/spanien/atletico/forum/1286.aspx/spanien/atletico/forum/1286.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Sportuga
2010-05-12 10:00
Ikväll ska tröjan på även om man som jag sitter hemma och tittar, får hoppas vi kan vinna så jag kan få sonen att börja hålla på Atletico istället för Barca som han håller på idag hehe
Aupa Atletic, vamos a eles !
Atlético garmawi_90
2010-05-12 02:51
Hörde jag någon nämna ordet nervös?
Då är ni fan inte lika nervösa som mig, jag är så in i helvete nervös att jag inte ens minns mitt eget namn, var jag bor eller vad min mamma/pappa heter :O

Hoppas att spelarna "vet" bättre än mig och att dom vaknar på rätt sida och sist men inte minst och viktigast att man har turen på sin sida!
Blir det så, då är jag hundra procent säker på vinst, om fallet inte blir så förväntar jag mig en rätt snål och tight match.
1-0? förhoppningsvis!

En nyckelord för Atletico och morgon dagens batalj är;
-TÅLAMOD!

Fulham kommer säkerligen ligga lågt med sina positioner och köra på kontringar, tror inte dom har kvaliten och tekniken för att föra spelet. Så det gäller för spelarna att ha tålamod annars blir det svårt att bryta sig loss.

Jag personligen hoppas innerligt, att Reyes får avgöra det hela, killen förtjänar detta, han har gjort ett enormt jobb och varit en av skälen till Atleticos fantastiska cup-äventyr.
Och hoppas sist att detta medföljer att han gör sällskap det Spanska landslaget för att försvara och njuta av Fotbolls VM i Sydafrika som stundar!

Önskar också att Reyes kommer att bli kallad för re(YES) slutet av dagen och här framöver!

Ciao, och må GUD hjälpa detta laget och håll tummarna ni alla!!

ATLETICO i vått och torrt!
Atlético Bobban (red)
2010-05-11 23:00
Agüero och Forlán guidar dig igenom Atlético de Madrid på Uefas hemsida!
Atlético Bobban (red)
2010-05-11 22:51
Se vägen fram till finalen via länken! Länken finns även i högermarginalen samt artikeln om lagets väg till Hamburg del II!
Atlético A.K.
2010-05-11 22:50
Du är inte ensam om det Luff
Atlético Luff
2010-05-11 22:09
Jag. Är. Nervös.
Atlético Antonio Lopez
2010-05-11 21:12
Vem har "hemmaplan" imorgon?
Atlético Sportuga
2010-05-11 08:43
Ämne: Trevlig artikel hehe....
Haha underbar artikel, man bara sitter och ler hela tiden när man läser den :)
Imorgon gäller det...Aupa Atletico
Atlético ☆Nils☆
2010-05-11 00:21
O'learys på Götgatan är stängd. Men sig en bar så kommer jag och nån annan dit!
Atlético paniagua
2010-05-10 22:23
En samling av Atleti-fans i Sthlm efterlyses. Finns gott om bra sportbarer. O´learys Götgatan eller dito på Kungsholmen t.ex.
Atlético paniagua
2010-05-10 22:20
Vamos a soñar mas fuerte!
Atlético Antonio Lopez
2010-05-10 21:25
Ämne: Trevlig artikel hehe....
Grym artikel :D
Atlético Negash
2010-05-10 18:37
Trevlig artikel hehe.
Atlético el niño para siempre!
2010-05-10 14:54
Vet någon något om vart alla Atléticofans samlas innan matchen på onsdag, om de nu gör det?
Atlético Antonio Lopez
2010-05-10 13:26
Jag vill helst se att fokus ligger på en mittback, Perea funkar inte längre. Visst kan han vara kvar som avbytare eller ett rotationssystem men inte starta varje match. Höger och vänster backarna i Ulfajusi och Lopez ser jag som 2 bra/riktigt bra ytterbackar och skulle föredra att låta Cabrera samt någon annan från ungdomslaget komma in som reserver mot dessa mannar istället för att lägga pengar på det.

Försvinner Kun skulle jag ändå vilja se oss invistera i en anfallare som kan garantera mål, visst ska vi satsa på Borja, Gallegos, Ibrahima, Pachecho osv. Men med tanke på deras ålder så räcker det inte med enbart Forlan och Salvio som egentligen är bäst som ytter där han kan använda sin snabbhet till sin maximala potential.

En vänstermittfältare skulle jag även vilja se, med Simao som tråkigt nog inte håller i närheten av samma klass som han gjorde när han kom till klubben då han har tappat så mycket i vad som gjorde han så bra dvs hans fasta situationer samt snabbhet i dribblingarna och utan dem kan jag inte se honom i framtiden som en startspelare.

Vet att även Reyes kan spela där och även Jurado dock hör han hemma i mitten.

Dessa är mina åsikter, tycker ni jag har fel så får ni gärna diskutera vidare så man får höra andras synpunkter :)
Atlético Monokel
2010-05-10 04:27
Vad hander i Sommarens Silly!?

Jag tror att Kun ar forlorad nu i sommar. Han kommer formodligen ga till Chelsea for en rekord hog summa da Chelsea lange har visat intrese for honom och i sommar har dom till och med sagt att dom ska oppna plangboken. Om vi ska fortsatta spela med en 4-2-3-1 uppstallning sa ar det kanske lika bra da kun inte riktigt passar in i den uppstallningen.. For pengarna vi far fran kun kan vi kopa en bra stabil mittback, Vanster och hogerback?!
Atlético Luff
2010-05-09 16:55
Asenjo.. Vilken mardrömssäong för honom. :(
Atlético linus (red)
2010-05-09 10:28
Antonio Lopez

Tycker inte heller Antonio varit så dålig som det sagts. Lopez är betydligt bättre denna säsong jämfört med de två tidigare, bortsett från början av säsongen då han var totalt värdelös.

Han har i grund och botten egenskaperna för att vara vänsterback av yppersta klass.
Det jag anser att han saknar är koncentrationen, inte från match till match utan det är under matchernas gång som man märker det. Han har under säsongen slått iväg ett antal skitenkla passningar för att lite senare slå en magnifik passning. Men tycker helt klart att det är mer positivt över Lopez än negativt, åtminstonde från min sida.

Så nej, jag tycker inte det behövs någon ny vänsterback. Dessutom har ju Cabrera visat vad han går för, inte många 91or som har såpass bra koll på Jesus Navas i sin debut match i Primeran. Dessutom kan Alvaro spela vänsterback så det är fel position att oroa sig för enligt mig.
Atlético Antonio Lopez
2010-05-09 02:19
Ämne: Va? Visades matchen ....
Haha vad tyckte du om den så underbara "kommentatorn" om jag får fråga.
Atlético Deion (red)
2010-05-09 00:58
Va? Visades matchen i Canal+? Vafan, jag satt med en sketen Unibet stream.

Salvio börjar visa lite prov på Kun sjukan, dvs den där extra onödiga petningen.

Dom där Argentinarna vill verkigen inte verka veta av myten om att första läget oftast är det bästa för en anfallare.

I stark kontrast har vi Forlán som har den myten som ett motto.

Snyggt skott av Ibrahima!
Atlético Antonio Lopez
2010-05-08 23:41
Kan vara för han är min favorspelare men har Lopez verkligen varit så dålig som många uttryckt sig vid tillfällen? Svårt för mig att se honom göra en dålig match men som sagt det är min favoritspelare så kanske är lite blind pågrund av det men bara undrar om ni tycker det är så att det krävs en ersatter eller är det en duglig avbytare till vänsterbacken vi saknar?
Atlético Sundbyberg
2010-05-08 23:39
Jepp... hoppas det blir realitet. Nuvarande ordning med AL, Simão & Forlán känns faktiskt inte helt genuin enligt mig. Fram med folk som brinner för klubb och klubbmärke.
Atlético linus (red)
2010-05-08 23:00
Sundyberg

Verkligen, och det lär med största sannolikhet bli någon av dessa tre spelare som tar över efter López.
Atlético linus (red)
2010-05-08 22:58
Någon här som kunde se hela (nästan hela i alla fall) matchen?
Atlético Sundbyberg
2010-05-08 22:56
Håller med dig Linus, men oavsett vilken av våra ungtuppar det blir; skulle vara kul om någon av våra canteranos får bära bindeln i framtiden.
Atlético linus (red)
2010-05-08 22:54
Ni lär få räkna med ganska korta rapporter utav förklarliga själ.

Sundyberg//
Finns mycket kaptensmaterial bland våra ynglingar anser jag. Camacho, Alvaro och De Gea skulle alla vara perfekta i mina ögon.
Atlético Sundbyberg
2010-05-08 22:54
Antonio Lopez: Vi har väl nån slags tillbakaköpsklausul på De Las Cuevas? I dagsläget tycker jag inte han får plats i startelvan i Atleti men jag önskar honom all lycka då jag alltid gillat grabben. Tycker inte han ska behöva sitta på bänken när han som nu är så omtyckt i Gijon.
Atlético Kakan_Atletico
2010-05-08 22:53
Om två säsonger tar vi tillbaks honom, bättre som aldrig förr. Camacho sitter på ett utgående kontrakt :O Hoppas han förlänger.
Atlético Sundbyberg
2010-05-08 22:50
Underbart att få se Camacho bära kaptensbindeln... Enligt mig är han en självklar framtida kapten.
Atlético Antonio Lopez
2010-05-08 22:47
Varför sålde vi Miguel nu igen haha? Tillbaka med honom :)
Annons: