/spanien/atletico/forum/1325.aspx/spanien/atletico/forum/1325.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Kun "Kungen" Agüero
2010-03-28 22:44
Kom igen nu! Agüero visar varför du är en av världens bästa
Atlético AtM_Imposible_Is_Nothing
2010-03-28 22:34
Hur menar du uppgjort ut??
Barcelona Pedrito
2010-03-28 22:24
Det ser ju nästan uppgjort ut...
Atlético Eronisco
2010-03-28 22:15
Så jävla slappt. Håll nere siffrorna nu...
Barcelona Pedrito
2010-03-28 22:04
Håll det här nu!
Barcelona el Maestro!
2010-03-28 21:57
Om ni håller ut tills domaren blåser av matchen eller sätter in ett till mål och vinner matchen. Då bryter ni inte bara en förlustsvit för eran del utan även Real Madrids hemmasvit.
Det är inte omöjligt att ni vinner men då måste laget fungera som ett lag, fullt koncentrerade matchen igenom.

Real Madrid har egentligen inte mött ett bra på hemmaplan i ligan ännu.
Villarreal men då var Villarreal skadedrabbad och dessutom hade man ett par ordinarie backar avstängda.

Edit: Sevilla glömde jag, men den matchen slutade väl 4-2. I den matchen spelade Real Madrid väldig bra, ska jag erkänna.
Atlético linus (red)
2010-03-28 21:54
SJUKT, HELT SJUKT! pulsen är skyhög o kroppen skakar av lycka! Atléti para síempre!

Z-Higuain-11//
Asenjo är petad.
Atlético Antonio Lopez
2010-03-28 21:51
Var Valera skadad eller? förstår mig inte riktigt på det bytet annars. Skönt med ledning i halvlek hoppas vi håller detta nu!

AUPA ATLETI!!
Z-Higuain-11
2010-03-28 21:50
vad har hänt med Asenjo?
Sevilla compton
2010-03-28 21:45
Hoppas att klubben köper loss Tiago. Hans speluppfattning och positionsspel är enastående.
Athletic Elias.L
2010-03-28 21:44
Och där torskade ni. Med Perea på plan. Vilken idiot
Spanien P. Maldini
2010-03-28 21:38
Forza atletico, håll i detta. Låt inte den jävla pajas klubben vinna någon titel i år.
Valencia David Silva
2010-03-28 21:13
Härlig inledning!
Real Madrid Ronaldo10
2010-03-28 20:50
Hhaha nejdå fast man vill ju alltid NÄSTAN att de laget som spelar bäst vinner..
Barcelona Barca4eva
2010-03-28 20:49
Lycka till och besegra laget som personen nedan hejar på :D
Real Madrid Ronaldo10
2010-03-28 20:42
Lycka till grabbar!
Atlético Joakim Jönsson - Ánimo Atléti!
2010-03-28 20:38
De Gea; Valera, Ujfalusi, Domínguez, Antonio López; Reyes, Assunçao, Tiago, Simao; Agüero y Forlán.
Atlético Gaboro
2010-03-28 20:31
alltså kom igen grabbar , hahah sitter o räknar hur många poäng vi skulle ha upp till europa platser vid en förlust idag, som att ni tar ut den i förskott haha, skojar ni med mig vad e real madrid mot ett "inget att förlora" atletico... de nu vi e som bäst ingen press eller nåt vi e underdogs, real har pressen de måste vinna för att ligga före barca... vi tar de här gubbar kom igen fiifan
Gonzalo Il Pipita!!! - Hombre No Nombres
2010-03-28 20:27
Radical//

Det jag sett av QSF i valencia och at.madrid så är rädslan att förlora större än viljan att våga vinna. Men en taktist diciplin har han full utav och när han tränade valencia så va dem ett CL lag och var vattentäta.
Atlético aleti
2010-03-28 20:26
Ämne: Pellergrini ska ha a....
han heter Aragones inte Aragonez
Real Madrid Radical - La Remontada Blanca
2010-03-28 20:02
Ämne: Gonzalo Il Pipita// ....
Quique är ju ganska ung, runt 40-45 har jag för mig? Rutinen är väl det största problemet. Hur skulle han hantera den enorma pressen som det innebär att vara tränare för Real Madrid? Om laget gör en dålig match så hängs tränare direkt ut i media.

Quique känns ändå som en ganska duktig tränare. Valencia under Quique var något ojämna men de var inte dåliga på något sätt. Koeman höll ju på att köra ned dem i botten, då märkte man plötsligt hur bra Quique var.

linus (red)

Simão är väl snabbare än Reyes? Han skulle kunna springa bättre på djupledsbollar och långbollar, det var i alla fall det jag hade i åtanke.

Real Madrid hala higuain #20#
2010-03-28 19:59
lycka till ikväll hoppas det inte blir chafs eller nåt sånt efter matchen och vi kan diskutera fotboll som riktiga fans och inte som idioter oavsett hur matchen slutar.
Atlético Joakim Jönsson - Ánimo Atléti!
2010-03-28 19:53
Känns relativt bra ändå att vi vid förlust fortfarande bara har tre poäng upp till åttondeplats och fem poäng till sjundeplatsen.

Vamos mi Atléti! una sentimiento, una pasión inagotable!
Atlético Antonio Lopez
2010-03-28 19:41
Klart han skulle det haha, vi såg ju hans stalin räder ut i skogen med spelarna när de inte spelade som han ville haha. :) QSF skulle piska divorna i form.
Atlético linus (red)
2010-03-28 19:39
Gonzalo Il Pipita//
Hmm, jag vet inte riktigt. Såna här saker är riktigt svåra att spekulera i anser jag, men jag tycker det känns som att QSF har huvudet med sig, att han vet som krävs. Men som sagt, omöjligt att gissa i sånt.

Men tror inte QSF hade klarat av dagens Real med alla stjärnor, det hade blivit för mycket.
Atlético A.K.
2010-03-28 19:36
Ämne: Hej, har en fråg. Va....
BÄNKAD!!
2010-03-28 19:23
Linus//

Jag tror du missuppfatta mig angående media, med media menar jag att som madrid tränare hyllas man aldrig man få endast skit för alla poäng tapp och vinner man inte på 2 matcher så är det sparken varning direkt, all formsvacka korta som långa är kris i madrid median och alla media, detta tror jag skulle vara för mycket för QSF.

Dem punkter jag skrev ör rio för att träna madrid faktist, jag säger inte att QsF klarar alla punkter eller inte klarar dem, men i madrid så klarar han inte.

PS: när jag skriver madrid så menar jag Real såklart.
Atlético linus (red)
2010-03-28 18:55
Pellergrini ska ha all heder anser jag, en stor tränare! Att få en startelva full världsspelare att jobba tillsammans är inte många som klarat, visst tog det lite tid men nu går ju Real som tåget.

Men som tränare så är det din uppgift att kunna hålla truppen motiverad och hungrig.
Ofta är det en sån tränare Atlético saknat, som kan väcka laget.

Men det du säger Gonzalo Il Pipita!!! om Quiques tränaregenskaper håller jag inte riktigt med om, inte alla punkter i alla fall.

Grundspelet har han inte direkt behövt ändra nåt då det varit samma system långt innan han kom. Men han har däremot använt sig av en 4-2-3-1 uppställning, även ifall det inte funkat så himla bra, så har han i alla fall en reservplan och det kan ju alltid vara bra att ha. ;)

Sen måste jag säga att Quique har hanterat media riktigt bra. det känns som att han vet vad han ska säga vid vilket tillfälle, både till press och öga mot öga med spelarna.

Quique verkar ju inte vara den som är rädd för att höja rösten heller, han vet om det behövs ilska eller uppmuntran.

Men att han skulle klara av att leda Real, för tillfället, tror jag inte.

Till sommaren ser jag gärna QSF lämnar, men då finns det bara fyra namn jag vill se istället (i ordningen jag vill ha dem), Aragonez, Juande Ramos, Diego Simeone eller Hiddink.
Aragonez vill jag verkligen ha, Atlétcio legendar, både som tränare och spelare.
Aragonez är en världstränare enligt mig. Han vill också ha ett offensivt spel, men är duktig i det defensiva med.
Dessutom, en som kan höja rösten ordentligt och motivera killarna.

2010-03-28 18:24
2010-03-28 18:24
Joakim Jönsson - Ánimo Atléti!//

Han ska ha lika mycket av båda, ska han få kritik när de går sämre ska han hyllas när det går bättre.
Din sista fråga fattar jag inte.

AtM_Imposible_Is_Nothing//

Viss är alla världsklass och till och med marcelo håller högklass till och från, men man kan inte förvänta sig at man ska ha allt vinna allt och krossa allt, lite orättvist att alla tror vi ska vara så.
Annons: