/spanien/atletico/forum/1422.aspx/spanien/atletico/forum/1422.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Deion (red)
2009-07-07 18:14
Vi kan ju låna Abbiati igen som andra målvakt :)
Atlético Deion (red)
2009-07-07 18:13
rawkus//

Jag tycker också målvaktsgrejen är lite oroande om nu De Gea ska gå på lån. Det pratas lite åt det hållet känns det som. Men för mig vore det ett bra alternativ att låna ut De Gea några år. Speciellt nu när när våran "farmarklubb" Mallorca blivit av med Moya till Valencia så kanske de är intresserade.
Atlético rawkus
2009-07-07 17:59
...och efter Deion`s slakt sa lagger jag frivilligt fram ett paket nasdukar, en bunt Pampers samt nagra sockersota klubbor med jordgubbssmak da jag antar att det blir fosterstallning och ett javla gratande ;)

@Malvakt: kanns ej helt stabilt att dumpa bade Leo och Coupet INNAN man ens gjort klart med atminstone EN ny malvakt. Som sagt: Anser att min oro ar befogad men hoppas innerligt den snart ar stoppad da Asenjo forhoppningsvis presenteras "snart" :/
Atlético Deion (red)
2009-07-07 17:49
Jag tycker mittbackssituation börjar se lite tight ut nu, eller snarare överbefolkat. Å andra sidan lär ju Cabrera lånas ut under ca 2 år och hinner nog inte göra debut i rödvitt föränn Juanitos kontarkt har gått ut.

Fy fan vilken crap man sitter i om Asenjos övergång inte blir av till slut. Det bli väl att snabbvärva Enyeama från Tel Aviv för en liten peng.

WSNEEEIJDER!//

Har ni supportrar börjat gå in försvarsställning nu också?
Det är synd att ni fortfarande inte förstår var skon klämmer någonstans.
Det handlar inte om hur många spelare ni värvar utan hur ni värvar dom, dvs var ni får pengarna ifrån trots att ni är en världens mest skuldsatta klubbar.

Och säg inte nu tröjförsälningar och dylikt och att allt är en investering. Hade det varit ett fungerande concept så hade ni inte behövt ta lån från Caja Madrid och Banco Santander.

Ni får värva vilka spelare ni vill, det struntar jag i, men ska ni göra det så ska det vara för egna pengar och till resonliga priser som inte är direkt förolämpande till folk som jobbar i Madrid.

Även om ni försöker köpa upp er på samma nivå som Barcelona så är summorna skamlösa. Till skillnad från andra som tycker att 10 milj och 100 milj är samma sak, så är det inte så för mig. Det är stor skillnad på att köpa ett par dyra jeans för 1000 kr och 10 000 kr.

Orka helt skamlöst värva tre spelare för över 2.1 miljarder när arbetslösheten är stor i Madrid kommun.

Jag känner folk i Madrid som inte ens följer fotboll, som år ganska upprörda.
Sporting Gijon webbsporten.se
2009-07-07 16:38
10 riktigt fula matchtröjor som man aldrig vill se på sitt lag
Atlético Luff
2009-07-07 16:36
Känns det inte som någon mittback är påväg bort, även om det inte varit några rykte om det?

Hoppas på Pablo.
Atlético wesse
2009-07-07 15:04
@ rawkus

Jag kan inte annat än hålla med! Känns nästan lite synd att Juanito ska ta en mittbacksplats också. Hade varit roligare med yngre backups i Cabrera och Dominguez (som inte alls gjorde bort sig ifjol när han fick chansen).
Atlético rawkus
2009-07-07 14:49
Cabrera ar ett kanonkop om han nar upp till sin potential! Bra jobbat ledningen.

Framtidsnamn helt klart :)
Atlético rawkus
2009-07-07 14:48
WSNEEEIJDER!: Ar du sa j*vla dum? :)

Se sa, kryp tillbaka in i bunkern och njut med de ovriga rattorna.

Puss
Real Madrid WSNEEEIJDER!
2009-07-07 13:57
Tänkte lite på en sak, när ni kritiserar oss för att värva mycket sedan kollade jag er trupp och såg att 3-4 spelare har spelat där längre än säsongen 2007. Så vart har ni fått alla dessa spelare? hittat dom under en sten?
Atlético el niño para siempre!
2009-07-07 12:40
Behåll Reyes!! Han är fan bra om han får speltid och självförtroende, dessutom är han spansk.
Atlético linuss
2009-07-07 11:48
Cerezo har sättit en deadline på Reyes, länktips.
Atlético linuss
2009-07-06 18:45
Har inte hört nåt om Gervinho men det är helt klart en intressant spelare som jag gärna skulle ta
emot. :)
Atlético aleti
2009-07-06 18:36
är det någon som vet hur är Gervinho enligt as skulle atletico titta på honom han är från Le Mans
Atlético rawkus
2009-07-06 16:22
zoran: Haha, word! :)

Nats tripp(nar den an blir..) till Argentina sa skall jag ha MINST 2 manaders ledighet sa att jag kan fara runt i forst och framst Buenos Aires for att kolla in en hel hog matcher.

For er som ej annu varit men drommer om att besoka landet: Gor det. Fantastiskt folk, sjukt vackert, bra klimat och fotbollen ar ej fy skam alls.

Nagot nytt om Salvio?
Atlético zoran
2009-07-06 15:14
Jag älskar Maxi, men han är en liten fuskare. Rätt kul när han bröstade upp sig mot 30 cm större Huracan-spelare. Tråkigt som fan för Huracan som gjorde en stor insats, blicken på tränaren efter Maxis mål säger ju allt, till slut så blev han helt galen och bråkade med Vélez-spelarna.

Monzón (målvakten) filmade mer än utespelarna i den här matchen, så det var svårt för domaren som tillät alldeles för mycket. Minst 3-4 röda kort borde det ha blivit.

Riktigt kaos i andra halvlek efter målet, 12 minuters tillägg säger väl allt..

Förresten, rätt kul när Maxi tar av sig tröjan för att fira målet, men så kommer han på att han är varnad och sätter på sig den när han ligger och "firar". Fotbollsspelare har verkligen ingen hjärna..
Atlético rawkus
2009-07-06 15:01
Maxi Morales kontroversiella segermal fran Velez v/s Huracan finns pa lanken.

Malisen blev "knockad" innan Maxi slar in bollen.

Mycket diskussioner idag ang det hela och om varfor domaren ej blaste.
Real Madrid Zizou_spars
2009-07-06 12:51
Ja, Nani är högerfotad
Atlético röös4
2009-07-06 12:43
Ämne: Jo, men att ha felfo....
Om jag inte har fel så är Nani högerfotad!
Atlético Roni
2009-07-06 12:38
Fan man blir ju dum av alla dessa rykten och speciellt när Asenjo affären går så segt, nervöst hela tiden!

Fast de flesta rykten mot Atleti har ändå vart positiva bortsett från Trezeguet så får hoppas på något fint i present till nästa säsong :)
Real Madrid Valdebebas
2009-07-06 12:32
Ämne: rawkus: Rätt sjukt, ....
Instämmer helt, var oerhört imponerad av honom i U20-VM 2007 då han tillsammans med Zaraté och Kun imponerade stort. Tyvärr flyttade han till Ryssland där han inte verkar ha lyckats något vidare och knappt fick spela, för att numera låna runt bland klubbar i Argentina.
Real Madrid Iker Superman Casillas
2009-07-06 10:12
Tjenare Madrid grannar!
Får ni pirlo? vore grymt för er! Hoppas ni får Asenjo också, framtidens Casillas
Atlético A.K.
2009-07-06 01:01
Debe, de beror väl på hur man vill spela och hur bra anfallarna är i luftrummet.

Då varken Forlán eller Agüero är några jättar där, så är det inte helt fel med två yttrar som viker inåt och kan hota med skott och instick. Inläggen får då skötas av ytterbackarna.

Kan inte minnas speciellt många nickmål från "vårat" kära anfallspar....
Atlético DeBe
2009-07-06 00:49
Jo, men att ha felfotade yttrar på båda kanterna är att ta i.
Atlético linuss
2009-07-06 00:14
DeBe, likt de flesta som spelar på kanten kan han väl spela på båda kanter.
Atlético DeBe
2009-07-06 00:08
vänta nu, är inte nani vänsterytter?
Atlético Optimo_Kun
2009-07-05 22:55
Jag skulle inte säga nej till Nani. Fast beror på priset också. Skulle vara bra att ha två stycken som slåss om h-ytterplatsen: Maxi och Nani
Valencia Villa/Silva
2009-07-05 21:46
Skulle ni vilja se Nani i Atletico?? Hade varit en grym värvning och han hade kanske hittat formen i ett lag som Madrid där pressen inte är lika stor i Man U.

Finns det något nytt om Asenjo eller??
Atlético linuss
2009-07-05 21:19
Ämne: Helt out of the blue....
Du har helt rätt, Asenjo har därför ett special program att följa för att tappa i vikt så han kan nå sin fulla potenial.
Atlético zoran
2009-07-05 21:18
rawkus: Rätt sjukt, har inte sett något liknande i hela mitt liv. Personligen undrar jag varför ingen har plockat upp lille Maxi Morález innan Moskva gjorde det. Han är ju som gjord för Primera, dock ännu mindre än genomsnittsdvärgen, tror han är 159 cm lång. Hans spelstil är väldigt attraktiv och det skulle ju vara kul att se honom lira med Kun igen..
Annons: