/spanien/atletico/forum/1364.aspx/spanien/atletico/forum/1364.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Freppzor
2009-11-17 14:55
Tjenare, tänkte påbörja ett litet aguero-videoprojekt. och undrar då först och främst om ni vet vilken match länktipset är taget ifrån? Sedan undrar jag vilka andra supermatcher ni kan komma på att Agüero har gjort? Barcelona hemma 2008 är ju given.

Har ni något material eller tips på material som jag kan använda så hör gärna av er, mailen är kanske lämpligast för att inte kladda ner forumet för mycket

Jag har nästan alla hans mål från 2006 till slutet av 2008, så klipp från förra/denna säsong är mest välkommet, men även andra klipp uppskattas då inte allt är av god bildkvalité.

Tack på förhand!
Atlético linuss
2009-11-16 23:24
Riktigt härligt med förlängning av Dominguez! Hoppas han får mer speltid nu, de andra försvararna har ju knappast imponerat..
Atlético paniagua
2009-11-16 20:42
Ämne: Ämne: Hej vän....
Ok garmawi, ska bara fixa lite bilder på tröjan så hör jag mig på din mail.
Atlético garmawi_90
2009-11-16 19:17
Ämne: Hej vänner.

Jag h....
Paniagua;
Jag är intresserad av att köpa hoodjackan/tröjan som du ska sälja.
Vore bra om du kunde kontakta mig och höra av dig.

Här har du förresten min hotmail;

kawargarmawi@hotmail.com
Atlético paniagua
2009-11-16 17:45
Hej vänner.

Jag har sent omsider beslutat mig för att göra mig av med en del supporter-prylar som jag inte använder mig av och tänkte kolla om någon här är intresserad av att köpa. Följande är till salu:

1. Svensk landslagströja (förra säsongens) från Umbro (original) med tryck på ryggen: "David" och "10" som nummer. Finns det ngn David som är intresserad och som drar stl large? Endast använd en gång och då över en tjock tröja så den är "osvettad" :-). Säljes pga att den är för stor för mig.

2. Spansk supporter-pikétröja. Röd, från Adidas (original). Lite retrostuk. Påminner om landslagströjorna från 80-talet. Använd 2 ggr. Stl: medium

3. Atletico-hoodjacka/tröja, egen ascool design. Med detta menar jag att jag köpt hoodtröjan separat och låtit en tryckerifirma trycka upp text på bröst och rygg. Brösttext: "Atletico", Ryggtext: Club Atletico de Madrid, i college-stil. Faststrykt klubbmärke på ärmen. Färg:röd. Sparsamt använd. Stl: small

Är någon intresserad så kan ni/du skicka ett meddelande på min profil med din mailadress så kan jag skicka bilder på grejorna.
Atlético Bobban (red)
2009-11-16 06:41
Ämne: Ämne: Även hä....Jag har inte hittat några uppgifter på någon spansk sida som bekräftar att en lottning ska ha ägt rum. Därför har vi inte gått ut med några uppgifter om den!

Därför ska man alltid vara lite skeptisk till vissa uppgifter på Wikipedia...
Atlético Enstrom
2009-11-16 00:14
haha, man undrar redan nu vad oddset på att Alcorcon kommer gå segrare är? Måste ju bli dubbelt än vad det var när de mötte real.
Atlético HBG für alles
2009-11-15 23:55
Ämne: Även här på Svenskaf....
Spanska förbundet måste fan hata Alcoron något fruktansvärt. Först bragden mot Madrid för att i nästa omgång får Barca :)
Atlético Enstrom
2009-11-15 23:13
Okej.

Jag kom nyss på att när jag spelar FM så lottar de ju t.ex. sextondelsfinalerna men de lottar även ut nästa omgång, så exempel vinnaren i match 1 möter vinnaren i match 2. FM är väl ändå gjort efter verkligheten.

Så då blir det väl antagligen Sevilla, tufft men om vi nu kommer in i en god fas så lär vi greja det.
Atlético Antonio Lopez
2009-11-15 22:16
Även här på Svenskafans har Herkules redaktion lagt ut nästkommande matcher i cupen. (länktips)
KUNgAGUERO
2009-11-15 21:49
På wikipedia( världens bästa källa jag vet...) ser det ut som vi ska möta Sevilla i nästa omgång och efter det antingen Alcorcon eller Barca. Men det är troligtvis fel, brukar ju alltid vara lottning. Där finns även datum!!
Atlético Bobban (red)
2009-11-15 20:28
Ämne: När spelas nästa omg....
Nästa omgång spelas efter nyår om jag inte missminner mig. Så har det åtminstone varit de två sista säsongerna, med åttondelar och kvartsfinaler i januari. Någon lottning har jag inte sett till än, men du kommer garanterat att hitta resultaten från den på den här sidan...
Atlético Enstrom
2009-11-15 18:35
När spelas nästa omgång av cupen och är det klart vilka vi kommer att möta?
Atlético el niño para siempre!
2009-11-14 13:07
Filip Hahrs kan ni känna igen mig som. Har några bilder från hösten 07 och ska, när jag har orken, lägga upp bidler från i våras! Matchen mot Espanyol var sjuk och jag är förbannat glad att fått se den! ;D
Atlético linuss
2009-11-13 14:13
har addat Joakim, Roni o Garmawi nu;) Linus Larsson känner ni igen min som (:
Atlético Eronisco
2009-11-13 09:46
Ämne: En fråga till Atleti....
Nu finns skytteligan uppe för beskådning i högerspalten.
Atlético Antonio Lopez
2009-11-13 03:38
Ämne: López, du är addad!....
Hittade du till matchbilderna :)? Såg att du sprejade ner Atleti Albumet haha men inte från Madrid resan.

Tankar om Deportivo matchen gott folk?
Atlético garmawi_90
2009-11-12 20:30
Ni som vill kan adda mig på Facebook, sök bara på Kawar Garmawi så hittar ni mig, kan dock inte stoltsera mig som Roni då han har sett Atletico live och har massa bilder ;)

Men förhoppningsvis kommer bilderna att komma för mig i och med tiden.

Btw, kom på en kul grej nu, varför kan vi inte alla från forumet dra ner till Spanien någongång och kolla på Atletico? Vore det inte som en kul grej?
Atletico mot Barca kanske något eller vad säger ni? :)
Atlético Antonio Lopez
2009-11-12 20:11
Fått 4 addar än så länge :p. är det svårt att hitta bilderna så sluta för guds skull leta bland bilderna där folk taggat mig haha kolla bland albumen som jag lagt upp sida 3 eller 4 så hittar ni dem :)
Atlético Joakim J
2009-11-12 19:21
López, du är addad!
Atlético Bobban (red)
2009-11-12 18:51
Ämne: En fråga till Atleti....
Vi kommer att lägga ut den interna skytteligan inom de närmaste dagarna, tack för påminnelsen:)
Atlético Sundbyberg
2009-11-12 11:07
En fråga till Atletiredaktionen här på SF:

Kan ni inte lägga in en kolumn på förstasidan med den interna skytteligan? Det var väldigt smidigt föregående säsong.

Tack för ett bra jobb!
Atlético garmawi_90
2009-11-12 03:11
Ämne: Ämne: Härliga....Tackar. Har skickat en vänförfrågning nu :)

EDIT: Nu är vi vänner :)
Atlético Antonio Lopez
2009-11-12 02:38
Ämne: Härliga nyheter angå....
Du kan adda mig, Roni H Kajou. Finns en massa bilder från min Madrid resa förra säsongen Atleti - Barca som jag tror du skulle gilla :)
Atlético garmawi_90
2009-11-11 23:37
Härliga nyheter angående Forlan och den nya förlängningen :)

Btw lite off topic nu, undrar bara vilka här som har Facebook?.. Vore kul i såna fall om ni gav ut era "namn" så att man kan bli vän med er och se "riktiga er" :)

Alètiiii (L)
Atlético patriknr4
2009-11-11 08:57
skön seger igår! och kanske ännu viktigare att real åkte ut. skönt att Jurado förlänger också.. han är som jag många gånger skrivit en framtidsman i detta Atlético.
Atlético A.K.
2009-11-11 00:15
Ett steg framåt att laget lyckas göra 6 mål i samma match utan att släppa in ett.
Alcorcón kommer göra så att man sover gott inatt..

Hoppas att Agüero bli helt återställd nu under landslagsuppehållet och att QSF får tid till att rätta till en del av de som brustit under säsongsinledningen.

Även fast det var Marbella som stod för motstånder får man hoppas att laget får en kick utav denna match
Atlético atm1903
2009-11-10 23:42
Känns en aning tufft att gå långt i årets copa del rey. Först ska vi slå ut Sevilla i åttondelen och efter det väntar Barcelona i kvarten....
Atlético Otuga
2009-11-10 21:57
Är numera ett fan av Alcorcon :D
Atlético Joakim J
2009-11-10 21:41
Det är fan i mig lika kul varenda gång att besöka Reals forum och avnjuta deras pinsamma nivå. Alla ropar AL-COR-CÓN!
Annons: