/spanien/atletico/forum/1256.aspx/spanien/atletico/forum/1256.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Antonio Lopez
2010-08-06 21:59
Tack Bobban!
Atlético Bobban (red)
2010-08-06 21:54
Stream till kvällens match!
Atlético Luff
2010-08-06 20:29
Ämne: Yeah..eller ska vi g....
Daudén var det, detta kommer jag aldrig kunna släppa, ett av mina värsta fotbollsminnen någonsin.. Perea av alla skulle fått fått avgöra också, uäh.
Atlético Antonio Lopez
2010-08-06 20:14
Povokationer står stort och fint under forumreglerna så gör alla här en tjänst och sluta upp med ditt gnäll, du tar upp en straff som du sa regelrätt skulle vara det och börjar gnälla om att den godkännes. När under en straffsituation springer inte spelare fram till domaren?

Tycker för din egen skull och vår att du borde gå vidare, Valencia har börjat om på nytt med ett nytt lag och spelide. Föreslår att du gör detsamma och sluta älta dig i gammalt trams och låt det vara?
Valencia Amunt
2010-08-06 20:04
Ämne: Amunt/

Vad är det....Ja, ni accepterar det som händer. Jag tror Marchena håller med er när ni fick världens utbrott förra året och övertalade domaren att det var straff, fast han hade tagit sitt beslut. Det är att "acceptera det som händer". Nu var det ju en solklar straff också, men det är inte det som var grejen liksom.

Aja skitsamma. Om du inte vill "älta om historik" så är det ju bara att ignonera mitt meddelande? Står inget i reglerna om att man inte får diskutera historik. Du har inte rätt att be mig dra åt skogen då jag följt reglerna fullständigt.
Atlético Deion (red)
2010-08-06 19:43
Amunt/

Vad är det frågan om? Vill inte läsa sånt här skit när jag kommer till vårat forum.

Gå vidare gosse, skaffa en hobby eller nåt.

Zigic skulle ha haft straff, JA! Forláns mål skulle ha godkänts, JA!

Orka älta liksom... sorgligt.. som ärligt, har ni permanent paltkoma eller nåt i Valencialägret?

Atlético råkade ut för för den största domarblåsningen i modern tid inom fotbollen när Gerrard la sig som en ankunge på Anfield.

Vi ältade det intensivt i max 3-4 dagar, sen släppte vi det.

UEFA dömde Atlético för rasism ovh 3 matcher utan publik eller stöd i CL för att man sa "Kun Kun Kun".

I varenda jävla El Derbi, varenda år så kitterar Real med ett offsidemål på 2 meter som vänder matchen och drar ner våran moral.

Det är bara toppen av isberget.. men inte fan håller vi på som er.. vi accepterar alltid det som händer oss för att vi är en stolt klubb med integritet och passionerade fans.

GE UPP! Försvinn!! Gå Vidare!
Atlético zoran
2010-08-06 19:22
Yeah..eller ska vi gå tillbaka till att tjata om hur Pereas enda mål i Atlético-tröjan gjordes mot Real Madrid och hade givit klubben en seger, men så bestämde sig domaren (Iturralde eller Daudén Ibañez tror jag det var..) att döma bort det pg.a..ja, ingen vet vad i helvete han dömde för.

Gå vidare, saker och ting är inte alltid rättvisa i livet.
Atlético rawkus
2010-08-06 16:48
Ny sasong - dags att ga vidare boys :)
Valencia Amunt
2010-08-06 16:05
Ämne: Ämne: Ämne....
Jag syftade inte på Atletico, utan på domarna. Att missa en sådan nerdragning var lika dåligt som att missa Englands bortdömda mål i VM. Om vi säger såhär då, ni förtjänade inte en semifinalplats i EL. Både sett till matchen och domarbeslut.
Atlético Antonio Lopez
2010-08-06 15:04
Ämne: Ämne: Att des....
Trött på ert ständiga tjat om Europa leauge och fullt ut utan grunder överhuvudtaget och nu har det gått flera månader och jag vill verkligen veta varför vi inte förtjänade den titeln? Var det för att Atletico inte ersatte er för tröjan man hade sönder?

Vill verkligen inte gå in på den diskussionen igen så kan ha den med mig själv. Valenciatrams: Juanito drog ner Zigic, buuhuu. jag: men Forlans mål blev bortdömt buuhuu. pinsam tystnad....
Barcelona Espanaboy
2010-08-06 14:21
Se till att krossa Real den här säsongen! Bra nyförvärv i Filipe.
Atlético rawkus
2010-08-06 14:05
tallepojken: Det jag soker ar mer an "helt ok"...

Vi har en GRYM vanster, grymma mittbackar, ja, grymt pa ta mig fan alla positioner utom hogerbacken, dar vi "kan" spela med en vansterfotad Lopez, en UFO som gor sig bast i mitten samt en Valera som inte vet vad uttrycket "defensiv stabilitet" innebar...

Men men, tills fonstret ar stangt sa har jag hopp ;O
Valencia Amunt
2010-08-06 12:54
Ämne: Att dessa råttor frå....Kort stubin?
Atlético tallepojken 78
2010-08-06 08:21
Tror inte högerbacken är så dålig! vi har ju lopez och ulfaljusi som ändå är helt ok
Atlético rawkus
2010-08-06 03:17
"I och med att Godín värvades, så kan vi nog med största sannolikhet avskriva transferryktet gällande fransosen Rod Fanni. Den franske högerbacken kommer att fortsätta att spela för Rennes även den kommande säsongen..."

Ar fan rasande just nu... Fan sa dum prioritering...igen.

Trottsamt.
Atlético DeBe
2010-08-06 01:11
hur mycket fick vi betala för honom?
Atlético Nilseman
2010-08-05 22:58
Herregud, jag är så trött att jag läste på senaste lagnyheterna: Godin avled efter avklarad läkarundersökning. Haha va uppjagad jag blev.
Atlético Antonio Lopez
2010-08-05 22:16
Att dessa råttor från Valencia aldrig kan hålla truten är för mig ett mysterium.
Valencia Amunt
2010-08-05 21:49
Grattis till en grym mittback, som kommer bli ännu grymmare... EL-bucklan var ni inte värda för fem öre förra säsongen(och inte CL-spelet heller för den delen ;)) men detta bevisar att ni är dem som kommer utmana de två stora nästa år. Tror Godin kommer passa in perfekt.
Atlético Gaboro
2010-08-05 16:50
Då är jag med grabbar, visst nu i och med köpet av godin så borde man ta en ordentlig rensning, känns som att vi har ett överflöd av mittfältare, om nu keko kommer in , fran merida, mario suarez jurado reyes simao raul garcia salvio, säkert fler kommer inte på men helt rätt tycker man borde göra sig av med raul garcia och simao för att balansera upp ekonomin och försäljning av dessa så tror jag man kan peta in fanni antingen nu eller till vintern om de e så
Atlético zoran
2010-08-05 16:43
Goda nyheter gällande morgondagens försäsongsmatch mot Cádiz i Trofeo Carranza. Mötet sänds av Canal Sur så vi kan se det över nätet.
Atlético rawkus
2010-08-05 14:19
Precis som Luff sager sa ar det INTE spelaren Godin jag var emot, utan den (enligt mig) fuckade prioriteringen.

Visst att ovriga mittbackar(Domguez undantaget) inte ar sarskillt mycket att hanga i granen numera, men tycker likt forbannat att hogerbacken ar ANNU svagare - Valera litar jag INTE pa da han ar ruggigt svag defensivt. Ufo funkar, men hade velat ha in Fanni(som jag sett i ett par sasonger nu) som ar en NATURLIG hogerback. Trott pa "han kan spela" osv.

Tror Dominguez och Ufo hade klarat mittbacken galant.

Hade vi haft ett rejalt overskott i kassan sa hade jag ej varit lika kritisk alls...

Nu kan vi dock skeppa ivag Juanito(lar val bli gratis?), samt salja Raul Garcia och Simao - detta skulle lindra den ekonomiska smallen en hel del om ni fragar mig.

Sa for att sammanfatta och undvika missforstand: Godin ar en grym spelare, inget snack, men att kopa in annu en mittback nar hogern skriker efter forstarkning kanns ej valplanerat alls.

Nu ar ju Fanni inte sa dyr, sa visst kan man ta in aven honom, men sedan maste man borja salja av lite skit ocksa...
Atlético tallepojken 78
2010-08-05 10:26
enligt mig så är godin klass, har sett han i villareal och har alltid gillat han. Har dock aldrig sett fanni spela. Av våra mittbackar som är klass är egentligen bara dominguez som är riktigt vass perea för ojämn och junatio är skräp
Atlético Luff
2010-08-05 07:34
Läser du lite mer ser du att knappt någon (ingen) kritiserat Godín som spelare, utan att om man nu valde mellan Fanni och Godín så menar många, samt jag, att borde man valt Fanni.
Atlético Gaboro
2010-08-05 01:54
är jag den enda som blev glad över godin?
flopp värvning som juanito? hörde ja rätt? juanito va flopp innan vi värvade honom, vi tog honom från betis som sjönk till segunda och han tog en direkt plats i startelvan bara de är flopp.
hörde att nån skrev vi har tillräckligt med mittbaackar, alvaro och ufa är dom enda mittbackarna som håller , perea i vissa fall, med godin så kommer troligen ufa flytta till kanten så godin enligt mig är en toppen värvning, tror inte vi värvar fanni förresten om vi inte säljer simao typ ....
Atlético Antonio Lopez
2010-08-04 22:47
Bruno Alves till Zenit, tror knappt mina ögon. Kul med Godin värvningen men är som många andra lite orolig över hur ekonomin ser ut för tillfället. Skulle inte vara kul att bli Valencia x2
Atlético tallepojken 78
2010-08-04 22:26
Men klart som fan att godin tar plats från start mycket bättre än alla våra mittbackar
Atlético zoran
2010-08-04 22:19
Det stod aldrig vad återköpsklausulen ligger på, men med tanke på att Cedric inte har spelat på proffsnivå så är den nog väldigt låg.
Atlético Sundbyberg
2010-08-04 22:00
Hoppas att Cedric får speltid & utvecklas för att sedan komma tillbaka till Atletico. Gillar verkligen den grabben.
Atlético rawkus
2010-08-04 21:37
Vad ligger Cedrics aterkopsklausul pa..?
Annons: