/spanien/atletico/forum/1430.aspx/spanien/atletico/forum/1430.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético aleti
2009-06-14 20:05
Ämne: @chelsea-86

Tro m....
jag håller med dej det är förfarande Jesus Gil som bestämmer fast han är död den dag man kan plocka alla pengar som liger i bankerna utomladns kommer at.m. att bli en klubb utan pengproblem
Atlético aleti
2009-06-14 19:58
ledsen med nästan 100 på att forlan går till real mierda och vi får köpa negredo ......färska nyheter från Madrid
Atlético aleti
2009-06-14 19:58
ledsen med nästan 100 på att forlan går till real mierda och vi får köpa negredo ......färska nyheter från Madrid
Atlético zoran
2009-06-14 19:16
Akshay, kan bli så att du får dumpa den där Forlán-tröjan för enligt Cuatro vill Mandril köpa loss honom. Läste det på Colchonero, men jag tippar på att Florentinos ego inte tillåter Villa signa för Barcelona, vi får väl se..

Skulle inte förvåna mig om Cerezo kliver fram snart och börjar prata i Gil Maríns direktiv..
Atlético henry garvis carlsson
2009-06-14 14:14
Någon som är sugen på en sommarutflykt till London för att se Atleti mot Arsenal den 1:e augusti? Deion... du borde ha svårt för att missa denna matchen, med tanke på att du är en gooner med...
2009-06-14 14:08
Så dumma kan vi inte vara att vi skulle släppa honom dit. Tufft att hata Diego, men det skulle så klart vara oundvikligt om den vita tröjan skulle åka på....

Se men inte röra...
Atlético Luff
2009-06-14 13:33
Marca skriver att Perez småkikar på Forlan nu om Villaaffären går i stöpet.

Tänk inte ens tanken Señor Perez...
Joakim J
2009-06-14 10:31
Det jag tycker är mest roande är först och främst alla så kallade "Krönikor" som Real-redaktionen lägger ut. Det andra som ter sig så fruktansvärt löjligt förutom för dem själva är kommentarer som "Har ni vunnit något dom senaste åren?", eller "Ni har inte vunnit något på aslänge", när Real befinner sig i samma sits.

Även om man inte ska bry sig om dem så är det oroväckande svårt att låta bli, dem är så jäkla patetiska, de flesta vill säga.
Atlético Roni
2009-06-14 03:19
Asså kudos till Deion! Seriöst vem har någongång lyckats skapa så mycket turbulens på Svenskafans någongång haha! Dina krönikor har en enorm effekt minst sagt. Keep it up!
Barcelona det_färgglada_barca
2009-06-13 22:55
Ämne: Mr Baloo-Gonzalez! o....
messinho du bråkar verkligen överallt! har du problem med ilskan?

till er andra så ska det sägas att många bär la seynera, många bär den blåröda tröjan. Men få kan verkligen stoltsera med att de förstår den. så snälla döm inte alla cules efter denna stackars förlorade själs åsikter.
Barcelona det_färgglada_barca
2009-06-13 22:52
enastående artikel som representerar spansk fotboll på ett utomordentligt sätt. hoppas dock att atletico förblir så ojämna som bara ni kan vara. det gör att det alltid är era matcher som är de mest spännande. visst är det alltid en fröjd att se barca trilla boll men där vet man alltid vad man får. gillar man spel och dobbel ska man se atletico (madrids stolthet) spela. skulle ni bli jämna så skulle det ta bort ett av de intressantaste elementen i liga BBVA.
Atlético Deion (red)
2009-06-13 16:58
chelsea-86//

Om ni nu är så inne på Agüero, vilket jag förstår med tanke på hur genommjölkat erat anfall ser ut, Ge oss 50 milj Euro + Ivanović och Salomon Kalou så har vi en deal :)
Atlético Deion (red)
2009-06-13 16:54
chelsea-86//

Alla "som i individer" har inte sitt pris, men däremot har Allt "som en vara" sitt pris. Hade alla individer haft sitt pris så hade Agüero redan spelat i Real Madrid eller Chelsea nu, som han tackade nej till personligen, trots maffiga lönekuvert.

Som en värdefull vara kan inte Atlético Madrid tacka nj till ett bud som kan hjälpa våran ekonomi, men sen är det fortfarande upp till Agüero.

Kun spelar inte för pengar, och om han lämnar så är det för ett skickligt lag som han kan vinna mycket med, annars ser han ingen idé att lämna Atlético.

Som sagt, Atlético som klubb kan alltid acceptera ett bud för en "vara", ja då har allt ett prsi, men som person behöver inte Agüero gå med på det.
Atlético zoran
2009-06-13 16:18
@chelsea-86

Tro mig, det är inte Cerezo som bestämmer om han lämnar eller inte, han är bara en mupp som följer Gil Marín och grabbarnas önskan, han är där för att synas och höras, i bakgrunden är det alltså andra människor som huserar.

Robinho och Agüero bör aldrig nämnas i samma mening, anledningen till att den förstnämnde lämnade Real Madrid var för att han helt enkelt inte hade någon lust att spela efter att de hade försökt värva Ronaldo hela förra sommaren. Relationen mellan Atléti och Kun ska vi inte ens gå in på, grabben är väldigt glad över att klubben gav honom chansen och chansade med att köpa loss honom.

Hans pris ligger som sagt på €60 miljoner, det är utköpsklausulen och han har redan nobbat Chelsea en gång. Om vi nu ska diskutera eventuella spelare så kan väl Chelsea bjuda på Ivanović i samma övergång..
Sevilla chelsea-86
2009-06-13 15:07
Ämne: @chelsea-86

Igår ....
hur många gånger sa inte calderon att robinho inte va till salu och att han inte skulle lämna.
till slut så handlade allting om pengar och killen lämnade.
tro mig om chelsea vill ha aguero så tror jag att Cerezo kommer gå med på 45 miljoner pund + en spelare.
alla har sitt pris.
Messinho
2009-06-13 14:21
Mr Baloo-Gonzalez! och du kan flyga med huvudet före från detta forum om du inte vill diskutera något vettigt!
Real Madrid Mr Baloo-Gonzalez.
2009-06-13 13:15

ser att ni har tagit bort mitt inlägg"

Ok.
Atlético paniagua
2009-06-13 01:01
Ämne: Det är stor skillnad....
Nä Deion, där får du nog ge dig och jag sätta ned foten...Buffon är faaaaaan INTE världens bästa målvakt.
Casillas är bäst med råge och näst bäst är Reina. Buffons storhet har jag aldrig sett. Han är grymt överskattad.
Atlético zoran
2009-06-12 22:07
@chelsea-86

Igår sa Cerezo att Agüero inte kommer att säljas och att man förväntar sig att behålla honom samt Forlán, någon dag tidigare sade även García Pitarch under en officiell presskonferens att man inte vill sälja sina stjärnor.

Det är naturligtvis ingen sanningen i de uttalandena till RMC i Frankrike.

Om Kun lämnar, då får Chelsea sikta på utköpsklausulen som ligger på €60 miljoner och hela tiden höjs med tiden. Han har redan tackat nej till Chelsea en gång tidigare under förra sommaren då man ville köpa loss honom genom att betala utköpsklausulen.
2009-06-12 20:05
Ämne: Ämne: Utköpsk....
Njae... jag har alltid gillat Deco, men jag är rädd för att han paserat bäst före datum
2009-06-12 19:56
Hehe... snackade just lite Atletico med Zlatan Ibrahimovic här ute på Sturup. Oväntat trevlig kille det där...även om han undrade hur i allsin dar man kan hålla på Atletico...:).
Atleti-Un sentimiento, una pasion inagotable!

Avd; totalt onödigt vetande
Sevilla chelsea-86
2009-06-12 19:50
Ämne: Utköpsklausulen är v....
vad sägs om 45 miljoner pund + deco för aguero..
2009-06-12 19:41
Utköpsklausulen är väl på en 60-65 miljoner € om jag inte missminner mig. Finns det klubbar som är så dumma att betala de summorna för en spelare, så varsegod! Den summan hade inte varit helt fel för vår ekonomi, även om det kanske är en struntsumma för vissa ej nämnda klubbar..
Sevilla chelsea-86
2009-06-12 19:31
tror ni aguero går till chelsea??
enligt skysports idag så har atleticos president sagt att ifall rätt bud kommer så kan han säljas.
2009-06-12 18:38
Ämne: cvblol//

Pippilåt....
Vi borde få en jävla massa bonuspoints för att vi kör Mike Oldfields gamla dänga "moonlight shadow" med.... Måste ju vara rätt unikt!
En jäkla massa nanana avslutat med "te quiero Atleti!” enkelt som fan, men ack så vackert
Atlético Deion (red)
2009-06-12 18:20
Det är stor skillnad på att vara världens dyraste lag och världens bästa lag. Buffon är bäst på sin position i världen, Alves är bäst på sin position i världen, Messi är bäst på sin position i världen, Essien/Mascherano är bäst på sin position i världen, Torres/Zlatan/Etoo är bäst på sin position i världen, Xavi/Fabregas/Gerrard är bäst på sin på position i världen, just nu är Vidic/Chielini/Terry/Piquet är bäst på sin position i världen, Evra/Clichy är bäst på sin position, Iniesta är bäst på sin position i världen just nu osv, så vart Realfansen får världens "bästa" lag ifrån är bortom min verklighet.
Atlético Deion (red)
2009-06-12 18:12
cvblol//

Pippilåten är ingen ramsa, det fattar väl t.o.m ett dagisbarn. Hur kommer det sig att du har lyckats höra tex pippimelodin om de bara "nynnar"? Bra sätt att skjuta dig själv i foten.

Sanningen är att vi t.o.m nynnar en sketen pippimelodi högre än vad ni sjunger eran tragiskt "osynliga" hymn :)

Det är passion och inget annat!

Aupa Aleti!
Real Madrid cvblol
2009-06-12 17:32
Ämne: (L)Madrid Hasta La M....
Vilka anrika ramsor? Menar du den pippi låten de brukar nynna?

Real Madrid - Madrids stolthet.
Atlético Deion (red)
2009-06-12 16:55
Valdebebas//

Nej, det är vår brist på pengar och samarbete med kommunen.

Föreslår att du läser igen och tar en lång funderare på vad mitt inlägg ville säga innan du sätter igång ett igenomtänkt rabblande.
Atlético Deion (red)
2009-06-12 16:52
(L)Madrid Hasta La Muerte(L)//

Kul att du är så oroande extremt lättroad, kan tänka mig att det brister på vissa andra ställen då.

Men iofs, folk kan få sig ett gott nervösskratt också, sån där halvhjärtat när de vet att nån annan har rätt eller tryckt på en känslig punkt.

På vilken planet har Real anrika ramsor, går runt på egna pengar, har bara passionerade fans i vått och torrt och folets lag i Madrid?

Vilken planet du än är på så kan et vara ett bra tips att vara tyt några sek så du hör när jorden anropar dig.

Annons: