/spanien/atletico/forum/1321.aspx/spanien/atletico/forum/1321.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Joakim Jönsson - Ánimo Atléti!
2010-03-15 12:47
Redaktionen fortsätter sin hårdbevakning av Atlético B med en ny flik i vänstermenyn. Bilder och fakta om spelarna kommer inom kort att utökas med styrkor respektive svagheter och annan information.
KUNgAGUERO
2010-03-15 11:30
Gå in och rösta på att tv4sport ska visa vår match borta mot mallorca nästa helg!!
Atlético Bobban (red)
2010-03-15 10:18
Ämne: Tänkte bara påpeka o....
Åtgärdat;)

Tack för påpekandet!
Atlético Antonio Lopez
2010-03-14 23:57
Tänkte bara påpeka om ni inte lagt märke till det att över "löpsedel" vid sidomenyn så står det Atletico B utan att länka till något. Inget jag direkt stör mig på överhuvudtaget men antar att det inte är planerat att det ska vara så.
Atlético AtM_Imposible_Is_Nothing
2010-03-14 17:17
Luff//

Inget smärtsammt.. Det e bara att gilla läget..

Jag tror att Ibra eller Salvio avgör imorgon
Atlético Luff
2010-03-14 16:31
Varför ältar du massa smärtsamma minnen från förra säsongen? Räcker med det vi har nu..

Jurado avgör ikväll.. Eh, imorrn.
2010-03-14 15:50
Antonio Lopez//

Jag såg highlights från matchen på SB 1-1..

Asså vi ägde dem och spelade ut dem totalt nästa hela matchen :O.... :(¨

Och offsiden på KLH är ju såå tydlig :O

Folan stople, Aguero 2 grymma lägen, FSP många skott.....
Atlético Antonio Lopez
2010-03-14 02:31
Ämne: Och kan nån säga för....
Vet att en av matcherna blev 1-1 där Huntelaar gjorde ett mål och var offside på cirka 270meter men domaren godkände målet ändå. Tror den matchen spelades på bortaplan. Den andra matchen var nog 1-2 med Simaos sena frisparksmål och Sen fick Real en straff sista minuten på matchen.
Atlético DeBe
2010-03-13 19:58
nej de kvalar mot de andra lagen om tre eller fyra platser till segundan.
2010-03-13 19:29
Och kan nån säga förra-årets resultater mot Real Madrid
2010-03-13 18:40
Men på tal om Segunda B, kommer inte vinnaren av Segunda B upp till Segunda där alla dem Betis,Rayo och andra är?
Atlético zoran
2010-03-13 18:36
Han spelar för Atlético B och återvände från sitt lån med Rayo i början av januari. Där har tränaren, Antonio Rivas, inte spelat honom särskilt mycket då han anser att de som varit med under säsongen förtjänar förtroendet, så Pacheco har fått vinna tillbaka Rivas förtroende och det gjorde han nyligen när han spelade från start i två raka matcher. I den senaste mot Alcorcón var han dock inte särskilt bra, liksom stora delar av laget, men de leder Segunda B - Grupp II och trots det klarade Atléti B oavgjort hemma på Cerro. Imorgon väntar Vecindario.
2010-03-13 15:50
Vet någon om hur det går för German Pacheco?
2010-03-12 17:37
-Aguero är i dålig form
-Forlan är i ännu sämre form
-Men OJ va dålig Simao är ;O

Vi borde peta både Forlan och Simao och låta Salvio och Ibra spela lite mer än vad dem gör...

Asså oooh ÅNGEST !!!
Atlético Luff
2010-03-12 15:02
Perea är med mot Osasuna, enligt Marca.
Atlético Antonio Lopez
2010-03-12 14:47
En chilensk klasskamrat översatte lite åt mig om Pereas skada, som vi befarade är det knät som är skadat och iallafall hon sa att det var en "traumatisk" skada och de inte vet hur länge han kommer vara borta. Synd med tanke på hur stabilt försvaret vart på senare tid.
Atlético Antonio Lopez
2010-03-12 14:32
Ämne: Gaboro//
Allting är....
Haha hört om att ta ett gult kort för laget men aldrig ett rött. Detta är ett speciellt lag :)
Atlético A.K.
2010-03-12 13:41
Gaboro//
Allting är ju relativt, Atlético lyckades ju kryssa hemma mot Mallis med 1 man mer i en timme plus 2 man mer i en halvtimme.

Starta nästa med Juanito på topp med ordern att ta ett tidigt rött kanske skulle vara något?
Atlético Gaboro
2010-03-12 11:00
Hur kan folk säga att vi gjorde en bra match ? eller hyfsad, de va nog en av de sämsta matcherna en man mer och ändå är det sporting som pressar skojar ni ? mittfältet kunde knappt ta emot en pass och anfallet behöver ja inte ens snacka om vad gör aguero o forlan snälla nån...
Atlético Gaboro
2010-03-12 11:00
Hur kan folk säga att vi gjorde en bra match ? eller hyfsad, de va nog en av de sämsta matcherna en man mer och ändå är det sporting som pressar skojar ni ? mittfältet kunde knappt ta emot en pass och anfallet behöver ja inte ens snacka om vad gör aguero o forlan snälla nån...
Atlético zoran
2010-03-11 21:56
Haha, lär dig leva med skiten Deion, du vet ju hur det är..
2010-03-11 21:29
Och ni som gillade Förläm för några dagar sen .... ncncncncnnc :S
Atlético Deion (red)
2010-03-11 21:09
Forlán är så dålig att man skäms. Agüero hare blivit en självisk liten dvärg i boxen.

Det finns en grundregel i fotboll som all får lära väldigt tidigt. Är man en man och ska pressa tillbaka motståndarna så är det grundregel att spela kortpassnings, då hinner man flytta bollen tillräckligt snabbt för att utnyttja att man är en man mer.

Det man inte gör med en man är att slå krossbollar på 60 meter var femte sekund, då hinner motståndarna mäta vindfuktighet, ta en kopp kaffe, klia sig i arslet och samla sig där bollen ska dyka ner.

Denna match var nog den taktiskt mest katastrofala insats jag har sett i år. Hade min gamla pojklagstränare sett denna match så hade han hängt Atlético spelarna upp och ner med ett rep runt tasken.

Fy fasiken vad pinsamt att proffesionellt drillade fotbollsspelare spela som taktiska nybörjare är utanför min förståelse.

Om man inte bänkar Forlán nästa match till mån för Ibra så kommer jag bli riktigt förbannad. När spelet inte funkar och du inte ens kan ta emot en 5 meterspassning så ska du deffinitivt inte hålla på med värdelösa skarvningar.

Fan va trött man blir skiten... Har lust att kidnappa hela laget och visa dom fotbollsmatcher från Gothia Cup i 2 veckor så kanske dom lär sig grunden först i fotbollstaktikt, nånstans måste man fan börja med dessa nollor.
Atlético Luff
2010-03-11 21:00
Atletico har aldrig kunnat och kan inte heller idag spela med en man mer.
Atlético Antonio Lopez
2010-03-11 20:58
Tycker helt ärligt vi gjorde en helt okej match och borde gått ut med minst 1 eller 2 mål i bakfickan inför returmötet. Stabilt försvar men passningsspelet ska vara mycket bättre i mittfältet speciellt.
Atlético DeBe
2010-03-11 20:57
Vi va klart bättre. Hoppas vi kan pressa dem på samma sätt borta.
Atlético Sundbyberg
2010-03-11 20:17
Salvio på g in!
Atlético Sundbyberg
2010-03-11 20:14
Ufo; tokigt nära... Ska lite mer nu då!
Atlético Sundbyberg
2010-03-11 19:50
Trots mycket bollinnehav och en gubbe mer sista kvarten så tycker jag att de riktigt vassa målchanserna har uteblivit för Atleti. Liedsons ribbträff får väl anses som matchens farligaste...
Atlético Sundbyberg
2010-03-11 19:47
Ämne: Dags för Simao att v....
och han ska väl ha tillräckligt bra teknik att han ska kunna ta ner en boll på bröstet utan att ta händerna till hjälp.
Annons: