/spanien/atletico/forum/1346.aspx/spanien/atletico/forum/1346.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Antonio Lopez
2010-01-09 18:48
Haha ja verkligen, dock en grej jag tänker på efter denna idiot värvning av Santana( Edit: Menade ju såklart förlängning). skulle vi nu värva Salvio har vi 3 utlänska spelare och max tillåtna är 3. Costa skulle väll dra upp det till 4? Costa, Assuncao, Santana och då Salvio. Snälla bort med Cleber!
Atlético rawkus
2010-01-09 18:45
Antonio Lopez: Amen! :)

Vilken skillnad, aven om det ar ev jobbiga 45 minuter kvar ... :O

Skall bli intressant att se vad Costa kan stalla till med nasta sasong for vara motstandare ;)
Atlético Antonio Lopez
2010-01-09 18:37
DEtta ser väldigt bra ut :) Väldigt nöjd med laget än så länge, men fasen vad Costa är snabb!
Tack Diegol hoppas du nu hittar tillbaka till förra årets form.

Aupa Atleti! Quiques diktatur funkade nog haha :D
Atlético rawkus
2010-01-09 18:35
Cahca!!! 2-0!!
Atlético rawkus
2010-01-09 18:20
Iskall pass av Reyes till Jurado som aven han iskallt placerar in 1-0 med vanstern :)
Atlético atm1903
2010-01-09 18:19
JAAA JURADO
Atlético rawkus
2010-01-09 18:17
Ingen Ibra? :(

Har en ruggigt dalig stream och kan for allt i varlden inte se om killen ar pa planen.

Verkar vara Reyes + Forlan..?
Atlético aleti
2010-01-08 21:55
stämmer han har testad utan dom i senaste träning hoppas stt han gjör det och börjar med Ibra Cedric och Aguero
Atlético Negash
2010-01-08 20:22
Om jag inte har förstått texten helt fel så har Quique tagit ut en elva mot Valladolid som inte inkluderar Forlán, Simao och Juanito. Stämmer detta eller har jag fått det om bakfoten? Texten är på spanska!
Atlético Luff
2010-01-08 06:12
Det är nog inga andra som lägger bud på Maxi, killen har varit helt ur slag en längre tid och är en klubb intresserad finns ju chansen att han skriver på helt gratis, gör han det finns ju även chansen att Atleti gå med på en utlåning de resterande 6 månaderna. Inte roligt för någon att ha en spelare i truppen som är klar för en annan klubb. Tråkigt att det blev så här med Maxi f.ö., min absoluta favoritspelare efter hans första säsong, hoppas han lyckas i Pool.
Atlético Antonio Lopez
2010-01-08 03:13
Och så till dom bättre nyheterna :) Kun och Reyes spelklara på lördag! Awesome! Ibra Kun på topp?
Atlético rawkus
2010-01-08 01:01
@Aleti: Hehe, en pistol mot huvudet far nog aven Maxi att skriva pa nytt kontrakt ;)

Kanns dock sjukt lagt... :(

Maste saga att jag tycker det ar en dalig affar - med lite hjarna sa hade man kunnat trissa upp priset lite till iaf.
Atlético Antonio Lopez
2010-01-08 00:58
Jo men med tanke på att Pool Tottenham Juve och flertal andra klubbar var ute efter honom så är det ändå ett förskräckligt lågt pris? halvår eller inte tror nog det fanns andra klubbar som skulle bjuda mer... För 15 miljoner skulle jag köpa honom som personlig tränare
Atlético aleti
2010-01-08 00:36
Ämne: Hellre 1.5 an nada, ....
han ville inte förlänga, det finns inte nån klubb son skulle betala mer än 5-6 max, förutom Inter somn köper för hur mycket son helst
Atlético Joakim Jönsson - Ánimo Atléti!
2010-01-08 00:31
Om Tiago kommer tror jag att Camacho kommer bli utlånad till Sporting de Gijón, då deras mittfältare Michél i det närmaste är klar för Birmingham. Helt rätt om ni frågar mig.
Atlético rawkus
2010-01-08 00:23
Hellre 1.5 an nada, men dock ar det lagt som fan :/

Man hade kunnat forlanga kontraktet och saledes tjanat mins 8-9 milj EU...

Det hade Maxi kunnat gjort som tack for att ha varit Kapten ;O

Tiago - skont att det endast ror sig om ett lan. Vill verkligen att Camacho slapps fram pa allvar och ej hindras ifall man skulle kopa Tiago.

Finns det verkligen INGA dugliga backar att lana in??
2010-01-07 23:44
Som Luff säger, hans kontrakt går ut. Antagligen är det så att Atlético endast går med på ett köp nu för att på så vis få pengar till att finansiera värvningen av Salvio.

Atlético Luff
2010-01-07 23:40
Hans kontrakt går ju ut? Jag hade förväntat mig bosmanfall och 0kr.
Atlético Antonio Lopez
2010-01-07 23:20
Ämne: FÖR DOM SOM KAN SPAN....
Detta får bara inte hända? 1.5 miljoner för Maxi är inte ens i närheten ett skämt det är ett jävla fiasko :S. Väntar med att få det bekräftat på en annan hemsida men 1.5 miljoner euro!!!!!! DET SKA BARA INTE HÄNDA
2010-01-07 22:25
Tiago i Atléti - kanon eller kalkon? Det första jag tänkte var en given flopp, men när man tänker efter, varför inte ge det en chans? Han har visserligen varit dålig i Juve, men det är ett välkänt faktum att fotbollen är väldigt olik sett till Serie A och La Liga. Samtidigt är det bara på lån och efter debaclet igår tror jag att en kreativ defensiv mittfältare kan göra Atlético gott.

Frågan är bara hur QSF vill ställa upp laget. I ett 4-4-2 försvinner antagligen en av mina favoriter i Jurado, samtidigt som Kun och Forlán antagligen lär säras på i ett 4-2-3-1. Tanken låter både skrämmande och overklig, men jag tror faktiskt att QSF kan tänka sig att peta Cacha efter dennes otroligt dåliga form på sistone och spela Jurado som mediapunta bakom Kun. Eller vad säger ni?
Atlético aleti
2010-01-07 22:16
FÖR DOM SOM KAN SPANSKA
Atlético aleti
2010-01-07 22:14
enligt OLE Chau Maxi, hola Salvio
Maxi Rodríguez se despidió de sus compañeros y pasará del Atlético de Madrid al Liverpool por 1,5 millones de euros. Así, el Aleti completará los 8 millones que necesitaba para comprar al delantero Eduardo Salvio, de Lanús, quien ya anuncio que es la hora de una transferencia.
Atlético Joakim J
2010-01-07 13:35
För tillfället tycker jag att arbetet från anfallarna är under all kritik, bortsett från Kun som fortfarande jobbar. Frågan är vad som har hänt med Forlán som förra säsongen i ena stunden kunde vara målspottare och i den andra vänsterback - i dag är han inget av det.
Atlético patrik (red)
2010-01-07 13:06
visst är det så att anfallaren är första försvararen och att det handlar mycket om att vinna mittfältet i matcherna också. men jag är personligen ingen förespråkare av två defmittar. isåfall får vi ta bort en kreativ mittfältare eller en anfallare.. jag vill verkligen inte peta jurado och tror inte du vill peta varken forlan eller kun heller..vilket gör det svårt att ge tiago en plats i laget.

om man nu måste spela med två defmittar tycker jag vi satsar på yngre förmågor som garcia eller camacho. jag ser inte en enda bra anledning till att vi ska värva en kille som inte spelat ordinarie på två år och har samma position som en av förra årets bästa spelarea. P.A
Atlético Otuga
2010-01-07 11:08
försvarspel utövas inte enbart av försvaret...ta tex Queiroz genidrag (hans ända iofs...) att s'tta Pepe som deffensiv mittfältare för Portugal...det var en stor anledning att vi tog oss till VM. Tiago är bra på att erövra boll och jag tror att han och P.A sida vid sida skulle stärka det deffensia spelet
Atlético patrik (red)
2010-01-07 08:27
efter försvarsinsatsen igår så undrar jag varför man ens funderar på att värva annat än just försvarare? vad ska vi med tiago till? vi har de senaste åren nästan bara värvat mittfältare känns det som, vi behövde aldrig costinha och inte heller tiago.

jag vill se två nya backar och fortsätta att spela med alvaro.
Atlético Antonio Lopez
2010-01-07 03:51
Ämne: @Zoran

Quique ver....
SÅ JÄVLA RÄTT.

I all ärlighet har jag inte lagt märke till så mycket sedan Q kom till klubben bortsett från några positiva delar här och var i klubben och den större satsningen i ungdomslaget. Men det är inte förens jag såg detta som jag kan säga att NU gillar jag Quique.
Spelarna kommer nog tänka om efter detta, och måste bara ge ett plus till Reyes som har ryckt upp sig så fint och det känns som han är på nytt född.
Atlético Luff
2010-01-07 02:58
Oj, glömde den bästa.

"Jag kommer leta fotbollspelare som inte sviker mig"
Atlético Luff
2010-01-07 02:55
@Zoran

Quique verkar lyssna på dig, ett axplock från presskonferansen..

"Det är en stor besvikelse, vi är inte intelligenta nog att läsa av spelet"
-
"Jag sa inget speciellt till spelarna i halvtid, för jag gillar inte att prata om det självklara"
-
"Jag är mer besviken över hur det går denna säsong än jag någonsin varit i hela min karriär"

På dom bara Quique!
Atlético JFH
2010-01-07 00:52
Å herre min skapare... Tur att man missade det här.
Annons: