/spanien/atletico/forum/1271.aspx/spanien/atletico/forum/1271.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético DeBe
2010-06-09 15:39
Vad jag har hört så är Pareja första alternativ då Luisão transfern ej verkar gå igenom. Om vi får Fanni till höger och Luis Filipe till vänster samtidigt som Pareja transfern går igenom så har vi sannerligen en backlinje på snudd till världsklass nästa år. Felipe Pareja Dominguez Fanni, oerhörda killar i min mening.
Atlético Sportuga
2010-06-09 14:35
Lästa i samma tidining att vi ville låna Tiago nästa säsong oxå, frågan är väl om Juve går med på det.
Atlético Bobban (red)
2010-06-09 14:29
Ämne: Var spelar han just ....
Han är tillbaka i Atlético efter att ha varit utlånad till Zaragoza under våren. Han vill väldigt gärna stanna kvar, där. Men skadan på Asenjo komplicerar det hela...

Även Benfica ryktas vara intresserade av den långe burväktaren...
Atlético Sportuga
2010-06-09 11:51
Var spelar han just nu ?
hinge
2010-06-09 11:20
En ny högerback alltså. Ufo och Dominguez som mittbackar nästa säsong. Om Ufo kan hålla den kvalitén han hade på högerbacken i vår till mittbackspositionen i höst så är det givetvis ett bra köp, men inte det jag hoppades på.
Atlético rawkus
2010-06-08 07:29
Haller helt med Monokel: Salj Garcia("genombrottet kommer snart....") och behall Camacho.
Atlético Bobban (red)
2010-06-08 04:50
Ämne: hur ser försäsongen ....
Cirka så här! Observera att datumen inte är bekräftade ännu....
atletico gurra
2010-06-07 22:52
hur ser försäsongen ut ?
Atlético Monokel
2010-06-07 20:29
Jag vill ha Camacho kvar! Säljer hellre Raúl García!!!
Atlético patrik (red)
2010-06-07 17:08
forlan ska stanna alla dagar i veckan enligt mig. finns få som honom, som alltid gör mål oavsett form egentligen. han gjorde en riktigt bra säsong, gav oss CL platsen säsongen innan och har varit en toppspelare under hela tiden i klubben.

när han slutar göra mål (om det nu händer) först då kan jag diskutera försäljning. för vi kommer inte få en anfallare av samma klass även om någon klubb erbjuder mycket pengar.
hinge
2010-06-07 15:12
Okej.. Det är förvisso väldigt kloka köp. Att Camacho försvinner antog jag som givet (tyvärr) så fort jag läste om Mario's återvändande. Felipe och Luisao är båda en av respektive ligors bästa på sin plats. And we need those people!
Atlético Antonio Lopez
2010-06-07 15:06
Dubbel, sorry.
Atlético Antonio Lopez
2010-06-07 15:05
@Hinge
Inget värt att skryta om men tror nog klubben har mellan 10-20 som är tänkt att göra sig av med om ingen spelare säljs. Tänker mest på köpet av Filipe Luis som bör hamna på 6-7 miljoner plus diego costa och kanske Camacho. Sen med tanke på att man är ute efte Lusao som bör hamna på en prislapp mellan 8-15 miljoner.
hinge
2010-06-07 14:32
Har vi några pengar att röra oss med på marknaden idag? (Tänker på t.ex. Tiago pengarna som vi inte behöver längre)
Atlético Sportuga
2010-06-07 14:22
Ämne: Håller med dig om Fo....
Trezeguet's bäst före datum har passerat sedan Läääänge
Atlético Sportuga
2010-06-07 14:21
OM Di Maria säljs till Real, så kanske Garay blir en del av betalningen, och då Kanske Luisao kan bli aktuell för en flytt...Silly Season som sagt hehe
Trezeguet ? Dagens skämt...hoppas jag
hinge
2010-06-07 13:59
Det är i mina öron bara idioti att ens disskutera Forlan's bortgång.. Vi har en pålitlig målskytt och även om vi får en god summa pengar, så hoppas jag vi tackar nej. Anfallare är dyrt och bra anfallare är svindyrt! Säljer vi Forlan hittar vi yngre förmågor, men knappast lika effektiva. Vi behöver Forlan's ålder och rutin i detta "nya" Atletico!
Atlético Antonio Lopez
2010-06-07 12:44
Förstår hur du menar, men med tanke på hur vi tog oss till 2 finaler förra året och även vann en av dem mycket på grund av just Forlan så tycker jag inte att man ska rulla runt på rygg o spela död för att man känner att man inte kommer kunna utmana giganterna.
Vi har väll som mål att nå CL och att han endast fick spela 18 matcher i ett Juventus där anfallarna mer eller mindre suger för tillfället säger ju ett och annat.

Jag tycker Forlan ska stanna, grabben har räddat oss så många gånger och så många gånger även på egen hand. Vill inte ens veta vart Atletico hade varit utan Goldielocks just nu.
Atlético DeBe
2010-06-07 11:14
Ok, Tres håller inte samma klass så bytet är inte optimalt. Trots det kommer vi ändå inte kunna utmana giganterna nästa år och därför tycker jag en kortsiktig lösning i form av det bytet är acceptabelt när man räknar slantarna på slutet. Sen är jag relativt saker på att han skulle göra ett bättre jobb än alla de nämnda spelarna om han håller sig frisk. 7 mål på 18 matcher är ganska talande i ett haltande Juve och han skulle i min mening komplettera Kun ganska bra med sitt talande boxspel, samtidigt som han ger utrymme för talanger som Borja och Ibrahima att utvecklas genom inhopp.
Atlético Antonio Lopez
2010-06-07 01:29
Helt seriöst så har inte Trez gjort något de senaste 2 säsongerna för att imponera i segundan, om han kommer till oss ser jag det som ett skämt. Bortkastad speltid där jag är säker att Borja, Pachecho, Gallegos, Salvio, Ibrahima m.f skulle göra det åtminstonde 10 gånger bättre. Föredrar nog Mista före honom (Yes i said it)
Atlético DeBe
2010-06-07 00:57
Håller med dig om Forlan. För de pengarna som nämns så är det fullständigt galet om vi inte säljer honom. Och trez Skulle kanske fylla luckan ganska bra i väntan på att Borja utvecklas.
Atlético Nahro
2010-06-06 23:12
Trez till oss, är det verkligen det vi behöver? Det kanske betyder att Forlan drar, inte mig emot om vi får lite kosing, det vill säga.
Atlético Antonio Lopez
2010-06-06 19:17
En ersättning till UFO ser jag som väldigt onödigt, däremot en ersättning till Valera när Ufo behöver vilas skulle jag inte tacka nej till. Fastän jag vill ha kvar Kära Lopez på vänsterkanten så är man inte riktigt klok i huvudet om man inte vill ha Filipe Luis.
Atlético patrik (red)
2010-06-06 15:43
ang högerback så måste jag säga att UFO var strålande i slutet av säsongen och klubben kanske tänker satsa ett år till på honom och fylla på bakifrån ifall skada kommer där?
Atlético röös91
2010-06-06 13:58
skulle vilja se van der wiel, men det kommer säkert aldrig hända när barca är efter honom:(
Atlético A.K.
2010-06-06 13:29
Silly season ser ju rätt stabil ut hittills, men borde inte prion ligga på en högerback i stället för en vänsterback?
Atlético rawkus
2010-06-05 18:28
linus: Aaaah :D
Atlético linus (red)
2010-06-05 15:38
rawkus & Aupa Atleti!! Forlan:

Haha, jag tog bort det meddelandet så därför ditt inlägg verkar lite knepigt rawkus. ;)
Atlético Luff
2010-06-05 14:08
Om det stämmer att Quique fick bestämma helt själv angående Mario så känns det grymt bra, Cantera cantera cantera!
Atlético rawkus
2010-06-05 05:04
Aupa Atleti!! Forlan: "Hjärtat är RM" halsade oss som "Inter fans"...

Darfor gav jag honom lanken till...*drumroll*.. Inter-forumet.

;)

Tydligen ar hans inlagg raderat(?) sa det spelar mindre roll numera...
Annons: