/spanien/atletico/forum/1268.aspx/spanien/atletico/forum/1268.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Bobban (red)
2010-07-06 22:31
Surt för Uruguay att torska på ett offsidemål...

Diego Forlán fortsätter i alla fall att visa sin klass, underbart skott med vänstern, den här gången!

Läge för brons på lördag?
Atlético Antonio Lopez
2010-07-06 22:15
Man undrar ju hur tränaren tänkte när han byter ut stjärnan...
Atlético rawkus
2010-07-06 21:12
Cacha Cacha Cacha Forlan !!! ;)
Atlético Luff
2010-07-06 14:11
Sägs att Forlan åt TRE (3) buketter tulpaner till frukost.

AUPAAAAA
Atlético wesse
2010-07-05 12:53
Det är ganska tydligt att Forlán har formtoppat säsongen till maj/juni. Jag minns de första omgångarna då han varken kunde ta emot eller slå en 5-meterspassning. Men nu spelar han som bara han kan! :)

Aupa Forlán!
Atlético henry garvis carlsson
2010-07-04 09:49
Vet inte vilket som är värst... Villas ständiga filmande eller det spanska tokduttandet med bollen. Hur kul är det att se 30 passningar slås för att ta sig fram 30 meter. Inte konstigt att man leder statistiken över mest slagna passningar!?! Lite skillnad mot Tysklands omställningar mot argentina då. Snacka om effektivt och underhållande!
Atlético DeBe
2010-07-03 23:30
Håller med dig rawkus. Låt Villa starta som anfallare istället, tre gånger så målfarlig än Torres dagsläget. Sen kan Navas, Silva eller Pedro spela från start så kommer nog nästa match få lite högre tempo.

Gillar för första gången Tyskland i år så jag känner mig lite kluven inför nästa match. Men jag tror att Tyskland går vidare till final då de varit det klart bästa laget under turneringen. Det enda som kanske hämmar dem skulle väl vara Müller avstängning men jag tror det slutar med 70-30 i tysk favör oddset dem emellan.
Atlético rawkus
2010-07-03 22:31
Haller med Henry.

Villa ligger for ovrigt ned mer an en nedknarkad ****... Sjukt.

Riddle me this:

*Nar Cardozo slar sin urusla straff, sa ar det 2-3 Spanjorer som redan befinner sig i straffomradet.

*Xabi far sla om sin straff efter att aterigen ett par Spanjorer kutat in...

Varfor fick ej Cardozo sla om sin..?

Har jag missat nagot...? Borde det snarare inte vara sa att straffskytten(Cardozo i detta fallet) skall ha "foretrade" da de som kutat in ar just spelare fran motstandarlaget?

Ps. Vill Spanien vinna sa bor de banka Torres... Skapligt blek hittills...
2010-07-03 22:20
Spaniens fotboll är helt otroligt destruktiv sett
till de kvalitéer de har. Tråkfotboll à la Italien
-06. Måtte Tyskland köra över dem med!
Fotbollsmördare!
Atlético rawkus
2010-07-03 16:55
Linus: FIFA overvager att utoka avstangningen i detta nu...

Suarez gjorde vad 99.9% av jordens befolkning hade gjort, men han pissade samtidigt pa allt vad Fair Play heter, vilket ar markligt nar han sjalv skyddas av samma regler aven nar han filmar varannan minut...

Dock ar det skont att lagets baste spelare ar av en HELT annan karaktar och dessutom spelar for oss - Grande Forlan.
Atlético linus (red)
2010-07-03 15:27
Tror nog inte Suarez missar en eventuell final/tredjeplats match. Rött kort ger ju alltid en matchs avstängning, för att det ska bli fler måste det väl vara en grov utvisning om jag inte misstar mig. Detta brukar ju oftas handla om kapningar, efterslängningar och lite annat men tror knappast att det blir det för en hands, även om det stoppar ett (avgörande)mål.
Atlético Luff
2010-07-03 09:06
Håller stenhårt på Uruguay pga vår blondin till anfallare, men man måste lida med Ghana lite..

Fantastiskt hur Forlan leder det här laget, de hade ärligt talat knappt kommit ur gruppen utan honom.
2010-07-03 06:45
Diego Forlan! MVP! Tycker rättvisa skippades när
Gyan brände straffen, läget som föranledde handsen borde aldrig ha blivit frispark.
Atlético rawkus
2010-07-03 02:46
DeBe: Ingen aning faktiskt... Ar det tva matcher(vilket jag hoppas!) sa gor han ju det.

Vet ej om rott direkt ger 2 matcher..?
Atlético DeBe
2010-07-03 02:39
Kommer Suarez missa en eventuell final/tredjeplats match?
Atlético rawkus
2010-07-03 01:16
Trist for Gyan och Ghana, kul for Cacha.

Lite karma att Suarez missar resten iaf.

Vilken javla avslutning pa matchen dock, huj! :)

Gar det annat an alska denna sporten??? Kannslorna, den emotionella bergochdalbanan, islkan, gladjen, hjartklappningarna... Sannsolst sa skon denna sport ar, fy fan :)
Atlético DeBe
2010-07-03 00:22
Det blev riktigt dramatiskt på slutet. Roligt med forlan vidare men Ghana var faktiskt bättre och jag lider verkligen med Cyan
Atlético Nahro
2010-07-02 23:43
Det finns en gud! Uruguay gick vidare. Suarez is my man!
Atlético linus (red)
2010-07-02 23:20
Forlán och hans Uruguay vidare till semi efter straffar! Forlán gjorde kvitteringen med en frispark, Holland väntar på tisdag.
Atlético DeBe
2010-07-02 15:22
Inter, Liverpool och Barcelona har enligt media närmat sig Felipe, i och med detta börjar i alla fall jag bli skeptisk till att Felipe värvas av oss.
Atlético Antonio Lopez
2010-07-01 22:20
Asenjo vill stanna i Atletico och konkurera om första posten med de gea, kul antar jag om det är hans önskan. För hans egen skull så ville jag se honom lämna men man kan aldrig ha tillräckligt med bra målvakter. För er icke spansktalande så som mig så funkar google translate fin fint. (länk)
Atlético Antonio Lopez
2010-06-30 17:29
Ämne: Ämne: Portuga....Bayern har tydligen lagt ett bud värt 20miljoner på honom och Benfica kräver 30. Känns som att vi inte kommer i närheten till att vara med i en liknande budgivning.
(Euro)
Atlético Sportuga
2010-06-30 17:06
Ämne: Portugals vänsterbac....
frågan är om inte hans prislapp gick upp rejält nu efter VM, han fick ju TOM beröm av Svensk Press haha
Simao...på väg bort väl...eller ?
Atlético Antonio Lopez
2010-06-30 15:05
Brukar åka ner lite då och då, är nog där under försäsongen någon gång så hör av mig då!
hinge
2010-06-30 13:20
Ämne: Hört mycket om honom....
Ska du på besök mer i Fuengirola? Eller är du bosatt nu?
De visar alla träningsmatcher på Tropicana, så om du är på plats så styr vi upp något.
Atlético Antonio Lopez
2010-06-30 00:38
Hittade "dödscertifikatet" från SF iallafall. Kul att se att du vart här så länge Niclas!
Atlético Antonio Lopez
2010-06-29 23:07
Hört mycket om honom när jag vart i Spanien och de får reda på att jag är Atletico-fan just i Marbella/Malaga området får jag höra en massa sagor men såhär illa hade jag ingen aning om haha.
hinge
2010-06-29 21:34
daniel77 / Gil y Gil är RIKTIGT njutbar att se i det klippet! Fan jag börjar sakna honom nu.
hinge
2010-06-29 21:32
DeBe // Instämmer! Han spelar inte i Benfica länge till.
Kanske tar ATM's ledning en kovändning och åker från Rennes till Portugal ikväll ;-)
Atlético DeBe
2010-06-29 20:52
Portugals vänsterback Fábio Coentrão vore mumma.
Annons: