/spanien/atletico/forum/1290.aspx/spanien/atletico/forum/1290.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético DeBe
2010-05-05 22:19
Håller med dig om Valera, han kan blanda väldigt i just defensiven. Lopez blandar tyvärr han med en hel del, tycker lopez var bättre när Pernia och han tampades om vänsterplatsen. Frågan är ju hur nästa års upplaga kommer se ut på backsidan för som det ser ut nu så är det bara Dominguez som håller klass och har så gjort genom hela säsongen, sällan han gör plattmatcher som Perea, lopez, Valera och juanito kan göra. Förutom dessa så tycker jag Ujfalusi är en härlig truppspelare och framför allt på högerbacken där han kan göra underbara matcher emellanåt men enligt mig så är hans högstanivå som mittback lägre än Pereas och eftersom en ny högerback är en hög prioritet så blir det nog s¨att han får gå i sommar.

Som sagt så blir det intressant att se hur nästa backupplaga kommer se ut. Om vi kommer lyckas köpa en bra högerback alternativt Fani eller Apilicueta samtidigt som vi värvar en bra mittback och en ung vänsterback. I det läget kan vi faktiskt ha kvar Perea som truppspelare.

Valera
Apilicueta

Loisão
Dominguez
Perea
Cabrera

Lopez
Ung vänsterback

Ut
Pernia
Ujfalusi
Juanito

Detta vore ju en dröm och det skulle förvåna mig otroligt mycket om det slog in men man kan ju alltid hoppas
Atlético Joakim Jönsson - Ánimo Atléti!
2010-05-05 21:54
Ämne: hittade en skön kun ....
Vamos mi Atléti!

Patrik, vad kostar den?
atletico gurra
2010-05-05 21:52
skön vinnst ida. såg inte ens ut att dom tog i så mycket. Cabrea var överaskande bra tyckte jag :)
Atlético Aupa Atleti
2010-05-05 21:30
Jag ser gärna att vi får en ny back istället för Valera, han är inte bra. Tack för alla rykten hoppas att Forlan stannar för som Antonio Lopez skriver, han har inte varit outstanding i år och ändå gjort 17 mål, det tyder på klass.
Atlético patrik (red)
2010-05-05 20:09
hittade en skön kun t-shirt som jag tänkte beställa. hojta om ni vill ha någon så kan vi dela på frakten.

klicka på länken ovan.
Atlético Sundbyberg
2010-05-05 20:05
Är det bara hos mig som bet365-streamen visar racing-sevilla fast man klickar på vår match?
Atlético DeBe
2010-05-05 19:48
Zoran tack

Apilicueta eller vad han heter från Osasuna

Sen två olika backar en från Espanyol och den andra från porto loisao eller något har jag för mig. ni är välkomna att rätta mig.
Atlético Antonio Lopez
2010-05-05 19:47
Inköpslistan ser helt okej ut bortsett från Soldado, sista vi behöver är någon som är bra var 5te match. Det är stabilitet vi behöver i Atleti, denna bergochdalbana till lag måste ha någon form av stabilitet någon gång.
Vill dock se Forlan stanna, även om han inte spelat som vi velat denna säsong så gör han det vi framförallt vill ha
Atlético zoran
2010-05-05 18:27
Du glömde visserligen Rod Fanni från Rennes, men annars så var det väl sammanfattat. Han är ju García Pitarchs stora dröm på högerbacken.
Atlético DeBe
2010-05-05 18:22
Aupa Atleti

Mauricio Pereyra - Nacional Montevideo
Roberto Soldado - Getafe
Nicolás Otamendi - Vélez Sársfield
Fran Merida - Arsenal
Hamit Altintop - Bayer München
Ederson - Lyon
Tiago - Juventus

Är några värvningsrykten sen när det gäller försäljning så handlar det om dessa och antagligen fler

Agüero - Chelsea
Raul Garcia - Osasuna och Bilbao
Segio Asenjo - På tapeten då han själv vill lämna.
Forlan - På tapeten
Perea
Ujfalusi
Juanito
Atlético Aupa Atleti
2010-05-05 18:05
Är det någon som har koll på transferrykten inför sommarens transferfönster, det skulle vara kul att veta. Först och främst gällande Atletico men även andra klubbar...
Atlético Antonio Lopez
2010-05-05 16:58
Debe@
Håller med, men vi får väll nöja oss med Diego Costa.
Atlético DeBe
2010-05-05 16:26
synd att keko inte är med i truppen till matchen
Atlético Aupa Atleti
2010-05-05 14:17
Ämne: Ska atleticosupportr....
Jag ska dit och tycker som dig åke att det skulle vara kul att ladda upp tillsamns inför matchen. Är det någon som vet om det kommer att bli något sånt eller att man får spontan smita in någonstans.

Hoppas att det går bra på matchen ikväll, tyvärr är det ju som många säger, Atletico har inget att spela för medan Valladolid verkligen har något att spela för...
Atlético Gaboro
2010-05-05 12:08
Atletico vinst idag, de e smickrande odds fakstitkt och inte speciellt på Mallorca som har 5.20 den kan gå in faktikt.. men ja tror atletico vinner de här så att de känner ett psykiskt övertag att komma ifrån en vinst. Hoppas att salvio får starta ;)
Atlético DeBe
2010-05-05 11:08
Svår fråga. jag känner inte att det är något än publikens känslor de har att kämpa för. Så jag hade nog stått över om jag vore dig.
Barcelona c.mako
2010-05-05 10:45
Tjena boys, har en fråga, går atletico för vinst idag tror ni elle ?, undrar om det är värt o tippa matchen.
Atlético Sundbyberg
2010-05-05 09:16
Håller helt och hållet med dig DeBe att det vore konstigt... hoppas att det bara är Marca som har förstorat upp något som så många gånger förut.

Atlético DeBe
2010-05-05 09:09
det vore oerhört konstigt om de inte lät honom spela CdR Final. Han kommer förmodligen att sluta samman med resterande av laget den 20 om han är nu uttagen.
Atlético Sundbyberg
2010-05-05 08:15
Är det nån som har bättre koll angående Diego Forlán och ifall han kommer spela Copa del Rey-finalen? Landslagsamling i Montevideo den 17:e maj... 2 dagar innan Cupfinalen.

Se Länktips!
Espanyol åke_lfc
2010-05-04 19:36
Ska atleticosupportrarna (ni och de spanska) träffas nånstans i stan innan matchen i Hamburg, eller hur ligger det till?

Ska dit och vill umgås och ladda upp innan matchen
Atlético Bobban (red)
2010-05-04 14:14
Fick ett till mail angående biljetter till finalen i Hamburg. "Jag har också 2 biljetter till salu (kategori 2, långsidan i höjd med ena straffpunkten) som jag säljer till självkostnadspris 1400 kr/st"

Mail: magnus.petersson@kommunen.varberg.se
Atlético Bobban (red)
2010-05-04 00:42
Fick ett mail från Johan Mangfors (mangfors@hotmail.com). Han har två biljetter till Europa League finalen som är till salu. Det är platser i ena kurvan av kategorin tre av fyra. Han hade tänkt sig 1500 SEK per styck för de två platserna bredvid varandra.

Kunde inte själva lösa det praktiska med att barn, resa och så vidare...
Atlético Antonio Lopez
2010-05-03 23:46
Får Keko spela mot oss i matchen mot Valladolid förresten?
Atlético Antonio Lopez
2010-05-03 23:42
Nahro@

Skulle gissa på att det är för han lämnar i sommar, men visst borde han få lite speltid i dessa mer eller mindre betydelselösa matcher.
atletico gurra
2010-05-03 22:12
okej ;)
Atlético Dollas
2010-05-03 21:57
Ämne: är euro leuge finale....
Nope, 12e smäller det
atletico gurra
2010-05-03 21:48
är euro leuge finalen nu på onsdag ?
Atlético Nahro
2010-05-03 18:07
En tanke: Varför inte spela Asenjo i de sista ligamatcherna?
Atlético DeBe
2010-05-03 17:41
Djävligt avundsjuk är jag. Känner massor av folk i Hamburg så jag hade kunnat bo gratis. Men är man i Tunisien på affärer till ten 13e så går det ju inte. Snyfft
Annons: