/spanien/atletico/forum/1453.aspx/spanien/atletico/forum/1453.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
KUNgAGUERO
6/2/2009 19:18
Tror ni dom var tvungna att starta med bästa laget? Så gör dom tre byten efter en kvart:P
Atlético Roni
6/2/2009 17:38
Ämne: DeBe,
Florentino är....
Det gjorde du nog inte, det bestämmer man inte förän om ett bra tag. Däremot kommer vi möta Arsenal i deras turnering där ni var med förra året under sommaren som Arsenal höll. Då var det även Juventus som var med och även ett annat lag, kommer dock ej ihåg vilket.

Men vi skulle kunna möta Arsenal i Cl kvalet men det hoppas jag innerligt att vi inte gör!

Aupa Atleti!
Real Madrid ___ЖIИ₲ ṜƋЦL___
6/2/2009 16:14
DeBe,
Florentino är ju VD över den största byggkoncernen i Spanien, tror det är där pengarna kommer ifrån.
Läste jag rätt om ni får möta Arsenal i CL-kval?
Atlético DeBe
6/2/2009 15:53
Real kommer handla spelare för 343 millioner Euro om alla deras silly season spekulationer värvas. Ärligt talat, har de ett sedeltryckeri under bernabeu.
Barcelona CelebrateTheBlonde
6/2/2009 13:53
Det känns lite absurt när man ser era spelare cykla runt i Mariehamn måste jag säga.
Atlético Roni
6/2/2009 12:12
Fler jobbiga rykten om att Forlan ska bort för de som är interriserade (Länktips)
Real Madrid Angelzzz™
6/1/2009 21:47
Asenjo duktig och ung målvakt måste säga att det där är en riktig bra kap för er.
Atlético Roni
6/1/2009 21:16
Ämne: Asenjo klar för at.m....
Verkar så..

Dock är ingenting officiellt ännu vad jag vet.
Man united
6/1/2009 20:09
Asenjo klar för at.madrid?
Atlético paniagua
6/1/2009 17:39
Tråkigt att Betis åkte ut. La Liga berövas därmed ett av världens vackraste derbyn: Sevilla vs Betis.
Hoppas de tar sig upp snart.

En annan grej: För några år sedan såldes supporter-t-shirts på Calderon (och säkert på I-net shopen också) med texten "Bendita aficion". De var röda med svart (eller om det var blå) och vit text.
Finns det någon här som har en sådan över och som kan tänka sig att sälja den till mig? De görs tydligen inte längre.
6/1/2009 16:59
Deion,
Tack! Farsan blir glad!

Atlético Deion
6/1/2009 16:48
___ЖIИ₲ ṜƋЦL___ //

här
Atlético Roni
6/1/2009 16:07
Ämne: Kunde någon berätta ....
Ingen här som gjort bilden.
6/1/2009 15:25
Kunde någon berätta vem som gjort bilden uppe till höger med Atletico-soldaterna?

Tack på förhand!

Atlético zoran
6/1/2009 14:29
Sergio García är en spelare som Atlético inte behöver, speciellt sedan han åkt ut med såväl Zaragoza som Levante, förutom Betis så klart.
Atlético kun10aguero
6/1/2009 14:28
Nu när Betis lämnar Primeran så tycker jag att man borde kunna ta in Emana, tycker verkligen om den killen! Sen en fjärde anfallare i Sergio Garcia som inte kan vara för dyr heller.

Men som Andee var inne på så kan man kolla på materialet vi har i truppen, det håller riktigt hög klass. Det som skulle behövas är väl lite mer bredd och kanske försöka med en stjärnspelare.
dessutom tar vi in Juanade Ramos nu så skulle det bli så fint :)

Förresten så är väl Real fansen överlyckliga nu när dem har ny president som ska värva varenda superstjärna som finns;)
Atlético zoran
6/1/2009 12:53
Du kan inte ta allt så ordagrant.

MARCA rapporterar att Atléti kommer offentliggöra värvningen någon gång den här veckan, antagligen efter den lilla utflykten till Åland. Om de nu offentliggör det, så ansluter han när fönstret öppnar.
Atlético atleticodemadrid
6/1/2009 12:40
Ämne: Ämne: ...Har ....
hur kan asenjo presenteras på onsdag när transferfönstret är inte öppet
Atlético rawkus
6/1/2009 04:49
..och dar blev UNAM Pumas Mexicanska mastare efter en sjuhelvetes returfinal!!

3-2 totalt mot Pachuca efter forlangning!!

FELICIDADES PUMAS !!!
Barcelona tarrak
6/1/2009 01:58
Till och med här på Sveriges framsida märker man av att Atlético spelar i Sverige. Mitt söndagliga flanerande medelst katalansk landslagströja, avbröts abrupt av att sex colchoneros överöste mig med allehanda svordomar och okvädningsord. Skulla vara kul om men märkte av den typen av rivalitet oftare. Ha så kul på Åland!
Atlético DeBe
6/1/2009 01:21
Ämne: ...Har för mig att A....
Har inte hör ett dyft om Juanito, däremot är Asenjo i princip klar. Kommer förmodligen presenteras på onsdag.
KUNgAGUERO
5/31/2009 23:33
Trots att säsongen är slut blir det atletico på tv:
Först träningsmatchen mot mariehamn och på onsdag kan man se Pacheco och Banegas Argentina på eurosport:)
Sevilla bateni
5/31/2009 21:09
...Har för mig att Atletico redan har haffat Juanito och Asenjo?
Atlético atleticodemadrid
5/31/2009 20:50
för er som inte såg matchen mellan betis och valladolid så har asenjo gjort sitt livs bästa match! vilka RÄDDNINGAR han gjorde ! helt otroligt! nu gäller det atletico ! köp asenjo eller ha målvkatsproblem i 10 år ! KÖP killen!!!!!!
Atlético DeBe
5/31/2009 17:42
Ämne: Forlán har en utköps....
Jag ser att du är Inter-supporter, undertecknad rekommenderar Mariano Pernía som vänsterback. Honom säljer nog klubben gärna..

:D
Atlético DeBe
5/31/2009 17:33
Los colchoneros = Madrassmakarna
Rojoblanco = Rödvita

Ja, Sevilla är redan klara tredjeplatsvinnare, när två lag hamnar på samma poäng går de efter inbördes, är inbördes oavgjort går de efter plusminus statistik. Sevilla vann både borta och hemma med 1-0, sammanlagd ställning 2-0 så de är redan 3:a.
romanttee
5/31/2009 15:59
hej alla atletico fans. jag undrar vilket smeknamn brukar ni kallas?
KUNgAGUERO
5/31/2009 13:08
Ämne: Ämne: Sevilla....
Fotbollskanalens okunnighet bevisas igen:)
Atlético SergioKunAgüero
5/31/2009 12:55
Ämne: Sevilla har redan ta....aha okej, men fotbollskanalen skrev såhär "Sevilla möter nedstigningsklara Numancia borta på söndagen och kan vid minst oavgjort ta sig förbi Atletico Madrid och upp på tredje plats bakom Real Madrid."

LÄNK: http://fotbollskanalen.se/1.1024533/2009/05/30/atletico_till_cl_forlan_vann_skytteligatiteln

+ att när jag kollar runt lite på hur tabellen ser ut på ett par olika sidor, så står det att vi ligger trea?
Atlético röös4
5/31/2009 12:27
om atletico köper asenjo och tar upp de gea kommer man han väldigt mycket talangfull på målvaktssidan man får bara hoppas någon tar klivet från att vara bata en talang
Annons: