/spanien/atletico/forum/1401.aspx/spanien/atletico/forum/1401.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético planne
2009-09-01 20:25
fyfan vad förbannad man blir nu.... e i USA och har inte haft tillgång till internet på 2 veckor ungefär... Kommer in och ser att premiären blev ännu ett fiasko och Heitinga är såld?!?! Vad fan händer? En av väldigt få backar som kan hålla uppspelen på marken och en back med väldigt mycket potetial... Visst, han har gjort bort sig några gånger men det finns något som kallas kontinuitet, men det ordet verkar inte pengakåta atlético ha hört talas om... AHHH skulle kunna sitta och skriva i år och dar varför jag skulle vilja spola ner mina känslor för denna klubb i närmaste toalett, men det känns inte lönt... Övertygad om att vi kommer sitta med hakan i golvet när transferfönstret öppnar i januari igen... BLÄ
Atlético linuss
2009-09-01 18:45
Kanske var bra att sälja Heitinga? Ufo till höger, han var grymm förra säsongen när gjorde en match där! Perea in i mitten (på tiden!) och Juanito(säme än Heit men ändå) och självskrivne Antonio Lopes på vänsterbacken, tycker redan att det låter stabilare.
Samtidigt ger det större chanser för Domingues att få spela och på så sätt utvecklas till våran nästa storstjärna! :)

Hoppas dock att det kommer in en högermitt och/eller en forward nu när man har fått in ganska mycket pengar, där skulle Salvio kunna sitt fint!

Förresten har ni min nya Atletico-blogg i länktips! :P
Atlético atm1903
2009-09-01 18:18
VARFÖR säljer man Heitinga? någon?...
Atlético Thom
2009-09-01 18:06
Tur att man inte har dator och därför bara kan skriva här lite då och då, annars hade min upprördhet sedan länge präntats ner i textform. Det som såg så lovande ut med behärskat lugn och hemplockande av Jurado och Reyes avslutades i en blandning av naivitet och idioti. Truppen i dagsläget räcker inte för Champions League eller topp-4strid, och absolut inte för både och.
Atlético linuss
2009-09-01 17:37
Och ingen Salvio blev det, hoppas verkligen att ledningen värvar ett ganska stort namn nästa sommar eller någon spelare i vinteruppehållet.
Atlético A.K.
2009-09-01 12:32
Matchen mot Malaga bevisar bara på hur viktig Assuncao är för laget defensivt men även offensivt då han allt som oftast vinner bollar högt upp när motståndarna är på väg och är sårbara.

Spelar inte Assuncao så måste en offensiv innermittfältare (läs Jurado) spela.
Atlético DeBe
2009-09-01 12:26
värdelöst utan nya värvningar, tycker styrelsen skall avgå.
Atlético patriknr4
2009-09-01 09:44
verkligen inte bra att garcia är borta i 3 veckor men det kanske öppnar upp för jurado? vi behöver inte spela med både garcia och assansao (som båda är starka defensivt) varje match.. kanske bara mot de bättre?

sen har ju faktiskt cleber gjort några bra matcher på försäsongen även om han underpresterade senast
Atlético A.K.
2009-09-01 00:23
Raul Garcia borta i 3 veckor. Alltså måste man förmodligen dras med Cleber i startelvan tills dess?
Atlético daniel77
2009-08-31 23:04
Förresten, var nog kanske lite hård mot Sinama Singol. Han gjorde ju trots allt ett mål mot Castellón så jag får väl döpa om honom till Sinama Ungol istället...
Atlético daniel77
2009-08-31 23:02
För övrigt bör väl tilläggas att Zoran har helt rätt när han kallar Pacheco för ´crack´. Förstår inte hur ledningen tänkte när de föredrog Sinama Singol...
Atlético daniel77
2009-08-31 22:59
Senaste nytt angående Heitinga är att han stannar kvar i den rödvita klubben. Fönstret stänger om 59 minuter.
Atlético akeesson
2009-08-31 21:55
Slå till på Salvio inatt ! :), det hade verkligen inte suttit fel. Med honom, Agüero, Asenjo, Jurado, Camacho har vi en stomme som håller några år.

För övrigt kan Juanito sticka igen. På de här 4-5 (?) matcherna han spelat, har han varit sämre än värdelös.
Atlético Luff
2009-08-31 21:50
Almeria värvar vår Quillo, bara att önska honom lycka till.
Atlético aleti
2009-08-31 20:46
enligt marca händer ingenting
Atlético Mathias
2009-08-31 20:39
Jag tror ärligt talat vi inte har så jävla gott om cash som en del tror, vår spelartruppär nog rätt dyr i drift, en "nobody" som Pablo har exempelvis en rejäl lönecheck.

Hoppas inte ledningen känner sig pressad att panikvärva, det är sällan bra utan OM det är så att de vill hålla i pengarna så tycker jag det kan vara okej, vår spelartrupp ska hålla för en topp fyra placering kan jag tycka.
Inget jävla Real Madrid tack!
Atlético DeBe
2009-08-31 20:36
undrar om jag höjer ögonbrynen i morgon eller om vi missar nyförvärven.
Atlético aleti
2009-08-31 20:08
"nada limonada" det verkar int bli flera spelare iår, fyfan varje år samma skit
Atlético --Kun Aguero--
2009-08-31 19:25
Nu när vi är klara för CL o sålt Heitinga för 6-7 milj euro så borde vi ha minst 20 milj euro.
Varför köper vi inga spelare då?
Rafinha 10 milj euro han e snart klar för Bayern o
Mathieu Valbuena 5 milj euro han kan spela på alla positioner i mittfälltet. Vad väntar vi på
4-5 timmar kvar tills dom stänger.
valencia davidvilla
2009-08-31 15:42
Ämne: de var första matche....
aa kan tänka mig de
Barcelonistas
2009-08-31 14:55
de var första matchen på säsongen.Det brukar gå dåligt för toplagen men sen går det som tåget :)
valencia davidvilla
2009-08-31 14:43
asså varför kör ni så dåligt idag ni som brukar va starka? ni vann ju mot panathinakos men ändå går det dåligt ni borde nog köpa in nån bra back eller kanske två backar
Atlético A.K.
2009-08-31 13:12
Det är bara förtränga matchen igår, matchen kändes dock lite som Racing borta förra året..

Zoran// att killen ens klagar när domaren visar ut honom är ju bara sjukt
Atlético Thom
2009-08-31 12:12
Åh herregud. I natt sov man inte gott, och sen väcks man av rumskompisen med nyheterna om att Heitinga verkar fara till Everton. Tjoho..
Atlético röös91
2009-08-31 10:28
Nu när Heitinga försvinner hoppas jag att man köper in Rafinha, Fanni är inte dålig, men Rafinha är enligt mig en den ultimata värvningen till positionen till höger i försvaret.
Atlético Joakim J
2009-08-31 09:39
Värdelös match igår.

Laget stod och rullade boll i backlinjen istället för att söka uppspel på anfallarna och sedan börja om därifrån, Cléber Santanad spelade precis som Raúl García enbart i sidled, Simão bidrog med noll likt sin kantkollega Maxi, Forlán kunde inte ta emot en boll, Kun sökte skott istället för pass, Juanito drar på sig världens mest onödiga frispark vilket leder till 2-0 och ridå. Värdelös jävla match igår.
Atlético Alex (FC Porto/Makedonien Red)
2009-08-31 09:09
Dios mio vad hände igår?
kände inte igen laget alltså.
hoppas på bättring snart!
Atlético Mathias
2009-08-31 07:16
Å andra sida kan ju vårt försvarspel knappast bli mer svajigt och osäkert, Heitingas urtåg ur klubben känns förvisso märkligt men som sagt, vad fan kan bli värre?
Atlético DeBe
2009-08-31 01:27
så typiskt oss. 3-0 håller inte mot lag som malaga, 3-2, 2-1 och bra spel accepterar jag men att bli utklassade, till och med förnedrade. Jag fattar inte hur vi kan gå från kompakt spel till total hönsgård, spelarna borde skämmas. Tycker vi borde möblera om ordentligt nästa match för att visa att såna genomklappningar inte accepteras. Synd att vi inte har en fullgod ersättare till Maxi, han känner sig allt för säker på sin position. Salvio skulle vara så skön att ha i truppen pga den anledningen.
Atlético zoran
2009-08-30 23:07
Hörni, Atlético-supportrarna har det inte värst ikväll. Tänk på stackars Wasylewski som åkte på den här tacklingen mot Standard Liège i toppmötet som spelades i Belgien ikväll.
Annons: