/spanien/atletico/forum/139.aspx/spanien/atletico/forum/139.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético daniel77
2015-07-07 11:53
Cerezo: "Arda ville spela i en större klubb".

Din ignoranta idiot!!
Atlético Bobban (red)
2015-07-07 11:30
David Villa fick sitt genombrott i Zaragoza, innan dess hade varit en framträdande målskytt för sin moderklubb Sporting Gijon...
Atlético AndeeI
2015-07-07 08:08
@Flavia

Arda har spelat i en klubb i Spanien, och ingen klubb utanför Turkiet. Och för det andra slog väl ändå David Villa igenom i Valencia vad jag vet? Oavsett, jag pallar inte riktigt att vara förbannad. Dagens fotboll.
Atlético Kakan_Atletico
2015-07-07 07:37
Flavia, är absolut inte samma sak. ARDA har krigat från första stund för vårat klubbmärke och uttryckt sin önskan om att nån gång spela i premier league. Nu hade han chansen att lämna för PL men istället drar han till en av våra direkta rivaler och pissar därmed på oss supportrar och klubbmärket. Riktigt svinigt. Villa var ju en bänkad anfallare i ert lag som var lite på dekis.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona erkano
2015-07-07 07:35
Seriöst , det är tråkigt som fan att Arda lämnar oss. Men samtidigt förstår jag honom . Man får bara en chans i livet till en sådan möjlighet . Och han tog det. Han vill spela i större klubb och lyckas . Det är svårt att tacka nej till en sådan möjlighet .
Flavía
2015-07-07 05:04
Dubbelmoraliskt att flera på forumet urinerar Arda som ansluter sig till oss men jublade när David Villa kom till er...
Flavía
2015-07-07 04:56
Atlético Blyger
2015-07-07 02:02
Jävlajävla Arda! Som en kärlek som svek. Jävlajävla. Så vad betyder det nu vi hade mot - DOM! Öhhh!
Atlético Blyger
2015-07-07 01:57
Fan Arda!
Atlético Sportuga (Portugal-Red)
2015-07-07 01:48
Men vad fan....Arda för h-e, men men sådan är fotbollen tänker inte Hata en spelare jag älskat i 4 år ändå så tack för ALLT Arda !
Profe Ortega
2015-07-07 00:39
@daniel77:
De Gea är ändå hatad i Atlético-lägret så det hade inte spelat så värst stor roll om han skrev på för Madrid... "De Gea, du kommer aldrig vara en av oss".
Profe Ortega
2015-07-07 00:29
Fi**an Arda Turan är härmed död i mina ögon!

I flera år har hans agent sagt att Arda vill spela i Premier League, något som har varit hans barndomsdröm. Och helt plötsligt bestämmer turken sig för att dra till Barcelona och inte vara tillgänglig för spel i 6 månader. Jag antar att han har inget emot att bli en politisk spelbricka för Bartomeu.

Arda kunda ha lämnat oss som en sann gentleman till England eller något annat land, och han hade blivit ihågkommen positivt hos Atleti- fansen. Det känns som att bli knivhuggen bakifrån, något som jag inte förväntade mig från Arda.
Valencia Bat
2015-07-07 00:27
Han kommer få ruttna bort på Barcas bänk och putsa Messis skor, de är experter på att förstöra spelare
Atlético Alexander Ivanovski(red)
2015-07-07 00:21
Arda ville ju springa mindre, nu får han vila i ett halvår..
Atlético akeesson
2015-07-07 00:17
Jag instämmer också i klagosången. Förstår inte hur vi kan sälja viktiga spelare till en direkt konkurrent. korkad ledning....
Atlético zoran
2015-07-06 23:53
@daniel77:

Simeone försökte just med det här, men Pedro vill inte gå till Atlético.
Atlético gurra1993
2015-07-06 23:39
Man har nästan glömt bort vilka idioter som sitter i ledningen på Grund av Cholo å så gör dom så här ....
Atlético DeBe
2015-07-06 23:18
Om de gea går dit blir jag fan sjuk.
Atlético daniel77
2015-07-06 23:16
Och för det jävla reapriset kunde man ha bakat in bänknötaren Pedro i dealen.
Atlético daniel77
2015-07-06 22:58
Ärligt talat skiter jag fullständigt i om utländska spelare väljer att dra för pengarnas skull. Att Cerezo och Co är ett gäng inkompetenta idioter var väl ingen nyhet och därför blir jag inte heller förvånad över att de säljer Arda till Barcelona. Det är uteslutande korkade människor som fattar sådana ödesdigra beslut.

Det som dock kommer att göra mig riktigt jävla upprörd är om De Gea, en sann colchonero, väljer att spela för marängjävlarna. Det, mina vänner, är ett svek och ett hån mot klubben och dess supportrar. Fy fan!
Atlético monoburgos
2015-07-06 22:57
/ shift
Mirandas kontrakt skulle gått ut 2016 plus att spelaren ville lämna. Dessuton har hans nivå inte varit densamma detta år och Gimenez har börjat bänka honom. Priset handlar till stor del om hur dålig denna klubb är på att sälja spelare han är ju trots allt Brasiliens viktigaste mittback.
Atlético ADCS (red)
2015-07-06 22:56
Nu vill jag se en pånyttfödd Shaqiri och en presterande Gaitan på försäsongen. Annars skickar jag en missil i ledningens a***e. Så j*vla korkad försäljningsstrategi så det finns inte.
Atlético ADCS (red)
2015-07-06 22:52
Men orka sälja en pitbull som Arda till en ligakonkurrent... orka... Om Barcelona inte redan var överlägset starka så blev dom just oslagbara i ligan. orka....
Atlético AndeeI
2015-07-06 22:37
Egentligen är väl allt som vanligt i dagens fotboll? De du tror brinner allra mest för klubbmärket, de som du tror aldrig skulle svika, är enbart precis som alla andra fotbollsspelare nuförtiden. De facto blir vi supportrar än mer besvikna när det visar sig vara ett faktum. En Lewandowksi eller Götze som går från Dortmund till ärkerivalen i Bayern måhända. Men en Kun som drar en vals om något som inte visar sig vara sant, eller en Arda som du trodde hade hjärta, det gör än mer ont. Dagens fotboll dessvärre. Fråga någon i Dortmund.
Valencia shift
2015-07-06 22:34
Hejsan på er.

Förstår er frustration angående Turan, men tänkte kolla läget gällande Miranda.

Varför sålde Atletico honom? Han har varit gedigen med Godin under de senaste säsongerna. Prislappen var ju också ganska låg. Satt han på utgående kontrakt eller ville spelaren helt enkelt lämna/testa på något nytt?
Kändes, personligen, oerhört konstigt att ni gjorde er av med honom.
Atlético ex Henry garvis Carlsson
2015-07-06 22:28
Break a leg....bildligt talat
Atlético DeBe
2015-07-06 22:17
Arda ljög och svek oss regält
Atlético El_pepino i i vad som helst förutom Ardas skägg
2015-07-06 22:01
Jag är så jävla arg att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Måtte de överraska med en rejäl jävla ersättare nu...
Atlético Kakan_Atletico
2015-07-06 21:56
@Skipper:

Atlético Skipper
2015-07-06 21:50
När det annonserades ut att Arda ville lämna kändes det tråkigt men ändå okej för tydligen ville han till PL (och skriva på nåt fett kontrakt), och det kunde man acceptera kändes det som. Också slutar det såhär?! Detta är inte okej! Han har alltid varit en favorit men nu lämnar han med bitter eftersmak. Och tyvärr kommer detta att överskugga hans prestationer i den rödvita-tröjan för mig.
Annons: