/spanien/atletico/forum/1292.aspx/spanien/atletico/forum/1292.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Luff
2010-05-01 21:18
Håller med helt, Impossible! Skriver man inte på sitt lags inofficiella svenska forum när laget förlorar mot xerez kan man abslout inte vara äkta! ALDRIG!!

Ahaha, du får ge dig nu killen.
Atlético Aupa Atleti
2010-05-01 21:01
Jag håller med mecus, tänk efter och vad vet du om vad jag gör på den här sidan? Jag brukar läsa inte allt, det kan jag inte säga och samtidigt vara trovärdig. Jag läser däremot det mesta och försöker hänga med. Sen måste jag säga att det är kul att Atleti har gått till en final och den dessutom spelas lite närmare än i Spanien. Det kanske är en dålig ursäkt enligt dig, AtM_Impossible_Is_Nothing, men när man bor i Umeå är det inte bara att sätta sig på flyget och åka till Madrid. Nu kommer jag dessutom att vara i Norrköping bara några dagar innan matchen och då tänkte jag passa på att försöka ta mig ner till Hamburg. Sen slog det mig att det kanske skulle vara lättare att htta biljetter via den här sidan och om man kunde åka ner ett gäng.

Slutligen måste jag säga att när jag åker ner till Madrid försöker jag pricka in en resa då Atletico spelar hemma så jag kan förena nöje med ännu mer nöje.
Atlético AtM_Impossible_Is_Nothing
2010-05-01 20:57
fortsätt du läs här bara och sköt ditt
Atlético mecus
2010-05-01 20:51
Om du nu vet att du inte är omtyckt här så borde man ju iallafall tänka en till två gånger innan du skriver nått som bara retar upp folk eller? Jag läser dagligen här på forumet men skriver dock ej så mycket, men känner mig inte mindre fan av mitt lag för det. Fridens
2010-05-01 20:36
Aupa Atleti, Ruch Chorzow, mecus, Sand//

Säg mig snälla.. Varför skrev ni inte något när Atletico åkte hemma mot Xerez? Säg mig!

Varför "börjar" ni bli aktiva på forumet just då när vi avancerar till final i någon cup?

Jag kan nämna några pers. här som ALLTID, och då säger jag ALLTID skriver här, vare sig om det är vinst, förlust eller oavgjord match.. Deion (red), Rawkus (ja diggar den killen), Linus (red), Bobban (red), Zoran, Antonio Lopez och ibland DeBe.. Aupa Atleti// juste, OJ! Så plötsligt blev du aktiv här på forumet efter vår "vinst" mot Liverpool.

Jag vet att jag inte är speciellt omtyckt här, men det kanske beror på att jag är 15 år gammal och inte är lika mogen som alla andra här, och kan inte slänga in "mogna" kommentarer.. Anledningen till att jag just började heja på Atletico är att jag behöver heja på sådan typ av lag som Atleti är! Berg-och-Dalbana säsongen ut! Det är det jag gilalr mest, och ja vågar stå för mitt lag
Atlético Aupa Atleti
2010-05-01 20:27
Ämne: haha så många nya fa....
Jag ber om ursäkt att jag inte varit aktiv i forumet och om det är så man visar att man är ett fan så visst då är jag inte det. Om det däremot handlar om att stå bakom sitt lag i med och motgång, inför sig själv och andra, då är jag ett fan.
Ruch Chorzów
2010-05-01 20:26
har endast varit live i år på 12st Atletico matcher och råkar än en gång ha möjligheten att se dem live.Berätta gärna var jag får tag i biljetter ti Copa del Rey matchen då du tycks ha det på koll
mvh.
Atlético mecus
2010-05-01 20:13
Alltid lika förbannat roligt och läsa dina djupa och intressanta inlägg.
Atlético rawkus
2010-05-01 20:11
Nagon som vet tid for avsparken i EL finalen den 12e Maj?? :O
Atlético Sand
2010-05-01 19:30
Måste man skriva i forumet för att vara ett fan i dina ögon!?
2010-05-01 19:17
haha så många nya fans sen vi är i final :) hehe, så många det e som skriver, dem kunde inte tänka sig att skriva när vi åkte mot xerez elr nåt sånt :P
Atlético Sand
2010-05-01 18:43
Tjena alla!

Hur får jag tag på biljetter till finalen i Hamburg? Var kan jag köpa dem? Pris? Måste se den live :)
Atlético Aupa Atleti
2010-05-01 17:47
Har det kommit upp några biljetter på atleticos, eller någon annan hemsida?
Ruch Chorzów
2010-05-01 17:45
Tja! Mitt första inlägg här.Vet någon när och var man får köpa biljetter till Copa del Rey finalen i Barcelona 19.5???
Atlético Bobban (red)
2010-05-01 15:31
Ämne: bobban, får sjuan i ....
Det har jag ingen aning om hur de tänker lösa. För tidigare har det alltid varit så att om ett lagen i finalen varit kvalificerade till spel i Europa via ligan, så har finalpartnern med automatik tagit över platsen till Europa League (Ueafacupen).

Det är framförallt Madridbon Per Zander som har påpekat det vid några tillfällen i sin utmärkta blogg på Fotbollskanalen. Har själv inte kunnat få det bekräftat av någon annan. Men vi har gått ut med den här informationen, så vi inte skulle bli besvikna om de gamla reglerna inte skulle gälla....
Real Madrid BarcaCuleZlatan
2010-05-01 13:13
Joina på facebook: "Har du vunnit Champions League? Ja!" så är man Zlatan :pPPpp:ppPp
Atlético Biljetter
2010-05-01 11:30
2 biljetter till Atlético Madrid - Fulham Europa League Finalen 2010 säljes.
Sector 8C, row 6 seat:29-30

Vid intresse skicka ett mejl till: anna.skill@live.se
Atlético DeBe
2010-05-01 08:11
bobban, får sjuan i tabellen den EL platsen om sevilla kommer 5a lr 6a??
Atlético Aupa Atleti
2010-05-01 01:09
Hej!
Jag kommer att vara i Norrköping den 10 maj och jag är riktigt sugen på att åka ner till Hamburg för att se finalen. I skrivande stund har jag ingen biljett men jag kan inte tänka mig att det ska vara så svårt att få tag i en då jag är ensam. Nu undrar jag om det är någon i "närheten" av Norrköping som också är sugen på en resa till finalen? Jag skulle uppskatta tak över huvudet också men det kan nog lösa sig på annat sätt. Om jag skulle bli erbjuden det bidrar jag självklart ekonomiskt ingen tvekan om det. Hör gärna av er här eller helst på min mejl handboll1@msn.com

Mvh
Hampus, Umeå
Atlético Deion (red)
2010-05-01 00:26
Bobban (red)//

jaha ok, är det så det ligger. Jag trodde att både vinare av CdR och 5-6 placerade laget inte kan ta samma plats till EL.

tack för infon.
Atlético Bobban (red)
2010-04-30 23:35
Ämne: "Läggmatch mot ....
Sevilla måste vara topp fyra för att Atlético ska få sin Europa League-plats innan finalen av Copa del Rey!

Nu kan man ju kvalificera sig till EL via vinst i finalen mot Fulham, eller vinst i Copa del Rey. Så man kan väl säga att Atlético har tre chanser att få spela Europa League i höst...
Atlético Deion (red)
2010-04-30 23:06
per.lesra//

För övrigt så håller jag med om matchen på söndag. Luktar plattmatch långa vägar. Allt annat än en Sevillavinst skulle vara en stor övverraskning för mig. Spelarna är inte bara något att inte spela för, de är även slitna och ligger ju fortfarande och sover på söndag kväll efter 120 min borta på Anfield.

Dags att slänga in alla juniorer som får springa av sig.
Atlético Deion (red)
2010-04-30 23:02
per.lesra//

Om jag har uppfattat rätt så räcker för Atlético att Sevilla kommer bland top 6 eftersom vi möter dem i CdR finalen.

Tar sig Sevilla till Europa League via tabellplacering så kan dom inte ta sig genom att vinna CdR också, då blir det ett lag för lite från Spanien och Atlético tar automatisk Sevillas EL plats genom CdR, även om man förlorar mot Sevilla..

Atlético per.lesra
2010-04-30 22:35
"Läggmatch mot Sevilla på söndag? Atlético har inget att spela för förutom hedern. Sevilla jagar Champions League-plats och det är bra för Madridlaget som kan kvalificera sig till Europa innan finalen av Copa del Rey om Sevilla blir bland de fyra främsta lagen!"

Kan nån förklara för mig som inte har koll på reglerna? Kan vi ta oss till champions League genom att vinna cupen eller är det en europa League plats som står på spel?
Atlético skogstorparen
2010-04-30 20:27
Är det någon från Götet, Borås, Trollhättan, Uddevalla är liknande som skall ner/ samåka/hyra minibuss!/Idag verkar det som de flesta prisvärda hotellen Hburg är slut, Lubeck är ok, inte långt från Hburg, att tänka på för de som skall bila ner å passa på å shoppa, torsdagen den 13 maj är helgdag i hela Tyskland, pråmen är säkert öppen men en öl älskare som jag vill ha Tyskt dito när jag väl är där (säljs inte längs gränsen!)Bor ex. i Lubeck så finns City längs M1, handla innan matchen om ni bor där å ställ det på rummet, ingen lång resa till Hburg ca: 1 timme från kärna till kärna/Skogstorparen
Atlético skogstorparen
2010-04-30 20:07
Ämne: Vilka planerar att å....
Sonen å jag kommer kanske åka ner från Falkenberg, även om vi är utan biljetter, så lär det nog inte var svårt att köpa 2 från någon HSV fan/Skogstorparen
Atlético skogstorparen
2010-04-30 20:05
Ämne: Fick nyss tag i 2 bi....
Vad är inköpspriset?/Skogstorparen
Atlético Sportuga
2010-04-30 18:02
Vi som bor i Malmö har lika l¨ångt till Hamburg som till Göteborg faktiskt...även om det inte känns så rent mentalt. Hade varit sjukt skoj att se finalen på plats....men men

Varför står det Portugis på Assuncao ?
Atlético Deion (red)
2010-04-30 17:43
henry garvis carlsson// Linus

Jag hoppas biljettpriserna är resonliga och inte löjligt höga. Får se vad hemsidan säger under helgen. Ska danska peñan arangera resor? De kan ju cykla till Hamburg på en eftermiddag.
Atlético henry garvis carlsson
2010-04-30 17:05
Danska peñan anordnar resa till både EL
och CdR finalen. Även den tyska så klart...
Eftersom båda räknas som officiella
supporterklubbar kommer de att få biljetter.

Köpenhamnsminnen kanske??

Rawkus jag tror det är 2045
Annons: