat Madrid fler gånger än jag kan minnas.

Krönikan har en skön ton och såna behövs när derby väntar runt hörnet. Man bör kunna se det roliga i den, även som Real Madrid supporter.

Väl skrivet!
Real Madrid F7 Zizou~
2009-03-04 15:07
Deion

Jag tycker att det är kul med ironi lika mycket som du så jag tar och testar: "Pathetico De Madrid är en bra klubb".

Pablo och Heitinga? Mums.

Förresten Heitingas relation med Drenthe har stagnerat, undrar varför...

Väl Mött
Real Madrid Madrigol
2009-03-04 15:06
Sidan fungerar inte riktigt så jag kommenterar "77 sek + 90 min" krönikan här

Akshay Deion//

Haha, aldrig tänkt på att köra stand up? Kompis du har nog missuppfattat det här med fotboll,
"Om man bortser från Ronaldos och Nistelrooys måleffektivitet.."
Ska vi även bortse från Rauls målrekord, Cannavaros elegans, Pepes stabilitet, Robbens flygturer genom försvarare, Lass andra hem som vi kan kalla mittplan och ja det fortsätter i den här stilen. Jag vet inte vilken fotboll du vill se men att vi är regerande mästare talar väl för sig själv?

Det var en god paj du kastade Akshay men lite mer verklighetsförankning får man nog ha. Mindervärdeskomplexet har aldrig varit tydligare exemplifierat.

Vill även passa på att säga att jag inte är här för att reta upp någon endast kommentera krönikan. Tackar för er vinst mot Barca och väl mött i helgen.
Real Madrid Sergio the machine
2009-03-04 14:57
era skribent sitter och driver med Real Madrid men han bör kolla upp lite fakta innan han sitter och säger 5-9 plats i la liga. Iker är vår målvakt sjlälvklart ska han briljera de som säga barca utan messi man säger inte så. De synd att ni inte har en spelare som betyder så mycket för laget. Hur har de gått för er de senaste 8 åren mot oss? Sedan hade ni tur att dommaren va halvbränd senaste mötet de borde blivit 1-5.
Real Madrid ___ЖIИ₲ ṜƋЦL___
2009-03-04 14:13
Ämne: Ämne: Debe,
....
Jo fast "krönikan" är ju verkligen, sen att skribenten väljer att utesluta era snabba mål är ju en del av det roliga som väckte iaf ditt intresse ;-)
Jag tror ni kan skriva en vinklad krönika där ni minsann är det bättre laget i storstaden, eller hur?

Atlético DeBe
2009-03-04 13:21
Ämne: Debe,
Högmod brukar....Så länge våra skribenter skriver verklighet. Istället för med okunskap enögt skriva (högmodigt) är jag nöjd.
Atlético John Mayer
2009-03-04 12:39
Roni: Jag hatar dig för tillfället, inget personligt, men så enkelt är det ;)
2009-03-04 12:24
När är Perea tillbaka?
Atlético Sundbyberg
2009-03-04 11:01
Vem tar RG's plats nu när han är avstängd? Skulle vilja se Ever få chansen från start... Sen är ju jag väldigt svag för Camacho, men det blir kanske aningen defensivt med honom bredvid Assunção? Men med tanke på motsåndet så kanske det är smart...
2009-03-04 10:58
Debe,
Högmod brukar vara en del av pajkastningen innan stora matcher som el clasico & el derby, ingår i "spelet" och personligen tycker jag det är en underbar krydda, tror nog där kommer en och annan artikel/krönika från eran redaktion med innan veckan är slut...

Väl mött!

Atlético DeBe
2009-03-04 10:50
den är ganska högmodigt skriven. det är inte bara real som gjort tidiga mål i derbyna.
2009-03-04 09:09
Ämne: Nog den löjligaste k....
På vilket sätt var den löjlig? Jobbig sanning eller bara något man måste kommentera när man känner sig träffad?

Atlético DeBe
2009-03-03 21:59
Ämne: Ämne: Hehehe ....
"Det brukar kunna koka rätt mycket på Bernabeu också, mer än på Camp Nou iaf. "

Så det så. :D
Atlético paniagua
2009-03-03 18:30
Ämne: Nog den löjligaste k....Att Kviborg ibland väcker ett löjets skimmer över det han säger eller skriver är inte en isolerad händelse.
Hans totala avsaknad av kunnande av vilka som spelade i Atletis doblete-lag har ju fått många Atleti-supportrar att dra på smilbanden.
Missförstå mig inte, jag kräver inte att han ska kunna namnet på alla spelarna i ett lag för 13 år sedan som han inte ens håller på, men då bör han helst hålla käft och inte luta sig överläset tillbaka och, i en offentlig kanal, räkna upp en fd Atletispelare (Vieri) som en i dobletelaget, när den spelaren inte spelade för Atleti förrän flera år senare.

Han nämner heller inte att i matchen som var "el gorditos" revansch ( som Real f.ö. vann med 3-0), så var det i princip det enda som gorditon gjorde. Real hade 3 skott MOT mål under hela matchen och alla tre gick in. Effektivt? Förvisso, men knappast rättvist.
I övrigt var Real totalt utspelat, Torres slog ngt bisarrt rekord i missade chanser och enda skälet att slutresultatet inte blev 10-3 i Atletis favör stavas Casillas, som som vanligt när han spelar mot Atleti höjer sin nivå från världsklass till superduper-det-finns-inte-på-kartan-världsklass.
Atlético henry garvis carlsson
2009-03-03 17:28
"Kun stannar om Atleti vill ha honom kvar......"

OK då, jag tror nog inte att han behöver tjata.....:)
Atlético Roni
2009-03-03 17:12
Ämne: Nog den löjligaste k....
Konstigt att de inte nämner Agüeros mål som kom mot dem första minuten förra säsongen.
Atlético kun10aguero
2009-03-03 17:06
Nog den löjligaste krönika jag har läst :O
Atlético Deion
2009-03-03 16:43

zidaneee//

Det enda som kokas på Bernabeu är korv i kiosken vid ingång 3, allt annat är en önsketänkande illusion av gigantiska mått.
Real Madrid zidaneee
2009-03-03 16:24
Ämne: Hehehe ENDAST sevill....
Det brukar kunna koka rätt mycket på Bernabeu också, mer än på Camp Nou iaf.
Barcelona Riiio!!
2009-03-03 15:00
Hehehe ENDAST sevillas och Atleticos arenor brukar koka, ingen annan! Föresten, väldigt bra spelat mot oss, Hoppas ni slår real också!!
Real Madrid zidaneee
2009-03-03 12:12
Ämne: Som ni vet så är det....
Du borde inte vara så jävla säker, vi vet alla hur det går när man är för säker, bollen är rund och allt kan hända så önska dom istället lycka till och hoppas att vi vinner.

Hala Madrid!
Atlético Roni
2009-03-03 12:10
Ämne: Som ni vet så är det....
Stor pojke du blivit :) visste inte att du kunde räkna till så mycket, men väldigt bra jobbat :)! gå och visa Getafe fansen vad du kan. Se så :)
Annons: