/spanien/atletico/forum/1252.aspx/spanien/atletico/forum/1252.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Antonio Lopez
2010-08-08 22:08
Oj mål innan första minuten gått, diego costa!
Atlético atm1903
2010-08-08 22:08
1-0 diego costa på hörna efter 40 sekunder!
Atlético Joakim Jönsson - Ánimo Atléti!
2010-08-08 22:04
Det var väl matchstart 22.15?
Atlético Antonio Lopez
2010-08-08 22:02
Filipe Luis från start, ska bli kul att se.
Atlético Antonio Lopez
2010-08-08 22:00
För er som letar efter stream så funkar länken Zoran la upp några inlägg ner. (länktips)
Atlético zoran
2010-08-08 21:24
Forlán är tillbaka i träning under morgondagen, förhoppningsvis har han gjort sommarträningen ordentligt då han inte har särskilt lång tid på sig att vara i så bra form som möjligt fram till den 27 augusti.
Atlético Antonio Lopez
2010-08-08 21:07
Jo, jag förstår inte riktigt nöjet i det iallafall. Spanar egentligen bara efter min nya kärlek som sitter i publiken hon dyker upp lite då och då. Annars kan jag nöja mig med att kolla hur länge han klarar sig utan att klia sig själv i röven, tror det är den största "utmaningen" i det hela.

Okej, tack Bobban!
Atlético Bobban (red)
2010-08-08 21:04
Ämne: När är Cacha goldilo....
Forlán är tillbaka i morgon har jag för mig, den 9 augusti.
Atlético rawkus
2010-08-08 20:58
Lopez:

Haha, hoppas vi kan borja sasongen med en "titel" ;O

Tjurfaktning ar en pervers javla "sport"- djurplageri for losers utan sjalvfortroende som strosar omkring i tights uppdragna anda till armhalorna - hatar skiten, den bor slopas jorden runt.
Atlético Antonio Lopez
2010-08-08 20:53
När är Cacha goldilocks tillbaka förresten?
Atlético Antonio Lopez
2010-08-08 20:48
Tjurfäktning på kanalen för tillfället, hoppas tjuren sätter hornen genom örat på honom, goo el toro!!
Om det är någon annan som kollar på samma sak så vill jag gärna veta vem den vackra damen dem filmar hela tiden är?
Atlético zoran
2010-08-08 20:39
Det är lugnt, tycker ni att det kan förbättras, så tveka inte att skicka in bidrag. Personligen har jag tänkt på det ett tag, men inte orkat göra något åt saken. Vill helst ha något minimalistiskt och elegant.
Atlético Nilseman
2010-08-08 20:06
Bara jag som tycker att atleti sidan här på svenskafans bör etsas till lite? Hatar inte alls, men skulle vara kul att se något nytt :D
Atlético zoran
2010-08-08 18:05
Canal Sur.
Atlético Antonio Lopez
2010-08-08 16:50
Matchen ikväll?
Atlético Antonio Lopez
2010-08-08 00:49
Helt rätt, hade hoppats lite på Sevilla så man kan få en liten hämnd från cupfinalen, men det tar vi när ligan drar igång igen.
Atlético rawkus
2010-08-08 00:37
Vi lirar finalen mot Espanyol om jag horde ratt? De vann tydligen mot sevilla efter straffar...
Atlético Polkagrisen
2010-08-08 00:01
Ämne: @Sportuga
Länktips ....
Jag är inte det minsta förolämpad, och det finns inte nån anledning att be om ursäkt (i alla fall inte till mig). Däremot är jag less på att supportermobbningen av enskilda spelare alltför ofta helt saknar proportioner. Vilket inte bara gäller här, utan i alla mina favoritlag.
I fallet Pernia har det fällts nedlåtande kommentarer både här i forumet och i redaktionens artiklar mycket länge nu utan att jag riktigt förstått varför just han ska hängas.

Och om vi ska diskutera Pernias kvalitèer skulle jag vilja hävda att han alltid gav järnet. Åtminstone. Vilket ju är mer än man kan säga om rätt många spelare i de stora ligorna. Jag tycker också att du idiotförklarar den förbundskapten som tog ut Pernia i landslaget bara för att han gjorde lite mål i Getafe...
Atlético Antonio Lopez
2010-08-07 23:15
@Sportuga
Länktips :) Du blir nog nöjd ;)

@Polkagrisen
Ber om ursäkt om jag förolämpade dig på något vis, min åsikt dock att den herren inte bidragit med något sen han kom till klubben. Hans defensiva kvaliteer är (fortfarande min åsikt) sämre än Valeras. Men ska ju nämnas att han köptes främst över sina mål han gjorde i Getafe som vänsterback snarare än hans defensiva spel, det som gjorde honom så bra i Getafe visade han aldrig upp i Atletico om du frågar mig. Enligt mig är Lopez förra säsong ljusår före Pernia men gillar du inte att höra det så ska jag inte ta upp det igen.
Atlético Sportuga
2010-08-07 23:02
Har precis kommit hem från semester....har dålig koll på värvningar finns det någon eller någonstans man kan kolla det ?

p-s v ska vara glada att vi sålde Roberto, sämre målvakt får man leta efter har sett han spela live nu i Lissabon och tittar på port. SuperCupfinalen Benfica-Porto.

Han är redan impopulär bland fansen oxå
Fast som Sporting-fan är jag glad att Benfica har en dålig keeper hehe
Atlético Polkagrisen
2010-08-07 22:59
Ämne: På tal om värdelösa ....
Det var då själva f-n vad det alltid ska hackas på just Pernia här. Hela Atleticos backlinje har väl varit högst medelmåttig under flera år nu. Vad var det som gjorde Pernia sämre än någon annan?
Antonio Lopez till exempel! Jag vet inte hur många gånger jag såg honom gå bort sig, inte hänga med eller bara stå och sova förra säsongen.
Atlético Antonio Lopez
2010-08-07 22:29
På tal om värdelösa backar, har Pernia lagt skorna på hyllan eller är han på väg till någon klubb?
Atlético rawkus
2010-08-07 22:03
Boyz n the hood: Kan ni ta eran "beef" over PM sa vi kan fortsatta hacka pa Juanito och CO? ;)
Atlético Antonio Lopez
2010-08-07 21:16
Tack för dem Nahro, missade en bit av matchen då nätet strulade.
Atlético Deion (red)
2010-08-07 19:28
Amunt//

Men buuhuu.. väx upp! Ingen har bett dig dra åt helvete och ditt trams angående "öppet forum" skjuter sig själv i foten o det grövsta.

Den enda anledningen till att dina provokationer och inlägg står kvar och att du inte blivit spärrad från detta forum är just för att detta är ett "Öppet Forum".. förstår du grejen nu med öppet forum?.... Eller?

Gå in på Real eller Barca forum och skriv samma saker så får du se dig själv ta semester från Svenskafans i ett halvår.

Jag håller fast vid mina uppmaningar, gå vidare eller försvinn alt skaffa en hobby.

Du får gärna komma in hit och diskutera vanligt. Dock tror jag ni har annat att tänka på, om varför en trotjänare går till derbyrivalen och erat hatlag Villarreal?

Varför era spelare respektlöst drar till andra toppklubbar i La Liga så fort nån skickar ett sms till dem istället för utomlands?

Som sagt, ni har annat att tänka på än förra årets EL, där ni åkte ut mot Atlético.
Atlético Nahro
2010-08-07 16:06
Här kommer gårdagens match, uppdelad i två länkar då straffarna av någon anledning inte är med i matchsammandraget.

Matchen:
http://www.youtube.com/watch?v=6JFVUvPDZc0

Straffarna:
http://www.youtube.com/watch?v=hfJeuSa_9bQ
Atlético Antonio Lopez
2010-08-07 13:22
Vet inte vilka fantasier du lever i men ingen i detta forum har bett dig dra åt helvette, kan vara ett annat forum du vart på och irriterat folk. Däremot har många bett dig gå vidare då ingen vill ha dig här, forumet har varit öppet för alla men det är för att de flesta som kommer in här i forumet ( - du ) har kunnat bete sig utan att skapa en massa trams.

Jag vet inte riktigt vad din bild av provokation är för någon men eftersom fler här inne irriterat sig över dig antar jag att du provocerat ett par till det.
Som sagt, forumet är öppet för alla (det är inte ert forum förresten av just den anledning att det finns fans som du) har du en riktig diskussion att bidra till är du välkommen. Men jag håller dock med dig :) Du borde dra åt helvette och skaffa en hobby (Nu har någon sagt det)
Valencia Amunt
2010-08-07 12:56
Jag har inte procoverat någon. Forumet är öppet för alla, ni har ingen ensamrätt här bara för att tröjan är rödrandig. Men jag förväntar mig inte så mycket från en 30-årig redaktör som ber mig dra åt helvete och skaffa mig en hobby...

Tack för mig.
Atlético zoran
2010-08-07 11:53
Förövrigt spelar även Borja Fernández i Atlético, enligt Canal Plus, samma gäller Rubén Pérez och så har klubben även två Mario Suárez, identiska!
Atlético Erik_
2010-08-07 11:32
Ämne: Angående svenska Atl....
JAg är lite nyfiken med. Hur ser det ur där?
Annons: