/spanien/atletico/forum/144.aspx/spanien/atletico/forum/144.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Alexander Ivanovski(red)
2015-07-02 11:08
-
Atlético ADCS (red)
2015-07-02 10:26
@Alexander Ivanovski(red):

Ja, men då kanske min svåger var insnöad i att Ukraina räknas utanför EU rent politisk. Men det är ju bra nyheter att Konoplyanka inte tar upp en icke EU-plats ifall han kommer. Jag har nu hunnit "youtuba" han lite. Ser äckligt kvick ut i steget.
2015-07-02 09:43
@zoran:

Nej jag vet, men han är fortfarande europé ;)
Atlético Chewie
2015-07-02 02:08
Semester Zoran? Alltid härligt med uppdateringar! Ny podd hade varit riktigt roligt också :)
Atlético zoran
2015-07-02 02:00
Det spelar ingen roll att Konoplyanka bara har ukrainskt pass. Han räknas inte som icke EU-spelare. Ny uppdatering uppe så här på nattkvisten.
2015-07-02 00:59
ADCS: Vill inte sitta här o vara en besserwisser men han har ett europeiskt pass... ;)

Om det är som du skriver hoppas jag att försäsongen drar igång igår!
Atlético ADCS (red)
2015-07-02 00:56
Jag har själv inte någon vidare koll på Konoplyanka. Då min fru är från Ukraina så frågade jag hennes fotbollstokiga storebror om spelaren. Även om han håller på Dynamo Kiev och avskyr Dnipro så var han lyrisk över Konoplyanka.

Han jämförde honom rakt av som en kopia av Eden Hazard, fast snabbare. Han sa att om Konoplyanka hade haft Europeisk pass så hade han spelat i storklubb nu. Bara för att spelar i Dnipro så "glöms" han bort.

Dnipro har även begärt hiskeliga summor för honom innan. Han sa att om Atlético tar in Konoplyanka så kommer fotbollseuropa få en positiv överraskning. Han kommer att ta Atlético vänsterkant till en helt ny dimension.

Nu vill jag verkligen ha han i Atlético! :)
Atlético Skipper
2015-07-01 23:14
Bästa minnet från Miranda är såklart avgörande målet i CdR-finalen mot Real på Bernabeu, fantastiskt!! Gaitan tror jag inte kommer, pga av icke-Europa platserna. Cholo vill ge Correa en seriös chans att slå sig in i truppen. Tror och hoppas på Vela! :)
Postat via SvenskaFans-appen
Atlético ADCS (red)
2015-07-01 23:09
@monoburgos:

Anledningen till att han inte ville vara kvar är för när han väl kom till klubben så fick han varken förtroende eller speltid av Simeone. Annars hade han inte kommit i första hand.

Att han vill bort för att spela fotboll regelbundet är ingen överraskning. Speciellt då han hade blivit given på franska landslagets mittfält strax innan han anlände till Madrid.
Atlético DeBe
2015-07-01 20:44
Agree upon that
Atlético monoburgos
2015-07-01 20:03
Om vi nu ska släppa Turan ska vi inte rea ut honom till direktrivalen barca för guds skull, speciellt när det finns fan klubbar i England som är villiga att betala clausulen.
Atlético AndeeI
2015-07-01 19:12
Tack för allt Miranda!
Atlético DeBe
2015-07-01 18:13
Årets upplaga går inte av för hackor

AupaAupa atleti
Atlético belgaren
2015-07-01 17:10
Föredrar Gaitán framför Vela. Har dock inte sett Konoplyanka mer än i finalen i EL. Vad är han för spelartyp?
Atlético gurra1993
2015-07-01 16:07
Å det bästa är att värvningarna sitter tidigt iår vilket ger Simeone tid å spela ihop laget
Atlético gurra1993
2015-07-01 16:03
Konopyanka å en vänster back kan jag inte tänka på något Atletico som har varit bättre fyfyan vilken sommar:)
Atlético AndeeI
2015-07-01 15:25
Helt galen Silly season detta. Jackson Martinez klar, Vietto, Caio och Kranevitter känns mer eller mindre klara. Och sedan, vilka ser ni helst. Konoplyanka och Filipe säger jag? Och ni?

Mandzukic klar för Juve. Arda, Alderweireld, Miranda, och Suarez känns som de mer eller mindre är klara till att lämna. Jimenez, Baptistao, Lucas verkar lånas ut. Bra? Dåligt? Någon annan ni tycker känns överflödig?

Låt diskussionen flöda...
Atlético Kjelleman
2015-07-01 14:22
Nej inte Gaitan då han inte har EU pass lägg hellre pengarna som kommer för Arda på De Bruyne och inkludera Guilavogui,
Det finns redan för många spelare utan EU pass
Atlético zoran
2015-07-01 13:46
Mängder av uppdateringar idag. Kommer säkert mer under dagen. Även det med Konoplyanka är numera inkluderat.
Atlético Conserva el Calderón!
2015-07-01 10:03
Endast Falcao har kostat mer än Martinez. Vi får nu se ifall det blir samma succé som Falcao.
Atlético zoran
2015-07-01 01:49
Nej, han är inte klar. Det är inte Dnipros officiella hemsida, men vi har lite information om just Konoplyanka som vi inte riktigt kan gå ut med..
Atlético monoburgos
2015-07-01 00:28
Joshua vill inte spela i Atletico heller. Ser ut som att konoplyanka(stavning) blir nästa spelare att bli klar för Atletico.
Atlético 3-5-2 (f.d. Tigern)
2015-07-01 00:12
Klart med Martinez.
Atlético Antonio López
2015-06-30 23:57
Var det inte Joshua som även hade hade svårtgheter med intensiteten på träningarna i Atleti? Han är inte direkt den enda som försvunnit ur Cholos radar pga detta. Är verkligen nolltollerans vad gäller det man är villig att ge.
Atlético Conserva el Calderón!
2015-06-30 23:51
Håller med ang Joshua. Besitter en fin talang och om Adrian fick så många chanser varför skulle inte Joshua få en ärlig?
Atlético ADCS (red)
2015-06-30 23:46
Grattis Sverige! Mäktigt! Tårarna var inte långt borta här hemma.

Atlético rawkus [siempre contra la peste blanca]
2015-06-30 23:38
Sannslöst av Sveriges U-21 killar, fy fan.
2015-06-30 21:47
@ADCS (red):

Kranevitter är som en dopad mygga: Han kan fan kuta efter en spelare langt efter matchens slut om han vill ha tag i denne, hehe. Cholo kan slipa bort nonchallansen en aning = en blivande mittfälsgigant.
2015-06-30 21:46
Arda till Chelski..? Oddsen pa att han inom 1-2 säsonger grinar och vill tillbaka? ;D
Atlético ADCS (red)
2015-06-30 21:45
Jag vet inte hur Caio kan ses som en bra värvning när man redan har Josuha Guilavogui, som jag tycker är en bättre spelare i grunden. Dessutom har Guilavogui nu speltid från Bündesliga och Ligue 1, samt given i alla franska ungdomslandslag som ankare. Skum värvning..

Ett mittfältslås med Kranevitter och Guilavogui skulle vara både butalt tight och spelskickligt, samt starkt.
Annons: