/spanien/atletico/forum/1301.aspx/spanien/atletico/forum/1301.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Sevilla bateni
2010-04-17 12:59
Bobban, Luff, Lopez

Tackar för svaren. Grejen är att Quique är ett av flera alternativ som kopplats till Sevillas tränarpost efter säsongen, men det låter inte så troligt, speciellt då nästan allt pekar på att Sevilla har redan signat Manzano... Tror Quique bara finns med i snacket, så att det ska vara lite spekulationer. Dessutom var det bara två andalusiska blaskkällor som gissade på QSF som ett alternativ...Ville därför få en bättre bild av hans situation i Atleti.

Vad tycker ni om QSF så här långt? Vad har varit bra och vad har varit mindre bra?
Atlético Bobban (red)
2010-04-17 12:44
Ämne: Deion

Detsamma gä....
Quique har bara kontrakt till i sommar, om han erbjuds förlängning är fortfarande oklart!
Atlético Luff
2010-04-17 00:00
Brr hockey..

Har för mig att det enda som är bestämt gällande Quique är att kontraktet förlängs om Atletico kniper en CL-plats, något som inte kommer hända. Snackades en del om förlängning för några veckor sen men jag minns inte hur det slutade.
Atlético Antonio Lopez
2010-04-16 23:35
Angående tränare så är det rätt så vanligt att man skriver ett kontrakt tills säsongen slut och sedan något klausius som ligger i kontraktet beroende på hur laget presterat under hans tid som tränare. Men är nog rätt så säker på att QSF stannar ännu en säsong minst då i alla fall jag tycker han gjort det väldigt bra. Men om han vill stanna är en annan femma.
Sevilla bateni
2010-04-16 20:38
Deion

Detsamma gäller nog mig, fast jag är t.o.m. likgiltig när det kommer till fotbollen, och har haft svårt att fira gulden eller att de lyckades hålla sig kvar förra året. Jag har aldrig varit insatt i DIF-fotboll eller allsvenskan överhuvudtaget, helt enkelt.

Vad det gäller hockeyn så blev jag riktigt hardcore under uppväxten, för många olika anledningar, men det främsta är väl storebrorsan som var djurgårdare...

Ja, om matchen igår, herregud. Blev onödigt spännande, borde ha avslutat den redan i andra perioden. Vinnerborg är ju en domare som genom historien alltid har haft något emot DIF, kände på mig innan matchen att han skulle ställa till det. Han hjälpte ju dem att komma in i matchen med att strunta i att ta ett par utvisningar för HV, medan DIF åkte på en efter en i slutet av andra. HV är ett lag jag verkligen avskyr, speciellt då jag tillbringade 7 år i Jönköping, och alla höll på kossorna eller vad det är som representerar deras tröjor. Då blir det automatiskt att man ogillar det laget, ungefär som barcahypen i världen. Sedan så får man leta efter en mer "frireligösare" stad. Årets ramsa från igår: "Vad ska Jesus säga nu! Vad ska Jesus, Vad ska Jesus..." :)

Jag märker att det blev överdrivet mycket DIF härinne, ber om ursäkt.

Förresten, har Quique kontrakt som endast sträcker sig till säsongsslutet? Eller har han skrivit på för fler säsonger?
Atlético Deion (red)
2010-04-16 19:07
bateni//

Ja, sen barnsben då man spelade en del i Djurgårdens olika pojklagskullar i fotboll, vi sög, men va fan... det får duga..

När det gäller DIF har det varit mer hockeyintresse från min sida då jag inte anser Allsvenskan vara så intressant överhuvudtaget.

DIF Hockey här på SF är en tyst liten avdelning jämfört Djurgårdens fotboll, så jag har inte angagerat mig speciellt mycket eller inte alls då alla ändå hänger på forum 1891.

Jag jobbar ganska sent på kvällarna så jag sitter och kollar på jobbet. Men har ledigt på måndag och ska försöka få tag på biljetter till Globen.

Blev fullkomligt irrterad på domarna igår, blåser bort regelrätt mål när Liv fumlar utanför målgården och skiter i tölpen som faller över Wesslaus ben som han kunde ha undvikit, det va medvetet då, man såg hur Wesslau låg "felvänd" med benetoch HV idioten sneglade innan han ramlade med perfekt precision.

Jahup, så ska man alltså ha domarna emot sig hela serien också verkar det som, som vanligt da med Stockholmshockey.
Sevilla bateni
2010-04-16 16:50
Hur är det med Quiques kontrakt, den går ut efter säsongen, eller är jag helt fel ute?

Deion - Så du är också en järnkamin! Var du på matchen igår?
Atlético Deion (red)
2010-04-16 14:02
Luff//

Ja, "Stockholmsfotbollen" gör sig rätt med att inte ta upp ämnet just nu...

När Brommapojkarna är storstockholms stolthet så har någonting gått snett på vägen..

Tack gode gud för Hockeyn..
Atlético Luff
2010-04-15 22:16
Ämne: Luff//linus

Lite ....
Haha.. Det ska mycket till för att jag frivilligt ska ta upp ämnet AIK och fotboll dessa dagar..
Atlético linus (red)
2010-04-15 21:46
test
Atlético Antonio Lopez
2010-04-15 21:27
Samtliga kritiker har rätt, tänk att lägga ner sina pengar för att se sitt favoritlag spela och de får se på ett fiasko. Visst kan vi skylla på domarna men vi borde gjort mycket bättre ifrån oss.
Valencia rågi
2010-04-15 19:50
Pissigt mot hemmapubliken om inte annat, om man inte bjuder upp till dans på hemmaplan.
Valencia Amunt
2010-04-15 17:55
Skumt att ni torskade mot Xerez. Dem håller en helt annan kvalitet på spelet och ni bör inte ha några problem med dem. Man förstår att ni lägger energin på EL men kom igen...

Lycka till mot Villarreal.
Atlético AtM_Imposible_Is_Nothing
2010-04-15 14:32
Shac81//

1,2,3,4 i know u want me! 4-0 mot Alcorcon är betydligt värre än en förlust mot Xerez. Och vi är det enda laget som vann över Barca detta året? Det gjorde inte ni!
Atlético zoran
2010-04-15 08:30
@Shac81

Varje gång du sätter dina pengar på att Atlético ska vinna så får du helt enkelt skylla dig själv, så går det när man försöker vinna och har med den här klubben i sina kombinationer.

Jag ger dig dock två ledtrådar om varför Atlético förlorade; Pernía, Valera..cracks!
Atlético Deion (red)
2010-04-15 01:20
Shac81//

Om du följt Atlético den senaste veckan så var detta väntat, man har inget kvar att spela för i ligan, bara cuperna. Men mest av allt är det slitage och oförmågan att rotera truppen.

Frågan är hur ni kunde åka ut mot Alcorcón och Lyon? Den är mycket saftigare...
Real Madrid Shac81
2010-04-15 00:22
kan nån svara på den här frågan.
HUR FAN KUNDE NI TORSKA MOT XEREZ PÅ HEMMAPLAN?

Jag skulle ha vunnit 1500 ikväll, hmmmmmmmm
Atlético A.K.
2010-04-14 23:34
Känns som att junisarna kan få springa av sig i ligan hädanefter för att spara de "bra" spelarna till EL och CdR.

Det är ju definitivt en fördel att ha motiverade spelare istället för loja, lata och oinspirerade spelare när man ställs mot lag som kämpar för sin existens i högsta ligan.
Atlético Antonio Lopez
2010-04-14 23:23
Deion@
Håller med om att man borde rotera vår trupp från mittfältet uppåt, men tycker Flores val att låta försvaret spela tillsammans match efter match var bra gjort då man märkt betydlig skillnad på hur det var i början av året och hur det varit den senaste tiden med ett fastspikat försvar +- Valera.
Däremot är bristen på rotation i mittfält och anfall en spark i ansiktet då man visste att hela laget skulle bli slutkörda till slut och när de väl inte kunde spela skulle avbytarna inte ha någon matchrutin alls. bortsett ifrån Camacho som gjorde det så bra sist!
Iraizoz
2010-04-14 23:12
Ajdå, förlust mot Xerez :/ . Men de har visat bra form i slutet, de bör inte underskattats. motivation slår klass kanske man kan säga.
Atlético Deion (red)
2010-04-14 23:03
Detta är helt och hållet Flores fel, han tror att han tog över ett nytt fräscht lag, vi hade faktiskt redan spelat hela hösten.

Han borde ha börjat rotera truppen för länge länge sen, nu får se resultatet av QSF envishet.

Sen är det viktigt att bänka spelare som inte presterar som Simaõ och Kun ibland, fubkar inte annars.

Tack..
Atlético zoran
2010-04-14 22:46
Det är ju i alla fall kul att läsa vissas kommentarer här. Som Negash exempelvis, haha..
Atlético A.K.
2010-04-14 22:22
oj förlust hemma mot Xerez. Hur hände det egentligen?
Atlético Negash
2010-04-14 22:00
Seriöst, mår fan illa.
2010-04-14 21:54
Jag är en mobbad kille från och med ikväll .. :@
Atlético Antonio Lopez
2010-04-14 21:51
Uselt.. Ska man skratta?
Atlético Nilseman
2010-04-14 21:48
Förlust mot Xerez hemma? Jag kommer skämmas när jag går till jobbet imorgon, kommer få höra detta länge.
Atlético DeBe
2010-04-14 21:46
håller på och få en chock. underläge mot xerez, tur att jag inte tittar på matchen.
2010-04-14 21:43
hahahhahahaha så kasst
Atlético Dollas
2010-04-14 21:42
Fy fan va illa detta är.
Annons: