/spanien/atletico/forum/1395.aspx/spanien/atletico/forum/1395.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético linuss
2009-09-20 00:01
Måste säga att 5-2 är ett mycket bättre resultat än väntat, men det är bara att fokusera på nästa match, då man börjar vänja sig vid inte så bra resultat. Förlust är skitsamma, men en seger är alltid så jävla skönt! Det är det som blir när man älskar ett lag, förlust är skitsamma (ifall de inte går åt helvete dåligt), vist man blir ledsen och mår inte fullt så bra, men när det väl går bra är man lyckligast i världen! Så det känns för mig iaf. ;)
Real Madrid El Pipita
2009-09-19 23:55
KingMessi18

Det enda man verkligen hör är när dom skriver "Meeeessi, Meeeeessi, Meeeeessi". Så synd. Visst har ni finliret men ingen läktarkultur.
Atlético Luff
2009-09-19 23:54
Skål och godnatt.
Atlético Piloten85
2009-09-19 23:47
grunnen til at atletico spiller så dårlig er først og fremst Abel Resino...han bytter taktikk alt for ofte og han bruker feil spillere til feil tid,og han klarer tydeligvis ikke å motivere spillerne til kamp. Hvorfor får ikke en glimrende spiller som Reyes mere spilletid? han gjorde det veldig bra for Benfica i fjor og kan ikke ha blitt SÅ veldig mye dårligere.I tillegg så hjelper det ikke på at fansen går imot styret og alt det tullet rundt det...selfølgelig skaper det uro i stallen.

Jeg synes det er kjipt at Atletico har fått så dårlig start på sesongen,men håper det blir ro rundt klubben snart slik at spillerne får konsentrert seg om det de skal gjøre!
Real Madrid MindKey
2009-09-19 23:45
Kom igen Atleti!! Gör ett tredje också!!
Atlético Sundbyberg
2009-09-19 23:44
Skönt att Forlan får näta...
Atlético Sundbyberg
2009-09-19 23:44
En skön parantes i det hela... råkade klicka in på Aftonbladet.se. Det första som står är "Zlatan och Messi förnedrar atletico" Snälla rara AB, det här ingen förnedring, Zlatan har varit helt osynlig sen målet och sedan han försökte filma till sig en straff... Patetiskt aftonbladet...
Atlético Sundbyberg
2009-09-19 23:36
RK: Vettigt skrivet och i mångt och mycket helt rätt.

Första anledningen till att atleti ligger under med dessa siffror efter första är att Atleti tilsammans med Espanyol och Real Maräng är de enda lagen som inte försvarar med nio man när de spelar borta på camp nou. Andra anledningen är ju såklart att atletis försvar är lika bra som det brukar...
Real Madrid MindKey
2009-09-19 23:28
Ämne: Ämne: Jag hat....
Hatar du oss och dem för att du är bitter över att vi är överlägset bättre än er??
Barcelona pokke
2009-09-19 23:27
Komiskt att ni börjar prata skit om Barcelona bara för att ni blir totalt förnedrade spelmässigt.
Atlético linuss
2009-09-19 23:27
Hade inte räknat med mycket mer!

De flesta i Sverige som hejar på topplagen är plastsupportarar, jag hade Barca som "favvo" lag ett tag, tills jag hittade mitt Aletico3! Men ett lag som Barcelona förtjänar stor respekt, Brukar ha minst 4-5 spelare i startelvan som är egna produkter och har tagit spelet fotboll till en helt nu nivå! De som hejar på Barca kan vara stolta!
Real Madrid MindKey
2009-09-19 23:25
Detta håller inte lillbröder!! Ni har inga backar!!
Atlético RK!
2009-09-19 23:23
Ämne: Ämne: Ämne....
Jaha, så jag ska antstränga mig för att höra stämningen. Jag tar det som riktigt bra supportrar som är med laget i alla väder. Orkar inte diskutera mer med dig nu, hejdå.
Atlético Eronisco
2009-09-19 23:21
Stämning? Begravningsstämningen, menar du?
Atlético Eronisco
2009-09-19 23:20
Ämne: Jag hatar Barcelona ....
Trodde jag var ensam Atlético-supporter att avsky Barcelona i samma grad som Real. Guess I was wrong.
Barcelona KingMessi18
2009-09-19 23:14
Jag kan säga att Barca knappt har ngn "klack" men ansträng dig lite mer och lyssna så får du höra stämningen på världens finaste arena
Atlético RK!
2009-09-19 23:08
Ja inte en jävel sjunger ju i alla fall. Du skulle aldrig börjat hålla på dem om de inte var ett av de bästa lagen i Europa. Kom inte och förneka det.
KUNgAGUERO
2009-09-19 23:04
Jag med, barca är bra... men det är inte det vi snackar om va?
Barcelona KingMessi18
2009-09-19 23:03
Ämne: KingMessi

Ännu en....
Jag sitter nog uppe sista 45 minutrarna och njuter av den fina fotboll som erbjuds denna kväll
KUNgAGUERO
2009-09-19 23:01
KingMessi

Ännu en 10 åring som inte hittar hem... gå och lägg dig!
Atlético offe23
2009-09-19 23:00
nu säger jag inte att det är fel eller något, men många har ju faktiskt bara blivit barca "supportrar" bara för zlatan gått dit och känner inget för klubben sen innan. Men självklart finns det ni som är och har varit riktiga barca supportrar länge. Fan va bra ni spelar btw
Atlético atleticodemadrid
2009-09-19 22:58
RK!// precis!!JÄVLA ÄCKLIGA barca plastsupportrar
vilka stolthetsrysningar jag får efter agueros mål!!!fyfan!!inte många lag som verkligen kämpar efter 4-0 underläge efter 30 minuter!!
AUPA ATELIT!!!!!!!!!!!!!
Barcelona KingMessi18
2009-09-19 22:55
Ämne: Jag hatar Barcelona ....Fyfan, bara för Barca är såååååååå jävla överlägnsa Atletcio behöver du inte skylla på de i sverige som gillar barca, dom behöver väll inte hålla på Barca dom kanske bara gillar Zlatan, fyfan vad töntigt, jag säger inte att Atletico är dåliga, men det är så dåigt att säga att barca har plastsupportrar
Atlético pimpster
2009-09-19 22:47
det är bara att lyfta på hatten till barca. helt överlägsna. ser ut som de kommer lyfta en ny trippel det här året. atléti visar vissa bra intentioner, men mot det här motståndet går det bara inte...
tänkte redan innan matchen; förlust och resino får gå? jag ger det till nästa ligamatch. blir det inte en trepoängare borde han vara rökt. nu slutar jag kolla på matchen. tror att atléti kommer klämma in 1-2 bollar. men det är av akademisk betydelse. surt sa räven!
Atlético RK!
2009-09-19 22:47
Jag hatar Barcelona och deras äckliga svenska plastsupportrar. Precis lika jävla äckliga som Real är de. Halva Sverige började hålla på dem nu när de fick Zlatan. Atmosfären på Camp Nou är dessutom sämst i hela Europa.
Atlético rawkus
2009-09-19 22:45
Haha, slog nyss pa tvn och ser 3-0 :O

Allt som vanligt gallande varat kara rodvita lag antar jag :/

Skall vi saga 5-2 i returen hemma pa Vicente?

Atletico ar latt varldsfotbollens bergochdalbana :O
Atlético offe23
2009-09-19 22:41
Ämne: Alltså, lite oflax ä....
jojo men backlinjen är ju ändå under all kritik, om man tänker för ett topp 4 lag som atletico ska vara och inte ett botten 4 lag
Atlético Luff
2009-09-19 22:40
Cuéllar - 2007

Roberto - 2009?
Real Madrid mkse.com
2009-09-19 22:39
Alltså, lite oflax är det också. Maxis virke. Dålig start som Z utnyttjar. Messi i offside på 2:a? Och frisparksmålet var inte otagbart.
Atlético offe23
2009-09-19 22:34
spelar vi såhär dåligt kan vi ju möta rayo i derbyn nästa säsong istället för Real
Annons: