/spanien/atletico/forum/1275.aspx/spanien/atletico/forum/1275.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Joakim Jönsson - Ánimo Atléti!
2010-05-25 19:00
Ämne: Klubbens hemsida bek....
...man offentliggör även Fran Mérida som kommer att spendera nästkommande fyra år i den vackraste av klubbar. Bra dag!
Atlético daniel77
2010-05-25 18:36
Klubbens hemsida bekräftar att Quique tränar laget även nästkommande säsong.
Atlético rawkus
2010-05-25 17:49
OM Raul Garcia saljs sa ar det fan inte en dag for tidigt.

Overskattad som fa, iaf i varan vackra troja.

Salj honom medans han ar vard nagot och lat Camacho och CO sla sig in pa allvar.

Slapper man Camacho permanent sa ar man storre idioter an jag nagonsinn kunnat tro...
Atlético el niño para siempre!
2010-05-25 16:46
Sticker Kun flirtar vi hem El Niño!
Atlético Bobban (red)
2010-05-25 15:58
Ämne: Se länk.

Det ska ....
Quique har inte skrivit på någon förlängning än, det är som Cerezo uttryckte det igår. Det är media som skriver att han är klar! Men ledningen önskar givetvis detsamma, men något nytt kontrakt är inte skrivet och därför går vi inte ut med de uppgifterna än.

Sedan sa vår president även att det är upp till vår tränare att bestämma om Costa och Suarez skulle återvända till Madrids vackra rödvitrandiga klubb! Då Atlético har klausuler som man kan utnyttja i båda fallen...
Atlético DeBe
2010-05-25 13:19
Tiago kommer inte gå att lösa till det priset ledningen vill. Tror att Raul G kommer gå i sommar eftersom mittfältet kommer vara smäckfullt. Misstänker vi kommer spela med 5 på mittfältet oftare nästa år
Atlético Sportuga
2010-05-25 13:14
Ämne: Deportivo har bekräf....
Ser hellre att vi behåller Camacho precis som du säger, men hur var det var inte Tiago redan förlorad ?
Fler Portugiser till Real....merda !
Atlético DeBe
2010-05-25 13:13
Så dum kan inte ledningen va så de säljer Camacho permanent
hinge
2010-05-25 10:48
Deportivo har bekräftat att de är intresserade av Camacho.. Vore synd att sälja honom då jag hoppas vi säljer Raul Garcia. Men om de lyckas behålla Tiago och nu med Merida's intåg så kanske det är lika bra... Tragiskt nog.
hinge
2010-05-25 09:24
Se länk.

Det ska vara klart med ett förnyat kontrakt åt QSF! Muy bien :)
hinge
2010-05-25 07:55
Det var riktigt fint att se Kun igår! Jag hann nästan inte sluta applådera hans intåg i matchen innan jag stod och applåderade hans mål! När gjorde han så senast i ATM???? :-(
Atlético Enstrom
2010-05-24 23:14
Atlético Bobban (red)
2010-05-24 23:12
Kun målar som inhoppare efter en minut, Golazo Kun! När han får bollen några meter in på offensiv planhalva, driver bollen mot en ensam försvarare som han vänder bort inne i boxen och skjuter högt upp i nättaket till 5-0!
Atlético Antonio Lopez
2010-05-24 22:14
Maxi har kul mot Canada :) 2 mål på halvtimman
Atlético rawkus
2010-05-24 05:27
Kika lanktips for varldens bast uppfostrade barn ;)
Atlético rawkus
2010-05-23 23:45
Bienvenido al cielo, Fran Merida :)
Barcelona Öagunner (1886)
2010-05-23 20:33
Merida blir nog en bra värving för er!
Härligt skott (gjorde ett riktigt snygg mål mot Liverpool i ligacupen i år), härliga dribblingar men ändå en fighter som springer och kämpar ganska mycket.

Jag hade gärna haft kvar honom i Arsenal men det bästa för hans utveckling är väl att gå till Atletico.:)
Spanien Arseenaal
2010-05-23 20:08
Grattis till Merida!
Atlético Luff
2010-05-23 16:53
"Diego Forláns fullträff i förlängningen mot Liverpool, en fullträff som fick anglofilen Lundh att snyfta i direktsändning..."

;D

Vaknar ibland mitt i natten och skrattar hejdlöst åt hans min, fortfarande.
Atlético Sportuga
2010-05-23 00:04
Mourinho klar för Real M...a fan hatade när Figo gick dit, hatade C.Ronaldo när han gick dit & nu får jag hata Mourinho oxå...merda !
Atlético DeBe
2010-05-22 23:46
Vem vill inte veta mer om silly season. skapa ett silly season träd med en gång redaktionen. Rykten in och ut samt nya förvärv och förluster som alla andra år tidigare
Atlético Antonio Lopez
2010-05-22 02:12
Luff@
Älskar löjliga säsongen, känns som man lever i en sagovärld där allt kan hända enligt tidningarna haha :D Goal.com är ju bäst med fairytales.
Atlético Luff
2010-05-22 00:18
Redaktionen verkar välja bort en hel del av den sillysesonskit de spanska tidningarna spyr ut, helt rätt.

Vill du ändå veta så ska Reyes bytas mot Juve-Diego - som nämnts redan... njäe..

Cerezo säger att Forlan och Kun stannar - men hans ord är ungefär tunnare än luft.

AS är övertygade om att Ajax-Suarez blir Kuns ersättare - vi har inte råd och varför skulle han vilja komma?
hinge
2010-05-21 09:25
Ge mig en intressant Silly Season nu för böveln! 2 backer och 1 ytter av landslagsklass! och det i rappet :)
Atlético linus (red)
2010-05-20 22:32
Inget VM för De Gea, inte så förvånande dock, Valdes fick tredje platsen.
RuCCuS
2010-05-20 16:57
Jag bor i Barcelona och var på matchen igår. Det var ett sanslöst jävla drag och efter matchen stannade vi kvar i typ 30 minuter för att njuta av fansens hyllning av laget. Det var konstant gåshud och jag var fan rörd. Synd att vi förlorade matchen men med den avslutningen gick man iaf hem som en vinnare.

Aupa Atleti!!!

p.s. Var på Barca-Valladolid i söndags också. Helt dött på läktarna, ibland drar de igång en ramsa men det dör efter 5 sekunder.
Atlético Aupa Atleti!! Forlan
2010-05-20 16:26
Sjuka scener från matcher igår, blev nästan tårögd efter fansens "vinst" på planen och arenan!! Fyfan vilken otur vi hade igår :(, men stort grattis till Sevilla..

Atlético Sportuga
2010-05-20 11:55
Ämne: min analys av matche....
Klockren analys....måste säga att efter 5 minuter så "glömde" jag nästan bort att vi förlorat tack vare dom underbara scenerna på plan både från alla Supportrar och spelare på båda sidor...det var bland det vackraste jag settm fick banne mig en tår i ögat hahaha
Atlético Blyger
2010-05-20 11:39
All heder åt Atleti igår!

All heder åt Atletifansen också!

Men tusan också att vi inte tog dem, vi spelade bra i stort sett hela matchen.
Atlético patrik (red)
2010-05-20 11:32
min analys av matchen igår är att vi faktiskt spelade riktigt bra, vi hade flertal chanser och det är tillfälligheter och med småmarginaler som avgöra. de vann med 2-0, vi hade kunnat vinna med 2-0 och det hade lika gärna kunnat bli oavgjort eftersom båda lagen hade chanser.

fotboll handlar om att sätta sina chanser vilket sevilla gjorde för det mesta igår. jag tycker vi har presterat grym fotboll i de senaste cupmatcherna där vi dominerade EL finalen och även långa stunder av matchen igår.

+ till forlan som kämpar som ett djur, tiago som slet och slet, alvaro som inte är en talang längre, han är redan en av de bästa mittbackarna i spanien och + till jurado som kommer in med fart och skulle spelat från start.

härliga fans för både sevilla och atleti igår. härligt med lite känslor ifrån spelarna i slutet av matchen. sånt gillar vi!
Annons: