/spanien/atletico/forum/1348.aspx/spanien/atletico/forum/1348.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético A.K.
2010-01-06 22:18
Antonio Lope// Förmodligen Juanito
Atlético A.K.
2010-01-06 22:16
Länktips!
Atlético Negash
2010-01-06 22:15
Tanka TVU härifrån: http://www.tvunetworks.com/
Sök på 65217 i programmet så kommer kanalen upp.
Atlético Antonio Lopez
2010-01-06 22:15
Hm undrar vem som skulle markera honom, för jag ser ingen i närheten?
Atlético Agüero.Elite
2010-01-06 22:14
nån stream ti matchen?
Atlético Bobban (red)
2010-01-06 22:14
Recre tar ledningen efter en kvart....
Atlético Bobban (red)
2010-01-06 22:09
Härligt med Cedric i startelvan, Aupa Atleti!
Atlético Joakim J
2010-01-06 22:01
de Gea; Valera, Ufo, Juanito, Domínguez; Nacho, Cléber; Reyes, Jurado, Cedric; Forlán
Atlético rawkus
2010-01-06 21:33
Nagon som sitter med startelvan infor matchen??

Fragan ar om jag skall genomlida en rutten stream om jag INTE far se Ibra eller nagon annan ungdom ;)
Atlético linuss
2010-01-06 13:09
Med Salvio och Merida skulle det väl inte behövas köpa in offensiva spelare på en 10 år? Salvio, Merida, Borja, Pacheco, Cedric, Keko, Jurado och Ibra. Sen finns Ju Aguero men han lär väl inte vara kvar efter sommaren ..

Målvakter behövs det väl inte köpas någon på 20 år, Asenjo, De Gea och Joel.

Sen finns Koke, Camacaho, Perez, Pulido, Dominguez m.fl.

Man blir jäkligt glad när man ser vilka möjligheter som finns i framtiden! :)
Atlético Antonio Lopez
2010-01-06 03:03
Salvio och Merida skulle vara underbart :) däremot är jag överlycklig att man valde att låna Tiago och inte köpa, vi behöver verkligen inte honom. Skulle inte våra 3 första spelare på den positionen klara av det finns " i värsta fall" Camacho och Keko och jag kan med all ärlighet säga att jag absolut inte skulle vara så otroligt orolig om dessa 2 herrar fick spela resterande matcher för jag vet att de skulle klara av det. Tiago tar bara plats.
Atlético Negash
2010-01-06 01:03
Fyfan vad glad jag blir om Merida kommer :D
http://www.youtube.com/watch?v=8H1WsL_oDEw
Atlético linuss
2010-01-06 00:49
Jag tror att Maxi skulle göra bra ifrån sig Liverpool. Han skulle få en nytändning och Benitez verkar ju inte kräva att yttrarna ska komma förbi sin gubbe(Kyut). ;)

Fran Merida skulle vara ett fantastiskt tillskott för framtiden, han har visat framfötterna bra i Arsenal i Carling Cup bland annat mot 'Pool.
DzJocke
2010-01-05 16:11
Fran Merinda på g in eller? Läste något rykte om det, hans kontrakt går ut till sommaren och man har signat honom till det.
KUNgAGUERO
2010-01-05 14:43
Då var Molinaro klar för tyskarna, Skönt!!
Atlético Antonio Lopez
2010-01-04 23:43
Ämne: Hallo! Jag tror att ....
Det är nog precis som du gissa, han platsar helt enkelt inte i laget längre. Maxi är en av dom bästa när han har en bra dag, tyvär kommer dem dagarna väldigt sällan om inte alls numera. Om det skulle vara så att Maxi flyttade till Pool så ser jag chansen som 50/50. Antingen gör han det grymt bra eller så blir det helt enkelt för mycket att lära sig ett nytt spelsätt från noll.
Men i ärlighetens namn har jag alltid gillat honom och skulle det vara så att Liverpool köpte Maxi skulle jag fortfarande se det som ett grymt köp för jag vet att han kan och vid tillfällen är en otrolig fotbollsspelare. Synd bara att han inte längre visar det i den finaste av alla tröjor.

Aupa
Real Madrid El Nisse
2010-01-04 23:23
Hallo! Jag tror att det är ni atletico fans som kommer förhoppningsvis kunna svara bäst på mina frågor så...

Det här med Maxi Rodriguez vad är felet där, varför ryktas det atthan ska sticka? Är det som jag gissar att han är för dålig och har blivit långsam och inte platsar i laget? eller har han vart skadebenägen? Tror ni han skulle kunna tillföra något bra i Liverpool om han kom dit? Eller ska jag om han kommer förbereda mig på en mega flopp, typ antonio nunez?

Mycket tacksam för svar!
Atlético Gaboro
2010-01-04 20:08
den som längtar till molinaros ankomst om han nu kommer borde hängas haha .... vet man not om fotboll so vet man att han suger , han platsar inte ens i juve och atletcio holler nestan lika hög klass som juve so en värvning eller lon av honom ser ja som ett kris drag ..
Atlético zoran
2010-01-04 18:35
Mycket bra nyheter, men det måste in en ordentlig vänsterback i framtiden. Helst Ansaldi från Rubin, men det lär kosta, kanske med försäljningen av Kun..
Atlético Luff
2010-01-04 18:15
Bra det, så kanske vi kan fokusera på vad vi egentligen behöver: en högerback. Dominguez har gjort det förvånansvärt bra på vänsterbacken och Lopez ska normalt hålla en högre nivå än han gjort på senare tid.

Nahro: Atletico är inte medlemsägd, Cerezo & co äger klubben, det är en diktatur, ingen demokrati. ;)
Atlético Antonio Lopez
2010-01-04 18:07
Enligt Marca så har Molinaro ändrat sig och bestämt sig för att dra till Stuttgart.
Atlético Nahro
2010-01-04 02:14
Ämne: Ämne: Skönt a....
Great... ungefärligt årtal? så att man kan börja längta :)

Och Molinaro verkar vara en riktig stjärna att döma av länktipset. Hurra, ännu en lyckad värvning, not.
Atlético Luff
2010-01-03 22:31
Ämne: Vårt heta nyförvärv ....
Grymt! Känner spontant att detta är killen som kommer styra upp vår backlinje, och jag har sällan fel!
Atlético zoran
2010-01-03 22:04
Molinaro är ganska snabb, men han kan varken slå inlägg eller försvara. Tyvärr. Tiago, jag har aldrig tyckt om honom som spelare, men det kan väl knappast bli värre än Cléber Santana.
Atlético Antonio Lopez
2010-01-03 22:02
Vårt heta nyförvärv i länktipset :)
Atlético zoran
2010-01-03 18:01
Atléti B spelade riktigt bra under den första halvtimmen av matchen. Man skapade chanser hela tiden och Cedric var utan tvekan planens bästa spelare med sin otroliga snabbhet, såg nästan komiskt ut när Legánes-försvaret försökte försvara hans anfallsförsök. Kul för Pulido att göra ett av målen och synd att Perea inte lyckdes förvalta Cedrics framspelning som kunde ha inneburit 3-0, men där kunde kongolesen faktiskt ha skjutit också. Däremot så var hans soloräd matchens behållning, det är bara att tacka José María Amorrortu för hans fantastiska arbete med canteran, den mannen är kommer att vara guld värd för den här klubben i framtiden, förläng hans kontrakt i sommar! Slutligen, besviken på Jaimes agerande vid hans varningar, det håller helt enkelt inte..
Atlético Luff
2010-01-03 17:10
Ämne: Skönt att se att jun....
Ett tag kvar till det, lagom till helvetet fryser ungefär.
Atlético Nahro
2010-01-03 17:02
Skönt att se att juniorerna håller!

Förresten, när är det presidentval?
Atlético Luff
2010-01-03 15:23
@rawkus

Pacheco ska bli grymt intressant, och snart kommer Borja tillbaka också, tillsammans med Ibrahima är det en grym anfallsarsenal som kommer varvas i Atletico B och få chanser i A-laget. Längtar!
Atlético Bobban (red)
2010-01-03 14:53
Atlético B kan ni se här! Avspark kl 17:00 som Zoran redan har nämnt...
Annons: