/spanien/atletico/forum/1279.aspx/spanien/atletico/forum/1279.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Sportuga
2010-05-19 16:39
Ämne: --Kun Aguero-- //
....
Du har helt rätt
Luisao kommer inte & Reyes ska ingenstans :)
Atlético Aupa Atleti!! Forlan
2010-05-19 16:02
--Kun Aguero-- //

Varför tror du att vi kan få hit Luisao från Benfica som redan spelar i CL? Det kommer vara omöjligt, då han trivs dessutom!

Och sedan varför byta ut Reyes, han är vår bästa ytter!!

Atlético Gaboro
2010-05-19 14:54
Varför värvar vi inte rafael marquez , låter som en bra värvning faktiskt :D FREEEENTE ATLETICO
Nu tar vi hem de här guuubbaarr !!
AUPA ATLETI !
Atlético Luff
2010-05-19 13:09
Bjuder på lite trevlig optastatitik:

32% - Sevilla's win percentage without Luis Fabiano in all competitions this term, 63% with the Brazilian. Absence.
Atlético Sportuga
2010-05-19 12:57
Ämne: Ämne: Ämne....
Låter som den Portugisiska diciplinkommittén *s* men vi fixar detta ändå :)
Atlético garmawi_90
2010-05-19 12:52
GRATTIS FORLAN!! :D (31 år idag)
Må du leva i 1000 år och hoppas du får fira en till titel på din födelse dag, idag!

Atlético Bobban (red)
2010-05-19 11:04
Ämne: Ämne: Bara ja....
Negredo fick ett rött kort i lördags i matchen mot Almería. Ett direkt rött kort innebär avstäning i nästa tävlingsmatch i Spanien. Men Andalusierna överklagade och den alltid lika oberäkneliga diciplinkommittén ändrade färgen på kortet till gult och anfallaren får spela finalen i kväll....
Atlético patrik (red)
2010-05-19 10:24
mäktig känsla idag när man vaknar och vet att det är final ikväll med bara rödvitt på planen.

olearys, göteborg kommer platsen bli ikväll för att se denna spännande match. vinst eller inte vinst, två finaler ett år som detta med byte av tränare, sämsta inledning någonsin m.m, det är grymt det.

aupa atleti!
Atlético Sportuga
2010-05-19 10:15
Ämne: Bara jag som stör mi....
Varför skulle han inet få spelar, har jag missat något ? men det är lungt vi fixar det ändå :P
Atlético Sportuga
2010-05-19 10:04
Två saker jag ogillar att se...
1, VARFÖR skulle vi vilja göra oss av med Reyes som varit en av dom absolut bästa i laget detta året ?
2, Dessa "laguppställningar" har sagt det innan och säger det igen detta får inte bl i ett nytt "Puerta"

Till det positiva...nämligen att vi ikväll efter en underbar fotbollsmatch tar hem cupen och blir det laget med flest titlar i Spanien i år :)
Atlético Bobban (red)
2010-05-19 09:34
Observera att avsparkstiden är kl 21:30 i kväll! Skrev fel i införn, ändrat det nu!
Atlético Monokel
2010-05-19 03:19
Ämne: Hoppas rycktet stämm....
Nagon som spelar FM haha! Om jag hade fatt valja hade jag kopt:

-----------------De Gea----------

Azpilicueta---Kjaer-Dominguez--Lopez

--------------Tiago--Camacho-------

-------Salvio----------------Reyes

----------------Pastore-----------

-----------------Forlan-------------
Barcelona Joan Gamper 1899
2010-05-19 00:25
Camp Nou välkommnar Atletico De Madrid!
Atlético A.K.
2010-05-19 00:06
Hoppas verkligen att det bli en galen match imorgon å inte som den jag såg på plats i Sevilla förra våren.

Rawkus

Vilken press du lägger på lillkillen ;)
Men han har imponerat stort på mig med, ser faktiskt ut som han är i matchform trots att han inte alls spelat.

Hoppas verkligen Koke får chansen i a-laget nästa säsong, han var riktigt stabil i lördags de gångerna han gick in i mitten och kom på rätt position.
Barcelona Criff
2010-05-18 23:32
Bara jag som stör mig på att Negredo får spela finalen?
Sevilla bateni
2010-05-18 23:30
Linus

Ja verkligen. Är sjukt taggad. Ett par kollegor från Sevillared ska ju vara på plats och se på matchen också, dom jävlarna :).

Grym inför Bobban! Och läste Zorans gamla införartikel igen, får rysningar...Bra koll minst sagt.
Atlético --Kun Aguero--
2010-05-18 22:41
Hoppas rycktet stämmer där juve vill byta Diego mot Reyes rakt av.
De skulle va en dröm o få hit Diego Spanska ligan skule passa han Perfekt, o vi skulle spela lite defensivare taktik med Forlan som ensam Target.
Och istället för Reyes kan vi köpa Pedro Leon för bara 100 milj kr en kap.

-----------De Gea----------
Ufo---Luisao-Dominguez--Lopez
------Tiago--Assonsau-------
P.Leon----------------Jurado
----------Diego-------------
---------Forlan-------------
Atlético linus (red)
2010-05-18 21:25
Bateni

Tror det kommer att bli en helt magisk stämning, trots sin ungefär 80 000 (och mer) supportar varje match kommer Camp Nou aldrig ha upplevt en sådan stämning! Kan inte bli annat när de två lag med de bästa fansen får en arena på 98 000 platser.
Atlético Antonio Lopez
2010-05-18 18:55
Pff, trodde det inte skulle vara samma sak men nu är magknipen tillbaka inför morgondagen.

Fick Niguez spela något i matchen mot Frankrike?

Rawkus@
Skulle inte bli förvånad, att stå upp mot Navas under sin debutmatch och göra det mycket bättre än andra i hans unga ålder är ett tecken på att vi kan ha något annan del av truppen att gnälla på än försvaret haha :)
Atlético rawkus
2010-05-18 17:31
Sanna mina ord: I Cabrera har vi en blivande superback. Hoppas bara han far sin normala position som mittback.
Atlético Antonio Lopez
2010-05-18 16:57
Ruben Perez, Joel, Cabrera samt Ibra med i truppen inför finalen :)
Atlético A.K.
2010-05-18 15:00
bateni//
Får väl hoppas på en underbar match också, 4-3 till Atlético ;)
Atlético rawkus
2010-05-18 14:10
Pa tal om vissa spelare: Fattar seriost INTE vad fan den ack sa overskattade Raul Garcia gor i Atletico fortfarande :S

"Nu sa, nu kommer genombrottet..." har jag hort i flera sasonger...

Salj!

Reyes - Diego...? Om Reyes hade haft samma position sa hade jag tagit Diego 7 dagar i veckan, men en central/slapande mot en ytter..? Nja.

Sa lange inte Oddo kommer sa jublar jag nog hogst i varlden ;)
Sevilla bateni
2010-05-18 12:45
Enligt vissa håll så ska båda lagens supportrar "festa tillsammans under matchen". Vore så mäktigt att se ett rödvitt och ett vitrött hav (- det sistnämnda med hattar) som tillsammans ramar in ett inferno utan dess like. Även om själva matchen är prestigefull i allra högsta grad (inte bara för cupfinalen, utan för att det är just Atletico som man ställs mot), så känns det grymt om supportrarna festade på detta sätt...
Atlético Sportuga
2010-05-18 10:11
Ämne: Sportuga@
Jag har a....
Låter som en utmärkt ide....vem ringer man ? hehe
Atlético Antonio Lopez
2010-05-18 09:44
Sportuga@
Jag har alltid haft en förkärlek till Diego men ser inte någon anledning att byta ut någon i grym form mot en chansning som floppat i Juventus. Skulle de vilja byta Juanito R.G Pablo Pernia och Valera mot honom så går det alldeles utmärkt :)
Atlético Sportuga
2010-05-18 09:16
Ämne: Hittade också ett ga....
Kan iofs till Diego's försvar säga att han var mycket bra både i Porto & Werder....han kankse helt enkelt inte passar in i den strikta Italienska fotbollen ? Sen ska vi Självfallet inte sälja Reyes, det hade varit dumt !
Atlético Antonio Lopez
2010-05-18 09:12
Hittade också ett ganska roligt rykte, Juventus vill tydligen byta Reyes mot Diego.
Atlético rawkus
2010-05-17 19:36
Lopez: Gammal, dalig, tjurig, kaxig, dyr(skyhog lon!) osv.

Seriost sa ser jag hellre Perea som hogerback igen om detta ar alternativet :S
Atlético Antonio Lopez
2010-05-17 19:23
Rawkus@
Är inte han cirka 104 år? Vad har man tänkt få ut av honom egentligen :S
Annons: