/spanien/atletico/forum/1424.aspx/spanien/atletico/forum/1424.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Sporting Gijon webbsporten.se
2009-07-02 01:18
Ny anfallare på väg in. Kommer någon att lämna Vicente Calderon ?
Atlético linuss
2009-07-01 23:44
@rawkus

Vi får helt enkelt hoppas att Resino vet vad han gör. :)
Atlético rawkus
2009-07-01 23:14
aleti: Annu en "rutinerad" back up i Bernabe..? :/

Menade nu en rejal "gamling", typ som Coupet... Minns att Real hade Cesar eller vad han nu hette, Barca den turkiske malise(?) osv.

Hoppas du forstar att jag ENDAST menar som en 3e reserv. 1: Asenjo 2: De Gea 3: Gamling ;)
Atlético linuss
2009-07-01 21:19
atleti, Bernabe's kontrakt har gått ut.

http://www.svenskafans.com/spanien/artikel.asp?id=300849
Atlético aleti
2009-07-01 20:53
Ämne: aleti: Forstar. Dock....
BERNABE??
Atlético aleti
2009-07-01 20:53
Ämne: aleti: Forstar. Dock....
BERNABE??
Atlético linuss
2009-07-01 20:03
Detta är taget ur Reals forum:

"Tagen direkt ur Manchester United forumet;

"Namn: Eric The KING » Svara inlägg
Sänt: 2009-07-01 19:32

Casillas
Brown Vidic Ferdinand Evra
Ribery Carrick Scholes
Rooney
Aguero Berbatov där har du en hyfsad elva"

Skämtar dem? Hahahaha"

Verkar inte tåla att fler lag har bra spelare? haha (även ifall det är en elva de bara hoppas på)
Atlético linuss
2009-07-01 19:51
Man kanske skulle passa på att plocka hem Braulio nu, han övertygade väl inte riktigt förra säsongen men jag tycker man såg tillräckligt av han i Getafe för att veta hans potential och han skulle gott kunna vara back-up till Aguero y Forlan tillsammans med Pongolle.
Atlético linuss
2009-07-01 19:44
@Roni

Haha hade varit lite jobbigt, även jag har ju planer att tatuera in det på underarmen :)
Atlético SergioKunAgüero
2009-07-01 19:36
oj, såg att Motta var klar för Inter. Det var inte dåligt det.
Atlético rawkus
2009-07-01 19:35
Ann mindre vill jag slanga in en orutinerad malis nu nar vi stalls mot bla Kaka, Cristina, benzema mfl :O

Haha, Real har tydligen inte dumpat stampeln "Galacticos" ;)

Dock undrar jag vad som hande gallande skitsnacket att laget skulle "Spanifieras"... ?
Atlético rawkus
2009-07-01 17:57
aleti: Forstar. Dock ar det mitt personliga tankande att ha en nagorlunda rutinerad I FALL Asenjo gar sonder.

Vill verkligen INTE slanga in De Gea hux flux i CH L samt Liga om det skulle behovas.

Real hade ju aven backups da Casillas startade ;)

Jag har alltsa tankt mig en ren och skar backup, inget annat. Ingen som skall stoppa Asenjo och De Geas utvecklingar.

Marddrommen ar att bada tva gar sonder - vem skulle vi slanga in..? :O

Vet att Deion sager "Abel!" ;)
Atlético aleti
2009-07-01 17:09
Ämne: rawkus//

"A....
casillas debuterade som 18 åring och var 20 år med spanska landslaget och är där förfarande inga problem vi har i spanien målvakttradition där dom börjar ganska tidigt och dom gjörde bra
Atlético aleti
2009-07-01 17:02
Ämne: "Espiritu de superac....
det vill säga är att man vill bli bättre och bättre espiritu de superacion
Atlético aleti
2009-07-01 17:02
Ämne: "Espiritu de superac....
det vill säga är att man vill bli bättre och bättre espiritu de superacion
Atlético Roni
2009-07-01 14:24
linuss@

Haha jag hoppas verkligen inte det har ersatt det, står ju fan tatuerat på ryggen haha :D :p
Atlético henry garvis carlsson
2009-07-01 13:52
För guds skull, kan det hända någonting på värvningsfronten snart!!!!!!!
Atlético linuss
2009-07-01 01:17
"Espiritu de superacion" står de i de nya tröjorna (som jag för övrigt älskar!), nån som skulle kunna översätta? :) Nån som vet ifall det har ersatt "Atleti; Un sentimeinto , una pasion inagotable"?
Atlético rawkus
2009-06-30 21:14
Skont att vi atergatt till snygga trojor! Stod inte ut med den delade(rod-vita) som vi hade for ett tag sedan :(

Nu vill jag dock se hur Asenjo klar i nya malvaktsdressen, samt Salvio och Pacheco i ny matchstallet ;)
Atlético atm1903
2009-06-30 17:46
Här har vi presentationen av de nya tröjorna.

Själv tycker jag det ser mycket bra ut. Speciellt hemmatröjan, som blir brutalt snygg med de nya, lite smalare ränderna.
Atlético rawkus
2009-06-30 14:46
Luff: Nu menade jag ej over det langa loppet, utan "just nu". Anser ej att De Gea ar i narheten att ta over ifall Asenjo ev skulle bli langtidsskadad. Inte for att De Gea ar dalig, men han har val knappast fatt chansen att visa uppa sig i La Liga?

3 malvakter, alla med sakerhet under 20 bast kanns ej stabilt for min egen del, speciellt nar ingen av dom knappast ens bevittnat en CH L match, ann mer spelat ;O
Atlético linuss
2009-06-30 14:10
Skulle gärna ha Lafita i Atletico men inte på Jurados bekostnad.

Angående målvakterna så tror jag att Resino har full koll, som jag skrev tidigare så tror jag att han kommer att vara perfekt för Asenjos o De Geas utveckling, däremot så skulle det vara lite jobbigt ifall Asenjo inte skulle komma ;O
Tycker man skulle ha plockat Kameni i stället på fri transfer när man kunde, hade ju varit gratis och vi hade fått en färdig kvalitets målvakt.

Men är Bernabé såld eller utlånad?
Atlético Luff
2009-06-30 11:15
Vad händer med Roberto och Cuellar?

I frågan om rutinerade målvakter hade jag varit väldigt tveksam i vanliga fall. Men nu har vi som Deion säger en viss målvakslegend på bänken, han om någon borde verkligen ha koll, Asenjo har de fysiska och tekniska bitarna, om Abel tror sig kunna hjälpa honom att bli en av de stora så har jag inget att invända.
Atlético rawkus
2009-06-29 23:53
DeBe: Tvekar ej pa hans kunnande, men anser att alla lag bor ha atminstone en rejalt rutinerad spelare i alla lagdelar.

"Tank om" Asenjo blir skadad ett par manader..? Inget ont om De Gea, men att komma direkt fran ungdomslaget, utan att ha gjort nagot rejalt framtradande i La Liga och ta over startplatsen, forhoppningsvis bade liga spelet och CH L, ar ej det optimala alls om du fragar mig. Och vem ar killen som skall vara 3e isafall...? Hade garna sett De Gea pa lan i en annan La Liga klubb denna sasongen, men utan bade Leo och Coupet sa ar det an mer sjalvmord att skicka denne pa lan :O

Antar att ledningen raknar iskallt med att Asenjo ar klar snarast?
Atlético DeBe
2009-06-29 23:22
Ämne: rawkus//

"A....
Skönt svar Deion :)

Vi får lita på att Asenjo pallar trycket. Grymt duktig målvakt.
Atlético rawkus
2009-06-29 23:04
Deion: Haha, varfor inte? Alla vet vi ju vad han kan ;)

Ar det bara jag som anser det som en "liten" risk att ha tva unga och hyffsat oerfarna malvakter att luta sig tillbaka pa..? Vem ar 3e? En 14-aring? :/

Nu torde ju flertalet backup kandidater bli kontraktslosa... Se bara pa Franco och Coupet.
Atlético Deion (red)
2009-06-29 22:53
rawkus//

"Anser att minst en aldre burvaktare bor finnas till hands, inte minst for att vagleda Asenjo och speciellt De Gea"

Vad sägs om Abel Resino :)
Atlético rawkus
2009-06-29 22:10
@Lassana: La Peineta, se lanktipset.
Real Madrid Lassana
2009-06-29 22:02
Har ni en ny arena eller ska ni bygga en?

Om så är fallet så skulle det vara snällt av er att länka några bilder eller videoklipp.
Atlético rawkus
2009-06-29 21:28
Helvete om vi tillslut star dar med endast De Gea och Asenjo nar sasongen startar.

Anser att minst en aldre burvaktare bor finnas till hands, inte minst for att vagleda Asenjo och speciellt De Gea.
Annons: