/spanien/atletico/forum/1258.aspx/spanien/atletico/forum/1258.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético zoran
2010-08-01 12:39
Första länken, man får kanske se tre bilder från matchen på 12-13 minuter. Det är bara att gratulera Gil Marín och Cerezo till en strålande TV-deal när det gäller den här matchen.

Atléti leder med 2-0 nu förresten, Camacho eller Domínguez.
Atlético Joakim Jönsson - Ánimo Atléti!
2010-08-01 12:33
Ämne: Salvio gjorde målet.....
Tackar.

Vilken link spelar du? 1 eller 2? Jag har fortfarande ingen bild, håller på att ta hem swedish.ilsc, vad det nu kan vara.

Grande Salvio!
Atlético zoran
2010-08-01 12:31
Salvio gjorde målet.

De Gea, Ujfalusi, Perea, Domínguez, Antonio López, Camacho, Raul García, Jurado, Salvio, Merida och Diego Costa.
2010-08-01 12:29
Ämne: Det här är allt jag ....
Startelva och ställning?
Atlético zoran
2010-08-01 12:28
Fran Mérida eller Salvio gör 1-0..
2010-08-01 12:26
Det finns inget värre än när stream och dylikt inte fungerar. FAN!
Atlético zoran
2010-08-01 12:26
Det här är allt jag hittar, hackar och thailändska kommentatorer..
Atlético Antonio Lopez
2010-08-01 12:15
Provade även köra hem stream torrents men no luck, någon som har en livescore sida som uppdaterar om matchen?
Atlético Bobban (red)
2010-08-01 12:10
Ämne: Hittar någon stream?....
Sitter fast på jobbet och streamlänkarna funkar inte för mig i allafall...
Atlético Sundbyberg
2010-08-01 12:08
verkar vara helt kört för stream... nån som har startelva?
2010-08-01 12:07
Hittar någon stream?
Atlético linus (red)
2010-08-01 00:18
Man skulle ju kunna försöka värva Marquez nu då istället, skulle ju bli gratis och sen värva Fanni. En affär man skulle tjäna en hel del på.
Atlético 20corona
2010-07-31 22:29
Monokel:
Om Man byter Kun mot Forlan så tror jag det funkar mycket bättre, han jobbar ju ändå alltid från mittfältet så varför inte bara ge honom den rollen? kolla landslaget! :) Desutom så tror jag inte att en 4-2-3-1 formation passar Forlan så bra, eller?
Atlético Luff
2010-07-31 17:56
Kun sätter ner foten, "Atleti är mitt hem!"

Välkommen hem då! :)
Atlético rawkus
2010-07-31 17:18
Mer och mer skeptisk till Godin(bara darfor sa kommer han val??) :/

Atlético DeBe
2010-07-31 16:39
Monkoel, du glömde Assuncao istället camacho. sen är det frågan om Kun gör sig fullt så bra på den positionen, Merida och Jurado kan rent utav vara bättre där.
Atlético Monokel
2010-07-31 16:00
Start11an den här säsongen!

---------Forlan

Reyes----Kun----Salvio

----Camacho Tiago

Filipe--Alvo-Godin--Fanni

---------De Gea
Atlético DeBe
2010-07-31 13:04
jag börjar bli skeptisk till Godín-transfern. Ett treårskontrakt med option på ett år till är i underkant för en transfer av den här kalibern.
Atlético tallepojken 78
2010-07-31 11:50
Hoppas lätt på godin världs klass back skulle inte vara helt fel med fanni också, sälj ulfaljusi och antonio lopez behåll cabrera perea junaito som backup. hoppas dock inte att vi tar hit cazorla
Atlético tallepojken 78
2010-07-31 11:50
Hoppas lätt på godin världs klass back skulle inte vara helt fel med fanni också, sälj ulfaljusi och antonio lopez behåll cabrera perea junaito som backup. hoppas dock inte att vi tar hit cazorla
Atlético Antonio Lopez
2010-07-30 20:58
Tror nog det blir en utlåning för unge Cabrera, vi har alla sett att han har talangen till att bli något riktigt bra. Att debutera mot Navas på en position som inte ens var hans starkaste och göra det bra är inte många som kan. En utlåning skulle göra både honom och klubben gott.

Håller med rawkus angående Lopez på högerkanten, det var säsongen kaptenen började spela på högerkanten som vårt försvar mer eller mindre gick åt skogen, nu menar jag ej att det var hans fel men han gör det mycket bättre på vänstern och att sätta honom på högern ska endast ske i panikläge.
Atlético rawkus
2010-07-30 20:38
Sjukt synd om man kastar bort Cabrera :(

Kan man ej lana ut honom? (Nu kanske det var det Luff menade..?)

Lopez fungerar aven han pa hogern, men vill helst se en rent hogerfotad HB - enklare med inlaggen osv.
Atlético DeBe
2010-07-30 20:20
Borde inte Godin få sitt pass snart, han har ju spelat tre säsonger i Villareal
Atlético Luff
2010-07-30 20:05
Lopez har även spelat högerback dugligt.

Angående Cabrera så sitter väl han utan EU-Pass, liksom Costa, Kun, Salvio och Godín om han kommer.

Planen verkar vara att göra sig av med Cabrera och Costa...
Atlético DeBe
2010-07-30 19:31
Jag är inne på samma linje som ditt sista inlägg. tror starkt på ufo och Dominguez som nummer ett i mitten. Är däremot skeptisk till Ufo som etta till höger då jag tror att Fanni är starkare.
Atlético rawkus
2010-07-30 18:43
Deion: sa annu fler anledningar till Fanni fore Godin ;)

Foljde Ufo mycket i Viola, och han spelade ta mig fan lika bra i mitten som ute till hoger.

Sjalvklart var det mer spektakulart att se honom kuta fram pa offensiva stotar som hogerback, mama mia.

Om jag far dromma:

Filipe--Dominguez--Ufo--Fanni

Inte helt fel backlinje om du fragar mig. Nar/om fanni ar franvarande, sa tar sjalvklart Ufo hand om hogern. Nar/om Ufo ar borta, sa har vi perea, Juanito, cabrera och Pulido(forutsatta att de tva sista stannar).

Filipe och Lopez tar sjalvklart hand om vanstern ;)

Vad tycks?
Atlético Deion (red)
2010-07-30 18:33
rawkus// Personligen tycker jag att UFO är en riktigt ordentligt stabil mittback när han spelar som bäst. Problemet med hans upp ooch ner har varit att de senaste tränarna har flyttat runt han hela tiden. UFO har egentligen allt som en dominant mittback ska ha, inte minst fysiken, snabbheten och uppsynen. Tror han och Dominguez kan bli bra tillsammans de närmaste 2 åren innan han lägger av om han UFO får bara spela in som Dom's partner i mittlåset.
Atlético rawkus
2010-07-30 18:03
Luff:

Cabrera bor man behalla - killen har enorm potential!

Kanns som att mittforvaret ar helt ratt befolkat.

Tanken pa en svarare skada pa Ufo gor att jag knappast skulle vaga se nar Valera koper korv pa laktaren gang efter annan... :/

MINST tva dugliga spelare per position - anser att vi har det vi behover, forutom just en som kan kunkurrera/avlasta Ufo.
Atlético Luff
2010-07-30 17:46
Är inne på samma spår, rawkus..

AS skrev lite om Pulido för några dagar sedan, att om Godín kommer så ses han ju som en startspelare för många år framöver, någon som kommer hindra Pulido från att nå a-laget.

Vi har helt enkelt för många unga försvarare;

Dominguez kommer räkna med speltid.

Cabrera lär räkna med att få chansen några gånger efter förra säsongens icke-spelande (om han nu stannar).

Detta med Godín, Ufo, Perea och Juanito (uuh..) ger Pulido ett inhopp på 23minuter i säsongens sista match, allt enligt mina kalkyler.
Atlético rawkus
2010-07-30 16:56
Tycker seriost att man skall slopa Godin.

Anledningarna(med risk for att bli tjatig...)?

Fanni en grym javla hogerback, nagot laget INTE kryllar av - narmsta konkurrent bakom Ufo ar Valera, och jag ar val knappast ensam om att fa halv hjartinfarkt varje gang han skall skota defensiven...? Perea funkar i nodfall, men sjalvklart skall han spela i mitten)trots Aguirre och Resino`s dumma pahitt..).

Priset - 5 milj EU for en av Franska ligans absolut basta spelare, som dessutom INTE ar aldre an 28 bast! Som hittat.

Over till Godin, som ar en helt ok spelare, men priset samt att jag sjalvklart anser att vi har mycket battre tackning pa mittbacken an hogern. Perea, Dominguez, Juanito, Cabrera samt aven Pulido om sa kravs(vet ej om planerna ar att ha kvar honom, darav min "om sa kravs"..)

Fanni har fortf MINST 5 ar kvar att ge - det ger oss god tid att hitta/utveckla en yngling/egen ungdom.

Nar Ufo trappar ned, sa tar Fanni over... nar ufo ar helt borta, sa ar Fanni 1a, foljt an "mr X".

Notera att jag INTE dissar Godin, men anser att balansen blir helt cp om man INTE breddar pa alla fronter.
Annons: