/spanien/atletico/forum/1428.aspx/spanien/atletico/forum/1428.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético rawkus
2009-06-20 23:00
@Nahro: Valkommen hem! :)

Visst vore det kittlande att se en uppstallning pa storbildskarmen pa Vicente Calderon med "...Kun, Forlan och Tevez" som offensiva krafter? :O

Tevez och Forlan pa topp, med Kun straxt bakom ;)

Som sagt, ett megafan av Carlitos, men han kraver speltid, plus att han ju kostar en slant att kopa loss.

Hatar nar spelare "ags" av dessa j*vla foretag.

Allt blir sa mycket krangligare och dyrare.
Atlético Eronisco
2009-06-20 20:14
Ämne: Jag skulle faktiskt ....
Välkommen i gänget! :-)
Atlético Nahro
2009-06-20 19:13
Jag skulle faktiskt inte ha någonting emot att Tevez tog på sig den rödvita tröjan. Men är han inte väldigt lik Kun i sin spelstil?

Förresten så har jag följt forumet här på svenska fans ett bra tag, utan att orka registrera mig. Men nu är det äntligen gjort så nu kan jag förhoppningsvis också vara en del av forumet. :)
Atlético rawkus
2009-06-20 18:45
Ar ett STORT fan av Carlitos, men ar tveksam om han vore ratt man for att, Gud forbjude, ersatta Forlan.

Hade vi ej haft Kun sa hade jag statt vid Vicente Calderon ikladd min Boca troja och onskat Carlitos valkommen :)

Priset ar aven pa toooook for dyrt om det skulle rora sig om en rotationsspelare, nagot han ju inte langre vill vara sa....
Joakim J
2009-06-20 17:58
Tévez känns som ett betydligt sämre alternativ gentemot Forlán.
Atlético DeBe
2009-06-20 10:59
Juanito har gått till oss på bosman. han har skrivit ett tvåårskontrakt och blir våran första värvning.

http://www.elmundodeportivo.es/gen/20090620/53727608097/noticia/su-edad-no-le-quita-el-sueno.html

http://www.elmundodeportivo.es/gen/20090620/53727608061/noticia/juanito-el-primer-fichaje-del-atleti.html
Atlético Roni
2009-06-20 00:18
Vet inte riktigt vad det har med hjärta att göra, han vill spela i en så stor klubb som möjligt där han får vara första målvakt. Hjärta? nää...
Atlético kun10aguero
2009-06-19 20:42
Atlético Nahro
2009-06-19 17:05
@henkebarn: Hjärta? låt honom bli officiellt klar för klubben först...
Rivald010
2009-06-19 12:12
Ämne: Så jävla härligt att....
Mm Asenjo kan bli bättre än Casillas t.o.m om några år så kommer han garanterat bli världens bästa målvakt, man ser hans potential han rädda spaniens U21 från att åka på stryk mot Tysklands ,han läste straffen igår mycket fint ingen av Asenjos mål var hans fel.
Atlético henkebarn
2009-06-19 11:28
Så jävla härligt att Asenjo väljer Atlético före Barca! Hjärta! Asenjo är dessutom en fantastisk ung målvakt med väldigt ljus framtid.

Nu tycker jag att man ska ta Matí Fernandez innan Sporting gör det. Matí och Agüero släpande efter Forlán - det kommer smälla ofta!
Atlético Roni
2009-06-19 04:01
Valdes har förlängt kontraktet med Barca till 2014 så Asenjo affären ser ljus ut :)
Barcelona Xavi O Iniesta=bäst
2009-06-19 00:56
Grattis för Asenjo.
Killen är enligt mig nya buffon:).
Skulle vilja se honom i Barca tröjan men han har valt er före oss.
GRATTIS O LYCKA TILL I LIGAN NÄSTA ÅR:)
FORZA BARCA
Atlético kun10aguero
2009-06-18 23:37
bateni//

Håller helt med om att Caros taktik inte håller. Tycker att det märks tydligt att det behövs två forwards eller en större forward (Xisco) för att få mer tyngd och en som kan hålla i bollen mer.
Samtidigt som det går för långsamt och blir stillastående väldigt ofta.
Atlético A.K.
2009-06-18 22:24
vad är de för domare som dömer u21em? han idag är fan kass och han som dömde Sverige i tisdag var inte mycket bättre.
Sevilla bateni
2009-06-18 22:20
Jag undrar egentligen varför det har varit så mycket hype kring Bojan. Visst är det en fantastisk bedrift att ha gjort så mycket mål i ungdomsfotboll - men innan Bojan hade Portillo rekordet. Ni vet ju vart Portillo hamnade sen...

Bojan är en målskytt lik Raul, inget mer, det borde man ändå ha insett, kanske så sent som förra säsongen borde man ha insett detta. Ändå fortsätter dessa skriverier om honom, vilket jag kan förstå till en viss del, med tanke på hans unga ålder, men fortfarande; vi har inte sett något extraordinärt från lillen ännu. Hypen kring honom får en att tro att det handlar om en talang som när Messi slog igenom, därför är besvikelsen kring Bojan så stor - hittills. Jag har i två år väntat på att se Bojans storhet, förutom att han är fantastiskt ung...
För U21EM borde det inte vara såå förvånande att Bojan är en liten besvikelse, speciellt med Caros usla taktik och sätt att coacha under match. Caro förtjänar helt klart mest kritik.

Tycker att Asenjo förtjänar minst hälften av Bojans ståhej. Om han lyckas prestera så här i ett topplag (som Atletico?) så bör Casillas akta sig.
Atlético Roni
2009-06-18 22:07
Vem var Kviborg lookalike i Spanien U-21 som precis kastade inkastet efter Millers patetiska "inlägg"?
Atlético Eronisco
2009-06-18 21:30
Ämne: Bojan är en besvikel....
Håller med. De på förhand upphausade stjärnorna har inte gjort någon succé hittils.
Atlético paniagua
2009-06-18 21:28
Bojan är en besvikelse så här långt i U-21 EM.
Atlético paniagua
2009-06-18 21:23
Jurado gör en jättematch hittills.
Atlético Eronisco
2009-06-18 21:23
Och ge mig Jurado när vi ändå är på gång!
Atlético paniagua
2009-06-18 21:20
Vilken straffräddning av Asenjo! Herregud!
Atlético Eronisco
2009-06-18 21:18
Ge mig Asenjo - nu!
Atlético zoran
2009-06-18 13:08
David de Gea var för spinkig när han skulle upp och spela i Atléti B under förra sommaren, så klubben lade upp en plan över hur han skulle lägga på sig muskler för att bli ännu mer dominant i luftspelet utan att förlora snabbheten som han ändå besitter trots sin längd. Målet var att gå upp från 70 kg till 85, tror han är någonstans i mitten just nu.
Atlético henry garvis carlsson
2009-06-18 10:22
Asenjo för fet... det kan väl inte vara därför som det inte händer något från vår sida??
Iofs så talas just Asenjo som möjlig ersättare till Valdes i Barca.
Real Madrid Ziz
2009-06-17 23:43
Luff/bateni ok tack så mycket för svaret.
Atlético rawkus
2009-06-17 21:38
Under Farbror Franco`s tid hande en herrans massa skit... Kritiker tystades och "forsvann". Ain`t fascism grand? :O

Atlético Luff
2009-06-17 21:20
Uhm, det där var ju inte kanske så jättelångt analyserat. Drar den snabbt:

Franco + kärlek till real = pengar till real = stora spelare = framgång i Spanien och såklart även i Europa.

Fusk behöver inte endast vara ett samtal till en domare. Säger inte att real sysslar med detta nu, men är helt övertygad om att det hände på francos tid.
Real Madrid (*)Zidane(*)
2009-06-17 18:47
Blogg om fotboll Just nu:

Franco och Real Madrid som stulit lite av Barcas titelskåp..eller ?

Om vi ska va helt ärligt , hur många titlar tror ni att man fuskat sig till ?

http://lyckansostar.blogspot.com/
Sevilla bateni
2009-06-17 17:35
Ziz

Jag är inte så insatt i hur sånt här går till, men jag tror det är som Luff säger.

Dessutom hann Perezcrew aldrig matcha budet, de hade meddelat att de accepterade Valencias villkor - det var då Llorente bestämde att ändra villkoren och höja budet.
Annons: