/spanien/atletico/forum/1265.aspx/spanien/atletico/forum/1265.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Sundbyberg
2010-08-14 20:05
hittar inte heller nån stream... får försöka hålla koll på livescore medan man fortsätter leta.
Atlético olleulv
2010-08-14 20:04
usch
Atlético Antonio Lopez
2010-08-14 19:59
Ingen av dem på roja funkar för mig iallafall. Har laddat ner programmen till dem men icke.
Atlético Bobban (red)
2010-08-14 19:52
Det finns några streams här, men sen om de funkar är ju en helt annan femma...
Atlético olleulv
2010-08-14 16:14
Någon som vet nåt om stream ikväll?
Atlético Sportuga
2010-08-14 15:52
Possitvit att Tiago stannar kvar ett år till :)

Angående pengarna, så visar det hur viktigt det är idag att inte missa Champions, dom lagaen som spelar där får direkt mycket bättre ek. förutsättningar på gott & ont ,est on enligt mig
Atlético linus (red)
2010-08-14 12:05
Sitter nu för övrigt i min nya Atlético tröja och virat in mig i halsduken! :D
Atlético linus (red)
2010-08-14 12:04
Ämne: För den nyfikne så v....
Kul att man får mer för att bara delta i CL än vinna hela EL..
Vi valde den bättre vägen rent ekonomiskt i alla fall. ;)

Skönt med en utlåning av Cabrera, det behövde han!
Hoppas att Salvio blir utlånad, får han ett års regelbundet speltid i Spanien lär han verkligen vara redo för en startplats till nästa säsong.
Atlético Erik_
2010-08-14 11:56
Tack för tipsen. Jag ska hålla utkik på servicaixa, annars blir det att åka ner o hoppas på tur, antar jag.
Atlético rawkus
2010-08-13 22:54
Ruggigt skont att cabrera lanades ut!

Speltid lar det blir for talangen :)

Antar att det var ett rent lan och inga jobbiga klausuler??
Atlético Antonio Lopez
2010-08-13 21:18
För den nyfikne så var den totala summan man hämtade in från hela Europa Leauge turneringen 4.6 miljoner Euro. 2 miljoner för att ta sig till finalen 1 miljon för att ha vunnit den. Resterande för att ha slagit sig vidare från utslagsfaserna.

Sedan fick man även lite komiskt 5.4 miljoner för att ha deltagit i CL.
Atlético Luff
2010-08-13 17:01
@Erik_

Ligger man på så kan det finnas på Servicaixa om man har tur, var dock en artikel i AS nyss om det hårda trycket på biljetter för just Barcamatchen.

Sedan finns det ju andra alternativ, citerar mig själv från ett tidigare inlägg:

"Kan faktist """rekomendera""" svartabörsen utanför Calderon om man inte lyckas på annat sätt, köpte biljetter mitt på långsidan (ej under taket) av någon snubbe vid luckorna (de är rätt måna om att de få poliser som är där inte ser dock) för 80euro, på biljetterna stod det 70 så han tog "bara" 10euro. De funkade och var nog mina bäst spenderade 800spänn när Kun vann duellen mot Puyol i slutminuterna."
Atlético Bobban (red)
2010-08-13 14:29
Ämne: Tror ni det blir svå....
Matcherna mot Barca är nästan alltid fullsatta. Det kan således vara problem att få tag på biljetter, men det kan gå via ServiCaixa.
Atlético Erik_
2010-08-13 12:23
Tror ni det blir svårt att få biljetter via Servicaixa till matcher mot barcelona? Ska antagligen ner till den 19e september med min flickvän och hennes lillebror, som absolut måste se en match mot barcelona... Själv hade hellre sett premiären mot Gijón.
Atlético Bobban (red)
2010-08-13 09:30
Ämne: Ämne: Hejhopp....
Uppdaterat vår reseguide med bland anant följande stycke... Tack Luff

Ett vettigt alternativ är att beställa sin biljett via Servicaixas internettjänst, då hämtar man ut biljetten vid någon av företagens automater. De har automater på plats vid Vicente Calderón...
Atlético Luff
2010-08-13 01:22
Ämne: Hejhopp!

Jag och....
Vår kära redaktion har gjort en mycket bra reseguide till Madrid (Borde uppdateras med servicaixa dock), finns i högerspalten. Men som vanligt kan man inte köpa biljetter förrän ~1vecka innan.

Tänk även på att vår premiär troligtvis spelas på Måndagen, då vi har Supercupen strax innan premiären.

Bo kan man göra i stort sett hela centrala Madrid, det är inte så stort, man kan gå till arenan från de flesta sevärdheter eller ta tuben på 5-15minuter.
Atlético Monokel
2010-08-12 23:46
Hejhopp!

Jag och en polare e sugna på att ta flyget ner till Madrid för att få se en våra polkagrisar. Detta kommer då att vara min första fotbollsresa på egenhand och jag har självklart lite frågor.

Ska man köpa plåt från internet eller räcker det att köpa de utanför arenan?

är det någon som har tips på ett billigt boende med bra läge till både city och vicente calderon?

Hur mycket kostar en plåt?

Cheers :)
ASR - Impossible is Nothing
2010-08-12 12:45
Nej jag har inte bytt lag utan jag är bara imponerad av ert lag och jag hoppas ni kan slå media-lagen R.Madrid och Barca.
Atlético rawkus
2010-08-12 02:43
Underbart om Juanitos drar, fy fan! :D

Haller med JJ helt och hallet ang vilka jag ville/vill ha bort.
Atlético Joakim Jönsson - Ánimo Atléti!
2010-08-12 01:14
Ämne: Ruskigt fint om man ....
Helt klart. Det enda jag egentligen saknar från sommarens transfermarknad är en försäljning av Valera, Juanito och Simão. Det ryktas om att man försöker sälja den senare, något man gör helt rätt i enligt mitt tycke. Jurado!
Atlético Luff
2010-08-12 01:07
Ruskigt fint om man bryter Juanitos kontrakt, han är gammal, håller inte längre på denna nivå och tar en plats från ungdomarna.

Som många på detta forum: Fattade aldrig denna värvning från början.

@ASR, Bytt lag? :)
ASR - Impossible is Nothing
2010-08-12 00:42
Forlan - Aguero är bland världens bästa anfallspar och med dessa två har ni stor chans att utmana om CL-platserna vilket jag hoppas att ni gör. Forlan imponerade stort förra säsongen och i VM var han ju hur magisk som helst. Med Aguero brevid sig kan allt hända.

Hoppas ni kommer långt nästa säsong!
/Från en Roma fan!
Atlético Eronisco
2010-08-11 18:29
Ämne: Köpte denna igår!....
Ruggigt snygg!
Atlético DeBe
2010-08-11 13:20
riktikt nice var den
Atlético Nilseman
2010-08-11 09:34
Köpte denna igår!
Atlético Luff
2010-08-10 22:09
Costa ligger närmast uttåg ur truppen då alltså, med tanke på listan till supercupen.
Atlético Antonio Lopez
2010-08-10 21:46
Funderar verkligen på piketröjan de har där på supporterplace :) förresten är det .se Linus ;) Beställde där ifrån förra året, strulade lite då jag råkade beställa samma vara 2 ggr men med ett mail så fixade dem det direkt. Piketröja eller Säsongens bortatröja?
Atlético linus (red)
2010-08-10 21:18
Har precis själv beställt ifrån Supporterplace, beställde även där ifrån förra året. Fast fick iofs fel ställ då..
Atlético olleulv
2010-08-10 20:01
Ämne: tja grabbar !
är de....
www.forofos.com har mycket grejer!
Atlético rawkus
2010-08-10 16:11
Kanns som att Costaa varit i Spanien "hur lange som helst"... Fattar ej varfor han inte har EU-pass :/

Maste jag valja mellan Salvio och Costa, sa ser jag hellre att Costa stannar.

Antar iofs att det skulle betyda att Simao ocksa stannar, eller har vi nog med tackning pa kanterna med Reyes och CO?

Salvio maste vaxa till sig, vilket han skulle gora battre i ett lag dar han vore given.

Men INGA dumma klausuler bara! ;O
Annons: