/spanien/atletico/forum/1297.aspx/spanien/atletico/forum/1297.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético linus (red)
2010-04-26 13:30
Ämne: Tänkte på om vi vinn....
Det blir bara Europa League.
Barcelonaaaa
2010-04-26 13:16
Atletico behöver Torres igen!
Atlético Optimo_Kun
2010-04-26 11:49
Tänkte på om vi vinner Europa League, får man isåfall spela Champions League nästa år, eller "bara" Europa League?
Atlético Sundbyberg
2010-04-26 07:40
Skönt att Salvio fick starta och kul för grabben att han får näta.
Atlético linus (red)
2010-04-26 01:20
Club Atlético de Madrid, 26 april 1903 - 107 år idag!
Atlético Dollas
2010-04-25 20:56
haha yes, gick ju bra det där, härlig match.
Atlético Antonio Lopez
2010-04-25 20:41
Du fick som du ville Dollas, tyvär kan jag inte kolla på matchen men ser bra ut än så länge resultatmässigt. Får vänta tills matchrapporten antar jag.

Tillbaka till min Tortilla Curtain som ska vara utläst till imorgon.

Kan du be dina landsmän att sluta hoppa över stängsel Rawkus så slipper jag dessa böcker haha.
Atlético Dollas
2010-04-25 19:57
Riktigt ljuvlig första halvlek! stört kul o se salvio göra mål :) hoppas andra blir lika kul och att Aguero för göra ett mål, han ser lite sur ut tycker jag.
Atlético patrik (red)
2010-04-25 19:49
freppzor: kolla längre ner på detta forum så har det diskuterats detta vilt den senaste tiden. vinnaren av CdR får EL plats, och kanske även atleti om man kommer tvåa samtidigt som Sevilla kommer på en topp 6 placering.
Atlético Freppzor
2010-04-25 19:45
Hur fungerar det med Europa League-platserna i Spanien, Atletico får ingen för sin CdR-placering eller?
Atlético patrik (red)
2010-04-25 19:43
man hoppas ju på att han är ersättaren åt simao och att kun stannar.
Valencia Rooney_Manutd
2010-04-25 19:36
Är det Salvio som är ersättaren för Aguero?
Atlético patrik (red)
2010-04-25 19:32
håller med dig bic. äntligen vågar man köra 4-4-2 när en av kun och forlan vilar, viktigt!!

vi har ju diskuterat förr om hur det kan vara bättre att spela yngre, hungrigare spelare i vissa matcher för att de iallafall ger 100%. idag visar laget att detta stämmer.

vi kunde haft en 3-0 ledning nu.
Atlético Bic
2010-04-25 19:21
Genidrag att vila både Forlan och Simao och ta in hungrigare spelare.

Hoppas på en målrik match.
Atlético Negash
2010-04-25 19:21
Vill bara vara på Vicente Calderón just nu.
Atlético patrik (red)
2010-04-25 19:15
jäklar va snabb salvio är. spela honom istället för simao mot pool och kontra sönder dom?
Atlético zoran
2010-04-25 18:49
..och där byter Clemente ut Keko, bara för att säkra upp. Han fick nästan en halvtimme på planen, det räckte ju i alla fall för att utmärka sig mer än resten av hans lagkamrater. Vilken fegis Demente är..
Atlético zoran
2010-04-25 18:41
@Podemos^

Strålande, blir glad när folk inte lägger sina pengar på Atlético. Du har antagligen vunnit en middag på en fin restaurang genom att inte lägga pengar på just den här matchen.

Keko spelade just fram Manucho till 1-0 mot Sporting. Han har sett riktigt bra ut sedan han kom in och har även själv fått en fin chans av Diego Costa minuten efter att han kom in, som han tyvärr brände. Kul att den där helvetesresan från Turkiet där han spelade Elite Round i U19-EM inte påverkar honom. Startar nog i nästa ligamatch skulle jag tro, hoppas bara Pucela kan hålla det här nu.
Atlético akeesson
2010-04-25 18:39
Maxi fick göra sitt första mål i Liverpool idag =). Kul för honom, efter ett ANTAL mindre lyckade framträdande i klubben.
Real Madrid Podemos^
2010-04-25 18:20
Jag hoppas så klart Torres kommer tillbaka till Spanien en dag, men jag tror alla dom här artiklarna är väldigt överdrivna. Torres kommer stanna i Liverpool några år till, det är jag övertygad om.

Vill ni vinna idag? Blir inget tippande på den matchen ;)
Real Madrid Zidane#1
2010-04-25 17:52
Ämne: Zidane #1//

Bara ....
ja "hejar" inte pa nagot spanskt lag, men ja gillar Barcelona dà jag bott dar nàgra àr..
sen àlskar jag Zidane,och har inte Real troja for Real ar bara trams!
hànger du med nu?

har sett massa ganger att Torres enda lag i spanien ar Atletico, men ja anser honom lite for bra for er ( inte for att trycka ner ert lag )
sa darfor kommer han inte tillbaka ànnu
Atlético AtM_Imposible_Is_Nothing
2010-04-25 16:39
Zidane #1//

Bara din nick på SF säger att du är patetisk (om du nu hejar på Barca).. hehe.. Och om Torres beslutar sig att dra tillbaka till Spanien, så blir det DEFINITIVT Atletico och inget annat lag
Atlético Deion (red)
2010-04-25 16:25
Atlético skulle inte ens ha råd att värva honom även om han skulle vilja komma hem, så Torres i Atlético kan vi glömma, iallafall 2 år frammåt.

Hans plan har alltid varit att komma tillbaka till Atlético så fort han vunnit något, det var därför han lämnade i första hand, för att vinna.

Hade Altético varit ett storlag have han fortfarande spelat i klubben idag.

Dessutom är målmaskinen Borja González (Torres 2.0 på alla sätt) i akademin redo för spel i A-truppen nästa säsong.

Han har samma kapacitet och utsikter som Torres hade en gång i tiden och man vill inte förhindra hans presentation och utveckling till världen.

Torres kommer hem om 2-3 år, men just nu skulle jag tippa på Chelsea, Inter eller Milan.

Tror inte han vill vänta i 2 år till innan han spelar i CL som det ser ut nu, om nu ens Liverpool fixar att komma till CL de närmaste åren med tanke på City och Tottenhams lagbygge och framfart.

Det enda som kan få honom att stanna är om Liverpool gör en Florentino Preéz i sommar, med det är stor chans att det inte blir så.
Atlético akeesson
2010-04-25 16:20
Ämne: om Torres drar fran ....
Om torres drar från england blir det inte barca iaf, den saken är ännu klarare!
Real Madrid Zidane#1
2010-04-25 15:56
om Torres drar fran england blir det inte Atletico iaf, den saken e klar
Real Madrid Zizou_spars
2010-04-25 15:55
AtM_Imposible_Is_Nothing

Real hade jag inte väntat mig heller, men Barcelona har jag som sagt mina spekulationer om att han mycket möjligt kan ansluta till i sommar. Hoppas du har rätt dock
Atlético AtM_Imposible_Is_Nothing
2010-04-25 15:51
Zizou_spars//

Torres är känd som "Barca-dödaren", han har gjort mål i varje möte mot Barcelona som han har spelat som Atleti-spelare! Jag tror INTE att det finns någon chans att han spelar för Barca eller Real i fortsättningen. Det blir Atleti (i Spanien i så fall), eller Inter om det blir Italien.
Real Madrid Zizou_spars
2010-04-25 15:41
Jag har långt ifrån så bra koll på Torres som de flesta utav er här utav naturliga skäl. Men jag har haft onda aningar om att Torres kommer att ansluta till Barcelona under sommaren nu i några månader.

Ni skrattar bort det lite. Är enda anledning att Torres någon gång nämnt att han inte vill spela för någon annan spansk klubb eller är det mer som grundar den åsikten?
Atlético linus (red)
2010-04-25 10:26
Luff

Ok, man tackar!

Som svar på din fråga så kolla länktips. Står i och för sig om England och Champions League, men antar att det är samma.
Atlético Luff
2010-04-25 08:56
Bilbao förlorade cupfinalen ifjol, kom på 13e plats i ligan och fick spela EL, om de inte ändrat reglerna inom detta så ska vi vara garanterade europaspel om Sevilla hamnar över 6e plats.

Sevilla har dock ett lite krångligt spelschema kvar och det finns ju faktist en liten chans att Bilbao/Villarreal hugger, någon som vet hur det ser ut om man vinner EL, kvalificeras man för EL nästa år då? :)
Annons: