/spanien/atletico/forum/1302.aspx/spanien/atletico/forum/1302.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
hinge
2010-04-14 11:15
Joakim / Vi vinner EL och CDL så är vi i europa iallafall. All prio på cuperna nu :-)
hinge
2010-04-14 11:14
Vilka åker till Barcelona i maj då?
Atlético Joakim Jönsson - Ánimo Atléti!
2010-04-14 10:49
Efter Espanyol-matchen såg det väldigt mörkt ut vad gäller platserna till Europa, men i och med Getafes seger igår är Atlético vid vinst endast fyra poäng efter lokalkonkurrenten på en sjundeplats. Dessutom möter Athletic också en rival i Valencia, vid vinst i dag och förlust för Athletic är vi fem poäng bakom baskerna. Ligan lever, alltså.
Sevilla Markus B
2010-04-13 18:42
Oj, såg inte förrän nu att ni hade lagt upp en nyhet om CdR-finalen. Bara så ni inte tror att jag "kopierar" era nyheter. Väl mött!
Atlético Ivar
2010-04-13 16:17
Ämne: Någon här som bestäl....
Jag beställde från Atleticos sida för ett tag sen, tog väl 1-2 veckor. levererades av DHL. Vad kvalitén beträffar så var det ju en vanlig match tröja och världens vackraste fleecefilt ;) somnar man riktigt gott under i soffan...
Atlético Antonio Lopez
2010-04-13 02:38
(Länktips) för alla Agüero älskare. Kun kun kun!
Atlético linus (red)
2010-04-12 20:24
Mhm, lite konstigt att han blir skadad jämt när det är Atlético - Liverpool, känns lite som att det är hans vilja. Bättre att missa matchen helt än att spela som Henry mot Arsenal. Men helt klart positivt för våran del, Torres är verkligen i slag för tillfället och Liverpool klarar inte av att göra mål utan honom. 0-0 mot Fulham igår trots ett massivt spelövertag och en mängd chanser, men ingen som klarade av att sätta dem.

Torres 3 Atlético = sant ;)
Atlético henry garvis carlsson
2010-04-12 19:11
Det verkar som förgjort för Torres att få möta Atleti om hans knäskada skulle sätta stopp för hans medverkan i EL. Fast jag klagar inte om han skulle missa båda matcherna. :)
Atlético Nilseman
2010-04-12 10:35
Så otroligt frustrerande att titta på matchen. Tycker så in i helvete synd om Forlan som tar så snygga djupledslöpningar nonstop men aldrig får bollen. Han står bara och viftar med händerna efter tagen löpning och fattar inte varför han inte fick bollen. Och De Gea, stackarn. De Gea. Något måste göras. MOT EL VINST.
Atlético DeBe
2010-04-12 03:34
Detta sög hästballe. Det positiva är att vi har goda chanser på el oavsett vad som händer i ligan
Atlético olleulv
2010-04-11 21:34
Ämne: Har någon sett Jurad....
Jag har funderat över Jurado under en längre tid... visst gör han fina tvåfotar och överstegare emellanåt.. men VAFAN! Det leder 95% av gångerna inte till något! 2% av gångerna frispark och 0,5% mål. Resterande 2,5% behåller man bollen inom laget!
Atlético Dollas
2010-04-11 20:51
Aj det där va ingen rolig match. Kul att se salvio dock, tycker han borde spela mer.
Atlético A.K.
2010-04-11 20:49
Har någon sett Jurado på hela matchen förutom när han slår hörnorna? Som för övrigt är limmade rakt i famnen på Kameni hela tiden.
Atlético AtM_Imposible_Is_Nothing
2010-04-11 20:47
Vad hände med Atleti denna matchen, t.o.m Salvio fick gult????
Atlético Nahro
2010-04-11 20:42
Ujfalusi, din dumme jävel.
2010-04-11 20:41
HÄRLIGT UFOO!!!
2010-04-11 20:27
Valera som offensiv mitt? Vad är next.. De Gea som offensiv släpande forward? :)
Atlético Negash
2010-04-11 20:18
Tack David!
Atlético Dollas
2010-04-11 19:51
Mja inte så kul match direkt, De Gea gör ett bra jobb so far hoppas det blir lite mer action i andra.

Sjukt skönt faktiskt att det ska visas på canal+, förutom på pengafronten då, men det kan det nog va värt.
Atlético Antonio Lopez
2010-04-11 19:47
Bortsett från QSF's skor så är det inte så mycket att kommentera från första halvlek. Hoppas på en bättre och mer underhållande andra med förhoppningsvist ett par mål från vår sida.
Atlético Antonio Lopez
2010-04-11 18:04
Om någon känner för att förlora pengar så är det jävligt bra odds på att vi vinner ikväll :)
Atlético Joakim Jönsson - Ánimo Atléti!
2010-04-11 17:59
Ämne: Någon här som bestäl....
Liga BBVA kommer att sändas på Canal + som för övrigt har rättigheterna till samtliga matcher. Man kommer att ha studioprogram med både experter och gäster, samt reportage och dylikt. Programledare? Sveriges bästa i Lasse Granqvist!
Atlético Dollas
2010-04-11 15:04
Någon här som beställt nånting från officiella atlético hemsidan ? undrar lite hur lång tid det tar och kvalitén o.s.v.

Någon som vet lite om hur det blir med kanaler nästa säsong, kommer la liga visas på canal+ då?
kommer svida i plånboken men skulle nog tycka det vore rätt bra om det flyttade dit endå.
Atlético DeBe
2010-04-10 23:53
Hahaha, njuter av reals förlust.
2010-04-10 21:14
Bra svar! :)
Atlético Deion (red)
2010-04-10 20:39
AtM_Imposible_Is_Nothing//

Vill du ha ett ärligt svar? Jag ska inte kolla på "skiten" som den har gått och blvit.

Ska på tjejens systers fördelsedagsfest.

Jag ville se den och kunde ha hittat på anledningar att inte gå på festen om jag kämpat.

Men den senaste veckan har varit clasico hit, clasico dit, både här på SF och och medgångsmaffian runtomkring mig i samhället.

Det är skönt när man bygger upp till en sån här match, men uppbyggnadsfasen passerades första dagen, nu är det löjlig överdift på snudd till illamående spykänslor över skiten.

Behöver en paus, och den ska ja ta genom att inte kolla på matchen, då kanske min migrän som jag utvecklat senaste veckan försvinner.

2010-04-10 20:08
Tankar inför EL Clasico?
Atlético DeBe
2010-04-10 18:32
Köpte mig en xperia igår. Underbar känsla att kunna surfa på sf med mobben. Vore underbart med fcb vinst idag så rötäggen från andra sidan stan går trofelöda även iår. Bra införraport och jag håller med, det kommer bli tuft mot espanol. Så jag förväntar mig ingen seger men de får gärna motbevisa mig.
Atlético Gaboro
2010-04-10 00:13
luff....ahahah för mkt adrenalin i kroppen från matchen... satt o kolla på hela även med den dåliga streamen då man inte visste om bollen va i luften utanför bild eller om den va på plan haha
Atlético Luff
2010-04-09 17:58
Ämne: Unbilo.... skojar du....
Wowowo lugn och fin, tror inte han menade något illa, och om han nu var seriös ser jag inget fel i att inte lyckoönska sina rivaler till max. :P
Annons: