/spanien/atletico/forum/1284.aspx/spanien/atletico/forum/1284.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Aupa Atleti!! Forlan
2010-05-15 21:09
Jävla felträff :)
2010-05-15 20:36
Fyfan asså :O Zaragoza-Villarreal 3-0 efter 35 min :O:O
Atlético rawkus
2010-05-15 20:15
Cabrera kan bli "min" nya Perea ;O

Soldado fint mal, inte sa javla ovantat dock.
2010-05-15 20:11
Cabrera visar upp bra brytningsförmåga under matchen hittills :) Spännande inför nästa säsong!
2010-05-15 20:02
Det gör han :)
Atlético A.K.
2010-05-15 19:57
Enligt marca startar Koke idag, spännande =)
2010-05-15 17:49
Jag tycker ändå att han är bättre än Simao, och det vi behöver på kanterna är en dribbler precis som Reyes, och jag tycker att det inte skulle vara dumt att köpa honom (endast om priset är lågt)
Atlético Antonio Lopez
2010-05-15 17:43
Han har varit bedrövlig? Har för mig att Deion skrev något om honom sist ryktet om honom dök fram. Han är en "youtube" spelare och inget mer.
Atlético pimpster
2010-05-15 16:42
hemma från några sköna dagar i hamburg! forlan är gud
2010-05-15 16:21
Och anledningen är...?
Atlético Antonio Lopez
2010-05-15 16:17
Finns en anledning att han inte spelar så mycket i Inter :) Eller i Chelski när han var där.
2010-05-15 14:43
Ricardo Quaresma? Skulle inte han vara en möjlig lösning för en yttermitt-position?

Han spelar inte så mycket i Inter, men han är ju ändå erfaren... Plus jag tror (?) att vi kan få honom billigt
Atlético skogstorparen
2010-05-14 20:48
I en intervju med Daniel Majstorovic så säger han att han har 4 anbud från Spanien & England, de Spanska lagen skall vara de precis under de bästa, med mkt teknik på hemmaplan, tycker det vore toppen om det är Atleti som vill ha honom, en organisatör i mitten där bak, vårt stora problem, idag tittat alla mest på boll, inte på motståndarna, så har det varit länge nog nu, en Skandinavisk FÄLTHERE där bak å Svensk dessutom,skulle sitta fint/Skogstorparen
2010-05-14 19:57
Hvala! Det kommer inte finnas mycket att diskutera om nu :)
Atlético zoran
2010-05-14 19:48
@Aupa Atleti!! Forlan

Som Colchonero kan du nämna att Atletico B slog Alcorcón, alltså samma lag som slog Madrid, två gånger under den gångna säsongen. Borta som hemma.
2010-05-14 18:16
Fan va sköna Real-fans är! :) Dem säger bara "3-2 2ggr!" När ja nämner Lyon och Alcorcon så börjar dem snacka om att Alcorcon hade ÄGT oss eftersom Real "ÄGDE" oss... Och att de skulle vinna EL eftersom dem vann ju över oss... Alltid kul att diskutera fotboll med en Maräng
Atlético Gaboro
2010-05-14 18:00
ahhhh ryser fortfarande när ja läser allt om vinsten bilderna och alla videos , AUPA ATLETI
bästa laget i madrid !!
Spanien Luis (SCP-Red)
2010-05-14 17:05
Lite sent men det är tanken som räknas, gratulerar till Europa League segern!
atletico gurra
2010-05-14 16:41
bra sagt om aguero blir såld lär väll mycket av pengar gå till skulder. många överdrvina nyförvärv man läser om här som inte kommer hända :/
Atlético A.K.
2010-05-14 15:45
Håller med Sportuga, tagga ner snacket om värvningar inför nästa säsong lite. Gillar ni att göra möjliga elvor så är Puertan forumet att hänga på.

Men fan vad underbar segern var i förrgår. Detta kan verkligen bli två sjuka veckor för mig, Leeds uppflyttning i lördags, El-segern, ny chans på titel nästa vecka, för att sedan avslutas Lundakarnevalen nästa helg, kan fan inte bli så mycket bättre.
2010-05-14 15:19
Håller med dig Linus om Kun stannar! Det behövs egentligen bara 1 mittback. Även om vi har Pulido, S.Rodriguez och Atienza, så tror jag att en (STABIL) mittback behövs som t.ex: Nico Pareja eller (ELLER!) Chiellini kanske? :) Det går inte så värsta bra för Juve nuförtiden :D
Atlético linus (red)
2010-05-14 14:38
Frågan är vilka planer man har för Diego Costa, snackade man inte på att man skulle bygga ett nytt lag runt honom?

Stannar Kun så behövs det egentligen bara en ny mittback av hög klass, sen har vi ungdomar på övriga positioner som står redo att visa vad dom går för.
Atlético Sportuga
2010-05-14 14:19
Ämne: Kan garantera Kuns n....
Luisao kan du glömma...han ska spela i C.L med ett Benfica i uppgång.
Atlético Sportuga
2010-05-14 14:18
Börjar bli lite väl mycket "namedroping" här...helt okej att prata om spelare, men snälla förvanlda inte detta till ett nytt Puerta ;)
2010-05-14 13:24
Vad har hänt? Bollen gick ju in från alla möjliga vinklar..

Men ändå så är du KUNG! aupa Cacha!
Atlético EHG
2010-05-14 11:24
Till slut hemma efter ett par härliga dagar i Hamburg! Och vilken gastkramning till match det var. Men det var väl inget att bli överraskad för med tanke på hur det sett ut i varenda match för oss i Europa League...

Suverän resa, engelsmännen var ytterst trevliga, spanjorerna galet passionerade (S-bahnresan från Reeperbahn till arenan är ett minne för livet, osannolikt tryck), och tyskarnas gästfrihet var det inget fel på.

Extra kul att det var Forlan som hängde båda två med tanke på att han inte direkt var engelsmännens favorit :-D

Så efter tre dagar växlandes mellan fyra olika språk ska det bli skönt att vila hjärnan :)

En bra Atleti-vår för mig personligen, Atleti-Barca 2-1, Atleti-Fulham 2-1. Jag borde nog åka på fler matcher! ;)
Atlético Antonio Lopez
2010-05-14 01:52
Kakan@
Håller med dig angående Perea, när han har en bra dag är han utan tvekan den bästa mittbacken i ligan. Aldrig sett en sådan brytningsäker brutal back innan likt Perea. Ska dock sägas att hans lägstanivå motsvarar ungefär stubben i min bakgård.
Atlético Kakan_Atletico
2010-05-14 01:06
Suarez kommer att kosta minst 300 miljoner att köpa loss, Balotelli vill vi inte ha, vi har Borja, Ibra, m.f. Perea tycker jag bör vara kvar i laget, med tanke på vad han kan.
Atlético --Kun Aguero--
2010-05-14 01:04
OM KUN lämnar måste vi bredda till truppen minst 1 spelare på varje position 1 back är ett måste kanske Bruno Alves 200 milj en riktig världs stjärna.

Sen om Tiago stannar så kan vi sälja Simao o köpa Pedro Leon min Favorit han har utvecklat till en av la ligas bästa ytter ung o spanjor, hans bayout kasul ligger på 100 milj kr en kap enligt mig.
Sist en Galen mål sprutare L.Suarez Tänk er anfalls par med Forlan de spelare redan i samma landslag dom kommer göra upp o ner i VM.
Atlético Kakan_Atletico
2010-05-14 01:03
Kan garantera Kuns närvarande nästa säsong, han lämnar inte!

De Gea
Ufo-Dominguez-Perea-Cabrera
Reyes-Camacho/Garcia-Assuncao-Jurado
Kun-Forlan

Fattar inte varför ni vill köpa in en hel drös med spelare?? Kolla på detta laget, kolla på våra ungdomar, Vi är inte REAL!! Simao kan nog säljas, har tyvärr tappat. Luisao är ett spännande alternativ i backlinjen.

Blir en spännande sommar, VM + Silly Season!
Annons: