/spanien/atletico/forum/1274.aspx/spanien/atletico/forum/1274.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético rawkus
2010-06-03 22:48
Linus: Ok.

Later ok, dock hade jag mer an garna undvikit att Camacho gar pa annat an lan...

Gillar ej aterkops, och anser, speciellt med tanke pa Tiagos vara/ickevara samt hur javla vardelos(sorry, men har trottnat pa den overhypade Spanjoren...) Raul Garcia jamt och standigt ar, sa skulle jag garna ha kvar Camacho...
Atlético linus (red)
2010-06-03 22:09
Ämne: Nagon som kan bekraf....
Om jag fattat det hela rätt (vilket jag hoppas jag gjort;)) så ser ett bud på Filipe ut så här; Diego Costa till Depor med en återköpsklausul, Camacho till Depor med en återköpsklausul (så länge han förlänger kontraktet först), pengar som är kvar sen Ze Castro och en summa cash. Förstår du hur jag menar?
Atlético rawkus
2010-06-03 21:29
Nagon som kan bekrafta om Camchos inblandning gallar lan eller att han saljs..? kanns javligt billigt om han skall inga i en deal for att fa Felipe :S
Atlético Sportuga
2010-06-03 18:41
Benitez har fått gå nu, Torres dax för dig att komma hem vetja :P
Atlético Sportuga
2010-06-03 18:40
Ämne: Sportuga/ Det är int....
Inte Helt avgörande mn ganksa avgörande...för han tänker nog att om han spelar bra i C.L med sitt Benfica så kommer större klubbar att dra i honom.
Missuppfatta mig rätt Luisao till oss är en win-win situation för mig personligen, Ett försvagat Benfica säger jag inte nej till
hinge
2010-06-03 11:42
Sportuga/ Det är inte alltid det är ett avgörande. Luisao och Quique har en bra relation sedan tidigare, men det är vår ekonomi som spökar. Det vore för JÄVLA bra om vi kunde hosta upp pengarna som behövs för Luisao iallafall! Håller tummarna för han och Filipe!
Atlético Sportuga
2010-06-03 09:24
Har sagt det förr och säger det igen Luisao kommer INTE, han ska spela Ch.L nu till hösten, och han vet att det är en chans att "synas"

Hade vi varit i C.L hade det kankse varit annorlunda
Atlético rawkus
2010-06-03 04:02
Ar det tankt att Camcho skulle ga pa lan till Depor vid en ev varvning av Filipe...?

Hoppas fan det INTE ror sig om en permanent flytt....
Atlético DeBe
2010-06-02 23:55
Har hört att Luisaotransfern blir svår att ro i land.

det där om forlan är ett skräprykte, tror inte det stämmer pga de punkterna som just nämndes. Drömma går ju och om det vore sant så hade jag inte tackat nej.
Atlético daniel77
2010-06-02 22:47
Klubben har nu bekräftat Pablos övergång till WBA. Lycka till Pablito!
Atlético Nahro
2010-06-02 22:30
@Antonio

Okej, tack för ett skitsnabbt svar :) Då är det bara att hoppas att han är lika bra som innan skadan, att Camacho och D Costa _lånas ut_ (inte sålda!!!) till dem och att Barca också i fortsättningen riktar sin uppmärksamhet mot Cesc.
Atlético linus (red)
2010-06-02 22:03
Skulle man få in dem fyra spelare som det ryktas om, det vill säga Leon, Suarez, Felipe och Luisao plus att Kun stannar skulle det vara ett grymt lag nästa säsong.

De Gea
Ufo - Luisao - Alvaro - Felipe
Suarez - Assuncao
Reyes Jurado/Leon
Forlan - Kun Aguero

Känns jäkligt bra i mina ögon i alla fall.
En backlinje som håller riktigt hög klass och med QSF som tränare kan det nog ge den stabilitet i laget som länge saknas, plus de två centrala mittfältarna.

Offensivt är det ju inte någon tvekan om att det är fyra klass spelare som anfaller.

Vattnas i munnen på mig när jag tänker på det.. ;)

Frågan är ju dock om det finns dem ekonomiska resurserna för alla dessa? Tror själv inte det.
Real Madrid Zidane#1
2010-06-02 20:54
Forlan kommer nog INTE till Marseille, 20-25mille àr alldeles for mycket pengar med tanke pà att han àr 31àr, tror inte heller han vill làmna Madrid, han àr kung hos er
Atlético DeBe
2010-06-02 17:09
har ni hört att marsiele planerar ett bud på 24m euro på forlan. om det är sant så skulle jag med glädje acceptera. Inte för att jag ogillar Forlan utan för att det budet är ett överpris med tanke på forlans ålder och med de pengaran skulle de få oss att bygga inför framtiden
Atlético Antonio Lopez
2010-06-02 16:03
Nahro@
Det är samma Filipe Luis, antar att det var på grund av att de köpte Maxwell, sen är Depor som tidigare nämnts skyldig Atletico pengar samtidigt som de behöver en anfallare inför nästa säsong som Atletico erbjuder dem i form av Diego Costa. Depor har även intresse i Camacho, men om han ingår eller inte i övergången har inte blivit officiellt än. Inget är egentligen officiellt än bortsett från att vi är i förhandlingar med Depor. Barca kanske inte längre vågar satsa 12 miljoner euro efter skadan och under förhandlingar med Fabregas.
Atlético Nahro
2010-06-02 15:59
Rätta mig om jag har fel, men var det inte Filipe Luis som var på väg till Barca innan hans ben gick av? Och varför är vi plötsligt närmare att få honom än Barca isåfall? har han inte återhämtat sig efter skadan eller vad är det frågan om?
hinge
2010-06-02 13:42
Of course! SÅ (!!!!) dum är inte Cerezo.
Real Madrid FBZizou
2010-06-02 13:24
Fenebahces officiella hemsida nekade att man försöker värva Forlan.
Real Madrid FBZizou
2010-06-02 01:33
Det ryktas om att Forlans agent är i Istanbul för att förhandla med Fenerbahce.

Dani Güiza + 6 milj Euro = Forlan
Atlético Antonio Lopez
2010-06-01 18:40
Tror nog Simao stannar, sägs att han förhandlar om ett nytt kontrakt dessutom.

Hinge@ Även jag satt och tänkte på Tiago, Diego och Suarez i utbyte av kun men sen är ju frågan vem som skulle gå från Atletico till Juventus i dagsläget med Agüeros kapacitet där han i stort sätt kan gå vart han vill.
Atlético Jonneboi
2010-06-01 17:12
Ämne: Se link... Vad lönar....
Tiago + Diego och Suarez hade vara grymma tillskott och en chans för Aguero o testa på en annan klubb även om jag tycker han är för bra för Juve, i alla fall som de spelar just nu. Sen hoppas jag att Simao säljs och att pengar läggs på en bra högerback :)
hinge
2010-06-01 15:43
Se link... Vad lönar sig bäst?
Tiago och Diego + 20 mill € för Aguero?

Dvs.. Tiago, Diego och Suarez i Atletico i förmån för Kun.....

Den var svår den nöten ;)
Atlético zoran
2010-06-01 14:16
Jag tror Heitinga hade varit väldigt bra under Quique då Abel hela tiden spelade med en hög backlinje utan att ha press på bollhållaren, det är klart man går bort sig då. Förövrigt så var han en av få spelare med pondus i Atléti.
Atlético linus (red)
2010-06-01 13:46
Bobban (red)/
Tack ska du ha! Haha :)

Angående Heit så tyckte jag också att presterade bra i Atlético och hade behövt en säsong till för att spela fullt ut. Men verkligen kul att det gått så bra för han då han var den bästa i Everton för säsongen.
Atlético Antonio Lopez
2010-06-01 12:36
Jag tycker inte han var dålig i Atletico för den delen heller, han var inte van med snabbheten i ligan som mittback men som högerback tycker jag han gjorde det riktigt bra. Samma bör ju sägas om Ufo som ändå gjort det bra även som mittback i år.
Atlético DeBe
2010-06-01 00:46
Gick in på Evertons säsongssummering och såg att Heit gjort en strålande säsong: 4+ vilket är bra mycket mer än han presterade hos oss ifjol.

Bara att gratulera honom.
Atlético Bobban (red)
2010-05-31 23:00
Ämne: Någon som vet när sp....
Spelschemat för nästa säsong, brukar dyka upp i månadsskiftet juli/augusti!

Så du får härda ut i nästan två månader till;)
Atlético linus (red)
2010-05-31 09:48
Någon som vet när spelschemat kommer?
Atlético Luff
2010-05-30 01:40
Vad jag läst om supercupen så skulle klubbarna få väldigt få platser, runt 2500st?

Ha inga större förhoppningar att få en sån på laglig väg.
Atlético Nilseman
2010-05-30 01:11
Två ränder rött till på hemmatröjan :) Borta tröjan är dock snygg.

Äh båda är snygga! Hoppas Augero stannar så jag kan ha hans namn där.
Annons: