/spanien/atletico/forum/1385.aspx/spanien/atletico/forum/1385.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético san diego
2009-10-03 21:01
Det finns bara en sak som gäller ikväll och det är seger, vi vinner med 2-0.
Atleti!!!
Sevilla Quasi
2009-10-03 20:36
Hoppas på en underhållande match ikväll. Räknar kallt med det! Lycka till!
Atlético Antonio Lopez
2009-10-03 19:43
Vi är ingen stolthet för någon i dagsläget( Hoppas det ändras ikväll!). Skriv inte sådant i detta forum utan att ha något att utveckla det med tack, för det drar bara in små maränger i forumet så som skit drar till sig flugor.
Atlético Mathias
2009-10-03 19:17
Abel Resino:
Ikväll gäller bara en sak - VINN eller försvinn!

Bacelonistas:
Pajas.

Red:
Nedanstående kommentarer bör saxas, tycker inte vi ska vara en arena för deras jävla fjortis"krig
Barcelonistas
2009-10-03 16:25
Atletico De Madrid = Huvudstadens Stolthet!

REAL MADRID = EL CLUB DE LOS CORRUPTOS !
Atlético Antonio Lopez
2009-10-03 03:03
Ämne: Sjukt att Forlan gjo....
Har aldrig glömt något han sa någon gång i en intervju.
De frågade han vad hemligheten var. Och han svarade lite småkaxigt: Det finns ingen hemlighet, min pappa lärde mig skjuta med båda fötterna.

Aupa el Uruguayo :D
Atlético Luff
2009-10-02 22:56
Är det någon som väntat på sin chans är det El Cholo Simeone. Förutom något orealistiskt drömaltenativ såsom Hiddink eller någon är det bara Simeone jag vill se, annars kan Abel stanna.
Barcelona Meastro
2009-10-02 22:43
Jag skulle kunna satsa ett par hundra kronor på att vi får se Bernt Schuster som tränare efter landslagsuppehållet.

Det känns inte bra att se Atletico de Mdrid underprestera så som de gör med Abel Resino.
Han har kvalite i truppen men han verkar inte kunna lyckas att få de att prestera vad spelarna kan.

Kanske är det bättre att byta ut Abel Resino innan det är försent?

Jag vill se stark Atletico Madrid som står emot de starka lagen i Champions league.
Atlético el niño para siempre!
2009-10-02 20:06
Sjukt att Forlan gjorde hela 16(!) mål med vänsterfoten förra säsongen. Resten var med högern (och ett med huvudet) men av de är 6 stycken straffsparkar!
Atlético rawkus
2009-10-02 14:43
Antonio Lopez: Aguirre kan ta hand om CH L, medans Resino skoter ligan, dock endast tills "nagon battre" hittats som tar over hela skiten ;O

Kul for Spanien/Asenjo att det gar spikrakt i U-20, men skall jag tanka pa Atletico sa hoppas jag Spanjorerna torskar nasta match.

Sjalviskt? Kanske.
Atlético zoran
2009-10-02 11:40
Absolut.

Pacheco har spelat i tre av Rayos fem matcher den här säsongen, gjort två mål och var även inblandad i ett av målen mot Real Irún när man vann med 3-0. Han hade problem med en lårmuskel och missade Copa del Rey-matchen mot Real Sociedad för ett tag sedan, därefter har han tappat sin plats i laget, men i mötet med Cartagena så blev förre Atléti-spelaren Movilla utvisad vilket gjorde att Pepe Mel var tvungen att satsa mer defensivt, så därför blev det inget spel den gången. Han kommer nog tillbaka ska du se, Rayo-fansen verkar redan tycka om honom.
Atlético senken
2009-10-02 11:12
På tal om ingeting.

Är det någon som håller koll på hur det går för Pacheco i segundan?
Atlético Antonio Lopez
2009-10-02 00:59
haha nej då :)

Håller fullkomligt med dig i det, ville bara veta hur du tänkte. Trodde du såg något som jag inte hade gjort och att Roberto gjort det bedrövligt eller liknande.

En god nyhet men samtidigt jobbigt är att det går väldigt bra för hans lag i u20 3 raka vinster i gruppen och alla utklassningar mellan 3-0 till 8-0. Håller detta sig ser vi inte Asenjo förän turneringen är över. Men då kommer han förvisso tillbaka med ett väldigt stort självförtroende och det behövs som burväktare!

Bara jag som saknar Aguirre som tränare i Champ league?
Atlético rawkus
2009-10-01 21:18
Antonio Lopez: Det ar val egentligen ingetdera(merit/Atletico), utan snarare att jag anser att ALLA lag bor ha MINST en rutinerad snubbe pa varje lagdel. Malvakten ar alltid lagets sista utpost och att infor en sasong da man VET att tex Asenjo drar ivag en manad(?) sa borde man forsokt halla kvar Coupet, alternativt lanat in nan "gamling" som vart med forr.

Inte rattvist mot varken De Gea eller Roberto att fa bara detta ansvaret som siste utpost.

Kanske ar jag gammalmodig? Haha :)
Atlético Antonio Lopez
2009-10-01 19:36
Rawkus@

Vad var felet på Roberto? Tycker han gjort det väldigt bra hittils, Barcelona matchen kan jag inte lägga på honom då att debutera mot Barcelona med det försvaret klarar ingen av men annars tycker jag han gjort det väldigt bra. Är det hans meritlista du menar eller hans spel i Atletico tröjan?
Atlético rawkus
2009-10-01 16:51
Fan att det inte gick att satsa pengar pa att malvaktsposten skulle bli f*ckad tack vare skador.

Asenjo i Egypten, Roberto borta 1 manad - valkommen in i hetluften De Gea ;)

Iofs sa ser jag hellre De Gea an Roberto, da den sistnamndes existens i en klubb som Atletico ar ett mysterium for mig personligen...

Nu hade det suttit javligt fint med Coupet... :/

Bevisligen sa ar det idiotiskt att kicka bada de tva rutinerade malvakterna.

Helvete.

Hade garna sett Asenjo, De gea och Coupet denna sasongen...
valencia davidvilla
2009-10-01 15:13
hur spelade ni igår?såg att ni hållde nollan ganska länge
Atlético linuss
2009-10-01 13:29
Skoj för De Gea!

Hoppas att Ufo får fortsätta som högerback nu så kan det bli stabilt!
Atlético Alex (FC Porto/Makedonien Red)
2009-10-01 07:35
Vill bara lyckoönska er inför dubbelmötet med Chelsea och avslutande omgångar.

Falcao är kung! honom kommer vi sälja dyrt vid tillfälle. Killen gör fan i mig mål nästan varje macth.

stort plus till er nya målvakt.
Atlético DeBe
2009-10-01 03:00
Ämne: välkommen till europ....
Europa League kräver att vi kommer trea och vi får verkligen se hur det blir med den saken.
Atlético zoran
2009-10-01 00:14
Jo, jag läste det tidigare idag, Luff. De kan fan glömma Keko, jävla pirater :)
Atlético Luff
2009-09-30 23:39
OBS: läs inte om du inte orkar med mer dåliga nyheter idag..

Arsenal på jakt efter Keko.
Atlético A.K.
2009-09-30 23:35
Låt Resino vara kvar, det jag såg av matchen tyckte jag såg rätt bra ut. Sen vet alla att Atlético släpper in åtminstone 1 mål per match så om laget inte gör något så blir det inte poäng, enkel matematik
Atlético Antonio Lopez
2009-09-30 23:27
Ämne: Spaletti vore perfek....
Nej tack! Vi behöver någon som kan ta upp vårt lag igen till toppen, vi har redan sett att han inte kunde ta tillbaka Roma och vi är i samma situation som dem var i.
Atlético Beer
2009-09-30 23:15
Spaletti vore perfekt hoppas hoppas hoppas, säsongen är inte körd än
Atlético zoran
2009-09-30 23:05
De Gea var verkligen godkänd, gjorde ju ett antal bra räddningar och visade inte på någon som helst nervositet, minus ett tillfälle då det inte var någon där.

Det här laget behöver verkligen en vinst nu, det skulle sitta, både för spelarnas självförtroende men även för arbetsron. Går inte att fortsätta så här, men så går det när man inte har några riktigt ytterbackar.
Atlético rawkus
2009-09-30 23:00
zoran: Haha :)

I dagslaget menar jag... Vill helst ej se den snubben i Atletico igen. Tack for allt, men hans mindre smarta uttalanden far en att skammas an idag.

@Luff: Nar Sanien aker ur U20 VM? Tror de gar till final dock, sa det blir ingen forstekeeper pa ett tag.

Dock var De Gea allt annat an dalig tycker jag.

Backlinjen ar dock det sjukaste jag sett pa lange. Perea vansterback nu? :/

Bah, januari MASTE innebara ytterbacks-shopping...
Valencia Ever Banega
2009-09-30 22:53
välkommen till europa league kanske vi mötts där innan vi åker ur skiten :P
Atlético Luff
2009-09-30 22:53
De Geas debut är mer än godkänd, men jag undrade bara, rent allmänt. :)
Atlético zoran
2009-09-30 22:48
@rawkus

Luis Aragonés.

@Luff

De Gea gjorde en bra match :)
Annons: