/spanien/atletico/forum/1481.aspx/spanien/atletico/forum/1481.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Roni
2009-03-10 00:39
Nopp han hade 19 kollade upp det efter inlägget, fast den grabben var mycket mer än mål :). Och med våra placeringar så var 19 absolut inget att skämmas över.

Otroligt glad över nya red medlemmen. Blir bara bättre och bättre :D. Fortsätt med ert utmärkta jobb sagt det innan och säger det igen bäst på hela SF.
Atlético A.K. (fd Raoul Duke)
2009-03-10 00:21
Ämne: Ämne: Måste b....
det är därför dem leder la liga kanske? =P
Atlético kun10aguero
2009-03-09 22:03
Ämne: Måste bara säga GRYM....
Tror att Torres hade 23 faktiskt?
Men riktigt starkt, men Kun har ju själv gjort 12 mål, inte många lag som har 2 effektiva forwards, utom Barca fast dem har ju 3 ;)
Atlético Roni
2009-03-09 19:46
Måste bara säga GRYMT FORLAN!! 18 Mål är väldigt fint. Självaste Torres rekord i Atletico var 19 om inte jag minns fel. Och det är många matcher kvar :)
Atlético Roni
2009-03-09 19:33
Hahaha najs Zoran.
Atlético Deion
2009-03-09 17:02
zoran//

Visste inte att du va nere i Bilbao?? Det är smått beklämmande när en redaktionsmedlem beter sig på det sättet :)
Atlético Dogonsi
2009-03-09 15:47
Matchen är inte imorgon, den är på onsdag. Jag har råkat göra årets tabbe och sitter i ett flygplan när det är Porto-Atlético..
Atlético DeBe
2009-03-09 15:24
LOL

Vilken stjärna. ska bli kul och se hur det går för atleti imorgon.

har vi några avstängningar inför matchen?
Atlético wesse
2009-03-09 15:24
@zoran

Hahahaha! Riktigt roligt!
Atlético zoran
2009-03-09 12:09
Så här viktig var finalplatsen för Athletic-supportrarna..
Atlético DeBe
2009-03-08 23:49
Mendes

Rayo är från madrid
Valencia Mendes
2009-03-08 23:21
Letar efter lite info om vilka klubbar det finns i madrid området. Någon som vet några fler än Real, Atletico eller Getafe?
Atlético Berat_M
2009-03-08 15:33
JÄVLA REAL TYPIST att de får offside mål vi hade kunnat vinna den matchen fan också.
Atlético rawkus
2009-03-08 14:54
paniagua: Forstar din logik, men haller ej med. Ett offsidemal kvitterar ej bort 4 rena malchanser...

Torres verkade lida av samma forbannalse mot de Vita. Han kunde bomba in 2-3 mal mot Barca pa bortaplan, enbart for att veckan efter missa lika manga, och tom fler lagen an Aguero hade igar.

Sjalv ar jag for reprisvisning, men "folk" tycker att det stannar upp spelet for ofta... Med tanke pa alla fejkade skador och filmingar, jamfort med antal bortdomda/tveksamma mal per macth sa tycker jag sjalv INTE att det argumentet haller :/

Man kan ha ett par snubbar som kollar repriser och sedan rapporterar i huvuddomarens och linjemannens lilla oronsnacka.

Men att skylla 1 poang i gar pa just offsidemalet haller jag ej med. Vi hade (las: Kun) sa javla manga rena malchanser sa det finns inte - egen oskarpa baddade for 1-1.
La Masia iz da best
2009-03-08 12:42
yaya jag hade rätt på min tipning :)
La Masia iz da best
2009-03-08 12:41
Vilken jävla bra match ni gjorde igår kunde föfan vunnit med 4-1 5-1 grattis till poängen tack för hjälpen ochså!!!
Atlético paniagua
2009-03-08 12:13
Rawkus;

Att chanser missas tillhör spelet fotboll. Regelvidriga mål tillhör inte spelet och det är därför sådana ska dömas bort.

Således: Offsidemål är regelvidrigt= offsidemål döms bort= Real-Atletico, 0-1= Real räddades av offsidemål.

Enkel logisk kedja.

Man önskar att domarna i fotboll fick titta på reprisbilder åtminstone vid tveksamma måltillfällen, såsom det går till i ishockey. Eller att det drabbade laget fick ha 3 st. "Challenge" mot matchavgörande domslut såsom numer finns i tennisen. Varför ska det vara så fel att ha denna typ av hjälpmedel i fotboll när det funkar alldeles utmärkt i ishockey? Man skulle kunna stanna tiden vid sådana tillfällen, således går ingen matchtid förlorad för videogranskning. Tiderna går framåt, nu har ju dessutom domarna headset. Att motsätta sig sådana hjälpmedel är att vara destruktivt konservativ.
Jag menar inte att man ska använda det vid varje frisparkssituation, utan endast vid godkännande/bortdömande av tveksamma mål.
Atlético Bobban (red)
2009-03-08 11:54
Då var forumet öppet för övriga lag igen!
Atlético wesse
2009-03-08 10:47
Nacho gjorde en helt okej match... Känns otroligt roligt att Resino involverar vår blivande stjärna i A-laget. Aguirre lät ju inte direkt honom få speltid i massor.

Hoppas de två senaste matcherna inte varit rena inspirationsmatcher då vi mött två "stora" lag, utan att spelet och inspirationen håller i sig även i fortsättningen, mot s.k. mittenlag!
Atlético DeBe
2009-03-08 07:14
det ser tufft ut att ta in 5 poäng på Villareal om vi inte vinner hemma nästa match

vad nöjd jag blev över att natcho spelade idag. han gjorde en strålande match
Atlético Roni
2009-03-08 00:09
Ämne: Men låt nu lopez få ....Håller verkligen med, har alltid föredragit Lopez och ser han som en mycket bättre spelare. Men förstod dock varför man valde att spela Pernia under hans fina form han hade under period.

@Debe, Se det possitiva i det negativa haha.
Atlético mecus
2009-03-07 23:44
Men låt nu lopez få spela resterande matcher som kommer.. Pernia skapar bara kaos.
Atlético DeBe
2009-03-07 23:30
Ämne: Riktigt bra match vi....
men nu kommer det låta 11 utan förlust så det är inte mycket bätre

roni "plus att vi spräckte deras vinnarsvit så det får duga för oss denna kväll."
Atlético DeBe
2009-03-07 23:28
Camacho gjorde en bra match, likaså hela laget. synd att kun avslutade själv vid två lägen där ett pass hade varit lika med mål. bra match annars. Aupa atleti
Atlético rawkus
2009-03-07 22:32
el niño para siempre!: haller med fullstandigt. Att saga att domarna vann en poang at Real ar skitsnack. VI var de som missade jag vet inte hur manga javla lagen. Satter man ej dom, sa vinner man ej matcher.
Atlético Roni
2009-03-07 22:23
Riktigt bra match vi gjorde som glädjer för framtiden speciellt att försvaret var GRYMT.

Men väääldigt jobbigt med dommarbeslutet, 1 pinna mot blancos kan man dock ändå glädja sig åt plus att vi spräckte deras vinnarsvit så det får duga för oss denna kväll.
Atlético Optimo_Kun
2009-03-07 22:23
Vanligtvis hade man varit skapligt nöjd åt en poäng på marängernas hemmaplan när dom nu ska vara så bra och ha massa raka segrar och vi har en dålig form innan barca matchen. Men idag!... Har vi inte domaren mot oss varje match känns det som? Fast vi har ju oss själva att skylla också när vi inte kan göra mål på sådana GULDlägen som vi får så vet jag inte hur vi ska kunna vinna sånna här matcher. Men mot Porto visar vi ännu större klass och sätter dom chanserna istället! Aupa
Atlético atm1903
2009-03-07 22:17
Imorgon tror jag vi har lyckats smälta detta och istället inse och samtidigt glädja oss åt hur bra vi spelade. Framtiden ser ju numera ljus ut.
Atlético el niño para siempre!
2009-03-07 22:10
Vi ska inte skylla på domarn alls, det är vårt egan fel att vi inte kan vinna med 4-1!!
Atlético Sundbyberg
2009-03-07 22:06
Atletico spelar bra så jag ska väl vara nöjd med 1 pinne mot marängerna... MEN... som sagt var kun skulle ha placerat nån av chanserna i mål, sinama p borde ha satt sin chans plus att det är alltid tragiskt när offsidemål fastställer slutresultatet. Skulle vara kul om atletico skulle kunna få med sig nåt tveksamt mål nån gång.
Annons: