/spanien/atletico/forum/1311.aspx/spanien/atletico/forum/1311.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid Radical - La Remontada Blanca
2010-03-27 14:06
El-Blanco10 & Gonzalo Il Pipita

Kom igen nu, var inte barnsliga. Det finns ingen anledning att komma till Atléticos forum och starta en onödig diskussion om något som ändå saknar grund och som, om det nu eventuellt var en läggmatch, aldrig kommer kunna bevisas.

el Maestro!

Sist forumet öppnades var det... kaos. Skulle vi öppna vårt forum skulle det bli en enorm pajkastning fans emellan. Det skulle ändå bara leda till en mängd avstäningnar på utomstående och Madridistas. Jag är för att vi har ett öppet forum men samtidigt så förstår jag hur redaktionen tänker när de håller det stängt.
Atlético AtM_Imposible_Is_Nothing
2010-03-27 13:33
el Maestro//

AMEN to that
Barcelona el Maestro!
2010-03-27 12:35
Ämne: El-Blanco10/ Gonzalo....Om marängskribenterna ska bemöta avvikande åsikter från andra klubbars supporters, varför då inte göra det i det egna forumet? D.v.s. låta andra att kunna skriva i Puertan. Det hade varit mer logiskt än att de ska härja i andra klubbars forum.
Jag önskar att det fanns en valmöjlighet som gör att man kunde spärra alla maränger från andra klubbars forum.

Uppmaning: Håll er till i er skyddade verkstad där alla håller med alla med slogan, "vi är störst, bäst och vackrast".
Atlético Deion (red)
2010-03-26 18:07
El-Blanco10/ Gonzalo Il Pipita!!!//

Men herregud, grinar ni fortfarande? Sluta böla, som ett par högstadietjejer vars pojvänner gjort slut. Vad är det ni vill? Jag har redan sagt att Getafe la sig för att rädda eran fiaskosäsong, finns väl inget mer att tillägga...

Jag har sett vad ni skriver om andra lag. Typ halva ligan har lagt sig mot Barcelona enligt er samtidigt som domarna är köpta av Barcelona.

Men inga utomstående kan bemöta den kritiken eftersom ni är rädda för att ta diskussioner på Puertan.

Visst är det skönt med öppet forum? Detta är ett demokratisk forum där alla har rätt till sin åsikt och få chansen att bemöta kritik.

Jag kan lika gärna ta bort era inlägg, även fast jag inte ser varför ni förväntar er att ni ska hitta rosa rosor om Real Madrid på ett Atlético forum, men ni har ändå rätt att ifrågasätta inläggen.

Det kallas freedom of speech.
Real Madrid El-Blanco10
2010-03-26 15:06
Ämne: Real Fans// (förutom....
Det är klart att det är nödvändigt att behöva banka lite vett i någon som påstår att en 2-4 seger på bortaplan mot ett lag som de senaste åren vunnit mer mot Real än vad Atleticon gjort dem senaste 10 åren var en läggmatch.

Du beter dig barnsligt och naivt och du vet mycket väl att det inte var en läggmatch men du likt många andra har sakta börjat inse att den här snart väloljade lagmaskinen kommer att blomma ut ordentligt istället för att falla ihop vilket alla andra förutom Real supportrar önskar. Det är bara ditt "hat" mot Real som får dig att skriva saker som läggmatch inte ditt fotbollsförnuft(vilket du inte verkar ha mycket av)

Ska du sen snacka om årets fiasko, vad ska man då säga om Atletcios inledning på 2000-talet, decenniets fiasko?

Gonzalo Il Pipita!!! - Hombre No Nombres
2010-03-26 14:33
Deion//

Fruktansvärt rädda för andras åsikter?, man hör ju andras åsikter dagligen, en del bra, och en del mindre bra. När vi värvade som värst i somras så var det mycket hysteri kring det, dem flesta skribenter tog upp oss som "det onda" och självklart så sprids denna mentalitet till deras supportrar.

Sedan kan du väl fatta att vårt forum skulle bombas av massa otrevliga kommentarer, vilket gör jobbet mycket svårare för våra moderatorer, anledningen till barca har ett öppet forum är at dem är hyllade just nu, och dem hade dessutom stängt forum ett tag efter chelsea matchen. Vårt stängda forum beror inte på hur det går för klubben endast.

Det är inget fel om vad du skriver i atletico forum, du har rätt att skriva vad du vill, men att du går till ett barca forum och skriver sånt skit är bara lågt, dessutom är du bloggare här på SF och oftast har det handlat om ditt om madrid, du har mängder av fakta fel om oss och som läsare kräver man rätt fakta och information när man läser kritik.

Lägg match såg det inte ut att vara, för målen såg ju knappt billiga ut och dessutom så had getafe sina möjligheter med.

Min ide till dig är att sluta vara så bitter och fokusera på ditt kära lag, vi slåss knappt med varandra om titeln eller nåt så varför så mycket kritik riktat mot oss?

P.S Jag längtar starkt vad du skriver eventuellt efter matchen.
Atlético Negash
2010-03-26 07:12
Hittade ett intressant inlägg angående gårdagens match på en blogg;
"Kun and Forlan aren’t seeing eye to eye and it was clear in their body language tonight. Kun was free a few times when Forlan either tried to go alone or looked for Simao. In the Atleti dugout the players sit in two rows. When a player comes off players on the bench shake their hands and clap backs. When Kun came off he sat right in front of Forlan and there was no handshake or even eye contact…"
Vet såklart inte om det är sant men vafan? Såhär kan det ju förfan inte vara :(
Atlético Deion (red)
2010-03-26 04:15
Alfredo di Zidano//

Är det inte bättre att du kommer tillbaka sen istället om ni någon gång kan slå Barcelona och ta er vidare till kvartsfinal ute i Europa?

För vi har gjort båda...

Eller när lyckas ta er långt i den spanska cupen, där vi spelar final, om ni nu inte råkar stöta på ett division 5 lag igen.

Angående Galatasaray så är de nog ganska medvetna just nu om vilka de mötte. Till skillnad från Real som förlorade mot Galatsaray sist ni möttes i Europa med 3-2 så slog vi ut dem.

Du kanske borde ta ditt språkbruk i ditt eget face efter infon du fick.

Tack för mig godnatt..
Atlético Deion (red)
2010-03-26 04:01
Real Fans// (förutom Hassan)

Är det verkligen nödvändigt att komma hit till Atlético forum och börja grina som borttappade Ikea barn?

Ni är själva så fruktansvärt rädda för andras åsikter att ni har stängt forum, inte ens Barcelona har det, de tar iallafall diskussionerna, ni går istället runt på alla andras forum och härjar.

Jag säger exakt det jag vill på Atlético forum, och jag tror stenhårt på att Getafe spelade "mjukt".

Sen när det vart för uppenbart så började Casillas tabba sig för att släppa in Getafe i matchen.

Skillnaden från innan ang Getafe är väl att ni inte har varit i denna sits de senaste åren.

Just nu gör allt just nu för att rädda vad som kallas i folkmun för fotbollsvärldens största fiaskosäsong alla kategorier, och med Barca hack i häl så tar man inga risker mot ett lag som är svårslagna på bortaplan.

Speciellt när presidenten sitter i Reals medlemsstyrelse.

Om ni inte tål värmen så kom inte in i köket nästa gång. Om jag någon gång i mitt liv skriver nåt på Real forum så får ni gärna ha era naiva utbrott.

Jag har ingen som helst behov att ni ska tycka om mig eller se upp, se ner eller gud vet vad ni har för högstadieherarki på Puertan.

Här funkar det inte...
2010-03-26 03:56
A.Lopez//

Förlåt mig, jag räknar från 2006 och det är bara sevilla som har plusstatistik mot Real madrid, mellan barca och real är det precis jämt, men valencia är nån seger efter madrid. Men getafe är i nivå med barca.

Faktum är att Madrid bara vunnit, 2 av 6 senaste brta matcherna mot Getafe, något strykgäng är dem inte, trots att dem är madrids NÄSTA bästa lag just nu.
Real Madrid El-Blanco10
2010-03-26 03:38
Real Madrid Alfredo di Zidano
2010-03-26 03:30
Deion, säck pengar? Rulla i gräset? haha var det inte Atl Madrids president som sa "Real Madrid börjar ligan alltid med 9 poäng, 3 utav oss på Bernabeu,3 utav oss igen fast åp Vicente Calderon och 3 på Bernabeu mot Barca."?

öööh, vänta, låt mig tänka....Näe föfan jag har tappat räkningarna efter så många år, när vann Atl Madrid senast Madridderby? Så sluta snacka om Säck pengar, när ni själva kan skryta om att ni tar 3 poäng från oss så kan du börja snacka. Så som turkarna sa, "Atl Madrid is not Real Madrid"

MuHaHa! In your dirty face!
Atlético Antonio Lopez
2010-03-26 03:12
Gonzalo@

Sevilla, Depor, Barcelona, Valencia har samtliga tagit 13 eller mer poäng mot er de senaste 5 åren, och säkert andra klubbar kan jag tänka mig.

Hade Deion slängt ut hans åsikter om matchen utan någon grund att stå på så skulle man på många sätt kunna hålla med er. Men även ni måste erkänna att det är mer än konstigt hela situationen med presidenten.

El blanco@ Jag antar att du menar Perea? Då den enda perera i Spanien spelar i segundan i Celta vigo. Fast mot Segunda och Segunda B lag har det ryktats om att ni har det rätt svårt.
2010-03-26 02:59
Deion//

Nu ska du ha klart för dig att Getafe är det lag i la liga som tagit flest poäng mot madrid genom åen, dem senaste 5 åren har getafe tagit hela 13 poäng mot real,det har inget annat la liga lag gjort ska du veta.

Du låter allmänt bitter och sur över real madrid, trots att vi spelar på olika planeter känns det som, detta ser man främst på ditt bloggande som handlar mer om ditt har än los rojablancos!

Väl mött på söndag!
Real Madrid El-Blanco10
2010-03-26 02:19
Till Deion

Herregud, frustrationen och uppgivenheten bara lyser igenom hela ditt inlägg, läggmatch? Kom igen, du som redaktör borde kunna föregå med gott exempel och inte komma med sånt onödigt skitsnack och uppviglande påhopp som man försöker undvika på dessa forum. Du vet mycket väl att det inte rör sig om någon läggmatch och jag undrar såg du ens på matchen eller satt du vid livescore.com och följde?

Titta på målen, titta på Getafe spelarna, ser det ut som att dem inte försöker? Du kanske är så förblindad av ditt hat mot Real att du inte förstår att Ronaldo-Higuain inte är dem lättaste spelarna att försvara sig mot, fråga bara Perera.

Gör dig själv en tjänst och medge att ditt inlägg var onödigt och bara provocerande så att man slipper se ner på dig och endast tycka att du är en omogen pajas, att du dessutom klistrar in ditt inlägg på Barcas forum gör saken bara mer barnslig och frågan är om du är värd att representera Atletico Madrid som redaktör, rivaliteten mellan våra lag är härlig men att göra som du gjorde ikväll är bara onödigt och tråkigt, medge ditt misstag så kan du skriva nästa artikel med lite värdighet.

Hala Madrid !
Atlético Antonio Lopez
2010-03-25 23:58
Ämne: Jag funderat på en s....
Det är olika varje match, jag personligen ser inte någon av dessa spelare som "själviska" spelare. Ibland händer det bara att man antingen väljer att avsluta själv för man tror man har det bättre läget eller så passar man när man borde avsluta själv. Och det gäller båda anfallarna men visst har Forlan dragit några bollar han borde passat men hade han passat i många andra lägen istället för att skjuta hade han troligen inte vunnit pichichin förra året. Du kanske minns raketen från 30 meter mot er förra säsongen? Inte många som skulle gå på avslut där t.ex.
Barcelona Joan Gamper 1899
2010-03-25 23:57
Deion (red)

Håller med dig. Man ser att de är lägg match och Getafes ordförande eller vem de är, hans hjärta dunkar 20 ggr för Real än Getafe. Det är skam att de ska vara så.
Athletic PedroYeste
2010-03-25 23:56
Bara att gratulera men det var 3 poäng från ovan.
Lycka till i fortsättningen!
Atlético Antonio Lopez
2010-03-25 23:55
Härligt! nu när vi slagit kusinerna är det bara faster kvar i helgen :D
Atlético Bobban (red)
2010-03-25 23:45
Fan båda målen i samma maska i målvaktens högra burgavel:)
Atlético Antonio Lopez
KUUUUUUUUUUUUUN!!!
Atlético Bobban (red)
Goooooooooooooooooooool

KUN KUN KUN KUN
Barcelona el Maestro!
2010-03-25 23:30
Jag funderat på en sak. Varför passar Forlan inte bollen till Aguera för?
Aguero hade kunnat sätta in två bollar nu om inte Forlan hade skjutit från en svår vinkel istället för att passa bollen.
Aguero å andra sidan är rätt mycket generös med passningar.
Atlético Bobban (red)
2010-03-25 23:13
Goooooooooooooooooool

Cacha 1-0

Assist VALERA!!!!
Atlético henry garvis carlsson
2010-03-25 22:43
Herregud vad uselt... Hade det inte varit för
den gröna gräsmattan skulle det lika gärna kunna
vara AIK som är hemmalag!

Detta duger inte på långa vägar..kan ju
bli riktigt kul på lördag! Inte....
2010-03-25 22:00
ViCHente Calderon säger kommentatorn,, OMG !!!!
Atlético Bobban (red)
2010-03-25 21:43
Ämne: redan 0-4?!

Måste....
Det är väl snarare så att Real har spänt musklerna och fått matchen dit de vill. Har verkligen svårt att se att de skulle handla om en läggmatch...
2010-03-25 21:41
Okej, man kan ju inte säga att dem lägger sig i matchen, kolla så mycket dem kämpar och sliter Getafe spelarna, det är ju 2-4 och det kan sluta hur som helst
Atlético Bobban (red)
2010-03-25 21:36
ATLÉTICO:
De Gea
Valera, Ujfalusi, Domínguez, Antonio López, Reyes, Assunçao, Jurado, Simao,
Forlán och Agüero
Atlético Antonio Lopez
2010-03-25 21:04
Ämne: Deion

Lägga sig i....
Du låter överraskad?
Annons: